Moi muruset ja heippa vaan uudet keitä en ole tervetulleiksi toivottanut, täällä mä niinsanotusti taustailen kun parisuhdestatus ei anna myötä vauvalle (kai). Eli ruudun takaa taustalla kirjoittelen pitkästä aikaa..
Ensinnäkin ONNEA
Gatusa RAKAS
tuo rakas nyt vain oli pakko kirjoittaa, oon niin iloinen sun ja teidän puolesta.. olet ihana ihminen, tuo ultrakuva on aivan huippu ja minä sain kyllä siitä selvää :)
Plussanneet huikeat
17 onnea jokaiselle vieläkin! Jokainen teistä vähän eri raskauden vaiheessa, tonnikaupalla tarrasukkia ja onnea yllin kyllin!
Luin että täällä on miesten kanssa ollut vaikeeta *huokaus* ne on sellasia.. hohhoijaa
Mulla menee ihan ok, muutan mun äidille.. mun äitini äiti eli mun mummo kuoli edellispäivänä joten hänellä on nyt vaikeaa sillä mun äidillä on muutenkin todella raskauttavia asianhaaroja elämässään juuri nyt ja oikeastaan läpi kesän, ehkä syksyllä helpottaa jollain tapaa. Mä en aloita lähärin opintoja syksyllä koska mut hylättiin, sain puhelun opetushallituksesta että mun opiskelupaikka on pakko passivoida mun tutkinnon vuoksi jonka olen suorittanut siis ollessani ala-ikäinen 15-17v!!! Ehkä tämä ero / paussi tuli hyvään saumaan sillä ei olisi ollut mitään järkeä maksaa ylihinnoiteltua vuokraa asunnosta jossa en vietä kuin puolet kuukaudesta ja kaikenlisäksi asunto on alueella jota inhoan ja jonne en alunperinkään tahtonut koskaan muuttaa. Ollaan toistemme.. siitä ei pääse mihinkään, (ex)miehen kanssa ollaan päätetty vielä katsoa mitä tästä tulee, tosi pienin askelin.. älkää siis ihan vielä hurratko! Töitä täytyy tehdä kummankin mutta enemmän hänen sillä tällä kertaa mussa ei ollut vika vaan vika löytyi miehen pään sisältä. En enempää avaudu ettei mene ihan henkilökohtaiseksi mutta täällä siis tällainen sokkeloinen tilanne.
Hämmennystä vielä aiheuttaa tämä: En ole bongannut ovista vieläkään, ei mitään kipuja eikä märkiä limoja, ei haluja, ei kipeitä rintoja MISSÄÄN VAIHEESSA kiertoa, nyt elän kp24 .. testiä en oo voinut tehdä kun ei ole ja en jotenkaan usko valemenkkoihin vaikka tuo etureppu tossa pullottaiski siihen malliin että vois joku siellä ollakin. Haha, vanha vitsi! Ei siellä kuitenkaan, 30% mahis. Edelliset menkat alkoi tuhrulla mutta oli sitten ihan menkat kestivät tosin aika kauan.