Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
onnea satsa tuhannesti, mashaAllah. tonnikaupalla tarrasukkia, bodyja, potkareita yms. inshaAllah tämä pikkunen on kunnon suomalaisella sisulla varustettu sissi joka pysyy laskettuun aikaan asti sisällä :)

pepe onnea tuhannesti ja tonnikaupalla tarrasukkia, bodyja, potkareita yms. mashaAllah :)

naranja sinäki vissii plussasit mashaAllah, onnea ja tonnikaupalla sinullekin tarrasukkia, bodyja yms.

täällä ollu nettipimentoa, hyvä jos muutaman minuutin on toiminu silloin tällöin. ÄRSYTTÄÄ!!! mies teki itellee aamiaisen ja samalla teki meillekin eli iso annos shakshukaa jotta mun ei tartte laittaa aamiaista, mulla ku on iltapäivästä tiedossa isompi kokkausprojekti ku pitää valmistaa kanakastiketta ja couscousia inshaAllah. eilen piti tehä miljoona asiaa, auttaa vespan korjaamisessa, laittaa ruoka, neuloa äipälle paitaa.
neiti on ollu harvinaisen rauhallinen, ei ol hirveest potkui tuntunu eilen, saapi nähä millasen rumban hän pistää tänään pystyyn. rv 16+6 tänään :)
 
Paljon onnea kaikille plussanneille :Heartred

Mulla on dpo 9 meneillään eikä kyllä mitään oireita mihinkään suuntaan. Eli eipä taida tää(kään) olla meidän kierto. Mulla on jotenkin mennyt maku tähän vauvantekoon kun ei tunnu onnistuvan ei sitten millään. Onneksi kesäloma häämöttää 3 viikon päässä niin on jotain mitä odottaa.
 
heippa, kyllä näitä teidän viestejä on tosi tärkeä lukea, ja tänne on kiva tulla seurailemaan!
Itellä on vähän harmillinen olo, mies oli matkalla, ja tuli perjantaina 'suoraan siittämään' mutta en o yhtään varma milloin ovulaatio on ollut. Tiistaina kp 12 alko selkäkipu, kp 13 liuta muita möyryämisiä, kp14 selkeä limaklöntti ja limojen muutos sekä alavatsakivut, pe ei mitään oireita ja limojen tunnistus haasteellistui miehen kotiutumisen myötä, eilen la ei mitään oireita, paitsi viime yönä aivan järkyttävät molemmin puoliset menkkakivut. Tänään niukka/normaalin näköinen valkovuoto, eli meni jo? Eli yleensä tunnen ovulaation aikana sen repäisevän kivun ja siitä jäävän juilinnan, nyt ei mitään toispuoleisia kipuja ollut ja toi ovislimakin (yhden päivän??) tuli ihan puskista. Jos se ovulaatio oli silloin kun se limaklöntti tuli, niin perjantain peittojenheiluttelut tuli varmaan ihan liian myöhään... Tosi tyhmää ku tyyppi vaan käy lomailemassa ja mulla menee hedelmälliset päivät hukkaan! :gen045
 
Hei niin ihania uutisia täällä nyt välillä! Onnea plussanneille! :Heartpink

Mustikka mulla on vähän samat fiilikset.. Ei oikein innosta mikään tän asian suhteen vaikka ei se johdu siittä koska yritystä nyt vielä niin vähän... Mutta kauheesti en edes jännitä testauksia vaan mietin että jaksanko ees hakee testejä..
 
Onpas tää nyt kun ensin lataa viestiä varmaan vartin ja sit hukkaa siittä puolet... Noh... Olkoon... Lähteeköhän tääkään...
 
Naranja ja pepexxl onnea ja tuhannesti tarroja ja kiloittain liimaa!!! <3

Sen verran on:...että 00:30-05:30 välisen ajan nukuin sellasta pinnallista unta että kuulin mitä ympärillä tapahtuu niinku kuorsauksen... Sit heräsin ihan tajuttomaan pään särkyyn. Otin särkylääkkeen ja lämmitin jyvätyynyn ja nukahdin n. Tunnin jumpan jälkeen 9asti. Väsyttää

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
satsa, roppakaupalla onnea plussasta <3 tarrasukkia mukaan <3

pepe ja naranja, sinne kans hurjasti onnea plussista :)

tsemppiä piinaileville :)

lucky, koita jaksaa :)

omanapa, niin väsy, niin pahoinvoiva. Hyi :( ei oo pal jaksanu kirjotella, oon vaan lueskellu lähinnä ku on niin kehno olo :/

