peppipupu: Mulla gyne kustansi vähän päälle satasen, papasta tuli lisäkustannuksia, mut pelkkä perustutkimus ja ultra oli sen just satasen verran. Ja ihan tosi, jos ei tuu juttuun jonkun gynen kanssa, niin mieluummin vaihtoon, on se tärkeää hoitosuhteelle ja luottamukselle, et tulee juttuun hoitavan tahon kans. :)
pampero: Kroppaan melkein luottais enemmän kuin testeihin, ainakin tässä tapauksessa. Kun kaikillahan ovistestit ei näytä sitä mitä pitäis... :)
lucky87: Oho, onpas outo käänne!
Jos vaan on paikat jostain syystä herkät, mut aika jännä.. Tulehdus yleensä oireilee kipuna, vuotona ja jopa kuumeiluna, mut en nyt ihan uskois heti et kyse semmosesta, mut seuraile tilannetta :) Se on ärsyttävää kun tilanne on nyt mitä on, mut toivottavasti asiat siellä tasottuis eikä tarttis saman asian kans kärvistellä liian pitkään! :) Tsemppiä
iines86: Onnittelut käynnin tuloksista!! :) Olen tosi iloinen sun puolesta!! :) Nyt pidän peukut ja varpaat ylhäällä tärpin puolesta sulle! :) Ihanaa
Joo nää oireet (tuli ne mistä vaan) on aika... you know
No, nyt ei voi muuta kuin odottaa... :)
veronicat: Tervetuloa mukaan joukkoon! :) Jos sulla on ovis ollu la, niin yleensä oviksen jälkeinen vaihe eli luteaalivaihe kestää yksilöstä riippuen 14-16päivää normaalisti, joten parin viikon kuluttua ovulaatiosta pitäis vuodon alkaa, tai testiin pärähtää plussaa :) Liian aikaisin jos testaa, niin voi tulla väärä nega, eli siis melkeinpä sinuna koittaisin malttaa (vaikka tiedän kuinka kuumottavaa se on kun sitä niin paljon haluaa) niin et on se pari viikkoa oletetusta oviksesta, melkeinpä pari päivää ylikin niin sit tulis varmempi tulos :)
freyja: Nimenomaan, ei luovuteta ennen kuin (JOS) hanat aukeaa!!
Tsemppiä sinne piinailuun !! :)
dawwe: Ystävänpäivänä yhteisplussaaa?!
Noei, jos en mää ni sä ainakin!! :) Tsemppiä!! :)
Kohdunnapukan kokeilusta! Varmasti jokainen teistä kyllä jo tietää, mutta kannattaa tosiaan sit se käsihygienia huomioida ennenkuin kokeilee, eikä kannata liian paljon kokeilla, ettei ärry räpläämisestä. Sormissa voi kulkeutua jos jonkinmoisia bakteereita kohdunnapukkaan ja ne voi siellä aiheuttaa tulehduksen, joten olkaapa varovaisia ja valveutuneita asian suhteen!! :) (halusin vain muistuttaa, kun juuri pidin luennon luokallemme sisäsynnytintulehduksista...
elmiina: Joo, menin vaikeaksi kun en oikeen oo hyvä "valehtelemaan", menin hämilleni ja yritin änkyttää jotain, niin siitähän sen sit jo arvas... :D
kiwibird9: Joo niin mäkin ajattelin, että jos mä nyt turhaan hätiköin niin sit voi tulla vääräkin tulos (tai oikea, mut silti vois kaivella) et mieluummin ystävänpäivä, kun oletetusta mahdollisesta ehkä olleesta (en nyt satavarmaks sanois, mut vähän fiilis ja muut kertois et olis VOINU olla) on jo melkeen kolmisen viikkoa. :) Varmempaa silloin se negakin on ja sit voi gynelle soittaa.
Jos se kipuilu nyt on sitä sun oman hormonitoiminnan käynnistymistä :) Talletukset kehiin, tsempit tähän kiertoon! Ja toivottavasti kierto pysyy aisoissa, et ei veny! (paitsi toivotusta syystä jäis menkat pois kokonaan...)
Kiitos... Ainakaan jotakuta ei häiritse mun piiiiitkät vuodatukset :) Tuntuu et en vaan saa tiivistettyä kaikkea mitä haluan sanoa (varsinkaan kun vastailee sit kans teille muille) mihinkään pariin lauseeseen, ja jotenkin haluan kauheasti huomioida jokaisen jutut ja antaa sitä tukea muille, kun mullekin täällä sitä annetaan.. Mulla se tulee nyt sit kilometriviestien muodossa. Kukaan varmaan jaksa lukea näitä kokonaan :D Mut ihan sama... :D
omanapa
Kiitos kun jaksatte mun vuodatuksia ! :D Tuntuu jotenkin niin ihanalta kun tietää, et voi puhua ja purkaa, kun muuten olisin varmaan ihan helisemässä tämän kaiken kanssa, kun en viitti miehelle jauhaa koko aikaa, ja ystävä jolle olen kertonut suhtautuu asiaan jalat maassa-tyylillä (vähän liiankin), eikä välttämättä ihan tajua kaikkea, melkein sit nolottaa höpistä näitä juttuja muille, kuin teille...
Ja joo, helpottaa oikeasti kun on saanut tänne purkaa. Mulla varmaan loppuu tämmöinen ristiriitainen vuodattelu tai ainakin tasottuu, kunhan täällä tilanne selviää suuntaan tahi toiseen ja pääsen asennoitumaan yritykseen (....tai odotukseen?...).
Pikkarit pysyy puhtaana. Alavatsaa jomottelee välillä. (Voi kun oliskin ollut kiinnittymisvuotoa....
)
Sorruin laskemaan pillereiden lopetuspäivän perusteella "laskettua aikaa" ja sitä missä nyt mentäis JOS... ja tajusinkin siitä et nythän olis vasta 3+4 tai jotain sinne päin, et turha on hätiköidä testin kanssa. Niinkuin kiwibirdille ylempänä mainitsin, haluan tehdä testin vasta kun voin olla varma tuloksen "oikeellisuudesta", eli jos nyt vuotoa ei tule, niin ystävänpäivä olkoon SE päivä. Onhan siihen aikaa, mut rauhoittunut olo kun tajuaa et aikaisemmin ei oikeastaan testaaminen edes hyödytä ketään... On tää yhtä piinailua kyllä :D
voinyvee mikä kilometri. :D Koittakaa jaksaa...
(ps. sit ihan oikeesti, jos jotakuta häiritsee niin pliis sano!
)