Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Menkkoihin olisi kalenterin mukaan tasan viikko. En oikein tiedä, mitä ajatella. Toissapäivänä oli pari nopeaa menkkamaista jomotusta. Mitään raskausoireita ei ole, luultavasti ne menkat sieltä tulee. Ehkäpä on parasta vaan henkisesti varautua yk 12 alkamiseen...:sad001

Mietin vain, että en taida tuhlata turhaan raskaustestejä. Jos niin pitkälle pääsen, että menkat olisivat edes päivän myöhässä, niin odotan kyllä rauhassa useaman päivän ennen testaamista. Muistissa on kerrat, jolloin menkat ovat alkaneet tunnin sisällä testaamisesta. Ne testirahat menivät kankkulan kaivoon, nyt ei ole yhtäkään testiä edes jemmassa.
 
Oi että miten paljon surullisia uutisia :sad001 ei löydy viisaita sanoja mutta virtuaalihalaus kaikille!

Blen; kyllä siinä on selkeä viiva :Heartred
 
Täältä kävin äkkiä lukasemassa teidän tekstit joita on tullut paljon!

Tervetuloa uusille joita en ole tervetulleeksi toivottanut! :)

Ihania ultra uutisia! Ja kaunis on nimikin :)

Freyjalle, j3nnille, pezdoradolle ja mimille paljon voimia! :Heartred


Nopeesti vielä omaa napaa... Täällä oletetusti dpo 4. Ovista en tosiaan tässä kierross tikutellut.. Eikä oikeastaan muita oireita ollut kun halut.. Noh ainakin yritetty hyödyntää...:) ja jos tässä kierrossa ei mitään niin ens kierto sit jää välistä.. :)
 
Onnea BlenQ :Heartred

Ihanaa lukea hyviäkin uutisia,niin paljon surullisia ollut..Sanattomaks vetää,paljon voimia ja tsemppiä kaikille :Heartpink
 
Onnea BlenQ, kyllä se plussa on!

Nuuhkulle tsemppiä piinailuun! :)

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
BlenQ: Mäkin näen viivan vaikka kännykän pienestä ruudusta tihrustan. Toivotaan nyt tarrasukkia ja vauvaliimaa mukaan matkaan :)

Elaffy: Ihanat kummipässit sulla.

On: mä tässä pähkäilen jo et kun tuo keskenmeno vaan tulee ulos (siis oon ihan asennoitunut siihen et se sieltä ulos tulee eikä sieltä mitään elävään viittaavaa enää löydy) niin mitä ehkäisyä käytän. Yhtään ei tekis mieli hormonaalisia ottaa koska haluaisin tietää miten oma keho käyttäytyy. Jos nyt sit joskus vielä parempana aikana yritämme lasta.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Voimia kaikille huonoja uutisia saaneille :Heartred Olen surullinen puolestanne. Elämä on joskus niin epäreilua...

Täällä kp30/28-34, dpo 10-11 ja yöllä alkoi tuhruvuoto. Ärsyttää, surettaa, väsyttää, masentaa. Yk 9 lähtee siis käyntiin. Mielessä on, että miks tälläkin kertaa pitää raskauden alkamista odottaa ja odottaa. Miks en ole niitä, joilla tärppää yhdestä yrityksestä. Miks mun keho ei voi toimia normaalisti?! Alkaa jo syödä naista jatkuvat pettymykset. Sit eilen laskeskelin myös, et jääkö mulla luteaalivaihe liian lyhyeksi, jos sen 10 pvä oviksesta alkaa jo tuhruvuoto. Mietin, josko kävisi menkkojen jälkeen omalla gynellä kysymässä Teroluteja. Nyt jos menkat alkaa, niin vikat kierrot on 32, 34 ja 31 eli toisaalta säännölliset kyllä. Keväällä kierrot oli tosin 25-29. Kaivoin huvikseni vanhan äitiyskortin esille ja siellä oli et ennen esikoista vika kierto oli ollu 35 ja olin plussannut kp 33.
Jos jollain on tietoa, niin vaikuttaako Terolut ovikseen? Tiedän, et se ei vaikuta munasolun kasvamiseen, mut jostain luin, et se estäisi oviksen? Pakko kai se on lähteä kävelylle ja aurinkoon, saisi vähän tasatuksi ajatuksia. Aurinkoa ja lämpöä kaikille:)
 
Freyja kuparikierukka taitaa olla ainoo hormoniton ehkäisy.Sitä mulle ainakin aikanaan tyrkytettiin mutten ottanu kun en halunnu sisääni mitään ylimäärästä.
 
