Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
chipmunk: Meillä ukko meinas pyörtyy ultrahuoneessa ku se unohti hengittää ku sitä jännitti ihan hirveesti ultraus. Meilläkin on kkm tammikuulta. Kaikki oli hyvin kuitenki. Pikkasen huolestutti aluks tuo turvotuksen määrä mut sit mulle sanottii et se on kuitenki alle 2 nii ei oo huolta
 
Freya; tsemppiä ja toivon niin kovasti että kaikki on kuitenki hyvin!

Meillä oli ultra ja nyt pääsi mieskin mukaan. Siellä syke oli vahvana ja kaikki vaikutti olevan hyvin. Mies on yhtä hymyä. laskettu aika muuttui eli nyt se olis 27.2. Kuulemma inssissä se lasketaan hedelmöittymisajan mukaan eli inssi päivän mukaan. Vastasi viikkoja 6+4. Sen jälkeen lähdettiin torille miehen kanssa herkuttelemaan hyvällä ruoalla ja jäätelöllä. Nyt on niin väsy että völlään vaan sohvalla. Jos illalla jaksais käydä kevyen juoksulenkin.
 
tsemppiä ultraan chipmunk inshaAllah kaikki hyvin :)

lissu voi sun miestä ku hengitystä pidätteli, hyvä ettei kuitenkaa pyörtyn :)

myyh onnea hyvistä ultrakuulumisista mashaAllah, kohtaha ootki jo tokal kolmanneksel inshaAllah :)
 
Lääkärissä käyty ja ei kovin iloisia uutisia. Näki 3,1mm vastaavan nestepussin mut ei viitteitä et olis raskauspussi. Laittoi lähetteen huomiselle labraan. Kohdunulkoista ei nähnyt. Joten varmaan oli sitten keskeytynyt keskenmeno. Mutta katsotaan nyt nuo labrat. Gyne sanoi et aika näyttää tässä tilanteessa.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista! Ja Freyjalle paljon paljon tsemppiä, että saisit myös niitä hyviä kuulumisia. Oudon näköinen tuo sinun ultra kuvasi, kun vertaa omiin kuviin (ultrattu alkuraskaudessa ja tyhjänä keskenmenon jälkeen).

Pahoittelut mimi.

Täällä ei mitään uutta auringon alla. Tylsää tämä odottelu ja sen jälkeen pettyminen ja taas uusi odottelu. Ja sitä rataa sitten taas mennään ties kuinka pitkään..

Ah, ehditkin Freyja jo päivittämään. Kurja juttu tuo teidän tilanne. Olen todella pahoillani. En osaa nyt edes muuta sanoa. Paljon voimia!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
freyja jaksamista, inshaAllah kuitenki tilanne muuttus parempaan.

elaffy jaksamista ja plussatuulia, inshaAllah tärppiä et joudu oottaa pitkään.
 
voi ei freyja. Oon todella pahoillani. Toivotaan kuitenkin että asiat muuttuisi paremmalle suunnalle.:)

itse sain tänään kunnon menkat ja eilinen testikin oli nega. Päätettiin lopettaa yrittäminen ja alkaa elää sen mukaan että lasta ei meille suoda.Jumala ei halua mulle lasta. No ei voi mitään. Aloitan pillerit taas niin ei tule vahinkoja, koska aion laittaa elämän uusiksi. :) 4vuoden tauon jälkeen saa nähdä miten käy.
En usko että jatkan suhdetta miehen kanssa enää, lapsenteko on tuhonnut kaiken yhteisen ja kivan meiltä. Vihataan toisiamme päivä päivältä enempi koska Tää asia oli ainut mitä molemmat todella halusi ja yrittäminen pilasi sen. Kuulostan hullulta mutta mun sydän on särkynyt yli 24kertaa Tän asian takia ja en jaksa enää. En jaksa kuulla syytöksiä tai syyttää miestä tästä. On vaan meidän aika mennä eteenpäin.
 
Ihan ensiksi Freyja ja Mimi: Voimia!

Ja Onnittelut kaikille teille, joilla oli hyviä ultrakuulumisia! Ihanaa kun ilmoittelette ja laittelette kuvia. Tekee hyvää kuulla hyviä uutisia!

Chipmunk: Mulla on kovasti luottoa siihen, että sunkin ultrakuulumiset tulee olemaan huomenna hyviä!

Silv: Onnea uuteen yritykseen! Jospa se siitä nopsaan tärppäisi!

BlenQ: Hurja kärsivällisyys sulla! Mistä tuollaista mielenmalttia saa? (Mulle kans...) Minä olisin kyllä jo tuossa vaiheessa testannut. Kärsimätön kun olen. Mutta tsemppiä piinapäiviin ja plussaa!!!

Larissa: Onnea oviksesta! Samoissa mennään edelleen, kun täälläkin pärähti tänään plussa ovistestiin!

Pezdorado: Voimia elämän muutokseen!

on: Kp 16/26-33 ja vihdoinkin ovisplussa. Jee! Eiliset peiton heiluttelut menivät siis jo ihan hyötykäyttöön ja miestäkin jo varoittelin, että tänään jatkoa seuraa! :grin Nyt on kyllä taas tosi hyvä fiilis. Näillä varmaan mennään pari päivää. Ja pahimmat piinailupäivät meneekin sitten jo reissussa, joten ehkä se niitä vähän helpottaa.
 
