Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
kiivi oot kyllä paljon kokenu jo, inshaAllah teillä tärppää vielä. minä uskon että teillä tärppää ja se lapsi on onnekas saadessaan sinut äidikseen :)

pahoittelut negasta aurinkoinen.

plussatuulia kaikille jännäilijöille ja tsemppiä.

täällä ollu nettipimento koko päivän aamusta asti ja vasta tuli yhteys takas. minä oon saanu pitkälti levätä ja neuloa ku ukko teki ruuan, sit sain itkukohtauksen sen puheista. no onneks olo on hyvä tänään vaikkakin väsyttää. äipän paita etenee hyvää tahtia ja kohtapuolin varmaan valmistuu inshaAllah, sit mennääki hommaamaa vauvan nuttuihi lankoi sekä itelle että myyhin vauvaa varten inshaAllah. soitinpa miehen tädille mut hänen tytär vastas joka on vähä mua nuorempi. hän kyseli mitä vauvalle kuuluu ku hänen veljelle olin kertonu ja sit ku sanoin nimellä ni oli et kuka maryam ni sanoin että vauva, siellä kaikki on iha innoissaa jo. pitänee yrittää päästä käymää heillä joku kerta, viimeistää joulukuussa inshaAllah :)
 
Otin varaslähdön testaamisessa :grin:love7
 

Liitteet

  • IMG_20140712_073827.jpg
    IMG_20140712_073827.jpg
    821.8 KB · Katsottu: 125
Onnea satsa:) toivottavasti itelläkin näyttää samalta. Jos sitä huomen aamuna testais!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Hurjasti onnea Satsa! Ihanaa! Nyt saisi luvan pysyä kyydissä ihan loppuun asti. :)

Täällä on kp 21 muistaakseni. Dpo 7 kai jo tänään. Olo ei ole kovin raskas. Lähinnä sellainen, että on tulossa kipeäksi.. Olisi kyllä mielestäni todella outoa, jos olisin raskaana, kun ei ole mitään maata järisyttäviä oireita. Viime raskaudessa oli jo viikko ennen kk alkua varsin selvää, mikä tulee testin tulos olemaan.

Sisäreidet ovat kyllä kipeät ja on ollut vähän sellainen heikko olo. Lisäksi tissejä kihelmöi etenkin iltaisin, mutta ei niissä mitään muuta erilaista kyllä ole. Nämä nyt voivat johtua ihan mistä tahansa muustakin.

Heh, uuno mikä uuno.. Tänään on (tarkistuksen jälkeen) kp 23 ja dpo 8. Ei raskaana on oma veikkaukseni. :)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Kiitos elaffy :) Haha,ihan samanlaiset oireet mullakin oli vaikka pistin kaikki terojen syyks :grin Toissapäivänä olin aivan varma että flunssahan sieltä vaan tulee kun olin ihan jäässä ulkonakin auringon paahteessa!
 
Oho Satsa! Paljon onnea!!! Siehän käynnistelet uuden plussa-aallon tänne ;)

Gatusa, niin ihanalta kuulostaa nuo sinun neulomiset. Ja vielä Myyh:n vauvallekin neulot! <3


Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Oikein paljon onnea sasta! Nyt kaikki peukut ylös että tämä pieni pysyy mukana loppuun asti!:Heartpink

Huh kiivi olet kyllä saanut kokea paljon jo.. Itse olin myös 21 kun esikoiseni sain. Ja kyllä se onni varmasti sinullekkin suodaan! :)

On. Jos joku viittii niin meikäläisen testipäiväks vois laittaa 18-19. Itte kuitenkin sotken koko listan...
Nyt siis menossa dpo 7 kp 21 eilen pisteli mahaa muuten ei ole oikeastaan mitään ollutkaan nenäntukkoisuutta lukuunottamatta.. Jotenkin tuntuu että on innostuneisuus laantunut johonkin tähomman suhteen.. Ja samalla myös jännittää että jos nyt plussa pärähtää kai se mieli vielä muuttuu!? Musta ois tosi inhottavaa olla raskanaa jos en olis täysillä mukana siinä.. Ehkä nää nyt vaan on jotain naisten hormooneja ja todella toivon että lähtevät pois.. Toisaalta en ole kyllä juuri ressannut koko hommasta ja on ollut paljon mukavampaa :)
 
Onnea Satsa plussasta ! Tuliko tää tärppi heti km:n jälkeen?

Mut voi kans poistaa tosta plussanneissa mukana. Palaan yrittäjiin heti kun saadaan tää päätökseen.

Kuinka paljon sä mimi vuosit kun alkoi vuotamaan? runsaasti /vähän?