Muuten hyvä mut ei taida sopia mulle kun omaan aika runsaat kuukautiset. Ehkä me vaan mennään sit kumilla vaikkei sekään taida ihan paras vaihtoehto olla :D

Anis: tuo tunne että itsessä on jotain vikaa, on niin tuttu. Mulla vaan jotenkin ahdistusta aiheuttaa se et miksi tulee keskenmeno. Eipä sekään lohduta vaikka kuinka kykenisi tulemaan raskaaksi, mut jos sikiö ei vaan elä minussa. Ja jotenkin surettaa se ettei se sitten voi tulla sieltä itse pois. Miksi se jää sinne muhimaan. Toki tiedän et tää oli vasta toinen kerta mut kuinka se pelottaa sit kolmannella kerralla. Siksi mä haluaisin tutkia asiaa mahdollisimman pian, koska tiedän et tapahtumat syö omaa mielenterveyttä.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Hmm.. luon itselleni turhia toiveita, mutta on jotenkin hassusti koko ajan kylmä, vaikka onkin kuuma ja tissit tuntuvat tosi turpeilta. Enköhän minä tästä vielä järkiini tule ja menkat ensi viikolla ala. Jotenkin tunnen jo itseni ja nämä muka-oireet.. :D

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Kiitoksia kaikille, toivottavasti kaikki menee hyvin ja viiva vahvistuu.. On kyllä hyvin jännittävät/pelottavat fiilikset, mut mikä parasta minä siis voin tulla raskaaksi. Olen aina pelännyt sitä etten saisi koskaan tehdä positiivista raskaustestiä.

Tein netis laskurilla milloin (toivottavasti) käärö syntyy antoi se pv: 16.3.2015 <3 meillä on suvussa viisi jonka syntymäpäivä osuu maaliskuulle :)

sori tää omanapailu, olen vaan niin FIILIKSISSÄ! (cheekkiä lainatakseni)
 
Anteeks omanapailu mut tulinpa taas takasin roikkumaan tänne :(

Pidemmän aikaa ollut olo ettei kaikki ole hyvin ja eilen tuli taas se ajatus miehen silitellessä mahaa ettei siellä ketään ole ja tadaa tänään alkaa vuotamaan.

No eipähän tartte tarkitusultraa kauan ootella kun varhaisultra olis ollu tiistaina.

Palailen tänne kuhan saan kerrottua miehelle ja kasattua ihteni.
 
Pahoittelut Dawwe. :( Onko vuoto runsasta? Voisiko vielä olla mahdollisuuksia raskauden jatkumiseen?

Voimia ihan hurjan paljon ja kaikki sormet ristissä, että kaikki menee parhain päin. Oli tulos mikä hyvänsä. Nämä uutiset ovat aina niin raastavia.. :(

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
onnea blenq ja tonnikaupalla tarrasukkia, bodyja, potkareita yms. :)

dawwe pahoittelut keskenmenosta jaksamista ja tiukka virtuaalihali ku en voi käytännössä halata.

freyja jaksamista, toi on inhottava tilanne ku on epätietoisuus ja haluais vaa ratkasun johonki suuntaan. ite muistan viime vuodelta ku oli tuulimuna/kkm ja todettii rv 6+ ja tuli vast siel rv 11-12 aikoihi muistaakseni ulos. se oli yhtä kärsimystä kyllä.
 
Pahoittelut ja voimia Dawwellekin täältä. :( Ei kyllä yhtään plussa-aallon takapakkia tarvittaisi enää tähän ketjuun vaan uusi aalto!

Freyja, meillähän on nyt kumit käytössä kun mikään hormonaalinen ei mulle 10 vuoden käytön jälkeen tunnu sopivan. Olen ollut positiivisesti yllättynyt miten ok niitä on käyttää, muistelin nimittäin että tuntuma olisi ihan peestä. Ja ne on ainakin helppo jättää pois kun yritys alkaa ;)

On. Hmmm.. pitää varmaan vielä illalla testata sitä ovista. Su ja eilen tuli nega eli ovis pitäisi olla vasta tuloillaan ellei jo maanantaina ollut. Kuinka nopeasti se lh-huippu voi olla ohi niin ettei näy testissä enää? Eilen oli kyllä kunnon limat ja muut oireet, tänään vaan juilii vasemmalta alavatsasta. On se avartavaa yrittää ottaa tästä kropasta selvää :D

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Larissa, minulla on välillä näkynyt ov plussa testeissä parikin päivää ja välillä se menee hetkessä ohi. Tässä kierrossa olisi jäänyt bongaamaan, ellen olisi testannut kaksi kertaa päivässä. Varmasti riippuu myös vähän testeistä, miten herkkiä ovat. :)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
BlendQ: Paljon onnea plussasta :Heartred

Pahoittelut kaikille jotka ovat km kokeneet, oma kokemukseni siihen on kun olette valmiita heti uutta matoa koukkuun vaan. :Heartred
 
Takaisin
Top