Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
lucky Niinpä :grin En oikeestaan edes ajatellu,joskus tuli ja tulee vieläkin mieleen tietyissä tilanteissa joissa on polttanu et vois vetää tupakan.Mut se menee ohi eikä tuu sellasta pakkosaadatupakkajustnytheti oloo :)
 
Silv, mäkin näen jotain haamulaista kuvassa :) Toivotaan vahvistumista!

Ja muille paljon plussapuhureita!

Lueskellut oon kaikki viestit mut en oo töissä ehtinyt vastailemaan. Jossain jutussa oli puhetta äippälomista. Meillä mä opiskelen ja mies on töissä joten jos ja kun tuo pieni tuolta joskus ulos tulee (toivottavasti helmikuussa..) niin mä jään äippälomalle ja mies varmasti samaan aikaan kotona sen mitä voi olla. Mulla on opintoja vielä jäljellä 1 1/2 vuotta joten varmasti pyrin vauvan kanssa tekemään opinnot loppuun. Pitää sit katsoa et miten kesä aika, onko mies lomalla ja mä meen taas kesätöihin. Sen on sit sen ajan murhe. Toisaalta olisi kiva saada lapset pienellä välillä kun itselläkin alkaa ikää tulemaan ja jos raskaus ei ihan helposti tapahdu. Mut päivä kerrallaan tässä mennään :)

ON: täällä tänään 6+1 ja vointi aika hyvä. Muutamana päivänä on illalla tullut vähän kellertävän rusehtavaa vuotoa ja säikähdin jo. Soittelin eilen terveyskeskukseen kun pelkäsin et jos joku tulehdus tuolla. Tänään pitäis tulla tulokset joten toivotaan et kaikki kunnossa. Ens maanantaina vasta olis ultra :) Menispä jo tää alkuraskausaika ohi niin voisi olla jännäämättä :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
onnea silv haamulaisesta, viivalle vahvistumista inshaAllah :)

nyt kaikki plussaamaan oikein kunnolla aalto pystyyn :)

on: väsymystä riittää ylihuomenna ois ultra inshaAllah. tänään olo on niin mitään aikaansaamaton ei jaksa tehä yhtää mitää. ninja sais vahvistaa niit lihaksiaa nyt kunnol ja aktivoitua tuos liikkumises ja kenkimises ku välil vaa tuntuu mut normaaliiha se on ku viikkoi on 15+2.
 
Haamu siinä näkyy Silv!

Täällä ei sit niin mitään muuta kuin konrolliviiva testissä. Mikäli menee samoin kuin viime kierto, tänään pitäis tädin kurvata. Kp 27 dpo 13 menossa.
 
Sintti: mä olin ihan maani myyny sillon kun testasin, ensin en nähny mitään ja ilmottelin tännekin negasta. Sit kun jälkeenpäin katto otettua kuvaa niin alko nähdä jotakin. Eikä se eilinenkään paljo vahvempi ollu, sillai et nyt silmällä juuri erotti. Ja tätiä odottelin alkavaks jo maanantaina.. Eli näköjään ne hormonitasot vaihtelee TO-DEL-LA paljon jokasella, kun toiset vetää lähes elokuvaviivoja jo paljon ennen menkkojen oletettua alkamista..

Ainiin, piti omanapailla.. Piruuttani testailin laskureilla, 9.3.2015 olis H-hetki, ja nyt mentäs rv 4+2 :) kun nyt ei kuitenka vielä nousis kovin korkeelle pilviin tästä, piree matka pudota maan pinnalle :o
 
Muokattu viimeksi:
Silv onnittelut haamusta!
Sintille vielä peukut plussan puolesta.

On rv 5+5 eikä juuri oireita. Just kävin työhaastattelussa ja nyt odotellaan uutisia. Wish me luck !!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Onnittelut silv!

Itse olen ollut tämän kierron sivussa täältä foorumilta ja niin paljon tullut viestejä etten jaksa lähteä lukemaan.

Onnittelut kaikille plussanneille, sekä tervetuloa munkin puolesta kaikki uudet :)

Itsellä menossa kp21 viime kierto jäi terojen kanssa kp24 pituiseksi. Nyt vielä pari Teroa jäljellä ja sitten odottellaan. Ovista olen testaillut tässä kierrossa ja vahvimmat viivat tulleet kp8, kp18 sekä äsken kp21 tuli taas vahvat viivat.. En tiedä miten mahdollista mutta pakko kaikki on hyödynnettävä ;)



Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Heipsistä! Olen pitänyt tässä hiljaiseloa, mutta ahkerasti (monta kertaa päivässä) käynyt lukemassa keskustelua.

