Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
freyja pahoittelut keskenmenosta, inshaAllah et joudu kauaa oottelemaan ja kaikki tulee itestään ulos ettei tartte kaavintaa tai lääkkeitä. jaksamista.

onnea naranja kihlauksesta ja plussatuulia, inshaAllah plussaat nyt kihlauksen kunniaksi :)
 
Ambriina 8.7
Etsijä 9.7
Aurinkoinen 11.7
Anis 12.7
Satsa 13.7
Elli28 15.7.
PandaKarhu 16.7.
Lucky 17.7
naranja 18.7
Mustikka 18.7.
elaffy 18-20.7
Siija 24.7.
Aida 24.7.
Sintti2014 31.7.
Granger ?
Etsijä ?
Nuuhku?
zorro86?
DarkMimosa ?
loora84 ?
Lauruska?
Herhis?
Diku?
jonnamaria?
Silv?
Larissa
Myssy
( yht. 27 )

Plussanneina jutuissa mukana Gatusa, MadH91, J3nni, Mju, Janeh, MarinaMelina, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Freyja86, Dawwe, Myyh, Tiarella (yht.17)

Siirsin itseni taas alas ennen kuin pääsin tuohon merkkaamaani päivään :( Blaah.. Seuraavaan kertaan siis! Kivoja kesäpäiviä kaikille!
 
Täällä on paljon kirjoiteltu...

Ensinnäkin pahoittelut kaikille joita huono onni on kohdannut. Haleja <3

Naranja: onnea kihlauksesta!

Meillä oli eilen käynti nkl ja täytyy sanoa että en voisi olla tyytyväisempi. Ihana lääkäri ja hoitaja. Ens kierrosta aloitan clomit ja sit inseminaatioon käy tiemme. Olo on positiivinen ja odottava joskos inseminaatio auttaa meitäkin. Tää kierto hyödynnetään kotona tänään kp 9 :).
 
hienoa tähtönen että oli hyvä lääkärikäynti ja asiat lähti etenemään, nyt vaa hyödyntää tämäki kierto ja plussatuulia, inshaAllah viimeistää inssistä sit tärppäis teillä :)

täällä on taas paruttu ja varmaanki täysin tyhmästä asiasta...ukko eilen puhu että tuo jogurttia ni eipä tuonukaa tänää vai pussillisen sardiinei ja olin sanonu että tuo kikherneitä ja linssei ni sit ku tuli uudestaa kotii kaupungilta ni toi linssei. mä en voi sietää kalanhajua ja vielä vähemmän sitä sotkua mikä aiheutuu suomustamisesta ja perkaamisesta, saa taas pidätellä oksennusta ku ukko päätti alkaa nukkua vaikka sen piti putsata kalat.
sentää pikku neiti lohduttaa äitiä kenkimällä masuun.
 
Kuinka voikin olla näin päinvastainen aalto käynnissä :/ pahoitteluja.. Täällä hehkutin jo aiemmin et tädin vierailu olis ollu jo ohi - ja pah! Hetkellisesti käväisi muualla ja palas.. Nyt pysyny poissa tämän päivän. Elikkä kp6? olis nyt. Mies niiiiin pahalla tuulella ollu pari päivää ettei sille uskalla jaata sanoa.. Toivottavasti menis ohi ennen ovista :D itellä niin onnellinen tilanne et noin 4kk kestäneelle leukasärylle alkaa löytyä syy, toki lääkärille sain ajan vasta elokuun alkuun.. Eiköhän sen nyt jotenkin kestä kun on tähänkin asti kestänyt, ainut et jos unet vielä lyhenee niin voi kuuppa seota.. Toivotaan nyt kuitenkin parasta (ja pelätään pahinta)..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Olen sivusilmässä lukenut teidän viestejä.. on kyllä hirveän surulinen tämä pettymyksen ja haavoittumisen summa, niin moni ja etenkin te kauheuden kokeneet yksilöinä.. jokaisella hieman eri tilanne ja vaihe elämässä ähh.. haluan vain pelkkää hyvää teille ja toivon uutta pysyvää onnea joka tuo varman tunteen <3

