Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Seuraavat testipäivät

Marikki 2.7.
Silv 2.7
Ambriina 8.7
Etsijä 9.7
Anis 12.7
Myssy 12.7
Marras 13.7.
Satsa 13.7
Elli28 15.7.
PandaKarhu 16.7.
Lucky 17.7
naranja 18.7
elaffy 18-20.7
Larissa 21.7.
Siija 24.7.
Aida 26.7.
Sintti2014 31.7.
Granger ?
Etsijä ?
Mustikka ?
Nuuhku?
zorro86?
DarkMimosa ?
loora84 ?
Lauruska?
Herhis?
Diku?
jonnamaria?
( yht. 27 )

Plussanneina jutuissa mukana Gatusa, MadH91, J3nni, Mju, Janeh, MarinaMelina, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Freyja86, Dawwe, Myyh, Tiarella (yht.17)

Lisäsin itseni testaajiin :)
 
Mitähän tää nyt sitten mahtaa olla..Molemmissa munasarjoissa vuoron perään tuntuu ihmeellistä polttelua ja venytyksen tunnetta :confused:
Ovis on kuitenki jo menny.Terot alotettu ja olo on hirvee.Tekis mieli juosta ykäämään jatkuvasti mut pakko kai kestää että ehtivät vaikuttaa.
 
Hahaa! :grin Nyt oli sitte ainaki ovistesti ihan selkeä ko testi viiva tummempi mitä kontrolliviiva... Ei se siis vielä mennykään ohi...

Lisäystä : Ukon kommentti testiin :" Samaltahan tuo näyttää mitä eilenki" No ainaki melkein joo :D Sitte tuossa älysin, että kun oon aiemmin laskureilla yms. laskenu ovulaatiota ja nytki niiden mukaan se ois pitäny olla jo tuossa su-ma akselilla niin oisko tässä nyt sitte syy miksei oo tärpänny ko melkein viikon etuajassa yrittämällä yritetty ko ois pitäny olla se "paras aika"... Josko nyt sitten :)
 
Muokattu viimeksi:
Nyt ois aika tilattu perhesuunnitteluneuvolaan tutkimuksiin. 13.8 olis aika. Mies tulee mukaan ja katsotaan josko saisimme pian jotain vastausta ongelmaamme.

Vielä yhden kerran ehdimme yrittää ennen sitä, tänään tuli täti kylään, testasin varmuuden vuoksi ja selvä nega tuli tikulle.


Voi Gatusa, ONNEA raskaudesta! Ihana uutinen. :) Olen ollut todella pitkän ajan poissa täältä että nyt on paljon uutisia. En valitettavasti jaksa lukea kaikkia viestejä läpi.
 
Seuraavat testipäivät

Marikki 2.7.
Silv 2.7
Ambriina 8.7
Etsijä 9.7
Aurinkoinen 11.7
Anis 12.7
Myssy 12.7
Marras 13.7.
Satsa 13.7
Elli28 15.7.
PandaKarhu 16.7.
Lucky 17.7
naranja 18.7
elaffy 18-20.7
Larissa 21.7.
Siija 24.7.
Aida 26.7.
Sintti2014 31.7.
Granger ?
Etsijä ?
Mustikka ?
Nuuhku?
zorro86?
DarkMimosa ?
loora84 ?
Lauruska?
Herhis?
Diku?
jonnamaria?
( yht. 28 )

Plussanneina jutuissa mukana Gatusa, MadH91, J3nni, Mju, Janeh, MarinaMelina, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Freyja86, Dawwe, Myyh, Tiarella (yht.17)
 
Seuraavat testipäivät

Silv 2.7
Ambriina 8.7
Etsijä 9.7
Aurinkoinen 11.7
Anis 12.7
Myssy 12.7
Marras 13.7.
Satsa 13.7
Elli28 15.7.
PandaKarhu 16.7.
Lucky 17.7
naranja 18.7
elaffy 18-20.7
Larissa 21.7.
Siija 24.7.
Aida 26.7.
Sintti2014 31.7.
Granger ?
Etsijä ?
Mustikka ?
Nuuhku?
zorro86?
DarkMimosa ?
loora84 ?
Lauruska?
Herhis?
Diku?
jonnamaria?
( yht. 28 )

Plussanneina jutuissa mukana Gatusa, MadH91, J3nni, Mju, Janeh, MarinaMelina, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Freyja86, Dawwe, Myyh, Tiarella (yht.17)
 
eiköhän tää mun negojen tölläily piisaa jo.Kauppareissul ostin testin ja juur äsken pissin.
dpo on 16 joten huomenna lorisee.
 
