Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Gatusa, selvä. Mielestäni jotenkin hienoa. :)

ON. Välillä tuntuu viiltävää kipua oikealla puolella enimmäkseen. Onko normaalia? Ja onko hyvä tehdä vatsalihaksia raskaana ollessa? Itsellä alkoi oikealle puolelle vähän koskea sen jälkeen. Välillä tuntuu kuin että menkat alkaa mutta aina väärä hälytys. Samalla keskenmeno kalvaa mielessä.

Sent from my LG-E610 using Vau Foorumi mobile app
 
Tiarella, keltarauhanen voi olla todella kipeä alkuraskaudessa. On normaalia, jos on sitä johtuvaa. :) Vatsalihaksia (kuten kaikkea muutakin liikuntaa) on turvallista tehdä omien tuntemusten mukaan. Minulla oli alkuraskaudessa vatsalihakset todella kipeät, teki ihan mitä tahansa. Olo helpotti muistaakseni siinä rv 7+ aikoihin. Itseä kuunnellen voi siis tehdä melkein mitä tahansa. :)

Alkuraskaus kyllä tuntui lähinnä siltä kuin olisi ollut vuosisadan flunssassa ilman sitä nuhaa. :D

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
kiitos darkmimosa :)

tiarella tulipa niitä lapsia minkä verran tääl tahansa nimiä ei tartte miettiä alhamdulillah ku lista on jo valmiina :) ja iha normia tuo kipuilu ei hätää.
 
Gatusa ompa kaunis nimi tytölle tulossa :)

On. Täällä jännätään keskiviikkoista ultraa jo hullunlailla. Olo on ollut ihan hirveä, mitään ei jaksa tehdä. Koko aamun oksentanut heti kun laittanut jotain suuhunsa. Viikkoja vasta 7+3 ja voihan vee jos tätä jatkuu pitkään :(


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
kiitos ttubu, jaksamista oireiden kanssa, inshaAllah helpottaa pian. mä pääsin pahoinvoinnin osalt tosi helpolla ku kerran oksensin ainoastaa mut sen sijaan oli jatkuvast pala kurkussa olo ja lamauttava väsymys aina tokalle kolmannekselle.
 
Myssy: tuttu olo. Myös suhtautuminen vaihtelee päivittäin. On toivottu mutta välillä paniikki meinaa iskeä ku ajattelee että jos onkin tärppi. Täällä kp. 41 testi nega täti hukassa.

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app
 
elaffy ja Gatusa, juu kiitos. :) voin siis jatkaa rauhassa näiden voimin.

Sent from my LG-E610 using Vau Foorumi mobile app
 
Tiarella, Mullakin on välillä vihlonut kunnolla mahasta, mut se kestää vaan hetken. Vähän niin kuin jotain kasvukiputyylistä. Mutta tänä iltanahan se selviää et mitä tuolta masusta löytyy :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Täällä alkoi vuoto ja kipeät menkkakivut eli tais mennä kesken.. :( viikkoja olis nyt 5+3.
Soitin neuvolaan ja sain huomiselle ajan, ultraavat samalla.
 
Tiarella: älkää vielä poistako mua maaliskuisten listasta, koska JOS sattuiski käydä niin hyvä tuuri että tää onkin vaan jotain harmitonta.
Huomenna olen taas vähän viisaampi
 
Tsemppiä mimi <3

On: mulla siis illalla ultra ja vähän alkaa jo jänskättää :) Omat henkilökohtaiset asiatkin alkaa pikkuhiljaa järjestymään, toivotaan että parhain päin. Mutta kyllä tämä tästä. Aamu tosin alkoi huonovointisena mutta jo helpottaa :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Tsempit Mimille! :Heartred

Juuri tuo taitaa olla se mitä pelkään jos tässä taas raskautuu, mutta sitten taas jotenkin se pelko pitäisi saada käännettyä voimaksi, kaikessa on pelkoa ja me jätetään paljon asioita tekemättä pelon vuoksi joten paljon jää myös kokematta, sitten me toimitaanki hätiköiden pelon vuoksi. Hmm... Täytyy tuumailla tätä taas kunnolla johonkin väliin.

Mun testit tuli, en tilannut kuin neljä, jos tulee negaa niin riittää seuraavaan kiertoo jos positiivinen niin voi vähän seurailla vahvuutta. Tosin tosiaan sitte pieni pelko hiipi taakse ja toivoin hetken että oisin tilannu ne testit vasta niin että olisivat tulleet loppuviikosta kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Tässäpä sitten taas pohdittavaa testaanko jo huomenna kun menkkojen pitäisi alkaa vanhan kierron mukaan, kyllä te tiiätte, tuskaa :grin

Sitten mä taas toivon että jos testaisin huomenna niin sitten saisin nakattua nuo tupakat taas pois...:rolleyes:
 
Voi Mimi, toivotaan että olisi kuitenkin harmitonta! Voimia! Onneksi pääset noin nopeasti ultraan ja saat selvyyden. Tietämättömyys on pahinta.

Etsijä: Suosittelen pinnistelemään testaamatta, jos vain suinkin kykenet. Ne varhaiset negatestit kun ei mieltä helpota eikä kerro mitään. (Paraskin sanoja...:oops:).

Gatusa: Ihana nimi tytölle!

on: Kp15 ja ovistesti edelleen negatiivinen. Mälsää. Oviksen odottaminen on kyllä keljua, kun mitä kauemmin siinä viipyy, niin sitä kauemmin menee ennenkuin piinailu edes alkaa. Saati sitten että testaamaan pääsisi...
 
Takaisin
Top