Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
onnea kaikille plussanneille jälleen kerran.ei pysy perässä :) voisko joku lisätä mulle testipäiväksi 15.7? :)
 
Seuraavat testipäivät

Marikki 2.7.
Silv 2.7
Sintti2014 5.7.
Ambriina 8.7
Etsijä 9.7
Anis 12.7
Myssy 12.7
Marras 13.7.
Satsa 13.7
Elli28 15.7.
Lucky 17.7
naranja 18.7
elaffy 18-20.7
Larissa 21.7.
Siija 24.7.
Aida 26.7.
Granger ?
Etsijä ?
Mustikka ?
Nuuhku?
zorro86?
DarkMimosa ?
loora84 ?
Lauruska?
Herhis?
Diku?
jonnamaria?
( yht. 27 )

Plussanneina jutuissa mukana Gatusa, MadH91, J3nni, Mju, Janeh, MarinaMelina, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Freyja86, Dawwe, Myyh, Tiarella (yht.17)


Lisäsin siut Elli :)

Voi hassu Aida :grin Juu samoilla kiertopäivillä näemmä mennään!

BleQ, pezdorado ja muutkin piinailevat, niitä plussia vaan kehiin! :smiley-bounce012
 
Täällä on taustailtu pari viikkoa ja viestejä kyllä päivittäin luettu, että vähän tietää missä mennään :) Täällä kp 23/28-34. Lauantaina kp 18 sain elämäni ekan hymynaaman ovistestiin, jeeee:smiley-bounce012 Jo pe oli pregcheckin testissä selkeä ovisplussa, mut CB näytti silloin vielä negaa. Mut siis lauantaina oli kummatkin selkeetä plussaa. Ovis tuli sitten hyödynnettyä pe-su oikein urakalla. Nyt sitten toivotaan parasta, piiiitkä viikko edessä. Tai no, parissa viime kierrossa oli jos jonkinmoisia oireita ja silloin tiputtiin korkeelta. Nyt en uskalla kuin varovasti toivoo ja olla kuulostelematta itteeni liikaa. Kai tää yk8 tekee jo sen, että henkisesti helpompi ottaa ne menkat vastaan, kun ei ole pilvilinnoissa :sad001 Mietiskelin tuossa, että meniskö mulla taas se puoli vuotta pillereiden lopettamisen jälkeen, että alkaa oma hormonitoiminta ihan täysillä pelittämään. Vaikka kierrot on heti olleet 25-28 mittaisia pillereiden jälkeen, niin kaks vikaa olleet 32 ja 34, jonka pituisia mulla oli ennen pillereitä. Ja nyt ois kans oviksesta päätellen tulossa 32 pituinen kierto.
 
Satsa, sori kun tulee myöhässä, mut tosiaan siinä tapauksessa voit aloittaa kp15, terot ei estä ovista jos sellainen on tullakseen (ei mulla ainakaan kun aloitin ennen ovista ja plussa tuli)… :) jos raskaus alkaa, niin keltarauhanen alkaa toimia alusta asti, joten terot ei siinä sit ainakaan haittaa tee. Aloitti ne millon tahansa :)

Pääasiassa lääkärin ohjeen mukaan on aina turvallista mennä. :) Useimmiten ainakin. :)

Tsemppiä piinailijoille!!

omanapa, paha olo, väsyttää ja töissä yrittää paahtaa ni energiat aika nollilla...
Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Kiitos MadH,ei ollenkaan myöhässä :) Aattelin huomenna alottaa ne.Tota miekin oon pohtinu ettei kai ne nyt ainakaan haittaakaan tee :)
 
turhaan mie täällä turvonnutta oloo,mahaviiltelyy,koko aikasta nälkää tai sitte sellanen "mullon nälkä-pahaa oloo" narajan,kun ne negat on kumminkin,noo minä päivänä mie tekasin viimosen,sunnuntainako,en muista enää.Miulle o menkat pirut tehnyt joskus tämmöstä kanssa,vaikka enhää tiä oisko ollut jotai tapahtumassa silloin.dpo 8:sta saakka tätä vattan väännettä,sit tuntui närästelyy jne.Ja huomenna marssii täti kylään.Onneks ei oo testejä,niin ei tarvii suotta testailla.
Joku voi päivittää mut pois listasta.Miehen kaa ollaa nyt "katkolla",asumuserossa.
 