lucky taisi kysyä tuosta koulupaikasta, no minä halusin parturi-kampaajaksi kovasti jo ylä-asteella ja silloin en todellakaan käynyt koulua vaan join runsaasti, hengailin milloin missäkin epämääräisessä seurassa ja läksyt tai koulu ei ollut tärkeitä, se sitten näkyi todistuksessa ja menin pitkälle varasijalle tavallisessa kampaaja-amiksessa eli ainoa vaihtoehto oli mennä yksityiseen/aikuiskoulutukseen jonne ottivat kuitenkin minut (kunhan rahaa löytyi, se vain merkkasi huom! en suosittele tätä koulua kellekkään noh en edes nimeä viitsi mainita) opiskelemaan ja olin silloin 15 pian 16-vuotias ja koulu kesti puolitoista vuotta jonka jälkeen valmistuin hyvin paperein, sitten ala ei tuntunutkaan omalta vaan pinnalliselta paskalta jonka ymmärsin olevan alunperin harrastusunelma, ei työura (harjoitan sillointällöin yhä juurikin harrastuksena) ja tuolloin olin siis 17 kun valmistuin eli ala-ikäinen.. no tuosta on nyt 4 vuotta aikaa ja sen aikana on ehtinyt tapahtua ja sattua.. sain kuulla siis ihan ylemmältä taholta etten ole oikeutettu opiskelemaan perustutkintoa minkään alan, ainoastaan aikuispuolella tuon aiemman tutkintoni vuoksi, tämä laki on astunut voimaan jotain vuosi sitten, luin kyllä tämäntapaista jossain vaiheessa yhteishaun jälkeen mutten halunnut uskoa sitä todeksi.. hain varmuuden vuoksi kuitenkin aikuispuolelle samaan kouluun jonne hain pk-puolelle (lähihoitajaksi) mutta sijotuin varasijalle.. siinäpä vähän historiaa. ikävää kun tällasta tapahtuu ja kyseinen oppilaitos toimi väärin ja epäammattimaisesti kun eivät tienneet tästä uudesta laista ja kun kerroin niin silti kysyivät otanko paikan vastaan kun ilmoitin että jospa tämä kaatuu tähän kun mulla on se tutkinto.. hyväksyin paikan ja meni 2 päivää niin opetushallitus soitti mulle paikan passivoimisesta.

Sitä omaa napaa kerrakseen, koittakaa kestää: ei menkkoja ei ovista ei raskautta kai? ei limoja ei rintakipuja, oon ollut kuin perseeseen ammuttu karhu nyt pari päivää.. mies on ollut kunnolla, mä olen ollut dieetillä useamman päivän jo ja kivaa on, siihen kuuluu liikuntaa ja hyvä ruokavalio missä tod syödään eikä nälkiinnytä, voisko vaikuttaa kiertoon? jos se hiton ovis ei ole edes vielä tullutkaan noh sitten kierto venyy 40-50 mittaseks ei helvetti suoraansanoes ja sori purkaus.. täällä on aika rankkaa muutenkin, toisaalta monella onnellisia ja hyviä juttuja ja sitä mä tottakai toivon kaikille ja tänne palstalle yleisesti <3

PLUSSAT TEILLE NAISET IHANAISET ANSAITSEVAISET, JOKAINEN VASTAANOTTAA TÄMÄN PLUSSAAALLON! :angel9
:talk017:wav:sign19:sign17:sign19:sign17:sign19:sign17:sign19:sign17:wav:talk017
nyt alkoi kiivi taas puhaltaa tsemppausta teille :hug007
 
