Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Elaffy: Mulla oli koko kevään myös sama tunne et lapsi oli saatava. Sit kun se onnistui niin jotenkin yhtään ei ole sellainen hehkutusolo et jes mä oon raskaana. Ehkä se on se pelko joka pitää mut jotenkin maanpinnalla. Toki olen iloinen mut viimeksi tuntui et kaiken olin ehtinyt jo suunnitella ja miettiä ja huonosti kävi. Nyt en oo hirveesti miettinyt vauvajuttuja. Onneks on vielä aikaa :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Elaffy: Ihan mahtavaa tuo villaterapia! En ole itse käsityöihmisiä, joten iso hatunnosto urakallesi. On varmasti voimaannuttavaa! Mutta tiedän tunteen siitä, kun jotain juttua jota rakastaa tehdä niin ei vaan jaksa tehdä elämän muiden juttujen keskellä. Ja sitten kun sen pariin viimein pääsee uudelleen, niin se on upea tunne!
Minulla on kirjoittaminen toiminut terapiana jo jostain teinivuosista lähtien. Kaikenlaisia tarinoita on siis tullut väsäiltyä ja haavena on aina ollut kirjoittaa oma kirja. Nyt en ole kuitenkaan osannut/pystynyt kirjoittamaan useampaan vuoteen ja kuvittelin jo ettei minusta enää siihen ole. Mutta elämässä (ja lähipiirinkin elämässä) on ollut viime vuosina niin paljon mullistuksia (hyviä ja huonoja, rankkoja yhtäkaikki) että ei vain ole tainnut voimat riittää. Viime viikolla sitten vain istuin lyhyellä päivätauollani koneelle ja jatkoin tarinaa, joka oli nämä vuodet odotellut. Tuntuipa hyvälle! Olen siitä nyt ihan innoissani!:smiley-bounce012

Gatusa: Voi ei miten sun lääkärikäynnillesi kävi! Toivottavasti saat reseptin ja ultran nyt sitten tänään!

on: Kp 13/26-33. Mies on nyt keskenmenon jäljiltä ottautunut tähän lapsentekoon ihan tosissaan. Joka päivä kysyy, olenko ovista testannut ja mitä näytti. Tosin voihan se vain olla innoissaan siitä rakkauden annon määrästä, mikä näin ovulaation lähestyessä aina tapahtuu... :grin Mutta samapa se, hyvä että on hengessä mukana.
Limat on lisääntyneet tässä jo pari päivää, joten kova on luotto, että se plussa pärähtäisi ovistestiin lähipäivinä. Tai sitten olen vain malttamaton... Toivotaan, toivotaan.
 
Elaffy, sun innostus oikein huokuu tekstin läpi :) Ymmärrän niiiiin ton tunteen, itse myös neulon ja ompelen paljon ja kun innostus iskee, niin se vie täysin mukanaan. Mulle neulominen on aina ollut "terapiaa". Tärkeää olla joku oma pieni projekti, jolle ei ole mitään dead linea. Onnea teille rentoon yritykseen jatkossa!

Gatusa, joko olette saaneet lääkärin kiinni ja ultrat tehtyä? Sano sille lääkärille suomalaisen naisen sisulla napakat valitut sanat :grin

Aida, ihanaa että siellä on mieskin innoissaan "projektista" :p

On. Kp 12 ja limojen mukaan ovis ei kyllä maanantaille ehdi. Toisaalta ei sitä pääsisi edes hyödyntämään, kun on 2 kumia vielä jäljellä (mutta ei se mies lisääkään ole ostanut... :rolleyes:) Näin jänniä unia yöllä, toivottavasti ovat enteitä. :grinEnsimmäsessä olin voittanut lotossa yli 70 000 € ja toisessa kuljin maha kauniisti hieman pyöristyneenä ja olin ostanut sinisävyisiä vauvanvaatteita, joissa oli tyttömäisiä kuvioita :Heartpink
 
Larissa ihania unia!Toivottavasti olis enteitä :Heartred

On: Kirottu kuumemittari..Menin sitten vaa'asta pöllimään patterin että pääsen kokeileen onko lämmöt koholla ja olihan ne puol astetta.Taas yks "varma" merkki tai sitten ei laughing6
 
Lucky. Toivotaan tosiaan :grin
Ilman noita mahatunteita olen hyvin hyvin oireeton, mutta laskurinkin mukaan olisi vasta dpo 8-10.
Tänä aamuna iski yllättäen hirveä hikoilukohtaus :rolleyes:
Onneksi on vähän puuhailtavaa niin en kerkeä kehittelemään ihan hirveästi.
 