Näinhän siinä taas kävi...Täällä valmistaudutaan huomiseen kp 1 tuloon ja kuukuppi kaivettu kaapista esiin. Tuhrutellut tänään eli kyllä se täti sieltä tulossa on. Niin paljon kuin toivoisinkin olevan "valemenkat", niin eipä oo neljässä aiemmassa raskaudessa ollut, enkä jaksa niin uskoa nytkään olevan.
 
Hyvää iltaa kaikille. Piipahdan vaan kertomaan että hengissä ollaan.Ei plussaa. En jaksa enää tätä touhua, huomenna soitan terveyskeskukseen ja katson miten pääsisin tutkittavaksi.

Tänään kp 28/28-29 ja pientä tuhrua on tullut, huomenna täti tulee paikalle ihan varmasti.

Mukavaa kesän jatkoa.
 
Gatusa: ihanaiset kukkaset

Silv: onnea haamulaisesta

Sintti: toivotaan että menkat myöhästys 9kk :) ja olisivatkin valemenkat ja jos ei niin onnea uuteen kiertoon!

Pepexxl: plussa onnea piinapäiville

Siija: onnea pongailuun ja hyödyntämiseen ja kärsivällisyyteen yms.

ambriina ja etsijä... :) mitkäs on meiningit??? Joko plussaatte? :) saattaa olla että olette jo jotai kuulumisia jo kirjoitelleetki mutta menny sivusuun

Naranja: jospa ei jäis liian lyhyeksi :)

Nnipsu: toivotaan että miehestäs löytyis energiaa!!!

Elaffy: pikaista ovista!!!

Elli: sä etuilet :) onnea plussailuun :)

Marikki: toivottavasti sul olis kuotenki se salamatkustaja kyydissä vaikka ehkä helpompi ajatella ettei ole. Ikävä tuo sun tilanne! Toivottavasti tilanne korjaantuu miehes kanssa pian ja ukko tulis häntäkoipien välissä kotia ja olis sit entistä ehompi. Halaus!

Catsie: onhan se hyvä selvittää mistä johtuu! Onnea uuteen kiertoon jos ne menkat nyt oikeasti päättää tulla... Mutta elä nyt meitä jätä!!!

Pahoinvointiensa ja vauvamahojen kanssa taisteleville yhtenäisesti iso hali!!!

On. Nyt kp 14 ja iltapäivällä eli kp 13 menkkamaista jomottelua alavatsalla ja vas. Puolen muniksia pisteli... Kp 11 puuhasteltiin... Tänään ei ukko jaksanu... Toivottavasti huomenna vielä kerkee :) piti ihan sanoo sille että "ajatteleppa jos tää olis se ainut kerta/ mahdollisuus tulla raskaaksi ja sä kieltäydyt nyt siitä sen takia että sua väsyttää"... Tokas että sit sut pitää keinosiementää ettei hän lasta väkisin taho tehä... ( vähä niinku että jos ei tärppää sillon ku hän haluaa ni ei sitten.) :) no mutta 15.7 on polille aika ja mies jo kerkes tokasta että ei tiedä onko sillon muita suunnitelmia... Tokasin takas että ei sulla ole muuta suunnitelmaa siihen. Paraski lupausten pitäjä... "lupaan olla enemmän mukana tässä"... Pah!! Öitä!!



Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Satsa, hyvä ettei tullu liian myöhään :) ollu lähinnä sohvan pohjalla niin on palstailuki ollu vähäisempää...

