Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla vuoti ihan samallalailla kun menkat olis, eli ei hirveesti :)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Ihanaa, onnea hurjasti Satsa :Heartred

On: täällä kp 17 dpo 2 kait. Välillä vatsaa vihloo ja vasenta reittä vetää vähän kuin suonta.. Eli samanlaista kipua kuin muistan olleen vuosia sitten luomukierroissa ennen menkkoja. Saas nähä mitä nää merkkaa :offtheair
 
Siija, ei ne välttämättä tuossa vaiheessa vielä mitään merkkaa (menkkojakaan). Alkio kiinnittyy vasta n. dpo 5 --> eli silloin voi alkaa oireita kyttäilemään ;)

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Satsa paljon onnea!! :Heartbigred Ihanat uutiset!

Pahoittelut keskenmenon kokeneille, tsemppiä uusiin tuleviin kiertoihin ja uusiin mahdollisuuksiin!!
 
Mitenköhän lyhyeksi tämä kierto aikoo jäädä, kun nyt jo on tuollaista menkkakipuilua, mutta vain toispuoleisena..? Mitä ihmettä? Pientä arkuutta rinnoissa, sekä huimannut tänään taas. Teen kyllä lottolapun, jos tärppi olisikin käynyt. Jotenkin en jaksa siihen kuitenkaan uskoa.

Sukkalankaa tehtynä ensimmäinen kerä. On kyllä aika piperrystä tuo projekti. Luulen, että saamme sen lapsenkin ennen noiden sukkien valmistumista. :D Aion kyllä esitellä valmiita sukkia kaikissa mahdollisissa työhaastatteluissa ja muissa osoituksena pitkäjänteisyydestä, kärsivällisyydestä ja tarkasta työstä. Enkä varmaan raaski käyttää niitä ikinä.. :D

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Täälläpä valvotaan zopinoxit naamassa!!! :mad::mad::mad::mad: ei sitte mitään vaikutusta ollu, muutaku et kirjaimet nään kahtena. Ei väsytä/nukuta yhtään. :mad::mad:

Onnea satsa!!!

Kerron huomenna lisää jos jaksan.


Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Satsa, niinhän minulla joka kierrossa kuulostaa lupaavalta, kun on muka aina jotain oiretta, mutta todistettavasti en ole kuitenkaan raskaana ollut kuin sen yhden ainokaisen kerran. :D Enpä siis liikaa luottaisi oloihini.

Olen niin monta päivää jo tarkkaillut itseäni, että johan tässä keksii jo niitä oireita. Olen ehtinyt monta kertaa jo epäillä ovulaatiota, onko sitä edes tapahtunut. Siihen malliin kuitenkin juilii jatkuvasti, että jotain äksöniä tuolla vasemmalla on menossa. Ei tästä kyllä hullua hurskaammaksi tulee.. Pakko vain odottaa ensi viikon loppupuolelle. :)

Olisi se kyllä hienoa, jos tärppi kävisi nopeasti, kun edellistä tehtiin kyllä ihan tekemällä vuosi, eikä lopputulos ollut edes hyvä.

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Voi Satsa, onnea todella paljon!:Heartred Nyt sitä vauvaliimaa ainakin tonni että pikkunen pysyy matkassa!!!!!!

Kuten Sandy totesi, meilläkin tärppäsi heti kemiallisen jälkeen ja nyt jo 10+6. :)
 
Onnea Satsa!!! :love017 Multa meinasi pudota leuka lattiaan :grin Ihan parhaita uutisia!!! :):):)

Mites, onko sulla nyt jotain erityistä kun plussa tuli vai jatkatko samalla lääkityksellä?

Ja ihana kuulla Viikin kasvavista viikoista :)

Nyt plussatkaa muutkin!!! Vielähän tässä on tätä vuotta melkein puolet jäljellä, mutta tää Raskaaksi 2014 -ryhmä pitää saada tyhjäksi!! :)

Omasta olosta sen verran että eilen naapuri kysyi varovaisesti että onko meille tulossa toinen :) Kyllä kai tämä alkaa sitten näkymään, rv 16+2 menossa :)
 
Noniin ;) Satsalle yllin kyllin onnea ja tarravaatetta mukaan,vähän lämpöisää vaatetta näin suomen kesäksi vaikka tarra-pitkähihaisiapaitoja + housuja ja sitte helletarrahattu sekä mekko nii ja superliimaa :) te teitte sen! <3

Jos unohdin jonkun toisen plussanneen niin onnea sinnekkin vielä! En pysy oikein perässä..

Kaikki sympatia menetyksen kohdanneille, todellakin myrskyn jälkeen on poutasää <3

Omaa? Kp29/normisti 31-36 Mun kroppa on ihan outo ja tylsä. Ei anna mitään merkkiä menkoista tai raskaudesta, voiko tää dieetti oikeesti sekottaa kroppaa NÄIN paljon.. eli voisko olla dieetin vika etten ymmärrä kroppaani. Normaalisti ovis olis pitänyt olla melkein 2 viikkoa sitten mutten bongannut kyllä hänen ylhäisyyttänsä missään muotoa vaikken asiaa sen kummemmin pohtinut mutta mun oviksen kyllä huomaa sokeakin, koko kuun rintavarustus ja limaneritys ollut hiljaa, ei mitään! NADA! Sais pikkuhiljaa tapahtua jotain, olen huomannut ja mulle on huomautettu (mies) että naputan kokoajan jostain.. tänään nännejä vähän "kutitti" kun otin liivit pois mutta raskailta tai aroilta ei tunnu toisinkuin aina ennen. Tukkoisa olo ollut muutaman päivän aamuisin ja iltaisin. Voi luoja auta mua! Haluan tietää..
 
Muokattu viimeksi:
Sandy niin meinas multakin pudota kun katoin testin tuloksen :grin Samalla lääkityksellä jatkan,ainoo minkä tiedän varmaks niin terot jatkuu ekan kolmanneksen.Meen samalle lääkärille ar-ultraan niin samalla sitten miettii miten noi muut lääkkeet.
 
ImageUploadedByVau Foorumi1405229489.673398.jpg

Näättekö saman ku minä??? :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
PepeXXL kyllä siinä viiva on!!! :) onnea! Onnea ja tarrasukkia myös Satsalle! <3

Tsemppiä piinailijoille ja pahoittelut tädin kohdanneille!

Voimia ja tsemppiä myös menetyksen kohdanneille <3
 
Naranja samalta näyttää :) onnea!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top