Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ambrina: Siinä on ihana rotu :Heartred Minun isällä ja hänen exällään oli kaksi dogoa. Molemmat on ovat jo koirien taivaassa mutta toisen yksi jälkeläinen on isän exällä.
 
Lissufin, haettiin meidän ranskis kotiin 3 vuotta sitten ja silloin törmättiin dogoon ensi kertaa ja vei kyllä sydämen (ranskiksen lisäks tietty) ja nyt tuli tilaisuus saada oma niin oli pakko tarttua tilaisuuteen. Kaksi sydänten murskaajaa sitten meillä. Toivottavasti ei tarvitse dogon kohdalla paljoa törmätä ennakkoluuloihin...

Sent from my GT-S7275R using Vau Foorumi mobile app
 
Tervetuloa uudet!!!

Jonnamaria!!! Tikkuun vahva plussa jo huomenna kiitos.

On. Nyt loppu 5päivän ERITTÄIN runsas valkovuoto... Eli kp 11-16 Onneksi, nimittäin olo oli ku housuun pissanneella välillä. Ja ikinä ei menkatkaan ole ollut näin runsaat. Menkka jomot alavatsalla nyt uudellen. Edelliset kp 14 eli siis toissapäivänä. Ovista en näistä osaa pongata kun erilaista ku ennen tähän aikaan kiertoa... Olispa jo 15.7

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Kävin lääkäris kipujen vuoks, kehu vaan et normaalia on. Mun mielestä ei mut no.. Siis kp1 varmistettuna. Ultraa turha ottaa joten crp arvolla mentiin tää reissu.. Voi olla etten hetkeen kirjottele, seuraan kyllä..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Silv: eihän ole kohtutulehdus? Haiseeko miltään se vuoto? Jos ei sulla menkoista ennen ole tuollasta ollu/tullu niin sanompa vaan että on ollu päivystyksessä laiskaa sakkia...

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
terveisiä nettipimennon keskeltä. no niin tänää päästii käymää sit lääkärissä ja kaikki hyvin, mieski oli ultrauksen ajan huoneessa ja katteli iha haltioissaa ku ninja piti sellast elämää ettei mitää rajaa lääkäriki vaa ootti että hän pysähtyis ku oli niin kova meno päällä alussa. no kun pysähty ni pääs mittailee joten kuten mut mitat meni pielee ku katoin kuvia ni pituutta ei ottan oikeist kohista ees. no lääkärin mukaan sieltä on kuulemma tyttö tulossa ku ei näy mitää mikä pojilta löytyy ja oli iha selväst jo kaikki nähtävissä, hän kun ootti että neiti avaa jalkoja et pääs mittailee jalkojen pituutta ja kattomaa kumpi on tulossa inshaAllah. ollaa iha super onnellisia. mentii kertomaa anopilleki ja tulevalle tädille että siellä on tyttö tulossa inshaAllah.
plussatuulia kaikille :)
onnittelut plussanneille jos joku on plussannu täällä :)
kuva ei ol selkein mahdollinen mut yrittäkää ottaa selvää :) hän päätti kuvassa olla pää alaspäin :)
 

Liitteet

  • Scan 57.jpeg
    Scan 57.jpeg
    412.2 KB · Katsottu: 135
Seuraavat testipäivät

Ambriina 8.7
Etsijä 9.7
Aurinkoinen 11.7
Anis 12.7
Myssy 12.7
Satsa 13.7
Elli28 15.7.
PandaKarhu 16.7.
Lucky 17.7
naranja 18.7
Mustikka 18.7.
elaffy 18-20.7
Larissa 21.7.
Siija 24.7.
Aida 26.7.
Sintti2014 31.7.
Granger ?
Etsijä ?
Nuuhku?
zorro86?
DarkMimosa ?
loora84 ?
Lauruska?
Herhis?
Diku?
jonnamaria?
Silv?
( yht. 27 )

Plussanneina jutuissa mukana Gatusa, MadH91, J3nni, Mju, Janeh, MarinaMelina, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Freyja86, Dawwe, Myyh, Tiarella (yht.17)
 
Mahtavaa Gatusa! :)

Lucky. Toivotaan että aika kulkee nopeasti! :)

Napaa napsutellen aamun hikoilukohtauksesta selvitty, eilen käytiin miehen kanssa hyvin syömässä ja otin minä siinä siiderinkin ja ilalla toisen joka oli tosi vaikea juoda, maha tuikkasi joka väliin ja siinä sitten mietin että onko järkevää jos siellä onkin tärppi käynyt. Ei ihan menkkamaista jomotusta vaan voimakkaampaa edelleen ja sitten päässä pyöriin vain että olisin raskaana. Kp. 27 jos en taas aivan väärin muista, alkuviikko taitaa olla aika piinaa :grin
 
