Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
kiitos darkmimosa onnitteluista. juu siltä näyttää että tyttö ois tulossa inshaAllah. juu kaikki on hyvin ja tyttö on niin aktiivinen ettei mitää rajaa, mieski yritti katellessa pysyy likan perässä ku hän meni sinne tänne kokoajan. :)
 
Onnea Gatusa tytöstä! :) hyviä jatkoja raskauteen ja hieno että mieskin innostui. :)

Sent from my LG-E610 using Vau Foorumi mobile app
 
Gatusalle lämpimät onnittelut tyttölupauksesta ja tietysti siitä että kaikki on hyvin. Ihana kuulla!
 
Moi muruset ja heippa vaan uudet keitä en ole tervetulleiksi toivottanut, täällä mä niinsanotusti taustailen kun parisuhdestatus ei anna myötä vauvalle (kai). Eli ruudun takaa taustalla kirjoittelen pitkästä aikaa..
Ensinnäkin ONNEA Gatusa RAKAS :Heartbigredtuo rakas nyt vain oli pakko kirjoittaa, oon niin iloinen sun ja teidän puolesta.. olet ihana ihminen, tuo ultrakuva on aivan huippu ja minä sain kyllä siitä selvää :)
Plussanneet huikeat 17 onnea jokaiselle vieläkin! Jokainen teistä vähän eri raskauden vaiheessa, tonnikaupalla tarrasukkia ja onnea yllin kyllin! :Heartred
Luin että täällä on miesten kanssa ollut vaikeeta *huokaus* ne on sellasia.. hohhoijaa :signs017

Mulla menee ihan ok, muutan mun äidille.. mun äitini äiti eli mun mummo kuoli edellispäivänä joten hänellä on nyt vaikeaa sillä mun äidillä on muutenkin todella raskauttavia asianhaaroja elämässään juuri nyt ja oikeastaan läpi kesän, ehkä syksyllä helpottaa jollain tapaa. Mä en aloita lähärin opintoja syksyllä koska mut hylättiin, sain puhelun opetushallituksesta että mun opiskelupaikka on pakko passivoida mun tutkinnon vuoksi jonka olen suorittanut siis ollessani ala-ikäinen 15-17v!!! Ehkä tämä ero / paussi tuli hyvään saumaan sillä ei olisi ollut mitään järkeä maksaa ylihinnoiteltua vuokraa asunnosta jossa en vietä kuin puolet kuukaudesta ja kaikenlisäksi asunto on alueella jota inhoan ja jonne en alunperinkään tahtonut koskaan muuttaa. Ollaan toistemme.. siitä ei pääse mihinkään, (ex)miehen kanssa ollaan päätetty vielä katsoa mitä tästä tulee, tosi pienin askelin.. älkää siis ihan vielä hurratko! Töitä täytyy tehdä kummankin mutta enemmän hänen sillä tällä kertaa mussa ei ollut vika vaan vika löytyi miehen pään sisältä. En enempää avaudu ettei mene ihan henkilökohtaiseksi mutta täällä siis tällainen sokkeloinen tilanne.

Hämmennystä vielä aiheuttaa tämä: En ole bongannut ovista vieläkään, ei mitään kipuja eikä märkiä limoja, ei haluja, ei kipeitä rintoja MISSÄÄN VAIHEESSA kiertoa, nyt elän kp24 .. testiä en oo voinut tehdä kun ei ole ja en jotenkaan usko valemenkkoihin vaikka tuo etureppu tossa pullottaiski siihen malliin että vois joku siellä ollakin. Haha, vanha vitsi! Ei siellä kuitenkaan, 30% mahis. Edelliset menkat alkoi tuhrulla mutta oli sitten ihan menkat kestivät tosin aika kauan.
 
Ihana kuulla susta Kiivi :) Ja siitä että olette päättäneet yrittää. Meillä on myös miehen kanssa ollut vaikeuksia ja on edelleen. Tällä hetkellä tilanne on aika tulehtunut ja en tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

Jotenkin en osaa iloita raskaudesta ja huomisesta ultrasta kun päässä niin paljon pelottavia asioita. Mutta päivä kerrallaan tässä on toistaiseksi mentävä eteenpäin.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Kiva kuulla sun kuulumisia taas Kiivilintu ja ihanaa kuulla, että siellä on pientä toivonpilkahdusta parisuhteessa perheen surun keskellä. Toivottavasti miehesi saa omat ajatuksensa selvitettyä, jotta voitte jatkaa puhtaalta pöydältä. :) Lähetän positiivista energiaa sinne, jotta asiat kääntyisivät parhain päin!

Freyja, sinne lähetän myös hyviä ajatuksia ja energiaa, jotta saisitte asiat selviteltyä. Kurjaa, jos ei voi raskaudesta nauttia muiden asioiden vuoksi. Oliko sulla ultra kohta tulossa?

