Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ok, kiitos infosta jälleen Gatusa. Ihan mielenkiintoisia nämä jutut ja ihan hyvä varmaan olla tietoinen asiasta jo ennen kuin yritetään. Kannattaakohan mun sitten mainita korkeasta hb:sta jos ja kun tulevaisuudessa plussaan ja neuvolaan soittelen (miten niin olen ajatuksissa jo pikkusen tulevaisuudessa :D )?

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
voithan sä kysellä neuvolasta et tartteeko sun ottaa mitään koska aina ei määrätä, tapauskohtaista, mulla osittain keskenmenot ilmeisesti johtun miehestä ja osittain mun verestä, en tiä onko progesteronitasoki ollu matala mut nyt ku kunnon tukilääkitys ni puoliväli jo häämöttää reilun 3vko:n päässä inshaAllah :)
 
Tässäpä kuvaa mun ainoasta tällähetkellä kukkivasta perennasta (liekkö ees perenna). Iloa sekin tuo... Ja tuo itänyt nurmikko vaan päiväpäivältä näyttää vihreämmältä :D lisäksi istutettu keskeneräiseen pihaamme 2omppu puuta ja alppiruusu :) innolla niihin odotan kukkasia ens kesänä :)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 

Liitteet

  • 1404982489225.jpg
    1404982489225.jpg
    111.4 KB · Katsottu: 92
Tsemppiä naiset. Täällä kp 44/30-38!!! Täti on kyllä pahasti eksynyt. Maanantaina viimeksi tei negatestin. Ajattelin huomenna taas pissiä tikkuun kun ei mitään tapahdu.

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app
 
hienoa lucky että tein piha alkaa viheriöimää ja ees yks perenna kukkii jo, kyllä se siitä lähtee vielä :) meillä auringonkukat on todella erikoisen näkösiä, joissai on yli 10 kukkaa auki per varsi ja eivät ol ees samanvärisiä kaikki. max. pituuden piti olla 2m mut 2 kukkaa on jo jotai 2.20m :) osa on lyhyitä ja osa tosi pitkiä :)
 
Larissa, joo hb liittyy myös siihenkin. :) Ja gatusa ihan oikeessa ton aspiriinin kans, se esim on kans mikä ohentaa hieman ni ei tarvii pistellä.

Gatusa, ihanaa ku miehes kuunteli supistuksista ja on tosissaan :)

lucky, kaunista :)

jonnamaria, tylsää et kierto on nyt venynyt, onko hormonaalinen ehkäsy ollu käytössä ja kuinka kauan siitä kun lopetit? Se vaikuttaa siihen et kierto heittelee. :/



Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Piti vaan tulla kertomaan että kohta lähden kuulemaan toivottavasti lopullisen tuomion :D Aamulla kävin verikokeessa ja pistelivät muutaman kerran jälleen mua kun eivät oikein suonta löytäneet :/ Kiva jos vielä joutuvat tuota hcg:tä seuraamaan pidempään niin oon kohta täysin pistelty :D

Jotenkin kaikki raskausoireet tuntui hävinneen tuon tiistaisen jälkeen, vuotoa ei edelleenkään ole joten saa nähdä mitä tekevät. Asennoitunut olen siihen että kyseessä on keskenmeno :(


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Kyllä ne neuvolassa sit sen hemoglobiinin mittaa :) Eikä korkea hemoglobiini pelkästään ole mikään syy syödä aspiriinia vaan tukostaipumus, aiemmat varhaisraskauden keskenmenot tms. Usein raskauden aikana se hemoglobiini joka tapauksessa laskee kun veren nestemäärä lisääntyy eikä punasolujen määrä pysy perässä. Ihan luonnostaan "ohentaa verta" että istukka pelaa. Sit yleensä hemoglobiini taas nousee synnytykseen mennessä et on varaa menettääkin verta. Näitä kyl seurataan lähes joka kerta ja neuvotaan sit rautaa tms. jos tarttee.
 
MadH91: pillerit käytössä lähes 15 vuotta. Lopetin ennen joulua ja aika tasanen kierto 34 päivää ollut. Yksi 38 ja yksi 30 päivän kierto.

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app
 
madh kyllähä tuo kuunteli ku nyt kun puolväli lähestyy ja ite nähny neidin ruudulta ni on todellisempaa hänelleki ni on kiinnostuneempi vaikka oliki väsyny ni jakso kuunnella. parka vaa ensin vähä panikoi et onko mulla supparei ni ois kieltän jo kaiken multa mut mähä otan rauhallisest, lähinnä vaan neulon, laitan ruokaa, tiskaan (minkä ois kans kieltän multa ettei vauvalle vaan käy mitään) ja olo kun antaa myöten niin siivoan jonkin verran mutta koska meillä siivoominen joudutaa tekeen rankemman kautta ni sitä en montaa kertaa viikossa jaksa alkaa tekeen (lakasta lattia, pestä pesuainevedellä ja harjalla lattia ja lopuks lattiakuivaimella vetää ja viimeistelynä viel lattiarätillä.)

freyja tsemppiä lääkäriin.
 
