Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No nyt ei sitten ole vuotanut enää mitään, kun laitoin siteen varuiksi. Toimisikohan tähän nyt se Murphyn laki? :D

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Alby, minun tuurillani ei, mutta ihmeitäkin kaiketi tapahtuu. :D

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Joopa joo, täällä kp 29/30 meneillään. Taitaapi olla tässä tämä yk 11, ihan varmasti alkaa menkat viimeistään illalla. En haluaisi myöntää itsellenikään, että mahaa jomottelee menkkamaisesti, mutta ei kai tässä muukaan auta :sad001
 
Älä noin sanoo elaffy! Pidän peukkuja puolestasi!

Nyt muistin että näin unta että mulla on tyttövauva... Hänellä oli mun silmät ... Itku meinaa tulla


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
alby mä näin tärppi kierrossa kans ennen plussaa unia, ekassa mulla oli kaveri kyläs ja vein hänet klinikalle ku hänel käynnisty synnytys ja hän ku sai lapsen ni soitin miehelle et tuoppa sittenki vähä enemmän tavaraa vauvoille koska mulla meni vedet ja lapsi tulee nyt. sit toises unes olin tokal kolmanneksel ku tein digitestillä plussan (täällä missä asun ei tunneta digitestiä, pyydä sellasta ni ne tyrkkää etee puikkotestin joho tulee viivat).

elaffy älä heitä pyyhettä kehää vielä :)

pandakarhu plussatuulia sais menkat jäädä tulematta, mä muistan et sillo ku menkkojen piti alkaa ni oli järkyt kivut mut eipä alkan, tosin olin jo monta päivää aiemmin plussannu ni tiesin mikä on mut pelkäsin kuitenki et sieltä se alkaa muttei alkanu.

nyt on pakko sanoa että alhamdulillah meillä on viikunapuita, aiemmin söin kyllästymisee asti niitä mut nyt ku vatsa ei ol toimin ni söin viikunan ni johan alko toimimaa taas. nyt sitä muistaa miksi saa olla kiitollinen että niitä kasvaa pihalla :) mä voisin vapaaehtosest skipata kyl elokuun ja syyskuun, ne on kuumimmat kuukaudet täällä eli tietää yli 40 lämpötiloi päivällä voi olla jopa 50 ja yöt on sellasia 30-40 eli ei kiva.
 
Larissa minun mielestä kans menkkojen pitäis ihan normaalisti tulla vaikka pillerit alottaaki ja mulla nyt yleensä jos on tuhrua tullu niin kyllä saman päivän aikana on sitte ihan kunnolla alkanu niin sen takia nyt sitte laskin, että se on kp1. Ja testejä mulla ei ollu niin jätin kokonaan testaamatta ko olin nyt ihan varma siitä että ei oo tärpänny.

Nyt sitte tosiaan sen jälkeen ei oo vieläkään minkään näköstä vuotoa tullu ja ihana näillä helteillä varmuuden vuoksi elää siteen kanssa ko muutenki kuuma ja hiostava ilma :mad: Alaselkää polttelee ja jomottelee ja tissit on turvoksissa, vissiin käyä kuitenki testejä ostamassa tai jos ovulaatiotestillä testais alkuun ko niitä on yks tuolla kaapissa vielä, joillekihan seki on aika hyvin "kertonu tulevasta" Menkkojen aikaan ei ikinä oo selkä ollu kipiänä, vaan kyllä se aina on ollu mahassa se kipu jo jomotus... Jos vaikka sinne kauppaan ja testiä ostamaan :grin
 
pandakarhu plussatuulia sais menkat jäädä tulematta, mä muistan et sillo ku menkkojen piti alkaa ni oli järkyt kivut mut eipä alkan, tosin olin jo monta päivää aiemmin plussannu ni tiesin mikä on mut pelkäsin kuitenki et sieltä se alkaa muttei alkanu.

Kiitos ja toivotaan niin:) Pelottaa vaan tämä silloin tällöin läsnä oleva pieni jomotus...
 
Mulla toimi murphyn laki kävin ostamassa tamponit seuraavia kuukautisia varten ei tulleetkaan :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Kiitos kaikille. :) nyt nautin 2 arkivapaasta ja vietän huomenna hauskan päivän huvipuistossa. Ja sitten soittelen myös neuvolaan ja kysyn josko ne keksis jotain.

tsempit kaikille!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Onneksi olkoon mju!!!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Pahoittelen elaffy ! :(


Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Just näin Pepe !! Nenä pystyyn!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Last edited by a moderator:
Pahoittelut elaffy ja pepe :( voi itku <3 niin syvältä. onneks on aina uus mahdollisuus saada plussa.
naranjalle onnea plussasta :) tulen perässä!
freyjan puolesta suututtaa kun tollasta menoa siellä päin, korjaantuisipa asiat pikimmiten <3
dawwelle ja dikulle valtavasti tsemppiä :)

