Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiva kuulla gatusa :) ja mites muuten, muistelisin että sulla oli kipuja joskus rv8 aikoihin? Vai muistanko ihan väärin? :D äitini pelkää kauhiasti nyt kun on noilla viikoilla ja alavatsaa kipuilee paljon.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
siis esikosta mulla oli iha järkyt kivut jossai vaihees en muista millä viikoilla mut oli iha normia. tässä raskaudessaha minä oon ollu vuodelevos ekan kolmanneksen hematooman takia.
 
Hei pitkästä aikaa! Taustalta olen seurannut satunnaisesti nämä pari kuukautta, mutten liikaa ole viettänyt aikaa kuumeilemassa kun käytännössä on ollut yritystauko meneillään.

Paljon on tullut uusia iloisia uutisia, onnea kaikille raskautuneille! Pahoitteluni myös teille, joita on kohdannut keskenmeno - niitä uutisia on ollut kovin paljon ja toivon, että seuraavalla kerralla mukaan tarttuvat olisivat kunnon takiaisia.

Meillä jälleen yrityskierto meneillään ja katsellaan josko tärppäisi. Reissussa ollaan vielä viikko tai hieman enemmän - testit odottavat tällä kertaa kotona ja korkataan ne vasta kun palataan. Vielä ei ole tuntemuksia suuntaan tai toiseen, mutta jos menkat on jossain vaiheessa tuloillaan niin ne oireet tunnistan kyllä kalenterin avulla, alkaa pitäisi 23.7. mutta testipäivä menee tästä edemmäs varmaan muutaman vielä. Nyt meneillään kp 18/26 ja dpo 5 (laskennallisesti, en mitään ovista seuraillut tai tuntemuksia sen isommin merkkaillut).

Onko kenelläkään muulla ollut ongelmia appsin kirjautumisen kanssa? Minulle herjaa koko ajan, eikä suostu tunnistamaan nimimerkkiä. Sen vuoksi kesti näinkin kauan aikaa kirjoitella, kun puhelimella tämä webbiversion käyttö on minusta liian työlästä...
 
Ei se varmaan vaikuta :) hehe!! Ennen huvipuistoa yhdyntää ja sitten laitteisiin missä jalat ylhäällä , se voisi jopa auttaa :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Granger, mulla tökkii toi app aina välillä. Kuitenkin antaa sähköposti-ilmoitusten kautta selata seurattuja ketjuja kommentoidaki. Vaihdoin salasanaa (koneelta käsin) ja se auttoi. Kännykällä kun vaihdoin salasanan niin se ei auttanu mihinkään suuntaano_O Ps. Plussaonnea sinne ja tsemppiä testipäivän odotteluun :)
 
Ok, kiitos Larissa infosta. Pitääkin kokeilla tuota salasanavaihtoa koneella. Tavallaan toimii kännykässäkin, eli tulee email vaikka appsi herjaa siitäkin että ei onnistunut lähettämään. Ja ei siis tunnista mun nickiä ollenkaan.
 
Alby ja pandakarhu tervetuloa!!! En huomannu kun vasta nyt että lisää porukkaa saapunut osastolle!!!

J3nni: oot kyllä melko terästä!!! En varmaan olis itse pystynyt moiseen! Plussaa pian!!!

Pepexxl: kuuleppa mee vaan laitteisiin. Olin rv 9 kaikissa mahdollisissa eikä ees oksettanu :) soitin neuvolaan ja sain luvan ja soitin särkänniemeen ja sanoi että rajoitukset on laitettu sen takia että mahan kans osissa laitteissa ei turva laitteet mee kiinni ja osassa taas voi tulla iskuja mahaan. Niin että voi käydä mut vastuu on tietty itsellä :D hauskaa huvipuisto päivää!!!

Kiivi: nyt susta puskee näytön läpi happy love :D

On. Nyt tämä yö aloitettu melatoniinilla :) huono olo vaan tuli... Missä mun unet? Huomenna perhesuunnittelu polille ja ukko lähtee mukaan... En tiijä mitä se aikoo laukoo siellä mutta tänään ollu ihan ok päivä sen kans...oonpahan itse ainakin yrittänyt tehdä parisuhteelle jotai ku pystyny olemaan vähän iloisempi... Toivottavasti menkat ei oo alkamassa kp 24 meni jo eikä menkkoja näy eikä kuulu...alamahaa vaan pisti sillee neule puiklomaisesti ja ramppas alavatsan... Aivastellu oon kolmena päivänä ihan hirveesti mutta ei mulla nuhaa oo... :) menkat ne siellä tulossa! Ei mitenkää voi tän stressi määrän jälkee tulla mitää... Ainut tietty mistä en oo stressannu on tämä lapsenteko asia. :)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Anteeksi mun tyhmyys( ja huono muisti) . Mä tarkoitin jos tikutat ovista! Aghhh.. "Nolooo"


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Granger, auttaako, jos poistat ja asennat appsin uudestaan?

