Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea Myyh ja Mandah!:)

Täällä vähän alavireinen päivä. Dpo 5 ja ärsyttävää pistävää kipua ja tuikkimistä alavatsalla, enemmän vasemmalla puolella. Muistelen, et viime kierrossa oli samanlaista viikkoa ennen menkkoja. Eli nyt sitten oon ihan varma, et ei tää yk 8 tuonut tulosta :BangHead ja joo, voihan se enteillä plussaakin, mutta tällä hetkellä tuntuu siltä, että menkat ne sieltä tulee. Rakas google kertoi keltarauhaskipujen olevan tuon kaltaisia, joten diagnosoin jo itelleni sen :grin Elaffy täälläkin mun äitini vihjaili lapsen tekemisestä. Tuli puhetta naapuruston raskaana olevista äideistä ja sitten äiti sanoi, että "eiks teidänkin ois jo aika alkaa tehdä toista, kun x on jo ton ikäinen. Ei oo hyvä, jos on liian iso ikäero" Meinasin, sanoa, että kyllä tässä on tekemällä tehty jo 8kk, mutta eipä näytä mitään tapahtuvan prkl :smiley-angry019 Mä sitten jotain tyyliin "saa nyt nähdä, onhan x kanssakin paljon vielä hoitamista". Päätin, että tästä lähtien en keskustele äitini kanssa mistään raskausasioista tms. Pääsen helpommalla. Selailin tuossa jo yksityisen puolen klinikoita, mihin hakeutuisi tutkimuksiin sitten syksymmällä, jos ei ole onnistunut. Tekisi jo nyt mieli astella lääkäriin ja sanoo, että kaikki tutkimukset tänne heti nyt, mut ehkä vielä liian aikaista.
 
ANIS: kannattaa mennä jo vaikka kunnallisen jonoon kun jonotus ajat on pitkiä. Itse tasan 1kk gynejonossa! Lähetteen sain 2kk jonotuksen avulla. Sitä kautta voi saada myös lähetteen yksityiselle ja hinta tippuu. :)
mun äiti on samaa luokkaa.. Tosin Se ostelee jo vauvan vaatteita itselleen ettei tarvii kantaa mukana ku tyttö tulee hoitoon :D Joo tyttö ja nimikin on jo mummilla valmiina... :DD
 
Ihania ultrakuvia Mandah ja Myyh! Mulla ultra vasta maanantaina ja hieman jo jännittää kun ei jotenkin oo mikään kovin raskaana oleva fiilis. Toki oireita on, mut se kuuluisa oksetus puuttuu vielä :D Tänään siis 6+3 menossa.

Gatusa, vähän olisi ihanaa jos saisit jo tietää kumpi siellä on :)

Jonnamarialle tärppionnea ja Elaffylle tsemppiä ovismetsästykseen!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Minun piti tulla hulluilemaan nyt sitten. Ei kerenny testitkään tulla, eli menee väkisinkin tiistai-aamuun testit ja toisaalta hyvä niin koska se olisi sitten kp29, eli siinä rajoilla.
Koko iltapäivän ne tuikkimiset on jatkuneet voimakkaammin, sitten äsken tässä ruokaa laittaessa iski kunnon pistävä kipu n.12cm navan alapuolelle, sitä tuikkasi tasaisesti ainakin minuutin verran kunnes laantui. Niin.. no nyt oon hulluna täällä :grin
 
Hih, ihana katella taas ultrakuvia
:love017
smiley-love022.gif
 
Satsa: voi tulla oireita :) muutaman kerran rintsikoita pois ottaessa ihan ku olis ollu tippa nännin alla märkää samalla lailla osu käteen ku sillon ku imetin ja maito alko suihkuun mennessä tippua. ja nännit on ihan kivikovat..
Tosin tää oli eilen ja tänään vasta aloitin tero kuurin. Mutta siis aiemmissa kierroissa ollu terolut kuurin aikana. Perus oireita kyllä tulee ihan varmasti ja sit kuviteltua kaikkee.

Jonnamaria: toivottavasti tuleva pappa/ukki/vaari ehdokas sais pian kuulla odottamiaan uutisia

Myyh ja mandah! Ihania ultrakuulumisia!

Elaffy: ja sit lääkärit ei luota niihin halppiksiin vaikka näyttävät plussaa :) jos pitäis sun tilanteessa luottaa johonki ni tuohon viivatestiin

Etsijä: toivotaan että tuikkaus oli ilmoitus että täällä ollaan ja loppuun asti!!!

On. Tää päivä on mulle omistettu, meen mun viimeisillä rahoilla elämäni ensimmäisille festareille!!! :D jee päätin vihdoinki päästä johonki ilman lasta ja miestä!!! Tosin korkeintaan yhdellä-kahdella siiderillä olis pärjättävä ku aamulla kotiin ajo pojan kanssa...eikä kyllä tee ees mieli ja hyvä fiilis tulee siitä musiikista

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Tsemppiä kaikille piinaviikoille! Ja romantiikkaa vällyjen väliin ovis hetkiin!