Muox* Ei menkkoja vielä kp32 ja olo on semmonen outo. Oon kauhean herkillä ja tuntuu että itku kurkussa ollut pari päivää. Rinnat kipeenä ja masu turvoksissa. En käsitä vielä mistä on kyse kun en bongannut ovista kyllä itse. Hiukan alle 3 viikkoa sitten annettiin vielä mennä miehen kanssa täysillä aamusta iltaan vällyjen välissä joten jos siitä olis tärppi tullut niin uskoisin että voisin olla raskaana. Taidan pakata siteitä reilusti mukaan jospa murphy toimis :)
Iik ääk öök kun en halua menkkoja :( mutta raskaus tuntuu vaan niin ylitsepääsemättömän suurelta onnelta jonka en voisi kuvitella tulevan luokseni/luoksemme, niin turhauttavaa.?
Mulla on muuten jemmassa Conceive plus liukkaria jos tästä ei plussaa tule. En ehkä ole tänään enää menossa kämpille joten en saa tehtyä raskaustestiä mutta heti huomenna sitte. Enkä tiiä ovatko tippuneet suoraan luukusta vai ovatko postissa :O
 
Muokattu viimeksi:
Huh, siellä Kiivilintu järjestää meillekin jännitystä kerrakseen! :D

Elaffy, pahoittelut menkoista :(

On. Täälläkin on kumma fiilis. Menkkamaista vatsakipua ja limainen ruskea tuhru jatkuu. Kyllä jää ensimmäinen luomukierto lyhyeksi jos nyt on menkat tekeillä?!

Ps. Ihanaa, kun saa teille näitä asioita ihmetellä. Lähipiirille en kehtaa :D

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
kiivi mua niin jännittää sun puolesta. :)

larissa jaksamista oudon tuhrun kanssa.

elaffy pahoittelut menkoista.
 
Jännää jännää... täällä on jo jännittäminen hellittänyt kun on kp 49/30-38... ei kahta viivaa ei tätiä.

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app
 
Alby: mun mies ei ainskaan kestä mua!!! Sano vaan että jos et suostu taloo laittaa myyntiin ja erota ni eletään sit päivä kerrallaa... Hih...ajattelin hiljaamielessäin että kunnes kuolr meidät erottaa :) ellei nyt mitää anteeks antamstonta tee

Kiivi: circadin :) no ainakin sen verran onnellisempi että mies lähti mukaan lääkäriin

Mimi: ei mitenkää vaikuta ellet nyt mitää hirmu myrkkyjä juo :) et sä ees vielä tiedä oletko raskaana vai et ja elimistö suojaa eikä istukka ole kehittynyt... Eri asia on sit se että maistuuko :)

Pepexxl ja elafy: harmistus!!! Mutta ei vielä heitetä hanskoja tiskiin



Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Kiivilintu:
Toivottavasti Conceive plussasta olisi teille apua! Meillä on nyt käytetty kyseistä liukkaria kolmen kierron ajan. Jos/kun menkat pian alkaa, niin täytyy tilata uusi tuubi.

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
on. nyt on käyty lääkärissä tuon ukkeliinin kanssa. lääkäri katsoi utralla muna sarjat ja äänensävyä korottaen sanoi mun ovuloineen kun oli niin suuri yks munarakkula näkyvissä siellä oikealla puolen, kohdussa tai jossain näky jotain nestettä. mutten saanut tarkempaa vastausta että mitä nestettä se on. sanoin sille kyllä että tuntuu että menkat alkais minähetkenä hyvänsa. kerroin eilen iltaiset tuikkaukset ja senki sanoin että yleensä menkat alkanu heti kp 24 viimeisenä terolut päivänä. ei nähnyt mitään estettä tulla raskaaksi ja sanoi että vaikka olisi jo tärpännytkin :) luget aloitetaan seuraavassa kierrossa ja metformiinia mun olisi jo pitänyt syödä mutta en ole muistanut ja huono-olokin niistä tuli... paksu hyvä limakalvo siellä oli kuulemma...

sanoi ettei clomeja aloiteta vieä kun ei mitään syytä löydy miksi en luomusti tulisi raskaaksi, seuraava koe on sitten miehen siittiö tutkimus kunhan vuosi yrittämistä tulee täyteen... eli käytännössä hän laski meidän vuoden yrittämisen niin ku ei olla jokaista ovista päästy hyödyntämään... vaikka kyllä ollaan olisko 1 tai 2 jäänyt hyödyntämättä ja eihän ihminen edes ovuloi joka kierrossa :/

syyskuulle sain soittoajan jolloin pitää soittaa lääkärille ja sanoa olenko seuraavissa kierroissa ovuloinut... joten sit varmaan apteekin testeillä pitänee testailla :) ja lisäks ne davidin liuskat :)

kyllä oli lääkäri kun ei meinannu mitään kuulla mitä puhu...enkä ymmärrä miks sen hoitajan piti olla siinä kyyläämässä kun ei se mitään puhunut, hymyili vaan :) eli metformiinia naamaan ja jos ei nyt alkais nuo menkat ni olispa hyvä :)
 
Takaisin
Top