Tervetuloa messiin kuumeilemaan mh :) Toivottavasti saatte tämän kierron nyt hyvin hyödynnettyä ;)

Marikki kurja tilanne teillä siellä :( Mutta siis vähän jäähdyttelette vain tunteita ettekä varsinaisesti ole eroamassa, jos oikein ymmärsin? Pahoittelut negasta :(

Myyh, onnea ultraan ja laita kuvaa sitten, jos voit :) Itse en varmaan myöskään osaisi nauttia raskaudesta ennen "turvallisia" viikkoja... :/

On. Kp 11 ja limoista päätellen ovis ei ole vielä ihan lähellä (laskurin mukaan ois maanantaina). Saatan poistaa itseni tuolta testaavien listasta, kun tuskin tässä kierrossa vielä on mitään testattavaa...

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Hmph, wondfon ov testi näyttää mielestäni positiivista, sofin liuska on siinä ja siinä ja cb digi ei halua hymyillä sitten millään. Koko ajan kyllä ovat viivat vahvistuneet ja halut lisääntyneet selvästi. Myöhässä tuo ov jo alkaa olemaan, kun tänään kp 13, eikä testeissä plussia näy. Tänään olisi pitänyt näkyä, jos olisi ajallaan. Noh, ehkä se sieltä vielä.

Hankala tilanne sinulla Marikki. Toivotaan, että kaikki järjestyy parhain päin!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Heippati!
on: Lisää oireistani... tosiaan ollut ihmeellisiä päänsärkykohtauksia, lämpo koholla koko päivän, vessassa saanut ravata, vatsa on löysällä, alaselkäkipua,alavatsa turvonnut, etovaa oloa etenkin iltaisin, rinnat etenkin nännit arastelee, rakkautta ei tee mieli yhtään :/ en millään jaksaisi varrota ensi viikkoon et näkee, tuleeko täti vai saako testata?!?!
 
catsie hyvä että pääsitte tutkimuksiin, josko sitten tulis selvyyttä asioihin. ja kiitos onnitteluista, minä ihmettelinki jo et missä olet ku ei ol näkyny.

lucky teillä oli vissii se aika tässä kuussa tutkimuksiin, nyt ukolle sit kova kovaa vastaa tosiaa että hän TULEE sinne ja mitään muita suunnitelmia hänellä EI OLE sille päivälle.

on: vois vetää itku potku raivarit, mä en ol saanu nukuttua minuuttiakaa ku esikko pitäny aamust asti sellast meteliä ja telkkari ollu päällä että hän näkis piirrettyi että sais otettua päikkärit mut eipä saa. tietää mitä tulee ku ukko tulee kotii ja jos se alkaa lateleen viisauksiaan "mikset ol nukkun päikkärei, ei ol mun ongelma jne....".
 
Marikki: voi stressi viivästyttää menkkoja mulla ainaki

Gatusa: niska perse otteella ukon raahaan mukanani... Ja keinolla millä hyvänsä yritän lopettaa polttamisen ettei siitä aukos päätään mulle (polttaa myös)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä en uskalla lähteä täältä vielä pois.. Koko ajan on ihan järkyttävä pelko että tää raskaus menee kesken tai jotain muuta.
Raskaustestien viivat ei meinaa vahvistua, aamulla sai odottaa sen 3min että alkoi näkyä plussa ja viikkoja 4+6 :/ viikoilla 4+2 tein sen digin joka sano että raskaana 1-2, tein rv4+5 uusiksi ja aina vaan samat viikot vaikka mun laskujen mukaan hedelmöityksestä tulee huomenna 3 viikkoa :(
En tiedä, saa nähdä kuinka käy. Toivon tietysti parasta.
 
Hei naiset!

Yritin tuossa ulkomailla ollessa kirjoitella tänne kuulumisia, mutta sovellus heitti ulos 2 kertaa just kun on kirjoittanut pitkän tekstin. Meni sitten hermo ja en jaksanu enää kirjoittaa...

Mutta niin joku oli täällä kysellyt kuulumisia, oletettu dpo 11 tänään ja jännityksellä odotellaan miten käy. Ovista siis en tikuttanut, mutta oletin sen olevan juhannuksen aikoihin. Dpo7 tuntui aamulla ensin repäisykipua ja loppuillasta sattui sitten koko ajan vasemmalle puolelle. Oiskohan tämä sitten ollut sitä kiinnittymiskipua...?o_O Muita oireita ei oikeastaan ole. Satunnaisia menkkajomoja mutta nekin mennyt hetkessä ohi. Testaan viimeistään lauantai aamuna, kun illasta on juhliin lähtö. Täytyy varmistaa uskaltaako ottaa sidukkaa :grin

Tänne oli ilmestynyt uusia kuumeilijoita, tervetuloa ja pikaista plussaa!