Muokattu viimeksi:
Hei kiivi :) ihanaa kuulla miten sinulla menee, tyhmä sääntö että lakiteknisen syyn takia ihminen ei saisi kouluttautua uudelleen perustutkinnon osalta :( luokatonta oli myös oppilaitoksen menettely olisi heidän pitänyt tietää paremmin.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
ihana kuulla sinusta kiivi, kyllä se oppilaitos teki väärin ku ei antan sulle tietoa että et voi opiskella tutkinnon takia. tosi outoa, ootko aatellu sit vaikka sairaanhoitajaks suoraan amk:ssa aikuispuolella tai nuorten puolella, sinne pitäs olla mahollisuus kyllä sulla. tsemppiä dietin kanssa ja ihana että miehes käyttäytyy nyt hyvin, josko hän oppi kunnolla vihdoin että sua pitää kohdella hyvin. täällä neiti on tänää kenkin koko päivän suunnillee ja kenkii tälläkin hetkellä. ihana tunne kyllä, tosin sainpa tänää kokatessa ekan harkkasupparinki mut onneks vaa harkkasuppari eikä varsinaista.
 
Mut vois sieltä pkussanneiden listalta ottaa ja laittaa hännänhuipuksi yrittäjiin.
Kp 2/30 tai mikäliekään kierron pituus ja odotellaan että vuoto loppuu.

Äsken suihkussa putos raskauspussi lattialle, aikani sitä tutkin ja lähetin viimeselle matkalle viemärin syövereihin ja toivotin hyvää matkaa. Vapauttavaa ja olo on kevyt.
Tällä hetkellä tämä ei edes tunnu niin pahalta kuin edellinen joten uutta putkeen heti kun voidaan!

Tiistaina käyn sitten tarkilla ja saan kai ohjeet seuraavaa varten, jos kokeillaan jotain tukilääkitystä.
 
Mukava kuulla, Dawwe, että olosi on hyvä. :) Toivotaan, että uusi tärppi käy pian ja sujuisi ongelmitta!

On. Luvassa avautuminen! Tänään on kp 20, dpo 6. Kyttään itseäni ihan koko ajan ja jatkuvasti ja analysoin kaikkia pikkumerkkejä, jotka voisivat kieliä raskaudesta. Jotenkin oli alkukierrosta ihan sellainen olo, että tämä on se kierto ja onnistutaan vihdoin. Jotenkin kummasti ne ajatukset ovat vajonneet pohjamutiin ja olen jo valmiiksi itkenyt surkeuttani.. Ei sillä lapsellakaan ole nyt niin merkitystä, mutta koen aivan valtavaa epäonnistumista tällä hetkellä. Tiedän, että en voi itse juuri vaikuttaa raskautumiseen, mutta silti se tuntuu henkilökohtaiselta. MINÄ en voi onnistua. Leuka rinnassa odotetaan sitä syyskuun reumapoliaikaa, jos vaikka keksisivät jonkun syyn tähän ongelmaan tai voisimme päästä edes tutkimuksiin. Tekee rahallisesti melko tiukkaa lähteä yksityiselle puolelle, mutta sitten täytyy vain punnita, mikä on minkäkin arvoista..

Sitten ovat vielä nämä kaikki muka-oireet, joita kehittelen itselleni. Vielä olisi reilu viikko aikaa taistella oman päänsä kanssa ja takoa sinne vähän järkeä. Tai no, ehkä järki palaa, kun täti saapuu.

Lapsiajatusten vieroitushoitona kehrään lankaa ja neulon. Neulon pakonomaisesti, kun muuten ajatus ei pysy irti raskaudesta. Ainakin saa sukkia ensi talvelle. :D

Ainoa, joka mietityttää, on tuo jatkuva alamahan kipuilu. Vasen munasarja on huutanut hoosiannaa nyt ties jo kuinka pitkään.. Jos jokainen kierto on tällainen huonolla tuurilla vaikka kuinka pitkään, vaadin kyllä sterilisaation hyvinkin pian. Miten te muut kestätte tällaista kipua, kun suurimman osan kierrosta joku yrittää porautua kroppasi läpi tylsällä terällä?
 
