Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Freyjalle iiiiisot pahoittelut! :Heartred Kumma kyllä ettei lääkärille heti päässyt :mad: Jos tosiaan onkin kohdunulkoinen tai näin. Teitkö sä ollenkaan sitä digiä? Anteeksi kun en oikein muista :oops: Se varmaan voisi myös antaa jotain viitettä. Jos vaikka onkin saanut alkunsa myöhemmin tai jotain.
On kyllä ihan kauhea tilanne sulla :sad001 Pahinta varmaan tuo epätietoisuus. Kunpa saisit mahdollisimman pian selvyyttä asiaan! :)
 
En tehnyt digiä mut tein viime viikolla tavistestin huvikseen ja oli plussa. Oviksen tikutin silloin joten aika epätodennäköistä että olis myöhemmässä vaiheessa.

Varasin nyt ensi viikolle ajan gynelle joten siihen asti saa odotella. Silloin olisi jo menossa rv 8+1 joten kaipa selvyyd saadaan siihen mennessä. Käski vain varata ajan viikon päähän jos ei vuotoa tai kipuja ala ennen sitä.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Voimia freyja ja mimi! Toivotaan parasta kummankin kohdalla. (:


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Gatusa.Onnittelut hyvistä ultra kuulumisista.. :) niin ja tyttö lupauksesta ja aivan ihanan nimen saa jos tyttö on.. :Heartred

Kiivi.Kiva kuulla susta ja toivottvasti teiän suhde lähtee toimimaan.. :)

Mimi.Pidän peukut ylhäällä et vuoto olis harmitonta.. Tsemppiä ultraan..

Freyja.Oon niin pahoillani sun tilanteesta et en löydä sanoja... :( tsemppiä ja voimahali...

Jos joku oli plussannut ja toivottavasti on. niin todella paljon onnea ja vauvaliimaa matkaan.. :)

Pahoittelut tädin kohdanneet ja tsemppiä piinailijoille... Plussatuulia siis puhallan kaikille..

on.Täällä päästiin onneksi uuteen kiertoon kun tota viime kiertoa ei voitu hyödyntää.Toivottavasti saadaan toi mies kuntoon ovikseen mennessä.Sillä siis vieki on se haava joka ei oo viekään kunnossa..Käy edelleen haavahoitajalla...Sen takia mun on todella vaikee keritä tänne kun se ei saa tehä oikeen mitään ni kaikki siivoominen,nurmikon leikkuu,muksun hoitaminen.... kaikki jää mulle. Lisäks kun käyn töissäki ni ei tunnu aika riittävän mihkään.. nyt siis kp.2/27-46
 
Freyja; kamala tilanne :sad001:sad001 on varmasti tuskaa odottaa viikko vielä. Toivon niin että ultraaja ois ollu väärässä.

Mimi; toivotaan että olis harmitonta vuotoa.

Noi tuommoset asiat on kyllä kamalia. Mulla on taas tänään ultra ja jännittää itteenikin onko kaikki edelleen hyvin. Täytyy vaan yrittää olla positiivinen.
 
Tsemppiä kaikille ultraan, jotka sinne oli menossa ja toivottavasti muutaman kohdalla tilanne vain näyttää ja tuntuu pahemmalta kuin mitä se on ja kaikki olisi kuitenkin hyvin :)

Vielä reilu viikko piinaa ennen kuin pääsee testailemaan... :confused: Ja ensi kierrosta sitten aloitella pillerit jos ei nyt tärpännyt, koska häät tulossa vähän reilun vuoden päästä ja silloin en halua olla raskaana, enkä halua että vauva olisi silloin ihan pieni... Itsekästä ehkä, mutta saapa nauttia silloin täysillä, toivottavasti vain kerran elämässä tapahtuvasta päivästä... :oops: Stressiä varmaan tulee olemaan vielä tässä vuoden aikana niin hirveästi, että sekään ole hyvä ja raskausajasta haluaisi nauttia ilman mitään muuta stressiä... Elikkä vielä viikko vähän päälle piinailua ja sitten siirrän vauvahaaveet vuoden päähän...
 