On. Kp 14 ja huomenna olisi laskurien mukaan ovis, mutta enpä usko. Olen tässä tulkinnut limoja, kohdunkaulan tuntumaa, omaa fiilistä ja ovistestiä ja EI KYLLÄ TOD ole ovista huomenna. Ovistestin testiviivakin oli vaan joku haamujen esiaste. Katellaan minne asti ovis siirtyy, osaapahan odottaa sitäkin ettei kierto ole se 28 päivää vaan luultavasti pidempi (eikä iloita turhaan, kun menkat on "myöhässä" :grin)

Kumeja on jäljellä 1 kpl ja mies ei ole vielä ostanut lisää, mutta varmaan ostaa. Silti positiivisella mielellä eteen päin, kyllä minäkin kunnolla kuumeilemaan ja piinailemaan pääsen sitten joskus :) En vielä kuitenkaan poista omaa päivämäärääni tuolta listasta, jos mies vaikka sekoaa ja jättääkin kumit ostamatta :grin
 
jonnamaria, oisko sulla ollu ovis myöhässä ja sen takia kierto venynyt? Ootko ollu esim. kipeänä, reissussa, jännittänyt jotain tms. joka olisi aiheuttanut stressitilan elimistöön ja siirtänyt ovista?
 
Voi olla. Viimeksi lyhyt kierto, ehkä nyt sitten pitkä. Kauanko pitää odottaa että saa huolestua?

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app
 
Jonnamaria, ovis myöhässä? Tai sitten kuitenkin raskaana, mutta ei vain syystä tai toisesta näy vielä missään testeissä?

On. Täällä on ollut ihan oudot fiilikset. Alakerta vuotaa ihan solkenaan normaaliin verrattuna. Yleensä on heti oviksen jälkeen pitkä kuiva kausi ja sitten juuri ennen menkkoja alkaa taas vv. Nyt ei kyllä kuivasta ole tietoakaan.. Alamahassa pistelee vähän väliä ja hetkittäin alaselkä on melko kipeän oloinen. Tänään oli iltapäivällä myös sellainen outo tunne kuin joku olisi tökkäissyt alamahaa sisältä päin. :confused: Tänään on kuitenkin ilmeisesti vasta dpo 3, kp 16.. Äh, parempi vain, kun ei liikoja mietiskele. Tippuu vain kovaa ja korkealta.

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Larissa, mulla huomenna ultra :) Kyllä mä odotan et näen sykkeen ja et kaikki menis hyvin. Jotenkin vaan vähän vaisu olo kaikesta. Tosiaan tarvitsemme ulkopuolisen apua jotta suhde voisi toimia. Nyt näyttää siltä että kumpikin haluaa ottaa apua vastaan. Piti vaan tulla näköjään eteen se piste että ollaan tässä tilanteessa. Ei sitä muuten tajua :D

Jonnamaria: Tosiaan voi olla et ovis ollu myöhässä tai sit vielä liian aikaista plussaan. Toivottavasti olis kuitenkin plussa siellä :)

On: mulla on vihlonut alamahaa koko päivän vähän väliä. Silleen tuikkii hetken, menee ohi ja sit taas. Ehkä vaan kohtu kasvukipuilee. Ainakin uskon niin :) Huomennahan se selviää. Tänään siis 6+5.
 
kiitos kiivi rakas sinulle onnitteluista, on ollu kova ikävä sinua. harmi että sun opiskelupaikka passivoitiin etkä pääsekään opiskelemaan, aika outoa toimintaa. otan osaa mummosi poismenon johdosta. täällä mein neiti jolle tulee nimi maryam (iha pakko jo teille kertoa ku ootte mulle niin läheisiä ni en osaa pitää salaisuutena) on ollu tosi aktiivinen ja potkiskelee sen kun kerkeää.

kiitos tiarella ja dawwe onnitteluista :)

freyja tsemppiä ultraan inshaAllah tulee hyviä uutisia. :)

on: mein neiti on tänää tosi aktiivinen hän on kenkiny nyt iltapäivällä oikei enemmän kanssa. miehelle oon jutellu et mitä mulla mieles ku on paljo asioi mitä mun tarttis tehä ja mein pitäs hommata monta asiaa, onneks ollaa samal aaltopituudella.
 
Kiitos kaikille. Hissukseen eletään taikka elän. En osaa vielä päästää irti. Olen ehkä hullu tai tyhmä tai jotain muuta ja tiedän että muutama sukulainen päästäisi ruman sanan jos kuulisi tästä. Gatusalle pakko vielä kommentoida että erittäin kaunis nimi :) ihanaa.
 
kiitos kiivi, mun äitiki tykkää siitä nimestä ja on onnellinen että mun mies ehdotti et lapsi saa yhdistelmäsukunimen että meinki suku jatkuu inshaAllah. hän on alkan tottuu ajatukseen ja hyväksymäänki sen jo alhamdulillah.
tiäkkö älä välitä mitä jotku sukulaiset ajattelee, tee niinku sydän sanoo. minä voin kuvitella jo mitä mun täti sanoo mun äidille ku äippä kertoo mun raskaudesta jossai vaihees ja nimen...
 
Täällä kp1, täti tuli kylään niinkuin arvelinkin. Kai sitä tässä kierrossa vois sit alkaa tikuttelee jos osuis paremmin kohdalleen...

Onnea Gatusa hyvistä ultrakuulumisista ja Tytöstä! :)
 
kiitos tiarella, meillä tapana antaa nimi jolla merkitystä ja esim. hamza on tunnettu islamin historiassa sillä hän oli profeetta muhammedin setä ja taitava taistelija, hän oli vahva ja kunniallinen sekä reilu kaikkia kohtaan.
maryam kääntyy suomeksi maria.
 
Takaisin
Top