ON: Mulla alko sillo maanantaina tulee vaa pyyhkies iha hentoo vaaleepunasta, tosi vähä eikä ees jokakerralla, tiistaiks sain ultran ja vastas viikkoja mut sydämensykettä ei saatu näkyviin. Tuli lähete Vass:iin. Vassissta soitettiin mulle Torstaina et lähete on siirretty Taysiin ja että perjantaina mun pitäis soittaa Taysiin ja kysellä aikaa, soitin ja kätilö sanoi ettei lääkäri oo vielä ehtiny käsitteleen sitä mut perillä lähete on, kyseli mun vointia ja sanoi että päivystyksenä sitten tänne jos nousee kuumetta, tulee huonoo oloo, sattuu/kipuilee tai vuoto on runsasta. Muutoin mulle soitetaan maanantaina ja sanotaan aika joka on tulevalla viikolla. Mun olo on sinänsä ihan hyvä, nyt on pientä kipuilua ollut mut sellasta pientä, vuoto on hiukan muuttunu ja tulee välillä pikkuhousuojaankin asti ja on ihan limasta verta eikä mitää haaleeta. Kotona oon vielä ja pysyttelen, sillä vuoto on kuitenkin suht vähäistä vaikka muotoaan onkin muuttanut. Pyyhkiessä on kans jääny ihan verta. Saataispa tää pian päätökseen, toivon että alkais itsestään tulemaan pihalle ja todettais sitten vaan taysissa että kohtu on tyhjä, en usko siihen ihmeeseen.. ei tää vuoto millää voi saada kohtua tyhjäks..
Oon kahden vaiheella että otanko ne pilleriot vai haluisinko kaavinnan, todennäköisesti otan pillerit vaikka ekassa km:ssa mulla on niistä huno kokemus kun eivät kaikkee saaneetka pihalle nii jouduin kaavintaankin.. Mutta silloin mun vuotoni ei edes alkanut ei millään vaan todettiin np-ultrassa ja pieni vastas viikkoja 8+3. Nyt on sikäli et mennää lähes samoissa viikoissa ja jonkinsortin vuoto on alkanut.. Toivon että saan tän pian päivänjärjestyksestä!
Tämä heinäkuu on ollut ihan kamala, mun taata haudattii heinäkuun alussa, sitte todettii että mun pienen sydän on lakannut lyömästä ja taas on viikonpäästä tulossa hautajaiset kun yks tuttu kuoli. :( Kokoaika vaan tulee surullisia asiota lisää tai muuta vastaavaa..

Noh, ehkä myrskyn jälkeen on poutasää? <3
 
Kyllä j3nni, myrskyjä on siksi, että saisimme kauniita auringonlaskuja. :) Iso iso halaus täältä! Ja paljon voimia!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Kiitos naiset :Heartred

j3nni Paljon voimia ja jaksamista :Heartred Yhdet menkat ehti olla välissä.Ihan tahallaan tosin,halusin saada nää tukilääkkeet käyttöön ennen uutta raskautta joten ei uskallettu edes yrittää vaikka lääkäri "käski" yrittää.Eihän näistä tietenkään mitään takuuta ole mutta omaan mielenrauhaan kuitenkin vaikuttaa vähän.
 
J3nni voimia ja urheutta jaksaa kaikki surut <3

Nuuhku, eiköhän se innostus sieltä (ainakin vähitellen) tule, jos sulla plussa pärähtää testiin. :) Itsellä on myös kuume laantunut, mutta eiköhän se taas puskee esiin, kun joskus se yrittäminen alkaa ;) Voin vaan kuvitella, miten sovitaan miehen kanssa rauhallisesta tjottailusta ja itse pöhötän kuitenkin vaaleanpunaiset plussalasit silmillä... :D

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Muokattu viimeksi:
Oi ihanaa kun välistä on sentään hyviäkin uutisia :)
ja tsemppiä ja jaksamista kaikille joilla nyt on sitte vähän vaikeampaa :Heartbigred

Täällä dpo9 ja ei nyt muuta maata mullistavaa kuin hirveä tukkosuus aina aamusin o_O Dpo5 oli menkkamaiset mahakivut ja ihme vihlontaa, mutta sekin meni päivässä ohi... Ukon kanssa naurettiin, että meidän tuurilla nyt kun päätettiin, että pillerit alotetaan taas vaihteeksi niin nyt on sitte tärpänny :grin Liikoja en oo jaksanu toivoa enkä olettaa ja koittanu nyt asennoitua siihen, ettei oo tärpänny, pillerit alotetaan ja katotaan tätä projektia uusiksi sitten tuossa vuoden päästä :)
 
Ihanaa Satsa ♡ kaikki peukut pystyssä että nyt pysyy matkassa. Mä kävin jo ultrassa ja siellä köllöteltiin 7+3 oli silloin nyt on huomenna 9+0 ja mulla tärppäs siis heti km jälkeen ♡
 
Voi Viiki kun oot jo pitkällä,mahtavaa :Heartbigred Menis vaan äkkiä muutama viikko että pääsis kans ultraan varmistaan!
 
Takaisin
Top