Tänään ollut ihan hulluja mahakipuja. Välillä ne ovat vasemmalla, välillä oikealla ja välillä kaikkialla. Jotenkin outoa, kun yleensä menkkakivut alkavat joko vuodon kanssa samaan aikaan tai sitten päivää ennen, mutta nyt niitä on ollut kyllä jo useana päivänä peräkkäin. Voihan koko keho olla ihan sekaisin tuon km jälkeen.. Jos kroppa seuraa vanhoja kiertoja, alkavat kuukautiset huomisesta alkaen ihan minä päivänä tahansa. Jos laskee oviksesta, menevät ne vielä muutaman päivän edemmäs. Niin tai näin, odotettava se vain on. :)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Kiitos lucky87 !! Täällä on kivaa olla!


Joskus mä mietin , että me käytämme erilaisia hormoneja , stressaamme, jännittämme, suutumme, itkemme jne.. Niin täytyy nostaa hattua meidän miehille jotka jaksaavat meitä!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Ai niin, täälläkin on aivasteltu. Se on aika epätyypillistä minulle, mutta sama oire oli myös raskaana ennen plussaa. Ja nyt poskia kuumottaa niin, että oksat pois. Mies tuossa jo kuittaili, että ei kai hän mitään niin härskiä ole onnistunut tekemään, että poskia punoittaa.. Voiko sellaista edes saada psyykattua itselleen? Voihan tuo johtua ihan mistä tahansa, kuten myös nenän tukkoisuus ja kaikki muukin. Haluaisin uskoa raskauteen, mutta minulla ei ole tissioireita! Eli en voi olla raskaana.. :D

Nyt puhutte minulle järkeä..

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
pepe mene vaan laitteisiin :) <3 tiiän muutaman kaverin joka raskaana ollut esim. linnanmäellä alkuraskauden aikana ja terveinä syntyneet ja kaikkee. Pidä hauskaa, itsekin olin juur lintsillä ja hauskaa oli!

Alby kiitos ja niimpä <3

lucky87 hehe kiitti, sinullakin parempaan suuntaan menossa suhde, tunnen sen :) <3 mitä melatoniinia otit? itse kärsinyt unettomuudesta alakoulusta asti :/ mulla reseptivapaa melatosell ei auttanut mutta punakolmio melatonin auttoi, sitä sain äidiltäni muutaman viikon kuurin :D tsemppiä sinne.

granger plussatuulta ;) eiköhän sinullekkin/teille plussa suoda ihan näillä näppäimillä <3

elaffy aika näyttää ja aika menee aina eteenpäin onneks, tsemppiä ja kaikki kääntyy aina hyväksi ja paremmaksi :) <3

anteeksi etten ole toivottanut uusia tervetulleiksi omalta osaltani.. tai uusia ja uusia olette jo toven olleet varmaankin mutta pidin itse hiljaiseloa ja meni vähän ohi. tääl on bongattu hassun hajusta pissaa, tuoksuu hyvälle :) oon vähän pimee.. äsken heitin ehkä "ekaa" kertaa ruokaa roskiin huom! diettaan joten kaikki ruokaa tervetulutta mutta nyt vaan maistui niin paskalle että heitin loput roskiin, onneks ei ollut paljoa mut kuitenkin.. oon ihan outo. kp 31 vaihtuu huomenna kp 32 mutta tosiaan on mulla ollut kp 36 kin ihan normia vielä joten ei tiiä!

PLUSSAA JOKAISELLE! :talk017:talk017:blob5:blob6:blob8:blob8:blob8:blob9:blob10:blob1:blob3:binkybaby:binkybaby:binkybaby:binkybaby:binkybaby:binkybaby:binkybaby:wav:sign17:sign17:sign17:sign19:sign19:sign17:sign17:sign17:sign19:sign19:sign19:ky:ky:ky:Heartbigred
 
Muokattu viimeksi:
Elaffy: milloin sulla menkat pitäisi alkaa? ( toivottavasti eivät alkaa!) . Kuulostaa kyllä hyvältä sun oireet! Ei koskaan voi tietää. En minäkään jaksaa odottaa sen 1-2 viikon. Nyt dpo 2-3, tai 1-2 ? En tiedä, kertoka te viisaimmat ku tikutin pe aamu -, pe ilta +, la aamu +, ja la päivä haalea jo. Tänään rinnoissa alkaa tuntua... Nännit varsinkin.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Pepe, mä olin just viikko sitten Linnanmäellä. Kävin laitteissa ja siinä uudessa Ukko-laitteessakin :) Oli muuten ihan sika hurja ja siis huippu! :grin Mulla oli tuolloin rv 15+5. Tietääkseni ihan hyvin tämä raskaus on jatkunut :)
Oman tunnon mukaan :) Jos tuntuu epävarmalta mennä laitteisiin, niin älä sitten mene. Mutta en usko että vauvalle mitään voisi käydä vaikka menisit :)
 
Arvaatka mitä, onko se iha ok elohiiri vatsassa ? Ei mulla ennen ollu sellaista ikinä!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Täällä olis kp 8 menossa ja mä vieläkin tuskailen että ostanko niitä ovistestejä vai en.. :D tuskastuttaa.
Ja sitten kysymys: meillä olis sukulaisen häät muutaman viikon päästä ja menkkojen pitäis alkaa hiukan häiden jälkeen. Mietin vaan että kuinka alko mahtaa vaikuttaa vielä siinä vaiheessa alkioon jos mahdollisesti tässä kierrossa jo tärppäis? Sillon olis viikkoja 3-4.. :D

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top