Tekis niin mieli mennä heti nyt sinne ultraan ja saada tuomio. Kun jotenkin vaan tuntuu turhauttavalta tilanne. Ja sit yritän koko ajan käännellä ja väännellä ultrakuvaa jos bongaisin siitä jotain, mutta huonolta näyttää kun kuva on niin huonolaatuinenkin ja kohtu pieni ettei siitä mitään selkoa ota.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Ymmärrän sun olotilat Freyja ja niiiiiin kovasti toivon, että seuraava ultra olisikin iloinen ylläri vaikka pahimpaan on hyvä toki varautua. En halua liikoja toiveita nostattaa, mutta vähän aikaa sitten luin tuolta jostain toisesta ketjusta vastaavan tarinan ja siellä olikin seuraavassa ultrassa (ennen aiottua tyhjennystä) löytynytkin pieni sydän sykkimästä <3 Voimia sinne, toivon ihmettä tapahtuvaksi :)

Myyh, tsemppiä ultraan! :)

mh- harmi, että teille tulee tauko. Mutta tervetuloa takaisin myöhemmin :)

Täällä bongattu ovis! Huikeaa tietää, että keho toimii vuosien hormoonien käytön jälkeenkin :D

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Ja mitenhän tuo voi muuten pitää paikkaansa, että kohtu on 1cm Freyjan ultraajan mukaan? Osaako Madh valaista asiaa, että minkä kokoinen kohdun kuuluisi olla noilla viikoilla tai kun ei ole raskaana? Kuulostaa pieneltä toi 1 cm edes kohdun normaaliksi kooksi.

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Ens viikolle varasin yksityiseltä ajan. Äitiysneuvolalääkäri sanoi ettei hällä ole antaa aikaa aiemmin ja kuin vasta ens viikolla. Käski soittaa yleiseen terveysneuvoon josta käskivät soittaa äitiysneuvolalääkärille :D

Työterveyteen meen tänään et saan sairaslomaa mut sielläkin oltiin vähän et ei oikeestaan kuulu heille. Pöyristyttävää tämä! Mut kuulemma kesä on tällaista.

ImageUploadedByVau Foorumi1404802203.192101.jpg


Tuossa siis kuva ja keskellä tuo valkoinen ympyrä pitäisi olla kohtu... Mut mitä tuo musta möykky on oikeassa ylänurkassa....

Ja tosiaan mittasi tuon kohdun pituudeksi 1cm. Ainakin olin näkevinäni ruudulla sen luvun ja yhtään zoomaavampaa kuvaa ei ottanut.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Ihmetyttää kyllä nämä alueelliset erot tuoss Freyan tapauksessa. Mulla oli niitä kipuja ja heti määrättiin parikin ultraa. Ja hormoonimittaukset yli viikon ajan kahden päivän välein. Otettiinko sulta Freya verikokeita ollenkaan?
 
Kauheaa pompottelua! Ootko Freyja googletellu ultrakuvia samoilta viikoilta ja verrannut ultrakuvaasi niihin? Mie googlettelisin sulle heti vertauskuvia, jos en ois töissä :D

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Freyja, kokemattomuutta mä sanoisin, kohtu oo mikään yhden sentin mittainen >:( väärään paikkaan kattonu (ellei puhunu sit limakalvon paksuudesta sillä sentillä) jolloin kyllä pitäis hälytyskellojen soida itse kullakin, et lääkäriin tai kokeneempi ultraaja heti, eikä ens viikolla. Freyja, älä oottele liian kauaa, tuo kuulosti niin ammattitaidottomalta että hyi olkoon. Jo pelkästään se ettei ohjaa sua edes muualle kun ei ite löydä mitään...

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Larissa: arvaa vaan oonko googlannut ja tuollaista kuvaa en ees löytänyt ei raskaana olevalta. Kun yleensä kohtu näkyy selkeästi ja se musta alue sisäpuolella vaikkei siellä olisikaan elämää.

Verikokeita ei oo otettu kun en oo vielä päässyt mihinkään lääkäriin. Se kätilö oli eilen illalla yksin siellä eikä oikein osannut edes ohjata mua eteenpäin...


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
myyh tsemppiä ultraan, mua jännittää sun puolesta :)

freyja se kätilö on kyl aikas outo tiäkkö ei se kohtua ol tuollai mittaillu...se on joko selittän väärin tai jotai, tuol huomaa selväst limakalvon, kohdun rajat ja mun mielest hän on mittaillu kyllä pussia mahollisest ja ensinnäki hänen ois kuulun kyl käyttää suurennusta alkuraskaudessa että saa katottua kunnol kaiken. mä olen tunnistavinani pussin ainaki siellä kuvan yläreunassa suht keskellä ja se ei kyl tyhjältä näytä. madh osaa kattoa paremmin ku hänel koulutus. rakko näkyy ylhäällä reunassa mustana alueena.
 
Takaisin
Top