Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Munarakkula voi vuotaa hieman verta kun on vapauttanut munasolun eli siitä siis voi johtua tiputtelu oviksen aikaan.

Niin ja täälläkin jännäillään, milloin teette testejä!

Itsellä menossa kp 19/26 ja dpo 7, loppuviikosta voisin minäkin harkita jo testausta.

Riina86: Tervetuloa kuumeilijoiden pariin :) Ja hyvä jos meistä on apua teidän tulevaisuutta ajatellen.Rakennusprojekti on iso urakka,että varmaan ihan hyvä että odotatte vähän aikaa :) stressi voi haitata sitten sitä itse asiaa niin on parempi hoitaa ns.ne stressaavimmat asiat pois alta. Tärppääkin ehkä sitten paremmin :)

kiwibird: Opiskelu on aina hyvä asia. Mun isä sanoi joskus,että häntä ei haittaa jos töitä ei löydy,mutta jos jaksaa kouluttaa itseään ja opiskella niin hän on erittäin ylpeä ja arvostaa sitä :) Itse olen lähihoitaja ja olen kans suunnitellut hakevani psykologi puolelle,mutta en nyt tässä vaiheessa vielä kuitenkaan kun nyt on mukavassa työssä ja muutenkin asiat mallillaan :) Greippimehua itekkin kokeilin,mutta mulle ei ollu siitä apua..punkkua taas en pysty juomaan..yäk xP mutta ovisplussia sulle ja sitten tarrasukkia mukaan ;)

Riina86 tietenkin mahtuu!Tervetuloa mukaan :angel8ihanaa että kuitenkin pääsette yrittämään, vaikka se oiskin sit loppuvuodesta! Sekin tulee kovaa vauhtia meinaan :dance008

Hehehe iines86 :) kiitos paljon! ja tosiaan ohan noi kummatki semmosia et kun kulauttaa suuhun pitkästä aikaa niin ilme on vähän yrmee.. mutta katon onko noista hyötyy. Mä haen juurikin lähihoitajaksi. :dance011

Tervetuloa riina! :)

Mites kun vasta viikonloppuna pitäisi oviksen tulla eikä nyt ole yhtään ovis olokaan. Kumma vuoto oli. No katseellaan mihin tämä johtaa. Teroluteissahan voi kyllä olla kans tiputtelu vuotoa... Mut onhan siellä ohjekkin että jos ylimääräisiä vuotoja tulee, tulisi vuoto selvittää mistä johtuu mikäli oikein muistan.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Mä nyt sitten testasi ja tietenkin nega :grin En epäillykään ettävielä muuta näyttäskään mut sitten tein huvikseni vielä ovistestin ja se näytti haamua!:wtf onko mun kroppa nyt sitten niin sekasin et ois taas ovis tulossa(mulla noi ovistestit näyttää ihan negaa ellei ovis oo tulossa tai menossa)vai voiko ovistesti näyttää raskauden ennen r-testin plussaa?

Ovistesti voi tosiaan näyttää haamua ihan muuten vaan missä vaiheessa kiertoa tahansa. Kun lutenisoivaa hormonia on verenkierrossa jatkuvasti. Istukkahormonia taas ei juurikaan erity paitsi naisen ollessa raskaana tai sitten voi olla kasvain tai pieniä määriä voi erittyä vaihdevuosien aikana.

Oispa tosiaan,vaikka toisaalta pelottaa pirusti!Varsinkin kun ei sitten odotettu niitä yksiä kuukautisia vaikka käskettiin..

Mäkin hätäilemällä tein testin joka oli taas puhdas nega. Toki tiedän et päivä ei anna parasta tulosta, mut alkaa toivo hiipumaan pikku hiljaa :( eli tätiä odotellessa :D tänään siis kp 29/28-34...

Kiitos Iines86, kiwibird ja lucky 87.
Kiwibird9: Näinhän se on, että aika lentää siivillä ja kohta ollaan jo kesässä! Toisaalta taas odottavan (kuumeilijan) aika on pitkä! Hyvältä kuulostavat opiskelusuunnitelmasi. Kyllä tulevaisuuteensa kannattaa satsata! Toivotaan, et greippimehu ja punkku alkavat toimia!

Iines86: Toivotaan, että uudet rohdot tuovat sinulle mukanaan uudet (plussa)tuulet! Ja olet varmasti oikeassa, että stressitekijöiden poisjäännin myötä tärppikin voi tulla helpommin. Jätin pillerit joulukuussa pois, jotta kroppa alkaisi pikkuhiljaa taas toimia normaalisti. Ehtiipähän tässä rakennusaikana tutustua kroppaansa...

