Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Päivystyksessä käyty ja hcg laskenut 59. Joten saikkua sain ja perjantaina sit uudestaan ultraan. Saas nähdä saanko lääkkeet jos ei vuoto pahene ennen sitä. Labra oli taas yhtä pistelyä, kolmannella vasta onnistui ja kipeetä teki. Onneks ei enää pitäis labraan joutua muuta kuin jälkitarkastuksessa sitten. Nyt vaan pitää särkylääkettä ottaa selkäkipuun, jännä et se kipu vaan vasemmalla puolella. Ja mulla tuntuu olevan oviskivutkin vasemmalla, ainakin aika usein vasemmalle puolelle koskee.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Omanapailen nyt pikaisesti päivätauolla kun aamulla onneksi ehdin jo plussanneita onnittelemaan.

Nyt taitaa olla kp 22 ja dpo 5. Eilen tuli omituinen pikkupläntti valkkaria pikkuhousuun. Ennen sitä, eikä nyt sen jälkeenkään mitään vuotoa. Siitähän sitten innostuin laskeskelemaan josko se kiinnittymistä jo olisi ollut, varsinkin kun pienen nipistyksenkin tunsin samoihin aikoihin. Edellisessä raskautumisyrityksessä huomasin samankokoisen kiinnittymisvuodon. Se oli vähän punertavaa valkkaria, erottui hyvin kuin oli valkoiset pikkuhousut. Nyt oli tietysti punaiset niin vertaa siinä sitten... Noh, mitään raskausoloja ei kyllä vielä ole ilmaantunut, joten odotellaan taas.

Onneksi alkaa jo vähän matkakuumetta pukata kun lähtö on torstaina. Jee. Alan kyllä olla jo ihan loman tarpeessa. Varsinkin kun onnistuin jäämään hevosen ja seinän väliin viikonloppuna, niin nyt on toinen kylki kipeä. Mutta siinä huomaa taas ainakin nämä prioriteetit kun ensimmäinen ajatus oli, että buranaa en ainakaan ala nyt syömään vaikka kuinka kipeä olisi etten estä alkion kiinnittymistä. Noh, onneksi on ihan hyvin pärjätty ilman, eikä mitään kai ole poikki.
 
aida plussatuulia, inshaAllah ois kiinnittymisestä kyse sulla nyt. minnes oot lähössä lomalle? nautihan lomasta muutama päivä vielä odotusta ja sit pääset rentoutuu kunnolla. olehan varovainen hevosten kans ettet satuta itteäs pahemmin.
 
Elli28 15.7.
PandaKarhu 16.7.
Lucky 17.7
naranja 18.7
Mustikka 18.7.
elaffy 18-20.7
Aida 24.7.
Siija 25.7.
Sintti2014 31.7.
Anis 10.8
Granger ?
Etsijä ?
Nuuhku?
zorro86?
DarkMimosa ?
loora84 ?
Lauruska?
Herhis?
Diku?
jonnamaria?
Silv?
Larissa?
Myssy?
Ambriina?
Etsijä?
Dawwe?
Freyja86?
Aurinkoinen?
Mimi. ?

( yht. 29 )

Plussanneina jutuissa mukana Gatusa, MadH91, J3nni, Mju, Janeh, MarinaMelina, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa (yht.17)

Uskaltauduin siirtämään itseni plussanneisiin :)
 
Voiko olla mahdollista taas :(( sain kuvaan näkyvän plussan eilen. Ja tänään aamulla näkyi vain viivanpaikka.. Pakko testata aamulla varmaan digillä. Kauheelta tuntuu taas. :/ viimeksi sama homma kun sain testiin positiivisen. Silloin kuukautiset alkoi vasta 3 viikonpäästä..

Onko kellään kokemusta tälläisestä?


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mitä ihmettä pepe! Ihan perseestä! Toivottavasti saisit huomenna kuitenkin plussan testiin. Mikä kp/dpo sulla on menossa?

Harmi juttu, jos alkio on vain hipaissut kohdun pintaa ja siitä sitten se ensimmäinen plussa tullut.. Mutta toivottavasti näin ei ole!

