Täällä on tänään dpo 10. Raskaana tuskin olen, mutta mietin kyllä yhä noita mahakipuja.. voivatko liittyä vain yhä edelleen tuohon km vai pitäisikö lähteä lääkärille varaamaan aikaa? Ei ole tällainen kipuilu minulle kyllä normaalia.. Eilen ei tahtonut uni edes tulla, kun oli niin kovat "menkkakivut". Ja nyt aamusta sattuu taas reisiin.
Missä vaiheessa ja miten te, jotka olette hieman apua tarvinneet raskaaksi tulemiseen, olette lähteneet asiaa viemään eteenpäin? Me emme odota vuotta enää tässä vaiheessa, mutta nyt ei kyllä voi oikein sanoa vain, että joo joo, ollaan me jo yritetty, kun papereissa näkyy tuo km. Yksityinen lienee ainoa vaihtoehto siis. Millaisista summista ihan oikeasti puhutaan, jos haluamme perustutkimuksia ja tarvittaessa jotain tukilääkitystä näin alkuun (itse en mahdollista inssiä pidemmälle ole tällä hetkellä valmis menemään)? Onko klinikalla merkitystä? Tampere taitaa olla meillä se lähin paikkakunta, josta niitä löytyy.
Vielä olisi neljä päivää piinaa, mutta en kyllä hirmuisesti jännittää lopputulosta. Voi olla, että jätän testaamisen vielä myöhempään, jos täti ei kurvaa paikalle. Km jälkeinen kierto oli kuitenkin sen 36 päivää..
Anteeksi vain tämä omanapailu. Onnea plussista, ihan kaikkia en varmasti ole vielä edes onnitella!
Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app