Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
niin aattelin KE testailla jos testit tulee huomenna :D

Peppipupu: aikaisempaan korjaus, tänään on siis 29/33 (en nähnyt tuota tikkeriä kännyllä).

Iines: eikun ovis hyödyntää!!! Paljon tärppi onnea!!!

Ja kaikille muillekin ovistelijoille!! Meillä saatetaan tänään peittoja kans heilutella pitkästä aikaa,toivottavasti osaan olla nätisti ;)
Ja toivottavasti plussaillaan nyt kun täällä vähän sellanen plussainen fiilis tulee kun lukee näitä!!
Jotenki vaan mielessä on ettei nuo nyt ihan sellaset tavalliset Menkat ollu tai sitten tässä on ovis niin lähellä että se aiheuttaa noita menkkamaisia jomotuksia. viikonloppunahan sen pitäisi ollakin laskureiden mukaan. Jos ei nyt ollu tärppi niin tuntuu että seuraavassa tärppää kun parempi puolisko vuorossa...oon siis vaan kuvitellu että munasolu vuoronperään kypsyy eri sarjoissa. Onko oikee väite? Suap vastaella jos tietää :)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Muokattu viimeksi:
Bluerose: Tuokin flunssa voi johtua raskaudesta... Mulla kans eilen dedä duntui dukkoiselta ihan kuin olis nuha.

Tervetulloo uusil! :wav
HUH! Ompas täällä jutskattu ja paljon, tulin äkkiä vaan käymään koska kohta nukkumaan!
Pampero mulla ovistestit tehneet ihan samaa, tulee niin turha olo tollasest. Oisko liian herkkiä testejä sit..:wtf

Oma: Mulla on niin ristiriitaiset olot, oon kokopäivän katsonut sopivaa koulutusta itelleni mihin hakisin ja nyt löysin aika hyvän mut sekin epäilyttää peruskouluntodistuksen paskuuden vuoksi! Eipä sillon mua koulussa paljoa nähty ja jos niin harvoin opiskelin. Pois aiheesta vähän, mut tosiaan tahdon pikkuisen taikka kaksi.. kolme, mut samalla haluan saada koulutusen alalle josta olen kiinnostunut (1 ammatti jo hankittuna ) ja jotenkin koko maailma tuntuu painostavan myöskin siihen.. tällä hetkellä kun en tee mitään, ellen alota sitä yhtä hommaa kohta. :angel5

Tjottailuna mennään, pitää olla realisti sentään, saispa sen työn ja pääsis johki kouluun :think005:cya:duckie :book1:thumright

:sign17:sign19:sign17:sign19:sign17:sign19:sign17:sign19:sign17:sign19:sign17:sign19:sign17:sign19:sign17:sign19 KAHTA VIIVAA JA PLUSSAA KAIKILLE!!!!!!!!!!!! Olette ihania!!!!!!!!!!!!!!!

Muokattu viimeksi:
Omanapapikaisesti
Peekele. Vattu. Perhonen. Ja kaikki siltä väliltä ja vähän laajemminkin.
Miks pitää tuhruttaa tällälailla?! Argh! Illasta taas ihan täysin puhdasta on, ja vuoto on tosi niukkaa (vain aamulla pääsi tippa pikkarisuojaan, muuten ei MITÄÄN.
Masussa nipistelee välillä.

Iines vissiin jaksaa uskoa mun plussaamiseen, heh!

Okei, täytyy myöntää, googletin tota vuotoa ja on aika paljonki ollu ruskeahkoa tuhrua raskaudessa, kun taas terolutien kanssa vaa pari vastaavaa kokemusta, niilläkin vuoto eriaista kuin tämä.

Mies oli ihan hämillään ku totesin et kaipa sitä tässä joku päivä sortuu testiä tekemään jos vuotoo ei ala näkymään. Se ihmetteli että eihän raskaana voi olla kun ei oo menkkojakaan ollut. MUTTA kun periaatteessa niihin menkkoihin tarvitaan (ei tosin aina) ovulaatio pari viikkoa ennen ku ne alkaa, joten käytännössä kaipa se olis mahdollistakin.

MUTTA, EIHÄN TÄÄ NYT VOI OLLA MAHDOLLISTA. anteeksi. Musta vaan tuntuu, et järjellä ajatellen ei.voi olla millään mahdollisuutta että oon raskaana. Toivon kipinä mut ei se voi olla.... Pessimisti ei pety?

Taas naamakirjan avatessa jälleen yksi pulla uunissa päivitys.
Joo. Oon kade.

