veronicat: Tervetuloa!! :) Onnittelut ovisplussasta ja talletuksista tärppionnea toivotan:)
Vertaistuki paras tuki
peppipupu: Pahoittelut uuden kierron alkamisesta ja punahilkan vierailusta
Nojoo, arvaa tuntuuko ne omat olot kutkuttavalta...!
VOihan raskaus ja ovulaatio olla täysin oireettomiakin. :)
Tosta tiputtelusta, meinaan jos peuhatessa tulee se voi olla ihan vain limakalvoilta, varsinkin jos väri oli juurikin vaaleanpunaista, ei niinkään rusehtavaa taikka tummemman punaista. Silloin luultavimmin veri tulee limakalvoilta ja sekoittuu emättimen valkovuotoon, siitä tulee vaaleanpunaista, "laimenee".
Mut tiputtelu ylipäätään, sen kanssa voi käydä lääkärissä ja sitäkin voi hoitaa, mut vaarallista sen ei pitäis olla, joillain tiputtelee vaikka olisi raskaanakin :)
iines86: Huomaa kyllä että olet hyvällä tuulella :) Ja kyllä tepsii, nytkin nousi joku älytön hymy naamalle... :D
No olis se ihanaa saada plussaa mut kumma ku sää uskot siihen enempi kuin minä itse!! :D
Kiitos plussatuulista
Mä puhallankin sinne sit kunnon tärppionnea ja liimaa, että pääsee nyt se ovisplussa kiinnittymään kunnolla!!
freyja ja nitamoi: Plussatuulia puhallan!! :)
Pömpylä: Ohhoh, onpas outoa!! Toivottavasti nyt olis vaan oikeasti jotain kiinnittymiseen viittaavaa tai jotain muuta sinne päin
bluerose: Toivottavasti paranisit pian :) Plussapuhalluksia!!
Lucky87: Sentään se ukko yrittää
Mä en osaa tohon kiinnittymiseen sanoo mitään, eikä tommosta varmaan oikeen osaa gynekään sanoa, meinasitko sitä aikaa varailla, nii pistä itelles ylös ja kysäise! :)
omanapa
Ei tietoakaan kunnon vuodosta. Tuhruaa edelleen, vähän ja vaaleanruskeaa.
Ilman sidettä pärjää. Nännit arkana yhä. Eipä ole sekään mitään uutta. Mahassa vihloilee välillä, menkkamaista juilintaa ei oo ollu. Odottelua, odottelua....
Menis nyt edes johki suuntaan tämä tilanne.
(tai tosin miten se vois mennä, kun testipäivähän piti olla vasta 14.2.