Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mäkin testaan loppuviikosta :D Huomenna pitäis tädin kurvata kylään jos mun laskujen mukaan mennään... Mahaa juilii sen verran et pelko siitä et lauantain nega pysyy negana kasvaa. Tosin mulla oli kyllä menkkamaisia kipuja viimeksi plussan aikoihin et eipä sitä voi tietää varmaksi ennenkuin todella täti punainen saapuu kylään.

Joo-o!

Jännä homma, noin 7pvä aikaa seuraaviin menkkoihin ja nyt lykkäs semi miedot alavatsa kivut ja vessassa tuli ruskeaa tuhrua....... blaah! Ekaksikin mun menkat on AINA olleet tasaset, varmat, selkeät ehkä vähän kivuliaat mut selvitty on kohta 13vuotta! o_O

Noh, viime vuonna takapakkia monenlaista kun raskaana, keskenmenot yms.. mutta silti tasanen rytmi alkoi jälleen menkkojen kanssa viime kerran jälkeen. Silti nyt tämä että tässä vaiheessa tuhruttaa on taas aivan uusi juttu!!! en ehkä tunne kehoani enää ollenkaa :mad: Ei se tahdo ketää kyydissäkään pitää ja muutenkaan ei mitään menkkaoireita nyt... oon lähinnä tän vuoden puolella laihtunu n.2kg aamupainosta ja ennen aina menkkoja odotellessa alkoi tissit paisuu, alavatsaturpos. Hyvin selkeät perus menkkaoireet! MISSÄ NE NYT ON!!! :angry4

Anteeksi vuodatus! Kiukuttaa vaan kun ei tunne enää itteään... oon aina ollu sellane kropan kuuntelija ja osannut ennakoida kaikki sen oikut :angry7

Katotaan nyt alkaako menkat, eli mahdollinen varhanen keskenmeno vai mitä tää nyt sit on... tosissaa aikasemmilla kerroilla raskaana ollessani ei ole tuhrun tuhrua tullut! Muuta kuin siinä vaiheessa kun on mennyt kesken :sad001

Aloin tekee ruokaa, spaghettia ja jauhelikastiketta :grin Syön suruun,heheh! ainut mitä tekee mieli... ja kohta lähden ulos ja käyn kaupasta hakee megasäkin namei! Vietetään niitä menkkoja nyt sitten :eek: :p

Pömpylä: eikös alkio kiinnity niin viikon kuluessa oviksesta eli noin viikkoa ennen menkkoja? Mulla tuli tuosta tuhruvuodosta mieleen kiinnittymisvuoto :) Jos nyt oikein lueskelin tuota sun viestiäsi.

Niin just, joku nyt testailemaan että saadaan vähän jännitystä tänne! :happy:hello2 Freyjan uutisia mm odotellaan :)

Pömpylä: siis sulla on ovis ollut noin viikko sitten? Samaa minäkin mietin, kiinnittymisvuotoa ja kiinnittymiskivut (sellaisiakin voi olla). Eli jännäksi menee sinullakin :) Vai siis oletko jo raskaana..? Nyt en ole varma ymmärsinkö oikein :)

peppipupu: kp 28/33 nyt menos. Pe-la testaan...mitäön oireita kumpaankaan suuntaan ei ole...kahtotaan...

tällä hetkellä joku himputin yskä ottaa musta valtaa, sattuu rintaan ja selkään yskiessä...taitaa olla päivystysreissu tiios...onnels poika mummilas nii tarvi huolehtii sen hausta..mies kun illassa...

Hui ku oli tullut paljon viestejä!

Freyjalla jännät paikat!

Pömpylän tuhru minustakin vaikuttas kiinnitymiseltä :)

Ihana kuulla sinusta Gatusa! :)

Omaa: Tänään 26/26 ja toistaseksi tätiä ei näy. Katsellaan mitä tuleman pitää, jos täti pysyy poissa niin testaan lopuviikosta!

Mietin kanssa tuota kiinnittymistä, mut tosissaan en oo koskaa aikaisemmin moista kokenut?

Sekä äsken se muuttui ihan vuodoksi, ei kuitenkaan hurjaksi. Mutta joka tapauksessa epäilen että nyt vaan jossain sekotetaan mun päiviä :mad:

Pikku päikkärit nukuin vapaapäivän kunniaksi kun alkoi hieman alavatsaa enemmän juiliin... :oops:

Mäkin odotan täällä innoissani milloin joku testaa :p <3 Jännää!!