Ambriina 8.7
Etsijä 9.7
Aurinkoinen 11.7
Anis 12.7
Myssy 12.7
Satsa 13.7
Elli28 15.7.
PandaKarhu 16.7.
Lucky 17.7
naranja 18.7
Mustikka 18.7.
elaffy 18-20.7
Larissa 21.7.
Siija 24.7.
Aida 24.7.
Sintti2014 31.7.
Granger ?
Etsijä ?
Nuuhku?
zorro86?
DarkMimosa ?
loora84 ?
Lauruska?
Herhis?
Diku?
jonnamaria?
Silv?
( yht. 27 )

Plussanneina jutuissa mukana Gatusa, MadH91, J3nni, Mju, Janeh, MarinaMelina, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Freyja86, Dawwe, Myyh, Tiarella (yht.17)

Kaivoin tämän esille ettei vain katoa. Ja siirsin omaa testipäivääni pari päivää lähemmäksi (dpo15).
 
IHeeiii.

Frayalle ja mimille pahoittelut ! :Heartpink

omaa napaa: Taidan siirtyä takas tänne kuumeilihoihin.. Eilen alko tulemaan, siis ihan hiukan vaan ja aina välillä ku pyyhki nii ihan hitusen liman seassa veriviiruja. Siis nyt puhutaa hyvin vähäsestä määrästä ja näin, tänään kävin ultrassa tarkistuttamassa tilanteen, viikkoja 7+6, siellä se pieni oli, aivan täydellinen, jo raajatki erottui kuvasta vastaten viikkoja 7+5, mutta sydän ei lyönyt. Siis muuten ihan viikkojen mukainen pieni, mutta lääläri ei saanut ultraan sydämen sykettä näkyviin. Enkä minäkään kyllä nähnyt. Ei näkynyt valkoisena plätkötyksensä ruudussa mitään muutakuin itse sikiö ja sitä lapsivettä. Noin pariviikkoa sitten kävin alkuraskauden ultrassa ja silloin kyllä näkyi ultrassa se valkoinen plätkötys että sydän sykki kyllä. Olo on ihan uskomaton, miksi ?

Sain lähetteen VAS:iin, sieltä tulee varmaan kutsu jo ensiviikolle. Varmaa tarkistetaan vielä ultralla tilanne ja sen jälkeen tehdään päätös, miten tää päätetään loppuun :crybaby2 Ihmettä saa odottaa, jos siellä vielä sydän sykkisikin.. :Heartpink Itellä ei kauheesti oo enää toivonkipinää jäljellä, vaikka uskomattomalta tuntuu, että se pieni vauva oli siellä ihan viikkojen mukainen... mutta ei vaan sydämensykettä saatu näkyviin.
No nyt ku kävin vessas nii tulee ihan kunnolla verta.. :'(
 
Muokattu viimeksi:
Voi j3nni.. Sinäkin. Olen pahoillani. Tuo tunne, kun näkee kehityksen päättyneen ihan juuri. Ei sitä voi kuvailla. Itse kävin samana päivänä kaksi kertaa ultrassa. Ensimmäisellä kerralla sikiö vastasi viikkoja (8+4) ja kaikki oli kuten pitää - kymmenen tuntia myöhemmin sykettä ei enää ollut. Toivotaan, että jos sykettä ei sinulta enää löydy, loppu sujuisi hyvin ja pääsisitte pian uuteen yritykseen. Voimia!

Miksi näitä huonoja uutisia tulee nyt näin paljon?

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Voi j3nni, lämpimät halaukset täältä :Heartred
Näyttää sen plussapuhurin jälkeen myrskyisältä kun meidän porukkaa näin kovasti nyt koetellaan täällä fordella, yritetään muistaa että myrskyn jälkeen on taas poutasää ja uudet plussatuulet :Heartred Ja ollaan toistemme tukena ja kirjoitetaan niitä omia tuntemuksia rohkeasti, täällä otetaan rakkaudella vastaan kaikki ja käsitellään ne murheetkin rakkaudella, näin päästään taas yhdessä eteenpäin :Heartred:Heartred:Heartred:Heartred

Lämpimiä ajatuksia ja halauksia kaikille jotka sitä kaipaavat :Heartbigred
 
Heippa kaikki pitkästä aikaa! :)

Taustalla kyllä seuraillut ja nyt oli pakko tulla kirjottamaankin.

Voi freija ja mimi :( Tsemppiä kummallekkin! <3 Ja j3nni, uskomatonta! :( Toivotaan et jostain se pikku tykytys vielä löytyis <3 :(

Pahoittelut tädin kohdanneille! :/

Täällä menossa rv 8+3 ja tänään saatiin lääkärineuvolassa ekaa kertaa pikku-nupun sydänäänet kuuluviin ♥ Mä niin sulin kun kuulin ne (en kuumuudesta vaan liikutuksesta ;)), yllättynyt olin miten aikasin. Lääkäri olikin vanha tuttu aiemmasta raskaudesta ja totesikin ensimmäiseksi huoneeseen päästyäni ettei siitä nyt hirveen kauaa ole :D Juu ei, 10kk :) Torstaina olis edessä piikittelyä sokerirasituksen merkeissä. Ultraa odotellessa joka on 5.8 ♥ Vointi kaikin puolin alkaa olemaan muutenkin melko hyvä! :)

Puhalletaas taas suuuuuuri plussa puhuri päälle jotta kaikille saatais tikkuun ne kaks odotettua viivaa! ♥
 
Voi ei, miksi näitä huonoja uutisia nyt satelee :sad001 Voimia J3nnille, Freyjalle, mimille ja pezdoradolle ainakin ellei ollut joku muukin. Kovia paikkoja ja vaikeita valintoja on teillä kaikilla...
:sad010
 
Takaisin
Top