On. Täällä juilii keskellä alavatsaa, sellaisia nopeita nipistyksiä. Menkkoihin on kylläkin vielä ainakin viikko aikaa.

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Larissa älä muuta sano!! Nyt kp33 viiminen Tero otettu kp 24.. Viime terokierrossa alkoi heti seuraavana päivä vimpasta terosta. Oviksen testasin tossa kp21 (sekä kp8 &kp18).. Turhauttavaa, no ehkä ens kuun jälkeen saisin vielä tutkimuksia kun vuosi yrittämistä tulee täyteen..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
pepe jaksamista inshaAllah digillä tulee sit oikea tulos. ja ennen kaikkea toivotaan ettei alkio ol pelkästä hipassu vaa kunnolla tarrautunu.
 
Gatusa: New Yorkiin lähdetään reiluksi viikoksi. Eli täytynee siellä sitten testailla ensi viikolla, jos tätiä ei ala näkymään...

Pepe: Voi kurjuuden kurjuus! Digiä kehiin, se auttaa noissa epäselvissä tapauksissa kun ei tarvitse viivoja tihrustaa. Tsemppiä!

Hui, oma nimihän alkaa lähestyä ylärivejä tuossa listassa...
 
pepeXXL Voi ei mitä hemmettiä :( toivottavasti se plussa ja kaks viivaa tulee pian näkyviin! Jos hcg ei ehtinyt nousta, kun maksimoituu 48h välein alussa ja jos oli liian laimeaa virtsaa jne. Minä uskon suhun! <3

ja lisää harmittavaa: mulla ei ollut kuin ovistestejä joten tein testin äsken tän päivän about 4-5.stä pissasta jota ennen mä kävelin 8 kilsaa reipasta kävelyä joten hikoiltua tuli.. huoh! Tuli kaks viivaa mutta control on tumma ja test viiva on haalea vaaleanpunainen, eli emmä voi nyt tietää mitä ihmettä taas.. KP 31/31-36 Menkkajuilintaa ja jomotuksia ollut tänään ja turvottaa sikana! Rinnat aristaa.. laitoin tilaukseen sittenkin pari clear bluen manuaalista testiä puikkomallia kun en kerennyt apteekkiin. Varmaan negaa näyttää ja täti paukahtaa paikalle, perkele kun ketuttaa! Tänäänkin vaan motkottanut miehelle mut muuten menee hyvin ja se on huomannu et oon ollu jo kohta viikonpäivät tämmönen niin ei ota itteens.
 
Muokattu viimeksi:
PepeXXL ostaa paketti clear blue testeja( tiedän ett kalliit on) mutta varmuuden just kun on sellainen tilanne! Yritä jaksaa siellä.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mulla on täällä yks digi ja sen tuhlaan aamulla :) miten ootte tekstannu dipannut virtsaan vai suoraan suihkun alle?


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
nautihan nykistä aida kun sinne meet :)

kiivi plussatuulia mua jännittää sun puolesta :)

miehen kans otettii pikku päivälepoa ni ennen nukahtamista juteltii vähä ni hän alko puhuu et pitää hommata sänky, mobile vauvalle sängyn yläpuolelle, sitteri tai turvaistuin, vaatteita ja muita tarvikkeita. hän oli et 1-2kk ennen ku neiti syntyy hän alkaa hommaa kaiken mitä tarttee inshaAllah, hyvä ettei tämä mamma alkanu itkemää ku niin onnellinen ja herkistyny hänen innostuksestaa olin siinä ja hän piti kättä vatsalla ja kuulemma kohta alkaa jutella neidillekin että neiti tunnistaa hänet sit syntyessään inshaAllah <3
 
Eli dippaan :D toivottavasti olis tulos toivottu :)

Mitä mieltä ootte jos se nyt onkin positiivinen ja tarkoitus oli mennä huvipuistoon keskiviikkona. Kannattaako laitteisiin mennä? Jostain luin ettei vaikuta kun istukka(?) ei olis vielä kehittynyt.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top