Bluerose: Harmillista jos olet kipeäksi tulossa...toi yskä on ainakin sellanen,et se saattaa kestää viikkotolkulla ja puolesvälis alkaa huumori sen kans loppumaan. Koita parantua pian!! Plussa onnea myös paljon ;)

Pömpylä: Voihan se silti olla sitä kiinnittymisvuotoa...se saattaa olla sellasta vähän runsaampaakin,mutta ei ihan niin paha kun kunnon menkat yleensä on. Mut uskon,että on ärsyttävää...jos se kroppa nyt sekoilee sulla ihan täsyin :( Jaksamisia!!! Päikkärit on ihan ansaittua vapaapäivinä..ja ne auttaa vatsa kipuiluun :p Toivottelen kuitenkin plussaa!!

Peppipupu: Koitappa säkin pärjäillä niiden tiputteluiden kanssa. Hyvä kun sait lääkärille ajan niin selvii tuokin juttu!

Mulla on alkanu vatsa menee sekaisin päivän aikana. Ruoka ei maistu ollenkaan ja nälän tunne tipotiessään. Kokeilen tossa päivällä syödä vähän,mutta sekotti vatsaa vielä enemmän. Ties mikä mahatauti sieltä on tulossa :( Täällä koulussa kyllä on menossa just mahatauti kierre,että jippii!! Alavatsa on ruvennu nipistelee enemmän ja kipu on siirtynyt oikealle puolelle,en tiä onko nyt tästä mahan sekoilista johtuvaa vaiko niitä kuuluisia ovis oireita..tiedä häntä.Mä niin toivon,ettei tää oo sitä mahatautii..EN HALUU OLLA KIPEE!

Nyt tulee täältäkin valitusta. Joko täällä kettuilee kroppa tai ovistikut :confused: mullahan tuli tässä kierrossa heti ekaan tekemääni ovistestiin plussa, se oli kp15. Tuli ihan puskista, koska mulla ei ollut YHTÄÄN mitään ovikseen viittavaa oiretta o_O Ei limoista tietoakaan, ihan täys sahara (:grin). No ei siinä sit mitään, tein vielä illalla ja kp16 myös testit ja kaikki oli positiivisia. Lopetin sit testaamisen ja jäin siihen uskoon et ovis oli ja meni. KUNNES tänään, kp20 (eli viis päivää ovisplussasta) täällä hyökkäs niin vahvat ovislimat päälle et ei epäselvyyttä :eek: Mitäs halvattua? Tämä myöhäisempi ajankohta sopis ajallisestikin enemmän mun kiertoihin. Eli joko noi testit näytti väärin tai sit mun kroppa touhuaa jotain ihan omaansa.o_O Ärsyttää tämmönen. Ja tietty kävin just vessassa, eli iltaan asti täytyy sit oottaa ja varmaan ihan piruuttaan kattoo mitä ovistesti näyttää...

Sinällään en epäilly tota oviksen mahdollisuutta jo kp15->, koska mulla alkoi toinen raskaus ovisplussasta, jollon ei ollut mitään viitettä kropassa ovikseen.

Pampero: Ehkä sulla tuli ovistikkuun se LH huippu,mutta itse ovis tulikin myöhemmin..voiko näin olla o_O ?? eikös nuo limat yleensä viittaa itse ovulaatioon. Sahara...hajosin xD Pupuilua vaan sitten kehiin...kannattaa pelata varman päälle ;)

Peppipupu:viikon päästä kun pääsen kotiin. Sunnuntai aamuna. Alamahaa nippailee välillä ja menkkamaisesti taas välillä jomottelee. Pissattaa vaikka en paljon ole edes juonut. Kahviakaan en saanut kun maito oli loppu. :( nyt pitää mennä keittää äkkiä onhan tuo jo aamukahvin aika kun kello jo 3. :) itse kuitenki uskon enemmän siihen tulevaan ovikseen joka nyt tälläkertaa pitäis tulla taas oikealta puolen mikäli nää nippailut paikallistuu sinne puolen loppiviikkoa kahden. Ja sehän on se parempi puolisko mulla. Noihan mun ruskeet tuhru vuodot on voinut olla ihan vaan sen takia jos munasolu ei ole irronnut ja vuoto on ollut sen vuoksi niukkaa. Limakalvon limppejä kyllä oli.

Voisko sellanen vaikuttaa kiinnittymiseen että huonomman puolen vasen puoli enemmän rakkulainen) menkavuodon aikana limakalvot ei pääse kunnolla irtoamaan ja sit se kalvo jää paksuksi ja estäisi kiinnittymisen? Mietinkö nyt ihan täyttä sontaa!