Hirmuisesti onnea kaikille, joille plussia tupsahdellut ja tsemppiä muille! :)

Täällä nyt mennään päivä kerrallaan ja kp 7 tänään ekaa luomukiertoa vuosiin.. Hirvittävä hinku vaan päästä nyt tositoimiin bongailemaan ovista ja piinailemaan teidän kanssa. :p Varsinkaan kun ei ole mitään käryä siitä kierron pituudesta.. Noh jos tossa viikonloppuna ja alkuviikosta sitten aktivoituis tuolla makuuhuoneen puolella.. Sitä ennen onkin taas ihan kiitettävästi töitä tässä ettei varmaan niin ehdikään vaakamamboilla. :alien

Ovistestejä en ole tilaillut, että katsotaan tässä alkuun nyt muutama kuukaus ihan tjot meiningillä (niin varmaan).. Hahaa.. On tämä yhtä kärsivälliyyden harjottamista joka päivä, kun jotain oikein kovasti haluaa:).
 
Seuraavat testipäivät

Marikki 2.7.
Silv 2.7
Sintti2014 5.7.
Ambriina 8.7
Etsijä 9.7
Anis 12.7
Myssy 12.7
Marras 13.7.
Satsa 13.7
Lucky 17.7
naranja 18.7
elaffy 18-20.7
Larissa 21.7.
Siija 24.7.
Aida 26.7.
Elli28 ?
Granger ?
Etsijä ?
Mustikka ?
Nuuhku?
zorro86?
DarkMimosa ?
loora84 ?
Lauruska?
Herhis?
Diku?
jonnamaria?
( yht. 27 )

Plussanneina jutuissa mukana Gatusa, MadH91, J3nni, Mju, Janeh, MarinaMelina, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Freyja86, Dawwe, Myyh, Tiarella (yht.17)

Nostetaanpa tätä taas ettei tarvi kaivella :)
 
Onnitelut täältäkin Silv! Haamu vahvistukoon elokuvaviivaksi! ;)

Mie kans vähän taustailen, mutta ahkerasti lueskelen teidän viestejä :)

Täällä ei tapahdu mitään mihinkään suuntaan...

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Onnittelut Silv! Toivotan haamulle vahvistumista!

Larissa: Tapahtuu, tapahtuu! Sinä vain et sitä vielä tiedä. Mennään muuten ihan samoissa näköjään, täälläkin kp 10. Ovista odotellen...
 
Kunnon sukkapuikkovihlasut tänään muutamaan otteeseen..:eek: Hirveen aikasta jos meinais mitään,ellei sitten ovis ollu jo aiemmin kun mitä oletin.Tai sitten jotain näistä lääkkeistä johtuvaa juilintaa :rolleyes:
 
Silv onnea haamusta! Ja tsemii kaikille muillekin kuumeilijoille!

Meinasin eilen heittää kirveen kaivoon ku ovisplussaa ei näkynyt. Mutta voi sitä riemun määrää kun tänään hymynaama ilmestyi! Oli iha voittajafiilis. Eli nyt kp 17/29. Mitä sanotte tuleeko mulle liian lyhyt luteaalivaihe.. Ja lasketaanko se huomisesta kun tänään sain plussan? Kattelin että aamun lämpötila oli äsken noussu yhdellä asteella. 11-12 päivää olis ilmeisesti luteaali. Tää alkaa mennä jo tieteelliseksi.
 
Muokattu viimeksi:
vaikka aiemmin väitin että tjoittailulla mennää ekat kuukaudet, silti tuli joku pakottava tarve tehdä ovistesti kun niitä tuolta laatikosta löytyy ja selkeää ovisplussaaha se näytti! harmi vaa kun miehellä nyt niin kiire töitte jälkee harrastuksen parissa että jääköhä tää ovis käyttämättä...nyt siis kp14/28
 
on. en tiä kuvittelenko vaan vai voinko olla raskaana!
tekee kovasti mieli syödä jotakin, mut sit kun syö tulee paha/etovaolo. Iltasin ollut päänsärkyä ja alaselkää hieman jomotellut sekä jonkinmoista tuntumaan alavatsalla ja nänneissä. tädin pitäisi tulla viim. ensi tiistaina kylää jos siis normaalilla kierrolla mennään.
 
Ei ollut tänään vielä hymynaamaa. Tein iltapäivällä nyt vielä uuden testin, kun aamulla näytti niin lupaavalta (olen käyttänyt liuskoja ja digit varmistamassa). Eiköhän se oikea päivä osu huomiselle tai ihan viimeistään perjantaille. Molemmat munasarjat ovat kipuilleet nyt vähän vuoron perään tänään. Mitään muita oloja ei ole ilmaantunut..

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top