Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Omaa napaa vielä nopeasti:

Kp 16 ja kometo takaisin, ei se ovis kai olekaan vielä päällä vaikka niin päättelin. Ostin huvikseni rfsu:n testejä, jotta osaisin varmasti yhdistää oireet ovikseen. No hailakkaa haamua vain tuli vaikka vatsaa nippailee lupaavasti, kohdunsuu on todella ylhäällä ja sitkeää kirkasta limaa tulee.

Mutta en ole pettynyt, tämä antaa vielä mahdollisuuden viimeisen kumin käyttöön ja siihen ettei mies ostakaan lisää :wink
 
Heräsi jo toivoa että olisi tärpänny, menkat viis päivää myöhässä mutta ei, tänään ne alkoi... :( Vauvakuume hirmunen<3
 
Voi ei... kyllä nyt on plussa-aallon päälle huonoja uutisia... täällä kp 42 eikä mitään tapahdu

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app
 
Joo kunnon huonojen uutisten aalto : ( : (

Itse olen melkeen sata varma että plussaa ei tule, oloista päätellen. Lisäksi vielä nega testi, tuli vaan semmonen olo että pitää testata, eikä ollut toivottu tulos.

Tsempataan toisemme yli tästä hyvät naiset ! :Heartred
 
Voi surku kaikkia keskenmenon tai uhkaavan keskenmenon kanssa kamppailevia, olette ajatuksissa ja eihän se vielä lohduta mutta ainakin raskaus näyttää teillä kaikilla alkavan joten jos se oma pieni nyytti on vielä matkalla ja haikara eksyi reitiltä <3


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Voi ei, muillakin huonoja uutisia.

Mä jouduin lähtemään äkisti täällä pk-seudulla päivystykseen kun gynen tutkimuksen jälkeen tuli hirveä alaselkäkipu ja menin kaupassa ihan kalpeaksi ja meinasin pyörtyä.

Hcg arvo oli vain 167 joten lääkäri sanoi et näyttää siltä et olis mennyt kesken. Pieniä viitteitä oli sekä kohdunsisäisestä että kohdunulkoisesta raskaudesta, mut mitään varmaa ei voinut sanoa. eikä onneksi ollut vuotanut mihinkään sisälle. Ylihuomenna uusi labrakoe omalla paikkakunnalla joten sit ollaan taas vähän viisaampia et mihin suuntaan kehittyy. Sanoi et toiveita ei ole, mut kai niitä lääketieteellisiä ihmeitäkin voi tapahtua :D

Mutta mä palaan varmaan tänne kuumeilijoihin taustailemaan kunhan tilanne lopullisesti saa selvyyden. Toivottavasti ei tarvisi tyhjennystä vaan luonto hoitaisi asian. Taustalle siksi että mietinnässä olisi laittaa vauvahaaveet tauolle ja keskittyä parisuhteeseen. Mutta katsotaan nyt. Toisaalta haluaisin jo tutkimuksiin et miksi kaksi epämääräistä alkuraskauden keskenmenoa taustalla.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Freyja, olet hyvin tervetullut mukaan keskusteluun, kun sinusta itsestäsi siltä tuntuu. :) Jos et koe sitä liian raskaana, olisi kiva kuulla kuulumisia myös taustalta aina välillä. Sama koskee tietysti ihan jokaista hiljaisempaa vaihetta viettävää palstailijaa. Ei saa jättää meitä!

Omanapailen nyt vielä sen verran, että ovulaatio täällä ainakin on varmaan tapahtunut, kun lämmöt ovat nyt olleet vähän koholla. Alkukierrosta ovat aina paljon alemmat. Maha on ollut nyt vähän rauhallisempi, mutta tissejä sen sijaan pistelee, tai toista enemmän. Pakko koko ajan kuulostella itseään.. Ihan kuin se jotenkin auttaisi johonkin.