mieskin soitteli töistä ettei kannata mököttää enää... Saattaisin päästä huomenna mukaan töihin. Kunnes taas näkee tän mun hapan naaman ja peruu puheensa :D naurettavaa. Tätä samaa naamaa katsonut jo kohta 5 vuotta. Alkaa se jo aika hapan olla. Pitäisiköhän käydä vähän jossain kasvojen kohotuksessa ja kirkastuksessa niin ei niin hapan olis. Hyaloroni happoa suupieliin ja tummat silmän aluset pois jollain ihme poppas konstilla. :D Sais kunnon lempeä edes useammin niin sekin jo helpottaisi vähän. :)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Muokattu viimeksi:
veronicat: Tervetuloa!! :) Onnittelut ovisplussasta ja talletuksista tärppionnea toivotan:)
Vertaistuki paras tuki ;)

peppipupu: Pahoittelut uuden kierron alkamisesta ja punahilkan vierailusta :(
Nojoo, arvaa tuntuuko ne omat olot kutkuttavalta...!
VOihan raskaus ja ovulaatio olla täysin oireettomiakin. :)
Tosta tiputtelusta, meinaan jos peuhatessa tulee se voi olla ihan vain limakalvoilta, varsinkin jos väri oli juurikin vaaleanpunaista, ei niinkään rusehtavaa taikka tummemman punaista. Silloin luultavimmin veri tulee limakalvoilta ja sekoittuu emättimen valkovuotoon, siitä tulee vaaleanpunaista, "laimenee".
Mut tiputtelu ylipäätään, sen kanssa voi käydä lääkärissä ja sitäkin voi hoitaa, mut vaarallista sen ei pitäis olla, joillain tiputtelee vaikka olisi raskaanakin :)

iines86: Huomaa kyllä että olet hyvällä tuulella :) Ja kyllä tepsii, nytkin nousi joku älytön hymy naamalle... :D
No olis se ihanaa saada plussaa mut kumma ku sää uskot siihen enempi kuin minä itse!! :D
Kiitos plussatuulista <3 Mä puhallankin sinne sit kunnon tärppionnea ja liimaa, että pääsee nyt se ovisplussa kiinnittymään kunnolla!! ;)

freyja ja nitamoi:
Plussatuulia puhallan!! :)

Pömpylä: Ohhoh, onpas outoa!! Toivottavasti nyt olis vaan oikeasti jotain kiinnittymiseen viittaavaa tai jotain muuta sinne päin ;)

bluerose: Toivottavasti paranisit pian :) Plussapuhalluksia!!

Lucky87:
Sentään se ukko yrittää ;) Mä en osaa tohon kiinnittymiseen sanoo mitään, eikä tommosta varmaan oikeen osaa gynekään sanoa, meinasitko sitä aikaa varailla, nii pistä itelles ylös ja kysäise! :)

omanapa
Ei tietoakaan kunnon vuodosta. Tuhruaa edelleen, vähän ja vaaleanruskeaa. :mad:
Ilman sidettä pärjää. Nännit arkana yhä. Eipä ole sekään mitään uutta. Mahassa vihloilee välillä, menkkamaista juilintaa ei oo ollu. Odottelua, odottelua.... :confused: Menis nyt edes johki suuntaan tämä tilanne. :angry3 (tai tosin miten se vois mennä, kun testipäivähän piti olla vasta 14.2. :rolleyes:

peppipupu virallisest ei aavistustakaa epävirallisest ehkä joku kp 17/X? mulla ei ol selvää kierronpituutta ku viime kierros oli 22 ja sit oli päivän vuoto jota edelsi ja seuras päivän tuhru. sit meni aikaa sellai n. 18 päivää ja alko menkat.

pahoittelut menkat kohdanneille ja tsemppiä uuteen yritykseen :)

Lucky.Toivottavasti nyt olis pikkusesta johtuvaa eikä teroluteista tai muista..tsemppiä ja hali..

Veronicat.tervetuloa kuumeilemaan ja pahoittelut keskenmenosta.toivottavasti teillä pian tärppää.. :)

Peppipupu. pahoittelut tädistä..ja aikas ärsyttävältä kuulostaa toi tiputtelu..

Iines. nyt peitot heilumaan kunnolla ja mä puhallan plussa tuulia täältä sinne..toivottavasti ei nyt mikään mahatauti sulle iske..

Satsa.Oi,toivottavasti sieltä tulis plussa..tsemppiä ootteluun..ja täti pysyköön pois sieltä..

Freyja.Toivon niin et se täti ei tuu sinne vaan saisit sen plussan..tsemppiä ootteluun..

Pömpylä.Toivottavasti ois nyt kiinnittymisestä johtuvaa eikä kropan sekoiluu..

Bluerose.toivottavasti noi pöpöt kaikkoaa sun luota pian..pikaista paranemista..

Nitamoi.sais nyt kyllä se täti pysyy pois sieltä. pidän peukut ylhäällä et tulee plussa..

Pampero.no voi pöh.toivottavasti saitte/saatte sen oviksen silti hyödynnettyy.. :) peitot sinnekkin siis heilumaan..

