MadH91: Yhäkin jaksan uskoa juu..
niin pitkään kunnes testi on tehty
ja noi sun oireet on vaan niiiiiiiiiiiiin.. joo.. you know :D
Peppipupu: Mä käyn yksityisellä näitten mun vaivojen kanssa...ja viimeksi mulla makso kaikki hormooni verikoe tarkstukset sen 80-90e. tj..en tarkkaan muista. :) Tänään meen gynelle sinne yksityiselle..saa nähä mitä se maksaa..äääks :D
lucky: Oviksen aikaankin voi tosiaan vuotaa,ainakin olen lukenut,että tuota on sattunut aika monellekkin. Mun mielestä se kertoo siitä,että limakalvot on jotenkin ohuet tj. En oo varma,näin olen vaan lukenut. Viisaampi kertokoon jos meni ihan päin mäntyä :)
Tehkää nyt joku se testi,että pääsee tästä piinasta :D Jännittää niin teidän kaikkien puolesta!!
PLUSSATUULIA KAIKILLE!!
ON: kp 17 ja tänään pääsen viimein sinne gynelle kattomaan onko clomit tehneet tehtävänsä
hihiii! Ovistesti paukkuu yhäkin punaisena eli jee. Ovis on tullut hyödynnettyä nyt hyvin ja vieläkin jatkuu peiton heiluttelut! Alavatsa sattuu nyt molemmilta puolilta...kipu säteilee vasempaan reiteen. Taisin juhlia liian aikaisin ettei mulla oo mitään kipeitä oireita :D Nännit ovat alkaneet tulla aroiksi ja liman eritys menee samoissa. Olo on jotenkin rauhallinen ja eesteinen. Raivokohtauksista ei tietoakaan tai itkukohtauksista :D Kattoo miten se tästä etenee. Tänään otan neljännen primo tabun,joten tätipäivää kohti ollaan menossa. Itse en jaksa uskoa,että plussaan vielä tässä kierrossa,mutta en masennu :) Vaikka toivon kovasti,että testi näyttää kahta viivaa sitten kun on aika. Mutta pitää muistaa pitää jalat maanpinnalla :D
Piinailijoille tsemppiä ja jaksamista H-hetkeen
Ovis sekä plussatuulia kaikille!!
Pipunkaisille paranemisia!