Onneksi huomenna saa postista haettua kasvikuidut ja polyesteri kuidun, jotta pääsee suunnittelemaan sukkalankaa ihaniin tammelalaisiin pitsisukkiin. Pässin villat ovat jo pesussa ja huomenna pääsen kuivailemaan niitä. Loppuviikosta alkaa sitten karstaus ja kehruu. :) Nyt on puikoilla epätavalliseen tapaan kaupan langoista hiitolalaiset sukat, joiden kuvioneule on kyllä melko piperrystä sekin, mutta onneksi tekniikka on hyvin yksinkertainen. Pakko saada tehdä käsillä koko ajan jotain, kun muuten ei oikein pysty olemaan. Onneksi on nyt pari vapaapäivää, joten on aikaa neuloa..

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Ihan hirveää ja kamalaa teille jotka ootte kokenut kauheuksia, tuli todella paha olo tännekkinpäin..
En käsitä tai kestä tätä, miten monta tapausta.. ketään teistä ei olisi tuollaista ansainnut, niin väärin.. apua :pale
Teille kaikille voimia ja halaus, aika kuluu ja myöhemmin on uusi mahdollisuus tulla raskaaksi, uskon jokaisen
onneen ja että vielä onnistuu loppuun asti :Heartbigred

Muille: onnittelut ultrista, toivottavasti me muutkin koetaan vielä tuo kyseinen onni ja varmana koetaankin vielä :Heartred
Tsemppiä ja plussatuulia kaikille! Täällä mä ja mies toistaiseksi ollaan, vaan ollaan.. ei riidellä eikä tapella mistään, outoa outoa outoa..

Mulla ei vieläkään ovista, en oo ainakaan bongannut.. ei menkkoja.. ei raskautta, tetasin eilen ja nega, mitä v*ttua!
Todella outo mieli, postissa ois ovistestejä muutama ja hölmönä menin tiaamaan semmosta liukkaria joka edistää siittiöitä, tämän tilauksen tein kun erosta ei oltu vielä päätetty.
 
Hirmuisesti voimia kaikille jotka ikäviä uutisia saaneet :Heartred

Itsellä kp 13 lähenee loppua enkä ole kyllä mitään ovista vielä bongannut.. Lähinnä pelottaa liekö tulee ollenkaan. Sellaista kun ei ole kokenut vuosiin ehkäisyn vuoksi, on ihan ulalla kaikista mahdollisista oireista. :happy090
 
Halit teille kaikille ketkä ikäviä ootte kokenut:(

Itsellä menossa kp27 ja vimppa Tero otettu lauantaina. (Viime kierrosta alkoi heti seuraavana päivänä kuukautiset) Tissit tosi kipeet ollu pari päivää ( yleensä aina oviksen jälkeen) mutta en tiedä oikein koska sitten kannattais testata. Ovis oli luultavammin kp18 tienoilla. Tai sain oikeastaan 3 positiivista ovistestiä tässä kierrossa.. (8,18, 21)

Koska te testaisitte mun tilanteessa? :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Muokattu viimeksi:
kiivi ihana et siellä rauha maassa, inshaAllah ukko ottan opikseen :)

freyja jaksamista toi on iha hirvee tilanne kyllä.

ihana elaffy että teet ite lankaa mashaAllah :)
 
Kiitos Gatusa <3

Elaffy: Kuulostaa niin ihanalle nuo omakutoiset langat ja niistä vielä itsetehdyt sukat. Onko sulla sitten villaa omasta takaa? Siis lampaita tai muita mistä saat villaa. Itse haaveilen et joskus saisin pienen lammaslauman lemmikiksi :) Ehkäpä joskus sitten...


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Siija, täällä sama homma paitsi nyt on jo kp 17 ja ei vieläkään ole ovista vaikka oireita kyllä on.. Maanantaina (kp 15) olisi pitänyt olla, mutta veikkaan että se on siirtynyt flunssan takia.

pepeXXL, testaa huomenna, perjantaina tai lauantaina? :)
 
Freyja, minulla on kaksi kummipässiä. :)


Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 

Liitteet

  • 1404879681693.jpg
    1404879681693.jpg
    73.4 KB · Katsottu: 99
Larissa, testaan lauantai aamuna vaikka :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Onneksi olkoon BlenQ! Kyllä tuossa kaksi viivaa makaa. :) Nyt viivalle vain paljon vahvistumista.

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top