Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mad: mä jo vitsillä mietin et mitä se kätilö oikein ultrasi. Oliko edes oikeassa paikassa :D Mä yritän päästä lääkäriin lähipäivinä.varmasn meen pk-seudulle jos saisin äitini mukaan sinne niin olisi joku asiantuntija mulle tukena.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
kuulostaa hyvältä suunnitelmalta freyja tsemppiä ja oikeestiki minä ainaki nään siellä pussin iha selvästi joten kyllä siellä jotain on. nyt vaa pitää saada ammattitaitonen henkilö kattomaa mikä tilanne, paljonko on viikkoi kasassa sulla nyt?
 
Täällä ei selvinny vielä mitään, laittoivat vaan lähetteen naistentautienpolille..
Oli ihan hirveetä käydä siellä.neuvolas kun ympärillä oli vaan raskaana olevia. :(
Toivottavasti saadaan sit polilla lupa yrittää uusiksi heti seuraavasta kierrosta.
 
Voi mimi kun on kurja tilanne..Periaatteessa ei pitäis olla estettä yrittää heti seuraavasta kierrosta,lähinnä siinä ajatellaan henkistä toipumista.Paljon voimia :Heartred
 
Viikkoja pitäis olla tänään 7+0. Ovisplussa ollut 4.6. Et kyllähän siellä jo jotain pitäis näkyä. Kätilö selitti ettei löydä raskausonteloa. Mikä se on? Raskausoireita tiedän mut joku ontelo?!?


Mimille myös tsemppiä. Epätietoisuus on kamalaa!
 
Freyja mulle kävi kans nyt alkuraskaus ultrassa niin että LÄÄKÄRI ei löytänyt raskautta vanhoilla laitteille ja kutsu kokeneemman ultraajan paikalle ja syke näky heti kun sai sen anturin sisälle :) joten älä heitä toivoasi vielä ♡♡♡

Jotkut kokemattomat ei vaan osaa oikeasta paikkaa etsiä :mad: mullakin se sano että "tää taitaa olla kohtu" mä siitä jo tiesin että ei olla kokeneissa käsissä enkä huolestunut ... tiesin että tuttu lääkäri kyllä sen sieltä löytää ♡

Mulla oli sillon viikkoja 7+2!

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Last edited by a moderator:
freyja raskausontelo on kohdunsisällä se alue jossa alkio on. ja ite voin sanoa et tuossa kuvassa se näky mun mielestä suht ylhäällä keskellä tumma soikea alue jonka sisällä näkyi valkoista hieman. sen ympärillä on sit limakalvo joka näkyy valkoisena alueena juurikin raskausontelon ympärillä.

mimi jaksamista, inshaAllah kaikki kääntyy parhain päin vielä.
 
Jotain outoa tossa Freyjan kuvassa kyllä on. Oon nähny paljon ultrakuvia töissä ja kyllä se kohtu pitäisi näkyä ihan selvästi vaikka ei edes olisi raskaana. Ja se 1cm on kyllä jotain muuta. Tulee tosiaan mieleen että olisko kattonu nyt vahingossa väärää paikkaa. Toivottavasti tilanne selviää pian.
 
Freyja, nyt tuhat kiloa sulle onnea matkaan! Hyvä, että saatkin näin äkkiä selvyyden asiaan :) Heti sitten infoa tänne, että mitä näkyi!!!

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Freyja, siis ei kyl näytä mun silmään (mutta mulla nyt tuskin on kokemusta ihan niin paljoa) siltä et se olis osannu lähellekkään oikiaa paikkaa edes kahtoa. :D mä olisin ohjannu kätilönä itse heti muualle, verikokeisiin ja pian. Aina kuitenkin omat riskinsä ja jos mä en näe mitään ni siinä kantsii viikkoo ootella (ei ainakaan mun kokemuksella) et onko jotain vai ei. Ensinnäkin stressaat joko turhaan tai sit viikon päästä voi olla jo hengenvaara. Positiivinen raskaustesti ja oireet kertoo et joku siellä on, kun vuotookaan ei ole ja se että kuka ja missä ni se pitäis ensi ottaa selvää ennenko mitään muuta. Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta :) johonkin asiantuntijalle olis hyvä päästä ja pian, että saat varmuuden. :) raskausontelo on vähän hassu sana, mut meinaa ku raskaudessa näkyy semmonen musta alue jonka sisällä sit pienenä vaaleampana alueena näkyy ruskuaispussi ja alkio/sikiö. 9-10rv ruskuaispussi kuihtuu pois.