Lucky87: onnea ja puhtia viikonloppuun, jos ovis osuu sinne!

Freyja86 älä nyt vielä luovuta,hyvinkin voi vielä se plussa pärähtää!
Itellä on jotenki hörhö olo taas,välillä täysin varma et olen raskaana ja melkein heti perään satavarma etten..Voi mies parkaa kun kotio pääsee,akka taas sekoilee :schocked028

Oletkos tutkineet kohdunnapukkaa?

Just kokeilin niin auki se on ainaki alusta ja keskisen päässä, ydin kuitenki aika hyvin siihen ja napakka... Pitää sitäkin alkaa seurailee. Jos verenvuoto ja kipu johtuu siitä napukka on alhaalla. Sanon kohta et ihan sama :) voihan se olla vähän aina auki tosta alusta kun olen kerran synnyttänyt. Mut nyt tutkimaan kohdunnapukkaa tää kierto seuraaviin menkkoihin asti. :) lämpöjäki olis kiva mittailla mutta aloitatteko menkoista mittaamaan vai mistä kun alatte niitä seurailla?

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Muokattu viimeksi:
Satsa: Rauhassa vaan..älä hätäile :) tulee vaan turhaan masentuneisuus jos testaa liian aikaisin. Mä Pidän sulle peukkuja,että plussa pärähtää vielä :thumright

Freyja: Kyllä sulla on vielä iso plussan mahollisuus!! Älä lannistu vaan koita jaksaa piinailla vielä hetken aikaa..mä toivon sullekkin sitä plussaa niin kovasti! :p

lucky: En ole koskaan seuraillut omaa napukkaani <--- jotenkin hauska sana xD sori! Mutta eikös silloin kun se on auki niin se olisi vastaanottavainen...vai? Mulla on kohtu tosi korkeella,joten napukka on myös..kokeileminen ei olisi oikein mielekästä. Koko käsi alapäässä ku ei ylety..mies näkis painajaisia :grin Koita jaksaa..Kaikki selviää aikanaan vaikka nyt tuntuukin siltä,että vois luovuttaa..älä tee sitä.. :oops: Täällä ollaan kaikki sun tukena!! PLUSSIAAA!! ;)

Riina: Oman kropan toimintaan kannattaa tutustua :) Oppii yhtä sun toista ja osaa kuunnellakin itseään eritavalla. Pillereiden jälkeen mulle ainakin tuli ihan uusia tuntemuksia..kauheet mahakivut ym. naama kukki ja kaikkee. Toivottavasti pääset helpolla :) Tsemppiä rakennus urakkaan ja tosiaan se h-hetki tulee nopeammin kuin uskotkaan :p

ON: Kävin gynellä ja clomeilla oli juuri se vaikutus kuin pitikin :happy093 jeeeeee!!! Vasemmalta tulossa kaksi oikein hyvän kokoista follia ja oikealta jopa kolme,mut hiukan pienempiä. En muista nyt minkä kokoisia ne oli kun meni ohi kun olin niin häppäreissä. Nyt toivotaan,että ees yksi lähtis kypsymään. :smiley-ashamed004 Kohdunlimakalvot myös oikein hyvän paksuiset niinkuin tässä kohdin kiertoa kuuluukin. Jeejee!!! Pupuiluaaaa!! Kiitos Clomit :gen053 vielä kun tulisi se toivottu lopputulos :winkNäillä ohjeilla jatketaan. Sain vielä lugestrolia<----- kirjoitinko oikein o_O ?? eli jos en raskaudu tässä kierrossa niin voin kokeilla noilla sitten vaikka seuraavan kierron primojen sijasta jos haluan. Mä niiin tykkään mun gynestä..aivan mahtava nainen :grin Ja niin...primot eikä luget estä ovulaatiota! Teroluteilla ei myöskään ole tätä vaikutusta kuulemma,mutta hän sanoi että siitä on niin paljon erilaisia mielipiteitä,mutta hän on aina ohjeistanut näin. Ja uskon kyllä..osaava ja oppinut gyne yksityisellä lääkäriasemalla. Niin..ainut miinus puoli,että sieltä tuli nyt sitten PCO diagnoosi..voi pylly!!:sad010 sori lääketieteellinen pölötys..lopetan nyt.

PLUSSATUULIA KAIKILLE!! :p

Muokattu viimeksi:
Onnea iines!Nyt vaan peitot heilumaan :grin
lucky En oo miäkään koskaan napukkaa kokeillu,siinähän oiski mulle uus juttu kun mies aina naureskelee et purkkiin pissiminen on mun harrastus laughing7

Takaisin