Mut ei voi olla mahdollista et mulla kävis niin käsittämätön tuuri, että olisin, ei vaan voi. Ei semmonen oo reilua (siis nyt ihan teitä muita ajatellen...). Ei semmosta voi tapahtua. Ei mulle.

Anteeksi vuodatus. Pännii. Itkettää. Liru vie.

Ps. Valkoiset alkkarit, ja jos jättäis vielä piruuttaan suojanki pistämättä ja lähtis suojatta kouluun aamulla, niin alkaisko se vuoto?

Ja saameli ku pitää juosta vessassaki, nukkumisesta mittää tuu. Äääaaargh!:smiley-angry002:smiley-angry003:smiley-angry007:smiley-angry016:smiley-angry017:smiley-angry019:angry7

Okei, on vähän sellanen olo, et oon ihan "sekaisin" :schocked028

Kuulosti MadH91 ihan mun ajatuksilta. Jotenkin olen asenteella että pessimisti ei pety. Mulla ei oo tuhruvuotoa ollenkaan, ainoastaan hieman valkkaria.

Tänään siis kp 29/28-34 ellei se muutu kp 1:ksi. Mahaa juilii ja olo on hieman hörhöinen. Ihan kuin olisi kuumetta mut ei siltikään. Katsotaan nyt...

MAdH91 ja Freyja86 samoilla aatoksilla mennään täälläkin..Nukkumisesta ei tuu mitään,kuumeinen olo,kuvottaa,kahvi närästää,ikenistä vuotaa verta hampaita pestessä,koirat vahtii jatkuvasti ja nyhjää kyljessä..Mut en kyllä usko et oikeesti olisin raskaana,kunhan kuvittelen :excited001

madh91, freyja ja satsa teille yhteisest totean et musta tuntuu että sieltä tulee 3 plussaa nyt sitten. tsemppiä :)

on: yskä sen ku pahenee vaihteeks, aamu on inhaa aikaa ku on kylmä ( selai 6-8 astetta täällä klo 8 aikaan). mä mietin et mikä on itellä saas nähä miten käy et onko tärppi tullu jos ovis oli jo ku en tiä, ei tullu plussaa kertaakaa.

Sain sit ajan sellaselle lekurille jonka kanssa ei tulla oikeen juttuun. Pitäiskö mennä yksityiselle? Paljonko sellainen kustantaa, tietääkö kukaan? Tähän tuhrutteluun olis saatava stoppi kaiketi...

MadH, sanoisin että tee testi.

Freyja ja Satsa: täällä jo jännitetään teidän puolesta :)

Kiwibird: Hakea kannattaa kuitenkin, tsemppiä! :)

On: Tein eilen ja tänään ovistestit ja ne oli negoja. Ei tässä sit tiedä, että kumpaan luottaa, kroppa vai testit. Mut hyvä puoli tässä on se, että jälkikäteen sen sit saa tietää kumpi oli oikeessa :D Jännä muuten, että viime kierrossa jotenkin sen vaan tiesin, että ei ole tärpännyt. Ja ei ollut mitään raskausoireitakaan, ei kuviteltuja eikä oikeita ;) (paitsi tuhruvuoto dpo 6-7) ja nyt on sama fiilis taas. Että ei oo tärpännyt. Kun toisessa raskaudessa tein plussatestin, jotenkin sen vaan tiesi etukäteen että plussa tulee. Näin unta plussatestiä edeltävänä yönä, että tein positiivisen testin. Aamulla se uni tuntui niin todelta, että heräsin hymyssä suin että jee, raskaana ollaan! Sit tuli pieni pettymys, että oho, se olikin unta... Mutta onneks tuli se plussa oikeestikin sillon :)

Ääääk,nyt rupee pelottaan ihan tosissaan :p
Peppipupu tästä nyt on muutama vuos kun kävin yksityisellä mut jotain 80€ sillon kustansi.Luulisin että aika samoissa vieläkin.

Satsa, freyja ja madh91: kyllä te nyt plussaatte

On. Viimeyön puhelujen jälkeen kiva herätys. Kirkasta verta tulee :eek: oon nyt aika ihmeissään. Pupuilut muutenki tuntu aika epämiellyttävän kipeelle... Kohdunkaulan suu tuntu olevan kipee... Onko nyt oviksesta johtuvaa vai mistä hitosta tuo veri ja kipeys tuli...