Mimi. Mä pahoittelen sinne tilannettas kans kauheesti, kyllä mä uskon että saatte yrittää heti :) se on se henkinen toipuminen, sun täytyy itse kuulostella ootko valmis yrittämään heti, vai varjostaako uutta raskautta sit pelko jos ei anna tilanteen tasautua ensin. Ota aikaa itsellesi ja käsittele asia kunnolla ennenkuin teet mitään päätöksiä. Juur niinku sulle parhaalta tuntuu. Tsemppiä <3

Omanapa, niin törkeä pahoinvointi ettei mitään rajaa. Oksennellut koko yön ja nyt hereilläollessa kans, mikkään ei tunnu sisällä pysyvän. Mun naama näyttää aivan kaamealta, täynnä semmosta punaista laikkua (verenpurkaumaa) ja silmän valkoinen osa kans täynnä verenpurkaumaa... ja naama turvoksissa. Töihin kävin viemässä saikkulapun, niin ne hyppäs melkeen metrin ilmaan ku mut näki... jee :/


Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Miehen kanssa ollaan eilisestä asti puhuttu ja aiotaan yrittää heti kun vaan lupa saadaan.
Neuvolastakin lupasivat että pääsen seuraavassa raskaudessa jo viikoilla 6-7 sinne ultraan, kun normaalisti pitäis odottaa viikolle 9 asti :)
Oon itkeny koko aamun silmät päästäni, mutta ei sekään tähän tilanteeseen auta.
Pitää vaan nostaa leuka pystyyn ja lähteä kohti uusia seikkailuja! <3
 
hei ihanat!

Tsemppii mimille ja Feyjalle!

tääl ei viel vuotoo kuulu, kiertopäivä 25 ja normisti ne on sen 23 tai 24. No päätin et odotan tän viikon viel ja testaan sit. en haluu putoo kovaa ja korkeelta. on tullut TOSI vähän ruhehtavaa pikkuhousunsuojaan. ja sellasta nippailua on tuntenut joka päivä pikkasia aikoja. toivon niin et onnais :)
 
Freyjalle ja mimille tsempit!
Gatusa: ihanaa! Tyttölupaus.:)

On: täällä ne lääkärin määrittelemät "menkat" olis jo ohi. Lyhyeks jäi näköjään luomunakin, ennen ehkäsyä menkat kesti vähintään sen 5pv.. Saa siis alkaa yrittämään uudestaan!

Kesäloman alkuun olis vielä vajaa pari viikkoa, ei millään jaksais odottaa..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Freyalle tsempit. Toivotaan et oli vaa tupelo ultraaja joka ei osannu ees oikeeta paikkaa ultrata.

Mimille pahottelut. Ultrasivatko varmistukseks?
 
Terveiset nt ultrasta :) Siellä se minityyppi nosti kättä ja morjensteli äiskälle ja iskälle. Ei millää olis halunnu kääntyä , et turvotus mittaa olis saanu kätilö joutui vähän tönimään häntä liikkeelle.Turvotus laskettiin ja se oli 1.8 eli alle 3 ei huolta siis. Aikaistettiin laskettua päivää 5 päivällä menkoista eli uusi LA on 11.1.2015 Tässä olis pieni sneeky peeky minityyppiin: IM IN LÖÖÖÖÖV :Heartred
 

Liitteet

  • minityyppi.jpg
    minityyppi.jpg
    171 KB · Katsottu: 108
Freyja86: Hurjasti tsemppiä! Toivotaan, että kätilö teki vain emämokauksen ja seuraavassa ultrassa olisi kaikki hyvin.

Lissufin: Onnittelut ihanista ultrakuulumisista. :)

Täällä hurjasti jännittää huominen ultra. :confused: Kuvotuskin on mukamas tänään hieman helpottanut, niin mieli rupeaa ajattelemaan kaikenlaista. Melkein jännittää niin paljon, että käväsi jo mielessä perua koko ultrausaika. Inhottaa mennä jos siellä ei näykkään mitään elämää. :sad001 No huomenna sen sitten näkee onko massussa ketään paikalla ja toivon mukaan olisi vielä elossakin.
 
Takaisin
Top