alby mä näin tärppi kierrossa kans ennen plussaa unia, ekassa mulla oli kaveri kyläs ja vein hänet klinikalle ku hänel käynnisty synnytys ja hän ku sai lapsen ni soitin miehelle et tuoppa sittenki vähä enemmän tavaraa vauvoille koska mulla meni vedet ja lapsi tulee nyt. sit toises unes olin tokal kolmanneksel ku tein digitestillä plussan (täällä missä asun ei tunneta digitestiä, pyydä sellasta ni ne tyrkkää etee puikkotestin joho tulee viivat).
elaffy älä heitä pyyhettä kehää vielä :)
pandakarhu plussatuulia sais menkat jäädä tulematta, mä muistan et sillo ku menkkojen piti alkaa ni oli järkyt kivut mut eipä alkan, tosin olin jo monta päivää aiemmin plussannu ni tiesin mikä on mut pelkäsin kuitenki et sieltä se alkaa muttei alkanu.
nyt on pakko sanoa että alhamdulillah meillä on viikunapuita, aiemmin söin kyllästymisee asti niitä mut nyt ku vatsa ei ol toimin ni söin viikunan ni johan alko toimimaa taas. nyt sitä muistaa miksi saa olla kiitollinen että niitä kasvaa pihalla :) mä voisin vapaaehtosest skipata kyl elokuun ja syyskuun, ne on kuumimmat kuukaudet täällä eli tietää yli 40 lämpötiloi päivällä voi olla jopa 50 ja yöt on sellasia 30-40 eli ei kiva.