Onnea Gatusa hyvistä uutisista :)

Etsijä: Mä mietin joskus samaa et voiko juoda alkoholia jos oonkin raskaana. Mut totesin sit itselleni et miksen joisi, kun enhän mä tiedä olenko vaiko en :D Sen jälkeen en juo kun plussa testiin pärähtää. Tosin muutenkin juon todella vähän alkoholia, mut kyllä sitä huoletta voi pari siideriä juoda kun ei vielä ole todistetta kahdesta viivasta :)

ON: huomenna on varhaisultra ja jännittää :) Tekis niin mieli tietää jo et onko siellä ketään. Kaiken lisäksi alkoi kaapissa oleva käyttämätön doppleri houkutella mut ei sitä nyt vielä voi sieltä kaivaa kun tuskin mitään sillä kuuluu. Tänään siis rv 6+5.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Freyja! Totta kaikki, mut ei se oikein sitten maistunutkaan ja minun on helppo olla kans ilman kun niin vähän tulee otettua myöskään. Milloin meinaat sitten doplerin kaivaa esille? Mä alkuun pidin sitä ihan hassuna juttuna mutta tän luopumisen jälkeen olen ajatellut että se on ehkä "pakko hankkia"-listalla sittenkin jos ne kaksi viivaa jossain vaiheessa ilmestyy :rolleyes:
 
Lucky: jäi kyl niin huono maku tosta reissusta. Lääkärinä oli joku max 26v vastavalmistunut tms "kloppi". Olis tehny mieli kysyä et onko koskaan tutustunut kyseiseen värkkiin kun tuntu et pitäs kertoo mitä on missäkin :D crp siis vaan 11, eli tuskin mitää tulehdusta..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Silv. Kyllä noista ei oikeesti ole mitään apua yhtään erikoisemmissa asioissa. Meilläki töissä lääkärin sijainen ei mitään osannut hoitaa eikä vastuuta ota
Vaan sille olis pitänyt kertoa mitä itse vaivan luulee olevan ja miten se pitäis hoitaa!!! Kyllä noitten tuollaisten ei pitäis yksin päivystää missään.
Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
kiitos onnitteluista lucky, freyja, etsijä ja mandah :) mies oli eilen niin suupielet korvissa aina ku oltii kahestaa joko pihalla tai olkkarissa ja pisti illal oikei korvan masulle et josko kuulis jotai hän on iha tohkeissaa ollu. lääkäri joutu oikeest tekee töitä et pysy neidin perässä ku hän mennä viiletti sinne tänne kokoajan ja ukolla oli täystyö pysyä totisena.

freyja tsemppiä varhaisultraan :)

lucky tsemppiä :)

silv täällä vielä opiskelevat on yliopistollisessa töissä ni ite oon kuule sekottanu opiskelijat ja lääkärit keskenää ja kurmottan sanallisest molempia ja iha aiheesta. ei niit opiskelijoi liiemmi pitäs ilman valvontaa päästää töihin ellei ol sit joku iha super ammattitaitonen yksilö.

on: rv 15+6 tänää ja väsyttää ku yö meni valvoessa aika pitkälti, illal otin nokoset ku nukahin olkkariin mut sit ku heräsin ni kävin jossai klo 03 nukkumaa taasen. nyt sit tiedetää millä nimellä kutsua pienokaista ja esikkoki oli eile iha innoissaa ja itki onnesta.
 
kiitos aida :) juu mul oli jo jonki aikaa kauhukuva 7 veljeksestä ku esikko muistuttaa kirjan juhania aika paljon luonteeltaa :) nyt ois tulossa tosiaa tyttö alhamdulillah ja on kyllä niin eloisa että. anoppi ja käly ovat onnellisia ja todella innoissaa ja kerrottii jo heille tytön tuleva nimikin ja olivat niin onnellisia. mies yllätti mut illalla et mitäs jos annettas sit jos mahollista ni sukunimenä yhdistelmä eli molempien sukunimi, pitää ottaa selvää onko mahollista. hyvä etten alkaa onnesta itkemään ku meillä mun esikko on viiminen joka kantaa mun sukunimeä.
 
kiitos larissa onnitteluista niihä sä taisit mainita :) nyt mieski uskaltaa nauttia raskaudest ja osallistua paremmin inshaAllah.
 
Takaisin
Top