Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
voi ei mimi.. Toivotaan että Se on jotain harmitonta! :)

itse: kp 40? Ei näy tai kuulu mitään mistään. Olisin tehnyt aamulla testin terkkarilla muiden lisäksi mutta tarvitaan lähete! Outoa. Samasta pissasta olisi saanut kaiken. No ostan testin ha Teen kun pääsen kotiin. Vkl meni töissä ja nukkuessa. En kerinnyt testaa. Mulla oli kyllä eilen vatsatautia?! Tnä ei enää. Odotetaan kotiinpääsyä.
 
kiitos aida, inshaAllah se ovis alkais ilmotteleen itestää.

plussatuulia kaikille tasapuolisesti, nyt se uus plussa-aalto pystyyn taas inshaAllah :)
 
Kaikki mahdolliset positiiviset energiat lähetän mimille, jotta vuoto olisikin vaaratonta ja ultrassa tulisi vain hyviä uutisia <3

Freyjan ultrakuulumisia odottelen täällä myös!

Etsijä, malta testaamisen kanssa ;) Mieluummin suoraan plussa kuin turhia negoja!

Aida, täysin samaa tahtia mennään kierroissa ja myös täällä ovis antaa odottaa itseään. Minne lie meidän ovikset jääneet, jonnekin matkan varrelle :D

Edit. Super-tieteellisen lima-analyysini mukaan ovis saattais olla huomenna tulossa :grin

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Muokattu viimeksi:
Kätilön mukaan ultrassa ei näy yhtään mitään. Olo on aika hajalla. On todella epätodennäköistä että siellä joku olisi. Ei edes kuulemma näkynyt raskausonteloakaan. Viikon päästä pitäis mennä lääkärille varmistamaan asia. Alan todella olla lopussa :'(


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Voi ei Freyja. Miten voi olla ettei mitään... olen todella pahoillani...

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app
 
voi ei freyja ei ol totta, voimia ja jaksamista. inshaAllah viikonpäästä kuitenki oliski tilanne toinen, toi on tosi outoa ettei siel näkyn yhtää mitää.
 
Freyja, eikä :/ en kyllä tiiä raivostuisinko vai raivostuisinko, viikko pitäis ootella lääkäriä?! Joku ammattitaidon puute, sillä kyl mun mielestä pitäis heti tarkastaa asia, ettei kyse oo kohdunulkoisesta. Vaikkei vuotoa ja kipuja vielä ole, niin kyl se nyt... ja jos yks ei muka mitään löydä, ni on se jo kans, ku kuitenki rv7 oot jo menossa. Lääkärille samantein huomiselle vaikka olis passittaa pitänyt. Vaikka voihan se heittää ja kätilö ei sit (mä manaan sen johonkin vaikka ite kätilöks luenkin) löytäny merkkiä siitä pienestä, jos se vaan olis sitä? Anteeksi, on vaan tosi paha mieli sun puolesta :/ voimia <3

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Voi ei Freyja! Kamala tilanne sinulla. Paljon voimia ja rohkeutta kohdata tilanne! Onko ku mahdollinen? Eikö sen mahdollisuus pitäisi sulkea mahdollisimman pian pois?

Itse kävin kesken mennessä raskaudessa ultrassa ihan samoilla viikoilla ja jopa vatsan päältä näkyi raskausontelo ja sikiöstäkin viitteitä. Kuulostaa kyllä todella oudolta, jos ei mitään näy. Mutta älä silti vielä menetä toivoa, vaikka pahalta nyt näyttää ja tuntuu. Viikon päästä tilanne voi olla ihan toinen, jos nyt ultrannut kätilö on tyrinyt koko homman.

Voimia ihan todella hurjasti! ♡♥♡

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Freyja, en tiedä mitä sanoa! Ihan kauhea tilanne :( Ja huonosti kätilö hoiti asian, jos vasta viikon päästä on lääkäri!!! Eikö se kohdunulkoinen pitäisi sulkea pois äkkiä? Ja miten ei muka mitään näkynyt??? En käsitä...

Voimia, en osaa muuta sanoa... :(

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Ensinnäkin mun pitää itse varata lääkäri ja hyvään saumaan sattui kun koko paikkakunnalla ei ole kuin kaksi miesgyneä paikalla tällä hetkellä. Kiitos kesälomien...

Soitin äidilleni (joka siis lääkäri mut ihan eri alan) ja hän sanoi samaa et voi olla kokematon kätilö tai ultralaite vanha. Päätin et varaan ajan sit toiselta paikkakunnalta ensi viikolle kun haluan naisgynen. Jotenkin en vaan usko et miehet ymmärtäisi täysin mua jos se nyt keskenmeno on.

Ja tuo kätilö kyllä katseli ja käänteli laitetta mutta ihmettelin kun ei edes zoomannut kohtua. Mittasi vaan et kohtu olis ollut 1cm mittainen. Mut tosiaan ei tarkentanut ollenkaan sinne. Luulis et jos ei mitään näy niin voisi kattoa tarkemmin...

En kyllä itsekään yhtään mitään siellä nähnyt eikä mieskään. Mut katsotaan nyt ensi viikkoon. Toivoa mulla ei kyllä hirveästi ole.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mitä ihmettä, Freyja, toivotaan että oli vain kokematon sijainen, jota ei tarvii enää kohdata. (Minut tutki aikanaan kokematon sijainen joka ei löytänyt sydänääniä ja haki kokeneemman avuksi, pian jo löytyikin äänet.) Voimia :Heartred

Mimi, tulisipa helpottavia uutisia huomenna! :Heartred
 
Kertokaahan kokeneemmat, mistä johtuu tämä jatkuva alamahan kipu. Ensin sattui todella paljon heti kierron alussa. Sitten kipu vain voimistui ja kohdistui selvästi vasemman munasarjan kohdille. Oletetun ovulaation jälkeen oli pari päivää ihan siedettävä olo ja nyt taas sattuu tuonne vasemmalle siinä määrin, että harkitsen kipulääkettä. Nyt on kuitenkin vasta kp18 ja dpo 3 ilmeisesti. Tämä on ensimmäinen normaali kierto km jälkeen. Voiko kipuilu johtua ihan vain siitä vai miksi koko kierto on nyt yhtäkkiä muuttunut normaalia kivuliaammaksi?

Vielä olisi 11 pitkää päivää odotettavana. Vaikka tiedänkin, että ihan turha edes odottaa mitään, kun emme näköjään ole olleet kovin nopeasti sikiävää porukkaa miehen kanssa, vaikka olisi kaikki poppaskonstit ja oikeat ajoitukset käytössä..

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Hitto kun ei yhtää haluais uskoo että tää raskaus ois menetetty, muutama pienen pieni hyytymä on tullu ja muuten vaan verta.
Aamupäivällä tuli siteeseenkin asti kunnolla ja nyt ei tuu muutakun vessassa käydessä ja siteeseen vähän. Aamupäivällä jouduin ottaa panadolinkin kun alamaha ja selkä oli niin kipeet mutta nyt ei oo kipuja enää ollenkaan. Mutta eipä oo raskausoireitakaan tai siis edes niitä vähäisiä mitä on ollu :/
Sydäntä särkee <3
Tää ykskin kerta on ihan kamalaa, niin miten joku kestää tän useammin kun kerran..
 
Takaisin
Top