Omanapa, yrjöpurjo heti aamusta, tuntuu niin inhalta soittaa töihin etten kykene työvuoroon kun tulee het aamusta ylös ja ollu monena päivänä nyt huonompi olo...

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Täällä yks epätoivonen yrittäjä ja pohtija :think005 Eli, tammikuussa pillerit jätetty pois ja kierto ollu aika tasaseen 28 päivää, pari kertaa venähtäny 30 päivään, mutta ei suurempia heittoja. Muutamaan otteeseen elelly pilvilinnoissa ja toivonu liikoja kunnes sitte taas menkat on maan pinnalle tiputtanu. Viime kierto meni asiaa ajattelematta ja laskeskelematta, mutta tässä kierrossa muistin vihdoin ja viimein ne ovulaatiotestitkin ostaa :grin (myöhässä kylläkin) ja tiistaina kp 16 haalea viiva selvästi havaittavissa ja eilinen testi vaikutti taas tummemmalta, innolla ootan tämän päivän testauksia, että onko se ovis nyt sitte vasta tulossa vai menikö se multa ohi kun testailu alotettu myöhässä... Eilen epämääräsiä menkkamasia jomotuksia ja muutenki outoa mahakipua, joka kyllä taas viittais siihen, että todennäkösesti ovulaatio tais olla jo. Tuntuu, että oon ihan hukassa laskelmien ja testien ja kaiken muun mahollisen kanssa... o_O
 
Heipathei!
Täällä tosiaan kp 24/28-30. Mietin että tilaisinko halvempia r-testejä jos iskee testihimot. Jomottelua on edelleen ja samanlaista kuin viimekierrossa.. Hmm.. Mistähän voisi johtua ellei siitä että jotain ainakin yrittää tapahtua, noh enivei en oo kalenteria hirveesti selannu, äsken kävin vain katsomassa jotta voin teille infota. Tajusin, että periaatteessahan voisin testailla jo aiemminkin :grin Yritän silti malttaa mieleni.
Jomottelua lukuunottamatta ei tunnu mitään missää.

Tupakoinnista oli keskustelua, minä poltin ennen sitä ensimmäistä raskautumista, yli 10 vuotta tuli poltettua ja parissa päivässä vähensin ja aloitin kehon detoksaamisen ja jatkoin meditoimista oikein urakalla ja sitten lopetin heti kun plussasin. Kevät tuli ja keskenmeno, siitä pari viikkoa ja poltin yhden... toisen taas hetken päästä. Hirveä olo, ihan todellinen myrkytystila. Nyt tämä polttaminen on ryöpsähtänyt käsistä, mulla ei oikein ole intoa olla polttamatta, sen pitää lähteä itsestä ja pelkäänkin sitä että odotanko että raskaudun jotta voin taas lopettaa, ei sen niinkään pitäisi mennä. Huono omatunto vaivaa ja huomaan että voin heti huonommin kun olet polttanut, iho on ihan hirveessä kunnossa, aamuisin kurkku on kipeä, työpäivät on vaikeita kun tekee mieli röökiä, höh.
Nyt on muutenkin sellainen tilanne etten jaksa pysähtyä ja keskittyä, hästään ja menen ihan kokoajan joten se tekee lopettamisesta vaikeaa koska tupakointi on taas tavallaan mulle nyt se pysähdyksen tila, pieni hetki ilman ajatuksia.

Viestinne luen joka aamu, vaan edelleen en kirjoittele usein koska tää hulluus on tarttuvaa ja tän kierron piti olla rento hehe hhehehe :grin
 
Huomenta taas kaikille!