Onnea ultra uutisista!

Elaffy, oon ajatellut et aina ovistestiin ei tulekkaan tasavahvoja viivoja tai tummempia kuin kontrolliviiva, et se on plussa mikä on vahvin muiden päivien viivoihin verrattuna. (Selitinkö selvästi? :) ) Olenko ihan väärässä vai edes vähän oikeessa? :)

Napa. Sais aika mennä nopeemmin. Olen koittanut olla etsimättä oireita :) Mut voin silti listata pömppömahan, valkovuodon runsauden tähän aikaan kierrosta, nännien arkuuden silloin tällöin, likaisen tukan (kaikki iiiihan selviä oireita.) Ei kai tässä muu kuin aika näytä vastauksen. Nyt siis kp24 /31? ja dpo5, kuinkahan nuo pitää paikkansa - jos kierto jääkin 27 mittaiseksi niin sitten on nuo laskut "hieman" pielessä.
 
Oih, mitä ihania ultrakuulumisia Myyh ja Mandah! Onnea!

Kovin on jänniä aikoja täällä monilla nyt. Toivottavasti plussauutisia tulee nyt sitten roppakaupalla!

on: Kp12/26-33, ovista taas testaillaan mutta vielä ei mitään näy. Hailakoita haamuja vain. Nyt en tosin enää noita säikähdä, kun kahdessa edellisessä kierrossa on jo niin käynyt että ensin viivat ei tummene ollenkaan ja sitten yhtäkkiä pamahtaa se plussatesti. Toiveissa olisi, että se plussa viikonlopun aikana ilmestyisi niin ei tämä kierto enää sitten venyisi. (Ja pääsisi aiemmin testaamaan!) Mutta sitä odotellessa jännäilen teidän muiden puolesta.
 
juu langon moposta oli rengas puhjennu kotimatkalla, kun päästiin tk:een ni siel ei ollu ketää, pyydettii lääkärin numero ni se tyylii haistatteli ukolle puhelimessa ni mun tekee mieli tirvasta sitä lääkäriä, huomenna mennää aamulla klo 8:ksi hakeen resepti ja samalla pyydetään ultra. mua ei jaksa kiinnostaa mitä se lääkäri ajattelee mut sillä on velvollisuus hoitaa potilaat kunnolla.
 
Lucky ja Myssy, juurikin noin minä nyt olen asian päättelyt. Olen liuskoihin luottanut aina aiemmin ja nyt sitten ostin digejä, jotta ei tarvitse arpoa. No nyt se arpominen vasta alkoi, kun digi näyttää vain sitä tyhjää palloa. Niin tai näin. En pysty ovulaatiota mitenkään itse aiheuttamaan. Yritystä on joka tapauksessa, oli ovis tai ei. :)

En tiedä enää kyllä yhtään, mihin luottaa.

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Seuraavat testipäivät

Silv 2.7
Ambriina 8.7
Etsijä 9.7
Aurinkoinen 11.7
Anis 12.7
Myssy 12.7
Satsa 13.7
Elli28 15.7.
PandaKarhu 16.7.
Lucky 17.7
naranja 18.7
elaffy 18-20.7
Larissa 21.7.
Siija 24.7.
Aida 26.7.
Sintti2014 31.7.
Granger ?
Etsijä ?
Mustikka ?
Nuuhku?
zorro86?
DarkMimosa ?
loora84 ?
Lauruska?
Herhis?
Diku?
jonnamaria?
( yht. 27 )

Plussanneina jutuissa mukana Gatusa, MadH91, J3nni, Mju, Janeh, MarinaMelina, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Freyja86, Dawwe, Myyh, Tiarella (yht.17)
 
Jouduin poistelemaan oman testipäiväni :sad001 Tuonne yrittämisen aloittaneisiin jo kirjoittelinkin, mutta täällä on nyt sellainen elämäntilanne, että haave lykkäytyy. Ovista en ole tässä kierrossa löytänyt, en tikuilla enkä oloilla. Tänään kp 27, mut pari edellistä ollut 35 ja 45, joten voi olla mitä vaan tulossa, varsinkin kun stressannut yks jos toinen asia.
Toivon palailevani tänne vuodenvaihteessa :) mutta nyt on moni asia auki..

Onnittelut ihanista ultrakuulumisista ja plussatuulia ihan kaikille!! :Heartred
 
Gatusa, äh että kihisen kiukusta sun puolesta!! Siellä on asiat niin nurinkurin!!!
 
