Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ai että! Väsymuksissäni nauroin tolle kiveksen kaivoon heitolle (joka varmaan oli kirjotusvirhe) että maha repee kohta!!:laughing021
 
no mun ukon kivekset voi heittää kaivoon jos ei pian ala tapahtua !!! :D en kohta enää halua niistä mitään! :(
 
Satsa: paljon maksaa hypnoosi hoito ja kuinka kauan kestää ja pitääkö käydä useamman kerran jotta vaikutusta. Millanen olo hypnoosin jälkeen. :)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
lucky eikö se oo liian myöhään?Jostain luin että jos alottaa 4-5 päivää oviksen jälkeen saattaa olla liian myöhästä.
Mä tilasin täältä https://www.nlp-opisto.fi/kauppa&verkkokurssit&eroon-tupakasta ,14,90€.Voi ladata omalle koneelle ja kuunnella niin usein kun haluaa.Kuuntelin kaikki kolme osaa kerran ja kolmatta kolme kertaa ja siihen loppu polttaminen :) Tosin alotin taas km jälkeen mut oli kyllä helppo lopettaa uudelleen.
Nii ja olo Tosi rentoutunu kun noita kuuntelee!
 
No en kai mä aamuun pystyny odottaan! Pari h pidättelyä ja tulos hailuakin hailummat viivat - tai sit kuvittelin sen toisen siihen. Teen siis viimeistään torstaina sen digin, ja sit mitä näyttääkin ni niillä mennään, uusia en hae. Enempiä en uskalla vielä hihkua kun ei varmaks silti mitää tiä.. Kai sen sitten lopulta huomaa tuleeko menkat vai vauva :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Satsa: toimiko tuo oikeasti. Onko se niinku joku luento vai? Mulle lääkäri määrännyt terot kp 15-24 mutta sanoi että aloita muutama päivä oviksen jälkeen kun voi häiritä ovista jos ovis tulee myöhempään kuin ennen kp 15. Madh:lla taas ei häirinnyt ovulaatiota ja raskautui vaikka söi ohjeen mukaan. Mäkin sain esikoisen alun vaikka söin ohjeen mukaan kp 15-24 että ota siitä selvää. Jos se on tapauskohtaista millon se voi häiritä ja milloin ei. Mutta paras ku otat lääkärin ohjeen mukaan :)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
lucky kyllä se ainakin meillä toimi miehen kanssa :) Ja mikään muu ei oo auttanu vaikka ollaan kokeiltu sähkötupakat,eri nikotiinikorvaushoidot ja mies kokeili niitä pillereitäkin.Oikeestaan se on ehkä paremminkin syvärentoutus jonka aikana sun alitajunta alkaa käsitteleen asioita eri tavalla.Sami siinä höpöttää kaikkee ja lopulta sun alitajuntaan on iskostunu ajatus ettet tarvi tupakkaa etkä koe vierotus oireita.
Tuntuu kyllä välillä niin rakettitieteeltä tää raskautumisen yritys :rolleyes::grin Laitoin lekurille sähköpostia ja vastas että voin alottaa jo torstaina mikäli oon varma oviksesta kun ne tosiaan voi estää sen.Pääasia että oon varma negasta ennen niiden lopettamista joten jos negaa tulee niin jatkan kuitenkin muutaman päivän yli oletetusta menkkojen alkamispäivästä ja teen uuden testin varmuudeks.
 
marinamelina hienoa että sulla menee kuten oot suunnitelluki työkuviot :)

minä voisin laittaa pitkästä aikaa kuulumisia mein pihalta. uskokaa tai älkää mut suomalaiset auringonkukat on tehny yli 10 nuppua ja osassa on jo 3-4 auennu, hauskinta on että ne ei ol yks värisiä kuten piti olla vaan meil on tullu kaks värisiä osasta kukkia, tässä kuvaa :)
 

Liitteet

  • photo0358.jpg
    photo0358.jpg
    824.3 KB · Katsottu: 118
Tää nyt meinas koittaa päästä Silviä peesaten plussanneiden joukkoon ja testata aamulla. Millään ei vaan nukkuminen tahdo onnistua, kun niin paljon odottaa aamua. Tässä kierrossa taidetaan tippua kovaa ja korkealta, mut haluun niin paljon uskoa onnistumiseen.
 
Satsa: miks ei vois hypnotisoida itseään raskaaks? :) :p
Oliko sulla sen rentoutuksen jälkeen sit niin ettet tosiaan ajatellu tupakkaa enää sen päivän aikana ollenkaan vai pitikö sun keskittyä ajattelemaan jotain muuta?

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Pakollista viivojen tiirailukuvaa nyt ette valitettavasti saa kun se on tuolla anoppilan roskakorissa, mut teen huomenna sen digin ja koetan muistaa napsia siitä kuvan tänne ;) mulla ei taida puhelimessa nyt olla kun se sunnuntain kuva, toki siinäkin ehkä nään vähä jotakin haamujen haamua (toiveajattelua ;) ) voisin laittaa sen sunnuntain kuvan ihan mielenkiinnosta, et näkeekö kukaan muu siinä yhtään mitään :D
ImageUploadedByVau Foorumi1404276573.409061.jpg



Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Kyllä tossa Silv jotain olisi näkyvinään. ;) Onnea ihan hurjan paljon!

Täällä edelleen odotellaan ovisplussaa. Tänään kp 13 ja voisin kuvitella plussan tulevan ihan päivänä minä hyvänsä. Huomenna? Miehellä alkaa tänään työt, saas nähdä, jaksaako enää illalla ryhtyä hommiin. :D Kyllä mies jo kyseli, että olisiko eilen ollut jo se päivä, mutta valitettavasti ei ollut.

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Silv kyllä mä nään siinä haamun selkeesti! Nyt toivotaan vaan viivan vahvistumisia sinne <3


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top