Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Elli28: Eikö sitä ovista voi lääkkeillä avustaa? Vai pitääkö silloin olla jonkun kokoiset follikkelit ensin? Tuli vain tuolta eläinpuolelta mieleen, kun aina annetaan kiiman katkaisupiikki (eli se ovis autetaan) ja seuraavana päivänä siemennetään.

Mulla on tuossa listassa tällä hetkellä pisimmän kierron mukaan se päivä kun kk pitäisi alkaa. Mutta jos pongaan oviksen niin varmaan vaihdan siihen dpo14 tai 15.

Plussaa kaikille! Ihana kun voi teidän puolesta jännätä, kun itsellä on tylsä vaihe kierrosta menossa. Loppuviikosta pääsee onneksi edes ovista tikuttamaan.
 
Työ asioista: meillä tämä meni niinku aattelinkin. Olen tehnyt välillä päiviä siellä päiviä täällä työpaikallani tässä kotihoidon tuen aikana, saa vähän lisätienestiä ja toinen tulee nyt kahden vuoden ikäerolla enkä mene välissä vielä töihin. Tarkoitus olisi mennä töihin vasta kun kuopus 2v, jos mahdollista. Tässä kotona ollessa olen tajunnut kuinka korvaamattomia nämä ajat on ja kuinka nopeaan ne kuukaudet menee! En minä kotiin moniksi vuosiksi kyllä tahtoisi jäädä, pidän työelämästä ja kaikesta siihen liittyvästä. Mutta aika aikaansa kutakin :)

Myyhille kovasti onnea kun kaikki on kuten pitää♡

Plussaa kovasti testaaville!♡

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
yk1 menossa, kp13/28, tjoittailulla mennään pari ekaa kuukautta, kirotun flunssan kourissa kumpainenkin, minä ja mies mutta siitä huolimatta ollaan yritetty tiuhaan peittoa heilutella :grin itsellä vauvakuumetta ollu jo jonkin aikaa ja mieskin valmis lasten hankintaan mutta häiden vuoksi siirretty yritystä mutta mikäs tässä kesää viettää tälläisissä puuhissa :wink
 
Me työskennellään molemmat kotona yrittäjinä.Äippälomaa en pahemmin voikaan pitää,siltä ajalta kun en mistään rahaa saa.Max.2 kuukautta aattelin olla.Kunhan tästä nyt ensin edes raskautuu :grin
 
Omanapailua taasen. Suurimmat menkkaoireet hävinny, sillon tällön tuntuu vatsa kipeeltä mut häviää aina ihan minuuteissa.. Aamulla piti testiä tehdä mut olin ihan unessa viel eilisestä iltavuorosta kun lähdettiin anoppilaan niin enpä sitten muistanut! Näinhän se vähän kyl pitikin tehdä, venyttää huomiseen ;) tähän aikaan olis normisti tullu jo 2pv tuhrua mutta nyt ei mitään. Oisko se merkki jostakin :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
mulla on myös oireet kadonnut mutta silti ei mitää kuulu tai näy. Testaan uudestaan loppuviikosta:) jos vaikka olisi plussa.
 
Elli; mulla oli inssi kp 12. Mitkä lääkkeet sulla on? Mulla meni ensin clomi viitenä päivänä kp 3 alkaen. Kp 6 pistin menopurin. Jos se ei ois riittävästi kypsyttänyt muniksia niin ois pitänyt pistää vielä toinen. No, mun kohdalla ei tarvinnut. Inssi aamuna pistin pregnylin joka irrottaa muniksen/munikset. Eli samana päivänä sitte tehtin inssi ku olin aamulla pistänyt irrotuspiikin. Siitä johtuen pistin irrotuspiikin että ovis ei ollut positiivinen vielä inssi aamuna ja se oli perjantai päivä ja klinikka vkl kiinni. Ei voinu odottaa vkl yli koska todennäköisesti olisin ovuloinut viikonlopun aikana.
 
