Onpas paska juttu että ihanat, vanhat "tutut" joutuvat kuumeilijoihin palata
Tai että yhtään kukaan! Elämä on epäreilua välillä, näin se vaan on. Toivottavasti
Freyja saat tätä asiaa käsiteltyä ja jaksaisit vielä luottaa huomiseen. Mä ehdin kuumeilemaan naurettavan vähän aikaa (yk3), mutta väliin mahtui se yksi tosi varhainen keskenmeno. Kun niitä silloin kokemiani tunteita muistelen, niin olihan se ihan kauheeta, epätoivoistakin. Ja vaikka mulla ei ole kokemusta useammista keskenmenoista taikka pidemmästä vauvahaaveilusta, niin voin hieman kuvitella miltä tuntuu jos ne minunkin hetken aikaa kokemani tunteet jatkuisivat ja jatkuisivat ja jatkuisivat.... Voimia Freyja!
Pahoittelut myös kaikille muille keskenmenon kohdanneille ja voimia tulevaan ja uskoa tulevaisuuteen!
Erityisesti
Dawwe sullekin. Kyllä minäkin ehdin ihmetellä tuota mitä itsekin totesit että mikä on muuttunut. Sähän taisit vielä olla nuorikin ettei voi ajatella iän kauheasti vaikuttavan. Toivottavasti teille löytyy apuja ja pian saisitte sen pikkusisaruksen.
Kiivistä oli kanssa kiva kuulla :) vaikka kuulumiset ei sinällään olletkaan parhaat mahdolliset. Käyhän jatkossakin välillä moikkaamassa! :)
Mä käyn näitä joka pvä lukemassa, mutta kommentoida en jaksa kännykällä... kun olisi aina niin paljon asiaa
Yritetään nyt jotain muistella.....
Tähtöselle ainakin toivotan tsemii tuleviin hoitoihin! Varmasti jännät paikat siellä edessä :) Tietysti vielä pieni toive että plussa tuleekin nyt ettekä hoitoja tarvitsekaan! :)
Tiarellalle onnea kasvavista viikoista! :) Koetahan nyt luottaa, ei se ilon, onnen ja luottamuksen puute kuitenkaan yhtään vähennä sitä surua jonka joutuisi käymään läpi jos jotain sattuisi käymään
Jonnamaria, sullehan saattaa tulla plussa ihan milloin vaan! :) Jos vaikka ovis on siirtynyt, kunhan vaan jaksatte olla aktiivisia vällyjen välissä
Ellille plussaa toivotellaan ja tsemii piinapäiviin :)
Siijalle myös plussatuulta! Kyllähän se ihan hyvin voi tärpätä jo ihan ensimmäisellä kerralla :) Kunhan ei sitten valtavasti pety jos joutuukin uuteen kiertoon. Mäkin muistan sen yk 1 kun olin tosi optimistinen jos vaikka kuuluisi siihen porukkaan joka heti tulee raskaaksi. No en tullut, mutta yk 2 jo tärppäsi, mutta meni kesken ja nyt yk 3 kasvaa tuolla masussa rv 16+1 :)
naranjalle onnittelut kihlauksesta ja samalla plussatuulia! Se oliskin mahtava kihlajaislahja
Flunssa voi ihan hyvin olla raskausoire
Joo, nyt en enempää kirjoittele. Painoin jotain päivitysjuttua ja saattaapi tämä kone sammuakin ihan just
Yhteisesti vielä kaikille onnittelut joilla siihen on aihetta, pahoittelut surun kohdanneille ja kaikille, siis ihan kaikille, tsemii ja voimaa jaksaa surussa, ilossa, kuumeilussa, piinatessa ja raskaana! :)