Täällä eilen testattu nega, johon ilmestyi testiajan jälkeen haamuplussa...mutta sehän ei mitään tarkoita valitettavasti. Menkkajomoja iskee joten tätiä odotellen saapuvaksi. Lohdutukseksi käytiin eilen katsomassa meille tulevaa uutta koiranpentua, onneksi saan edes sellaisen vauvan hellittäväksi ♡

Sent from my GT-S7275R using Vau Foorumi mobile app
 
Satsa, juu iiiihan selkeitä oireita on. ;) Meinaatko muka vielä viikon malttaa testien kanssa? :D Oli kyllä ihana se maha mun unessa, haluan sen oikeasti! <3

Ambriina, sullaha on listan mukaan testauspäivä vasta tiistaina eli hyvin ehdit plussaamaan! Ehkä se roskishaamu oli vaan esimakua ;)

Etsijälle tsemppiä maltilliseen piinailuun :)

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Larissa laskin tuon testaus päivän kierron mukaan mutta nyt olis jo dpo13 jos oon ovista oikein arvellut, joten odottelen menkkoja jo huomiselle tai maanantaille alkavaksi. Oon vaan ollut laiska päivittämään tohon listaan oikean päivän :) varmuuden vuoksi kuitenkin illan juhlissa holiton linja, vetoan kuskin rooliin...

Sent from my GT-S7275R using Vau Foorumi mobile app
 
Larissa Kait se on pakko malttaa kun tuo mun testipäivä on neljä päivää ennen kuukautisten oletettua alkamispäivää :grin Tooosin viimeks sain plussan jo viis päivää ennen..:grin
 
En tiedä sit olisko tänään kp1? Viime yönä nukkunut max 3h kipujen takia, aamulla tuntu kun joku olis työntäny seivästä ylävatsasta alaspäin.. Sit järkky oksennus/huimaus about 2 tuntia + vatsa ihan älyttömän kipee.. Mietin et olisko voinu olla km? Surkee olo kyl, lämpö noussut myös..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Niin ja siis vuoto alkanu yleensä tuhrulla (n 2 pv) ja sit vasta.. Nyt kirkasta, "ohutta" verta.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
mulla on nyt sellaset fiilikset et kyl se täti tulee. alavatsa ollut kipee vähä väliä eikä oikee muita oireita oo enään, tai no lämpö on viel koholla. Vähän olin näkevinäni paperissa jo jotain tuhrua kun veskis kävin :/
 
Mikä pentu teille ambriina tulee? Hauvat on ihania... varsinkin kahvisuklaalle haisevat hauvavauvat <3 Täällä kp 39/ 30-38. Mieskin alkaa innostua kun mitään ei tapahdu.

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app
 
Jonnamaria meille tulee dogo argentinon pentu, koirasta tulee melkein yhtä painava kuin emännästään :D kumpi vie kumpaa, jää nähtäväksi!

Sent from my GT-S7275R using Vau Foorumi mobile app
 
Ooo. Komea koira. Miten sopii tulevaan lapsiperheeseen? Multa löytyy parsonrusselin terrieri ja sekarotuinen.

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app
 
Tulevat toimeen lasten kanssa, kunhan vaan alusta asti totuttaa lapsiin. Meillä on ranskanbulldoggi entuudestaan joka tulee lasten kanssa hyvin toimeen. Toki ainahan lapsia pitää vahtia jos koiran kanssa touhuavat.

Sent from my GT-S7275R using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla kun oli keväällä kauhee ressi tosta kun en tule raskaaksi. Ni hyvinvointikonsultti, kenen kanssa kävin juttelee ni ehdotti et ottakaa koiran pentu. No, sehän sopi meijän suunnitelmiin vallan mainiosti. Otettiin maaliskuussa Suomen ajokoiran pentu ja siitä on ollut kovasti seuraa. Ja mun mies on metsästäjä niin pääsee metälle sit syksyllä sen kanssa. Koirat ja lenkit on niin terapiaa :-)

Sent from my GT-S7710 using Vau Foorumi mobile app
 
Ja tässä myöskin huomaamatta paino noussut itellä, kun lopetin harrastukset salibandy, juoksu, sali ja Spinning. Ei vaan huvittanut enää mikään. Nyt päässyt taas lenkin makuun ja salijäsenyyden otan mun parhaan ystävän kanssa ens viikolla.

Sent from my GT-S7710 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top