Freyja, siis ei kyl näytä mun silmään (mutta mulla nyt tuskin on kokemusta ihan niin paljoa) siltä et se olis osannu lähellekkään oikiaa paikkaa edes kahtoa. :D mä olisin ohjannu kätilönä itse heti muualle, verikokeisiin ja pian. Aina kuitenkin omat riskinsä ja jos mä en näe mitään ni siinä kantsii viikkoo ootella (ei ainakaan mun kokemuksella) et onko jotain vai ei. Ensinnäkin stressaat joko turhaan tai sit viikon päästä voi olla jo hengenvaara. Positiivinen raskaustesti ja oireet kertoo et joku siellä on, kun vuotookaan ei ole ja se että kuka ja missä ni se pitäis ensi ottaa selvää ennenko mitään muuta. Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta :) johonkin asiantuntijalle olis hyvä päästä ja pian, että saat varmuuden. :) raskausontelo on vähän hassu sana, mut meinaa ku raskaudessa näkyy semmonen musta alue jonka sisällä sit pienenä vaaleampana alueena näkyy ruskuaispussi ja alkio/sikiö. 9-10rv ruskuaispussi kuihtuu pois.
Mimi. Mä pahoittelen sinne tilannettas kans kauheesti, kyllä mä uskon että saatte yrittää heti :) se on se henkinen toipuminen, sun täytyy itse kuulostella ootko valmis yrittämään heti, vai varjostaako uutta raskautta sit pelko jos ei anna tilanteen tasautua ensin. Ota aikaa itsellesi ja käsittele asia kunnolla ennenkuin teet mitään päätöksiä. Juur niinku sulle parhaalta tuntuu. Tsemppiä
Omanapa, niin törkeä pahoinvointi ettei mitään rajaa. Oksennellut koko yön ja nyt hereilläollessa kans, mikkään ei tunnu sisällä pysyvän. Mun naama näyttää aivan kaamealta, täynnä semmosta punaista laikkua (verenpurkaumaa) ja silmän valkoinen osa kans täynnä verenpurkaumaa... ja naama turvoksissa. Töihin kävin viemässä saikkulapun, niin ne hyppäs melkeen metrin ilmaan ku mut näki... jee :/
Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app