Dawwelle <3 olet vahva ja mahtava persoona, yllinkyllin onnenpotkua uuteen!
Mju82 kiitos kommentistasi ja kiva on lukea sinustakin, on kyllä vähän outoa toimintaa.. ja harmiksi käy niitä joille käy samalla tavalla kuin mulle, sulle vielä onnea ja menestystä raskauden kanssa <3
Gatusa kiitos ja mukava sustakin kuulla tai siis Teistä :) <3 oon ajatellut paljon, laitoin juuri hakemusta henk.koht avustajaksi mutta toistaseks hiljaista ja eilen laiton koulunkäynnin avustajaksi nykyisin aamu-iltapäivätoiminnan ohjaajan tutkinto nimellä menee :) lupasivat ilmoittaa jos haku tulee uudestaan voimaan kun oli juur sulkeutunut, toivotaan parasta ja antaa ninjan potkia, terve tyttö siellä kasvaa ja ehkä tanssii?
 
hienoa dawwe että olosi on parempi jo, inshaAllah seuraavalla kerralla on sellai sissi joka pysyy matkassa.

kiivi inshaAllah saat jonku homman itelles. juu täällä kaikki ihan ok ja tää neiti ei todellakaa tanssi tuolla se harrastaa kung fua tai muay thaita kyllä iha selvästi sellai kenkiminen, välil kuperkeikkaa ja jos tuuletin päällä ni pistää poikittain ittesä tuoho mahan pinnan lähelle leveyssuunnassa ja kenkii välillä ja tänää iski sit päällä vatsaan ku ei meinaa tuntun kädeltä todellakaa ja jalat oli vasemmal. :)
 
Freyja ja mimi pahoittelut km:sta. Epätietoisuus ja odottaminen että jotain tapahtuis johonki suuntaan on kamalaa

Pezdorado: kurjalta kuulostaa teidänkin tilanne? Stressi ja kaikki voi olla syynä lapsettomuuteen. Mutta pieni tauko voi tehdä hyvää. Olittekos te käyny lääkärillä asian tiimoilta että mikä voisi olla syynä?

J3nni: En todellakaan tiedä mitä tuohon osaisin sanoa järkevää, parempi olla vain erittäin pahoillaan raskaasta tilanteesta jonka nyt koet ja toivon todella voimia sinulle! Samoiten freyja ja mimi

Järkyttävää! Kai sillä joku tarkoitus kuitenkin on, yritetään olla ajattelematta vain miksi ei taaskaan onnistunut. Vaan yritetään ajatella alkion/sikiön parasta. Sen ei olisi ollu hyvä olla täällä maailmassa. Ehkei se ollut tarpeeksi vahva selviytyäkseen. Mutta kun sen aika tulee, on tuleva alkio jo syntymäänsä asti niin vahva että te ällistytte joka ikisestä asiasta mitä se taitaa ja saavuttaa syntymänsä jälkeen!
Pahalta kaikki tämä nyt tuntuu mutta selviätte siitä voittajina!!! VOIMA RUTISTUKSET IHAN KAIKILLE TÄNNE FOORUMIN PORUKALLE! tää on sen verta rankkaa duunia että ollaan se ansaittu!

Dawwe: :( vahva olet kyllä!

Plussakin täällä tuli! Onnea ja tarrasukkia matkaan!

Mikä lie marssin tilanne nyt? Olkoon mikä hyvänsä mutta kaikki ei kyllä ole niinku pitää tuolla ku ensin ollaan kiukkusia ku mitkä ja nyt sit vielä tällaista koettelemusta päälle. Mä otan nyt itseni ylös sängystä ja meen tekee lohtu syömistä (voita, kaakaojauhoo ja kaurahiutaleita). Niin tekee mieli makeeta etten saa unta muuten (kello 0:44)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Omanapa: oireet lieviä rinnat kipeät, vessa ravaus ja pahaolo. Rv 6+4 vaun mukaan menossa. Ensi vk 7, pelottaa kun viimeksi meni kesken ja neuvola jännittää. Ja pysyykö pieni matkassa. Tämä testi tehty 7.7 :) matkassa on: )

Sent from my LG-E610 using Vau Foorumi mobile app
 

Liitteet

  • 1405030125534.jpg
    1405030125534.jpg
    42.2 KB · Katsottu: 102
Takaisin
Top