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Kituna, ette välttämättä olleet myöhässä. Itsellä tuli limaklönttejä 1-2 päivää ennen kuin tikutin oviksen. Tokihan se on yksilöllistä, mutta älä vielä heitä kirvestä kaivoon ;)

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Lisää plussia kehiin vaan :)
Täällä dpo 10 ja rusehtavaa vuotoa aamulla havaittavissa hieman paperiin :wtf
Toki kävi jo mielessä oisko mahollisesti kiinnittymisestä johtuvaa, mutta koitin nyt palautella itteä maan päälle, ettei taas turhia toivois ja pettyis... Asennoitua nyt siihen, että menkat sieltä on alkamassa niin ei voi ainakaan kauheasti pettyä :D
 
Muokattu viimeksi:
Hmpf. Mies osti lisää kumeja eli meikäläisen odottelu ja tulokseton kuumeilu sitten jatkuu. Mutta kyllä se munkin aika vielä koittaa :) Plussatuulia teille kaikille muille!
 
Ihanaa ja onnea kaikista plussista :Heartred Myrskyn jälkeen on poutasää :Heartred

Täällä menkat vihdoin ohi, oli pitkät kun normaalisti neljäpäivää maksimissaan ja nyt kestikin kuusi päivää. Harmi ettei lomani yllä ihan ovikseen asti, toivottavasti töihin paluu ei sitten vie kaikkia mehuja että jaksaa ahertaa :rolleyes: Näin ne kuukaudet kuluu......
 
oho onnea Satsa! :)
pepeXXL
, onnittelut sullekin. Plussa selvästi! :)
naranja, kyllä siinä viiva näkyy! Onnea! :)

Pistäkää oikein iso plussa aalto

Omanapa, huomenna alkaa se rv 7, jota eniten pelkään kun viime vuonna marraskuussa meni kesken. Kyllä kovasti toivon että pysyy matkassa. Oireet melko vähäiset kokoajan, suurin ehkä rintojen arkuus ja rinnat kasvanut huimasti. Ehkä jopa pientä määrää maitoa tulee, mutta ei omassa muodossaan vaan kokkareisena eli ilmeisesti ei täysin kehittynyt tuottamaan sitä vielä. Pelottaa myös kun oireet niin vähäiset. Mutta onneksi neuvola ja lääkäri lähestyy. :)
 
Onnea plussanneille !

Täällä alkoi eilen suht runsas vuoto ja tänään tuli pihalle koko höskä, otin jopa kuvan siittä että voi sairaalassa näyttää jos kysyvät että onko tullut, vaikka luulen että mut vielä ultrataankin että varmasti on tyhjä. Itse luulen että tuli kaikki ulos, koska oli vielä sellanen paksumpi kohta jossa se sikiö oli lapsivedessä kellumassa, puhkasin sen ja lapsivettä siittä tuli ja (se pieni ihan muuten vauvan näkönen jo) oli siellä. Huomista puhelua siis odottaen jospa pääsis loppu-ultraan. Nyt vissiin siis kp 2. Saas nähdä mitä tulevaisuus tuo, yritetään ainakin muttei mitenkä ahkerasti, annetaan tulla jos tulee, rennoin meiningein siis eteenpäi :) Nyt nautitaa kesästä ja voin hyvin mielin juoda muutaman sidukan :)
 
j3nni hienoa että voit paremmin jo. nautihan tosiaa kesästä ja se plussa ja lapsi tulee kun on aika ja yleensä stressi ja se yrittäminen on ne suurimmat esteet/hidasteet, ainaki meillä oli näin. inshaAllah plussa tulee pian taas ja seuraavalla kerralla kunnon sissi kyytiin joka ei lähe kulumallakaa ennen laskettua aikaa :)

on: täällä päänsärystä taas kärsitään ja väsymyksestä sekä kuumuudesta. sentää sain ruuan laitettua tänää ukon toiveesta couscousia ja kanakastiketta :) neiti on harvinaisen rauhallinen, muutaman kerran tuol vähä liikuskellu puolelta toiselle, lähinnä ku vatsa paljaana tuuletin päällä on ni heittäytyy tuolla poikittain loikoilee pinnalle et toinen puoli on enemmän näkyvillä ku toinen. :)
 
Takaisin
Top