Tsemppiä Silv huomiseen testaamiseen! Mä aamulla jo katselin testiä, mut sain maltettua mieleni. Pitäisköhän huomenna sun "kaveriksi" testata..? Jos on nega niin sit ootan viikon ja haen apteekin testipuikon.

Mites Marikki? Ootko malttanut olla testaamatta?
 
Muokattu viimeksi:
Mulla on se yks liuska ja sen ajattelin tuhlata huomenna, sit digi löytyy niin se sit viikon päästä (jos malttaa odottaa ;) ) jollei se täti kurvaa.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
myyh clomit kans käytössä kp 3alkaen mut en viel ainakaan tähän kiertoon pistänyt.oli kyl puhetta et vooi taas joutua niin kuin esikoisesta.nyt testailen ovista perjantaihin asti.tänään tuli jo lähes tasavahva viiva.
 
Silv: koeta ajatella jo nyt aina kun tekee mieli tupakkaa että onko tosiaan niin että tekee niin mieli että on pakko polttaa. Joskus huomaan että pakko polttaa vaikka ei niin tee mielikään, vanhasta tottumuksesta ja rutiinin omaisesti käyn, mutta kun tiedostan tarpeen niin ei vättämättä tarviikkaan käydä ja sitten vähän niinku vähenee jo käyttö. Ja joskus tupakka maistuu tosi pahalle... Sillon yleensä ei tee mieli oikeesti ni sillon ei kantsi polttaa.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Silv: entes jos et ressaa siitä että oot ostanu askin. Vaan annat ostaa jos mielestekee mutta tosiaan mietit joka kerta että miks pitää polttaa ( tekee niin paljon mieli vai vanhasta tottumuksesta)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Oot ihan oikeessa. Töis tulee automaattisesti mentyä kun työnantaja tarttee hiukan jelppiä siinä alkuun, tulee sit aina itekki polteltua vaikkei niin mieli tekiskään.. Mut täs tänään huomasin, et kun savuille meen ni en välttämättä polta kun sen kolme henkosta vaan keskityn johki muuhun :D kai se vähän alitajuntaisesti alkaa loppumaan, oon niin kumminki raskaana polttamista vastaan ollu aina.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Täällä odotellaankin testausta ja etenkin niitä plussia useammalta! Uuteen aaltoon vaan tytöt!

Elli, tsemppiä ja toivottavasti sattuisi ovikset kohdalleen ja saisitte inssin tehtyä ja etenkin plussattua! :wink

On. Kp 9 luomukiertoa ja eilen tuntui voimakkaita vihlaisuja alavatsassa lantioluiden tienolla. Alkaakohan munikset heräämään 10 vuoden koomasta :grin

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Muokattu viimeksi:
Mie huutelen taas MadHia apuun! Jos osaat yhtään sanoo millon mun ois parempi alottaa noi Terolutit.
Lääkäri sano että pari kolme päivää oviksen jälkeen jos tunnistan oviksen.Kuitenkin viimestään kp 16.Nyt on kp 11 ja oon melko varma että ovis oli eilen.Odotanko mä nyt sitten sunnuntaihin vai oisko parempi vai pahempi alottaa jo vaikka torstaina?
Miä sekoon kun pyörittelen tätä päässäni :schocked028
 
Voi ei pezdorado! Mä olin ihan varma sun plussaamisesta. Nyt alkaa jo omakin epäilyttämään. Ehkä vaan ois järkevä oottaa pari päivää ja katsoa, miten käy.
 
Muokattu viimeksi:
Voi Pezdorado. Älä heitä kivestä kaivoon...
Täällä kp 34/ 30-38 eikä tätiä näy. Huomenna uus testipäivä jos ei yöllä rupee tapahtumaan.
Aiemmin puhuttua äippälomista. Mulla on sen verran onnellinen tilanne että kummallakin täyspäivänen vakituinen työpaikka, eli täydet meinaan pitää ja mieskin kuulemma haluaa mahdollisuuksien mukaan jäädä kotiin. Toinen on aika tohkeissaan :Heartbigred
 
Takaisin
Top