Freyja, voimia ja tsemppiä lääkärikäynnille! Toivon kovasti ihmettä teille tapahtuvaksi tai edes selvyyttä tilanteeseen.

Kiitos myös elmiinalle infosta :)

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
...Miulla oli jälkitarkastuksessa hemoglobiini 150... :p Oikein ihmetteli että miten tää on mahdollista ja vielä tarkisti paperista et minkä verran oli synnytyksessä vuotoa. Raskauden aikana jonkin aikaa söin rautatabletteja joka toinen päivä kun vähän alle 120 meni, mut sekin on ihan normaali. Itellä vaan tuli päänsärkyä sit kun tottunut että se hemoglobiini korkeampi.
 
Mikä epäonnen aalto täällä on menossa :sad001 pahoittelut ja voimia kaikille,jotka on ikäviä asioita joutunu kokemaan.Itselläki on yksi km takana ja tiedän valitettavasti miltä se tuntuu..

Olikos plussaneita?Unohtu jo kaikki kun 20 sivua luin :p

..ja Gatusalle onnea tyttölupauksesta!

on. Kp 24 menossa ja dpo 5.Eli merkkasin hätäseen ton testipäivän liian aikaseksi.Ovisplussa kyllä pasahti muutamissa sekunneissa ettei kyllä ollu epäilystäkään ja kyllä kaikki oireet kerto muutenki et ovis on päällä.Mutta ilman stressiä hyödynnettiin ja hauskaa oli vällyjen välissä :p:p
 
Kaunista päivää naiset!

Täällä kp 15 ihka ensimmäistä yk:ta menossa ja nyt se ovis sitten on tuloillaan/on jo!!! :dance011Uskomatonta kuinka voi ihminen olla onnellinen tällasesta asiasta kuin, että kroppa toimii sittenkin kaikkien näiden vuosien jälkeen!! :smiley-bounce022

Ja siis mitään testejä en oo käyttäny niin en toki sata varma voi olla, mutta pari päivää nipistelly munasarjojen kohilla ja nyt tänään lima muuttunut läpinäkyväksi ja sitä on melko runsaasti.

Eilen jo puuhailtiin ja sama meno jatkuis nyt sit tänään ja huomenna ainakin :hug003 Hah, tekis mieli lähettää miehelle töihin viesti amerikkalaisittain: "honey come home I`m ovulating!" :Heartpink

No yk 1 tosiaan, joten ei nyt liikoja kannata toivoa, mutta loppukuusta jännitetään kuitenkin. Jos vaikka saatais uus plussa puhuri alkuun! :wink
 
Ihanaa Siija toi sun innostus! Itse olin oviksesta yhtä innoissani eilen, kun se kertoo että kroppa ja eka luomukierto vuosiin toimii ;)

Itse tein pari testiä ja toi ovistaplussa tuli päivä sen jälkeen kun limoja oli ollut. Eli juuri oikeaan aikaan varmaan hyödynsitte!!! Sitä plussaa teille ootellessa sitten ;)

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Ps. Hitto mikä ovisolo. Piiiikkusen ajatukset pyrkii harhailemaan tässä töiden lomassa.... :grin :p Mies on pulassa kunhan pääsen töistä kotiin. :rolleyes:

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Muokattu viimeksi:
Täällä odotellaan siis vuotoa. Hormoni oli hieman laskenut joten joudun seurantaan et koska laskee lopullisesti. Kohdussa ei näkynyt enää mitään (ei edes sitä pientä nestetilkkaa) eikä ulkoisestikaan löytynyt mitään. Toivottavasti vuoto vaan alkaisi nyt lähiaikoina ettei joutuisi sitä odottelemaan liian kauaa. Lääkkeitä en onneksi saanut, jos jotain positiivista pitää etsiä :D
 
Huh huh. Aikamoisia asioita on monelle tapahtunut, itseäkin rupee pelottamaan. Lämpimät halit teille. Toivotaan kovasti että paremmat tuulet puhaltavaisivat! Kovasti jaksamista!
Onnea plussille!

Omanapa: kesäloma alkoi ja siksi on jäänyt kirjoittelut vähemmälle. Toki oon koko ajan ollu lukemassa teitin juttuja. On ollut kaikenmoista. Ukkokin pyysi vaimoksi! katsotaan tuleeko vauvi ennen häitä. Ovis tässä kuussa otettiin hyötykäyttöön. Nyt on dpo 7 ja ens tiistaina menkat alkaa jos alkaa. Enpä tiedä onko pieni tarttunut kyytiin. Ei ole kyllä vielä ainakaan yhtään mitään oireita jos on. Punaviiniä oon nyt eilen ja toissapäivänä ottanut pienet lasilliset. Ja greippimehun juominen alkaa seuraavassa kierrossa jos tulee yk 2.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top