Lisäsin oman päiväni nyt listalle kun täällä on bongattu ovis tänään sekä liuskatestillä että cb:n hymynaamalla. Jotenkin on semmonen fiilis, että testaillaan ja heilutellaan peittoja nyt kun kerta "kuuluu" mutta en yhtään usko raskautumiseen. Tällä hetkellä odotan lähinnä elokuussa olevaa lomaa ja etelänmatkaa enemmän kuin r-testin tekemistä.



Seuraavat testipäivät

Silv 2.7
Ambriina 8.7
Etsijä 9.7
Aurinkoinen 11.7
Anis 12.7
Myssy 12.7
Satsa 13.7
Elli28 15.7.
PandaKarhu 16.7.
Lucky 17.7
naranja 18.7
Mustikka 18.7.
elaffy 18-20.7
Larissa 21.7.
Siija 24.7.
Aida 26.7.
Sintti2014 31.7.
Granger ?
Etsijä ?
Nuuhku?
zorro86?
DarkMimosa ?
loora84 ?
Lauruska?
Herhis?
Diku?
jonnamaria?
( yht. 27 )

Plussanneina jutuissa mukana Gatusa, MadH91, J3nni, Mju, Janeh, MarinaMelina, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Freyja86, Dawwe, Myyh, Tiarella (yht.17)
 
Mustikka, jaan olotilasi. Km jälkeen tuli se olo, että PAKKO saada lapsi, mutta nyt jotenkin koko olo on hävinnyt ihan kokonaan, vaikka lapsi on se, mitä toivoo eniten maailmasta. Kai sitä jotenkin hyväksyy, että sitä lasta ei tule? En tiedä, mutta toisaalta on ollut hyvin vapauttavaa, kun ei stressaa asian kanssa ihan koko ajan. Jospa se "yrittämättömyys" tuottaisi teillä tulosta? ;)

Minä olen palannut elämään. Keväällä rukki pyöri lähes aamusta iltaan ja kehräsin kilometritolkulla lankaa. Neuloin tehtaan lailla sukkia ja myssyjä omista langoista. Sitten tuli se päivä, kun maailma pysähtyi ja rukki jäi olohuoneen nurkkaan. Nyt löysin äitini kätköistä vanhan kirjan perinnesukista ja rakastuin tammelalaisiin pitsisukkiin. Polvimittaiset pitsisukat ovat itsessään jo aikamoinen työnäyte, mutta kun karstaa, kehrää, vyyhdittää, pesee, kerii ja neuloo sukat ihan lampaasta asti, saa siihen uppoamaan päivän jos toisenkin. Villaterapiaa.. Ihan sama, tulenko raskaaksi, mutta sukat on saatava! :D

Tällä viikolla on ollut taas kaikennäköisiä alamahatuntemuksia. Lähinnä munasarjat ovat kiukutelleet vähän molemmin puolin ja nyt on alaselkä hellä. Tästä tämä piinailu sitten ilmeisesti alkaa. :) Nyt on kyllä tulossa kaikkea pientä kivaa, jota odottaa, että ehkä aika menee nopeasti. Muutenkin elämä on tällä hetkellä aivan mahtavaa!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Melkeen aiheen vierestä,mut elaffy..kuulostaa ihanalle.back to the roots,luonnon materiaalien kanssa toimiminen ym..iha mahtavaa maadoittumista,auttaa,moneen juttuun ;)

Itsekki muutaman km kokeneena,jesta se on paha paikka.se aika ennen uutta raskautta ei ollu pahin vaik meil siihen liitty viel hautaaminenkin,vaan se jäätävä pelko kun se uusi raskaus alkoi.Mie jouduin käyä nla psykal loppuraskauded kun yhtäkkii en enää voinu uskoo et elävä lapsi tulee.mun mielikuvissa raskaus päätyy vaan siihe et maha katoaa mut syli jää tyhjäks.
Joten ihanaa että relaat nyt.se auttaa niin moneen.

On.mun menkat ei tajuu alkaa :( klinikaltaki kysyin niin joo voi katsella vaik kp40 asti alkaaks.voi piip.tätähän mie juur halusin.
Miehen kans tilanteest huolimatta pistää optio voimassa ja lääkitys ja treffit oviksen aikaan.
Tässä iässä ei oo juuri menetettävää :D
@marikki by mobile
 
Pitääkö mun testata huomenna? Ovulaatiosta on aikaa kaks viikkoa , onks se dpo 14 ? Ostin 3 first signal kasettitestiä apteekista. Ovulaatio tuli testattua tikulla vahvana ja sattumalta labrakin oli parin päivän päästä niin sekin näytti että progesteroni on niin korkea että ovulaatio on ollut. Jännittää, en uskalla kun tän viikon maanantaina veressä hcg alle 2, mutta ton vau.fi tilanteen mukaan istukka alkais nyt kehittyä , raskauspäivä 26, joten eihän se hcg ole voinut näkyä vaikka labraohje sanoo että 5-7 päivää hedelmöityksestä alkaa näkymään...


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top