Muokattu viimeksi:
Oon taka-alalta seuraillu keskusteluja. Tuntuu ettei kerkiä missään välis kirjoittelemaan (vauhdikas 1,5-v pitää kiireisenä).
Mä niin ootan teidän muiden testailuja! Ja tietty omaakin..
Satsa, freya ja madh91, eiköhän plussata kaikki kerralla! ;) Kyllä noi teidän kuvailut oireista on vakuuttanut mut plussista.
Itse suhtaudun vähän eipäilevästi, että noinkohan vaan olis yhestä kerrasta tärpänny. Noh, kohta se selviää! Kp27/28 Huiiii! :D

MadH91: Yhäkin jaksan uskoa juu.. ;) niin pitkään kunnes testi on tehty <3 ja noi sun oireet on vaan niiiiiiiiiiiiin.. joo.. you know :D

Peppipupu: Mä käyn yksityisellä näitten mun vaivojen kanssa...ja viimeksi mulla makso kaikki hormooni verikoe tarkstukset sen 80-90e. tj..en tarkkaan muista. :) Tänään meen gynelle sinne yksityiselle..saa nähä mitä se maksaa..äääks :D

lucky: Oviksen aikaankin voi tosiaan vuotaa,ainakin olen lukenut,että tuota on sattunut aika monellekkin. Mun mielestä se kertoo siitä,että limakalvot on jotenkin ohuet tj. En oo varma,näin olen vaan lukenut. Viisaampi kertokoon jos meni ihan päin mäntyä :)

Tehkää nyt joku se testi,että pääsee tästä piinasta :D Jännittää niin teidän kaikkien puolesta!! <3 PLUSSATUULIA KAIKILLE!! <3

ON: kp 17 ja tänään pääsen viimein sinne gynelle kattomaan onko clomit tehneet tehtävänsä ;) hihiii! Ovistesti paukkuu yhäkin punaisena eli jee. Ovis on tullut hyödynnettyä nyt hyvin ja vieläkin jatkuu peiton heiluttelut! Alavatsa sattuu nyt molemmilta puolilta...kipu säteilee vasempaan reiteen. Taisin juhlia liian aikaisin ettei mulla oo mitään kipeitä oireita :D Nännit ovat alkaneet tulla aroiksi ja liman eritys menee samoissa. Olo on jotenkin rauhallinen ja eesteinen. Raivokohtauksista ei tietoakaan tai itkukohtauksista :D Kattoo miten se tästä etenee. Tänään otan neljännen primo tabun,joten tätipäivää kohti ollaan menossa. Itse en jaksa uskoa,että plussaan vielä tässä kierrossa,mutta en masennu :) Vaikka toivon kovasti,että testi näyttää kahta viivaa sitten kun on aika. Mutta pitää muistaa pitää jalat maanpinnalla :D

Piinailijoille tsemppiä ja jaksamista H-hetkeen ;)
Ovis sekä plussatuulia kaikille!! <3
Pipunkaisille paranemisia!

Muokattu viimeksi:
Kieltämättä jännää ootella teiän tuloksia, mulla on ihan pääkoppa sekasin.. toisaalta haluan pikkusen mutta pitää motivoitua uudestaan kouluelämään sitte kesän lopussa mikäli pääsen opiskelemaan ja tietty ennen sitäkin, eli sillonkun on ne soveltuvuuskokeet, siellä pitää panna parastaan. Eli mä tjottailen mutta silti en? Yritetään kyllä mutta en ylikuumeile koska siihen ei nyt oo varaa.. Huoh ja huh huh. Eilen ostettiin vaalea greippi ja hyvää punkkua.. greipin puristan, pullotan ja alotan viikonloppuna ja punkun sit parin viikon päästä.. :-) ovistestit kuumottelee kaapissa, raskaustestejäkin on kaiken varalta. Toivon jännäilijöille plussaa ja kahta viivaa, hymynaamaa ja kaikkea ihanaa <3

Hei! Vieläkö joukkoonne mahtuisi uusi kuumeilija?
Olen lukenut ja seuraillut keskustelua, mutta nyt arvelin uskaltautua mukaan. Toistaiseksi emme vielä avokin kanssa yritä, mutta suunnitteilla se on loppuvuodesta. Olenkin oppinut täältä paljon ja myös paljon sellaista, mitä ei ole tullut edes edes ajatelleeksi. Kiitokset kaikille siitä!
:)

Olen kuumeillut jo syksystä saakka, mutta koitan jaksaa miehen vuoksi odottaa. Tai ehkä hänellä on enempi järki päässä kun nyt on rakennusprojektia, kilpaurheilua yms. mikä vie toistaiseksi vapaa-ajan.

Onneksi saa jännätä teidän puolestanne! Muutamalla piinaviikot ovat kohta ohi ja pääsette testaamaan! Toivotaan paljon plussatuulia ja tarrasukkia. :smiley-angelic003 Ja oviksen bonganneille tsemppiä ja hermoja piinaviikoille!

Takaisin