Satsa: Rauhassa vaan..älä hätäile :) tulee vaan turhaan masentuneisuus jos testaa liian aikaisin. Mä Pidän sulle peukkuja,että plussa pärähtää vielä
Freyja: Kyllä sulla on vielä iso plussan mahollisuus!! Älä lannistu vaan koita jaksaa piinailla vielä hetken aikaa..mä toivon sullekkin sitä plussaa niin kovasti!
lucky: En ole koskaan seuraillut omaa napukkaani <--- jotenkin hauska sana xD sori! Mutta eikös silloin kun se on auki niin se olisi vastaanottavainen...vai? Mulla on kohtu tosi korkeella,joten napukka on myös..kokeileminen ei olisi oikein mielekästä. Koko käsi alapäässä ku ei ylety..mies näkis painajaisia
Koita jaksaa..Kaikki selviää aikanaan vaikka nyt tuntuukin siltä,että vois luovuttaa..älä tee sitä..
Täällä ollaan kaikki sun tukena!! PLUSSIAAA!!
Riina: Oman kropan toimintaan kannattaa tutustua :) Oppii yhtä sun toista ja osaa kuunnellakin itseään eritavalla. Pillereiden jälkeen mulle ainakin tuli ihan uusia tuntemuksia..kauheet mahakivut ym. naama kukki ja kaikkee. Toivottavasti pääset helpolla :) Tsemppiä rakennus urakkaan ja tosiaan se h-hetki tulee nopeammin kuin uskotkaan
ON: Kävin gynellä ja clomeilla oli juuri se vaikutus kuin pitikin
jeeeeee!!! Vasemmalta tulossa kaksi oikein hyvän kokoista follia ja oikealta jopa kolme,mut hiukan pienempiä. En muista nyt minkä kokoisia ne oli kun meni ohi kun olin niin häppäreissä. Nyt toivotaan,että ees yksi lähtis kypsymään.
Kohdunlimakalvot myös oikein hyvän paksuiset niinkuin tässä kohdin kiertoa kuuluukin. Jeejee!!! Pupuiluaaaa!! Kiitos Clomit
vielä kun tulisi se toivottu lopputulos
Näillä ohjeilla jatketaan. Sain vielä lugestrolia<----- kirjoitinko oikein
?? eli jos en raskaudu tässä kierrossa niin voin kokeilla noilla sitten vaikka seuraavan kierron primojen sijasta jos haluan. Mä niiin tykkään mun gynestä..aivan mahtava nainen
Ja niin...primot eikä luget estä ovulaatiota! Teroluteilla ei myöskään ole tätä vaikutusta kuulemma,mutta hän sanoi että siitä on niin paljon erilaisia mielipiteitä,mutta hän on aina ohjeistanut näin. Ja uskon kyllä..osaava ja oppinut gyne yksityisellä lääkäriasemalla. Niin..ainut miinus puoli,että sieltä tuli nyt sitten PCO diagnoosi..voi pylly!!
sori lääketieteellinen pölötys..lopetan nyt.
PLUSSATUULIA KAIKILLE!!