Onnea myös plussanneille ja tarrasukkia matkaan! ♡

Pahoittelut niille joille täti on tullut kutsumatta kylään.

Marikille tsempit välien selvittelyyn miehen kanssa. Joskus se hengähdystauko auttaa ja asiat alkaa taas luistaa, tätä toivon teille! :Heartpink

Muoks. Vitsin ennustava syöttö! :D
 
Mimi, tuo pelko on ihan kamalaa. Itse kärsin siitä ar-ultraan viikolle 8+4 asti, jolloin lääkäri totesi kaiken olevan kunnossa. Iloa kesti noin 10h, jonka jälkeen alkoi voimakas verenvuoto ja raskauden todettiin menneen kesken. Koko raskauden olin itkenyt jo valmiiksi. Kai sitä jotenkin tietää salaa, miten sinä tulee käymään. Minulle sanoi yksi kokeneempi äiti, että sillä ei ole väliä, suretko vai iloitsetko alkuraskaudesta. Jos se menee kesken, itkee sitä ihan yhtä paljon, oli siitä ehtinyt nauttia tai ei. Saman ajatuksen haluaisin antaa sinulle eteenpäin. Kävi miten kävi, nämä asiat eivät ole meidän käsissämme, emmekä voi niille mitään tehdä. Iloitaan siis siitä, mitä meillä on. Paljon voimia! :)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Kiitos elaffy! :)
Eipä sille tosiaankaan mitään voi jos kesken menee, ei vaikka kuinka makais sängyssä jalat kohti kattoa. :/ Mä uskallan hengittää vasta sitten kun viikkoja on 12-13.
 
keskiyön ällöpäivitys... laitoin työpäivän ajaksi tampoonin koska olin varma että vuoto alkaa. Illalla huomasin että vuoto ei ole alannut, ja vain tamponin päässä oli tuhrua. Eli nyt mennään kp29/28-29..Mun kierto on aina ollut säännöllinen ja alkanut juuri sinä päivänä kuin odotinkin, tänään oli se päivä eikä vuoto alkanut..? :O

Palaillen huomenna.

Hyvää yötä.
 
Mulla vieläkin välillä tulee km mieleen ja viikkoja on 6+3, ihan varmasti uskallan hengittää vasta sen np-ultran jälkeen :) En tiedä sit et olisko rauhallisempi jos ei olis takana tuota km. Sitä kantaa kuitenkin aina mukanaan vaikkei pitäisi.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Heippa kaikille <3
Kopsasin mun esittelyn tuolta yrittämisen puolelta.
Täällä yksi 35v. esikoisesta Kuumeilija. Kuume tuli yllättäen viime kesänä kun tein plussan. Plussa oli tavallaan ylläri vaikka ei ehkäisyä käytetty ja kerrasta tulin raskaaksi, mutta ei tämän ikäisenä enää esteltykään. No se päättyi kkm syyskuussa 2013 rv 8+6. Siitä olen toipunut.
Olen aina mennyt ura edellä ja nyt kun on talo rakennettu ja mielenkiintoinen työ niin heräsin tähän, että olen jo näin vanha ja se perhe puuttuu.
Nykyisen miehen kanssa tuli 2v. Täyteen vasta nyt juhannuksena. Elämä meillä on mallillaan ja rakkautta riittää. Asumme Etelä - Suomessa maalla (ennen ollut ikuinen citytyttö).
Nyt Vain ne lasten äänet puuttuvat pihalta. En siis ole syksyn jälkeen plussaa vielä saanut ja siitä otin alkuvuodesta hirmuisen ressin, tein ovistestejä, mittailin lämpöjä, kärsin unettomuudesta ym. Lääkäri sanoi, ettei se tällä ressillä tulekaan. Sitten oli vähän taukoa yrittämisestä. Nyt ei ovistestejä ja kierto on aina säännöllinen 27. Olisi unelmien täyttymys saada plussa vielä tämän vuoden puolella ♡♥
Tällä hetkellä haaveissa on yksi lapsi, mutta eihän sitä koskaan tiedä ;-)
Nyt olen yrittänyt keskittyä elämässä myös muuhun; matkusteluun, ystäviin, harrastuksiin. Saada sellanen oma flow-kierre päälle, ettei yritys olisi pelkkää suorittamista.
Gatusa: mä muistan sut syksyltä ja sun tarinan. Oltiin samaan aikaan raskaana. Mulla olisi ollut LA 3.5.2014.
Ihana kuulla, että olet raskaana <3

Sent from my GT-S7710 using Vau Foorumi mobile app
 
Onko täällä ollut puhetta tai Tietääkö joku, onko perustettu suljettua salaista fb-ryhmää yrittäville/kuumeiljoille? En koko viestiketjua Ehdi lukemaan ;-)

Sent from my GT-S7710 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top