Madh.Voihan odotus...tsempit odotteluun..mä olisin varmaan jo testannu sinuna niin malttamaton oon.. :D

on.mies tulee hetken päästä kotiin..saa nähä keritäänkö tänään vie pupuilee mut tarvii nyt kyllä alkaa piakkoin noita peittoja lämmittelee ettei mee ovis ohi.. miten ihminen on tämmönen et voi pelätä omas kodis yksin oloo näin paljon et joka ilta pitää kytätä koko kämppä läpi ettei vaan ketään oo missään piilos.siis poikahan on mun kans koton ollu koko ajan mut eihän se mua pelasta tältä pelolta.ehkä sit kun on vähän isompi poika ni sit jeesaa äitin pimee pelkoo.. :D mä luulin et vanhemmiten lakkaan pelkäämästä mut tänävuonna tulee 30 mittariin ja samanlainen jänöhousu oon vieki..eli ei varmaan lähe koskaan..

Täällä nousi illalla lämpö ja just on sellainen olo et jos seisoi niin jalat pettää alta. Kaiken lisäksi tissit kipeät ja kosketusherkät. Tädistä ei oo vielä mitään havaintoa, onneksi :D Jotenkin tuota lämpöilyä/palelua on ollut oviksen jälkeen joten sekin vois kieliä tärpistä. Ei vaan uskalla hirveästi toivoa ettei sit pety.

Tsemppiä oviksen hyödyntämiseen! Tädin kohdanneille hali ja toivottavasti seuraavassa kierrossa tärppää! Ja meille piinailijoille kärsivällisyyttä sekä paljon plussatuulia! :)

tsemppiä freyja, toivottavast tuee plussa :)

loora ei tuossa pelossa ol mitää noloa. mun edesmennyt isoäiti meni ukkosella sängyn alle piiloon koska pelkäs ukkosta.

on: saapi nähä mikä tilanne täällä on, kait se ovis on sit menny ilman niitä viivoja. nyt sit ootellaa et miten käy tai sit on vast tulossa.

Mulla oli pikku kirjotusvirhe aikasemmassa viestissä, eli tänään oli 27/26. Nyt siis 1/26 kun täti kurvasi iltapäivästä paikalle... -.- no osasin sitä jotenkin odottaakkin kun tuli viimeviikolla sitä vaaleanpunasta tuhrua.

MadH91: Hyvä,että hymyilyttää ;) niin muakin yhä. Jotenkin vaan jaksan uskoa tuohon sun plussaamiseen,on vaan Sellanen tunne :D kuudesaisti mulla taitaa olla,kun kaksi viikkoa ennen siskon lapsen ristiäisiä näin unen jossa kuulin hänen etunimensä,eikä kukaa ollu mulle kertonu sitä tai ees vihjannu mikä Se on. Sanoin miehelleni sen nimen,että hän voi sitten todistaa jos menee oikein :D kun pappi sanoi nimen niin loksahti Kyl monttu auki. Että,ei mun epäilykset sun suhteen välttis ihan mettään mee ;) kiitos myös sulle plussatuulista ja vauvaliimoista,ne tulee tarpeeseen jos tärppää ^_^ Täältä tulee myös plussatuulia!!!

loora84: Todellakin peittoja heilutellaan,ei epäilystäkään :p Kaikki plussatuulet ja liimat otetaan iloisena vastaan!! Maha on rauhoittunut,taisi olla jokin ohimenevä mahaoire vain..onneksi. tai sit se iskee nyt yöllä päälle...hope not :confused:

Freyja: Noi sun oireet kuulostaa tosi lupaavilta nytten ;) mä pidän peukkuja sulle!!

On: kaksi tuntia sitten tehty CB-digitaalinen ovistesti ja siihen tuli HYMYNAAMA!! viimeinkin..wippiiiiiiiii!! :smiley-bounce015

Uusille tervetuloa!! :)

Muokattu viimeksi:
mun testit tulee varmaan huomenna jee..

kiitos kaikille plussatuulahduksista...toivon että tärppäis ja jos ei niin toivon ettei ens kierros tärppää (en tahtois samaa syntymäpäivää lapsille) mutta siis tärppää koska vaan oooon niiin ooooooooooonnelinen..
tällä hetkellä voimat vie tää pirun yskä..kävin terveyskiskalla (semmoi paikka mis voi käydä kyselee) oli niin ärsyttävä nainen et ois tehny mieli sillä tietsikan ruudun pamauttaa päähän ja mieles niin teinkin..mut joo..en mä päivystykses käyny, kattelen miten etenee ja jos tuntuu että pahanee tää yskä ja kipu tai kuume nousee niin lähen päivystykseen tai jotain..

pitäis mennä nukkumaan mutten huvita :D hehehe

puspus kaikille <3

Takaisin