Minä se notkun tässä ketjussa edelleen. Eilen otettu hcg oli 14 817. Että kyllä se nouseepi. Onko tuo noussu jo liikaakin? No, kai se on niin yksilöllistä. Huomenna ultraan ja voi että mua jännitää, ihan älyttömästi. Mulla ollu kamala väsymys, työvuorot tuntuu ihan tuskalta. Päänsärkyä ollu nyt viimiset viis päivää. Ja pakko kotonakin jotain tehdä. Kaivoin tuolta kaapista vauvanvaatteet joita tullut ostettua. Ja kattelin myös kaapin perukoilta muutamia äitiyspaitoja jotka tullu kuukausia sitten hankittua. Sitte tuli joku paniikki ja piti tunkea kaikki takas kaappiin. On se inhottavaa ku pitäis yrittää nauttia alusta loppuun saakka mutta pelko menetyksestä on niin suuri ettei osaa tai uskalla. Tänään ajattelin rohkaista mieleni ja soittaa neuvolaan ajan. Jotenkin tuntuu että kun alan tekemään konkreettisia asioita raskauden eteen niin sitten tapahtuu jotain ikävää. Kuulostan varmaan jo aivan hullulta!!
 
Lucky- ei haittais tippaakaan vaikkois salamatkustaja kyydissä tässä tilanteessa,lapsi on aina Ihme ja suuri Lahja.Ja mie uskon että saadaan asiat selvitettyy,asumusero on vaan yks helpotus tässä kohtaa että on varmasti molemmil tilaa ajatella.
Tavataan silti kumminkin ijan jo mei Ötökän vuoksi,ja mies viettää aikaa lapsen kans.

Huomen aamul testaan ellei oo alkan.
Huomenna onkin miun numero kakkosen laskettuaika- hän syntyi kyl vasta 12.7,ja täyttää nyt jo 20 v :angel10
 
Marikki Tsemppiä ja jaksamista,toivottavasti kaikki vielä kääntyy parempaan suuntaan ja salamatkustaja olisikin kyydissä :Heartred

Sintti Pysyköön täti poissa!

Catsie Toivottavasti pääsette pian tutkimuksiin ja saatte apua :Heartred

Elaffylle ovisplussaa puhaltelen!

mh Tervetuloa :)

Myyh Samoja ajatuksia täälläkin..Tiedän miten järjetöntä mutta joka kerta käyny huonosti niin tuntuu että mitä tässä uskaltaa tehdä jos/kun raskautuu..Hienosti noussu arvot!Onnea ja tsemppiä ultraan,ehkä rauhottaa mieltä kun näet pienen ja kaikki on kunnossa :Heartred
 
Digi tehty aamulla, tulos; ei raskaana. Ihan puulla päähän lyöty olo. Kuinkahan pitkäksi tää kierto on nyt menossa.. Jämerä, kun keskiviikon jälkeen alko nippailutkin mahassa ja rinnat turpos entisestään.. Hermot kireellä, kun yleensä ennen menkkoja vain itkettää. Ja siis ei mitään vuotoa, vv runsaampaa kun normisti.. Nyt vissiin mennään niin kun aiemmin sanoin - testejä en lisää hae (paitsi maanantaina kun palkka tulee, jollei tätiä vieläkään näy..)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
myyh hienosti on noussu arvot, tsemppiä ultraan, mulla kans huomenna ni jännitän sinunki ultraa tässä. toi on iha normaalia että pelottaa et jos nyt alkaa nauttimaa ni sit käy jotai mut ei se ol siitä kiinni. mun mies on iha samanlainen kuule eli ku halusin kertoa jollekin ni oli et älä hiisku tai jotai käy jne. no nyt sit ollaa rv 15+3 menossa ja tuolla ninja treenaa välillä aika aktiivisestikin ja muutaman kuperkeikanki olen tuntenu jo alhamdulillah. minä ootan et pääset ns turvallisille viikoille että pääsen neulomaa sinulle sit vähäsen inshaAllah :) pitää tänää yrittää jaksaa neuloa äipän villapaitaa ku minä sitä olen viime aikoina tehny mut pari päivää ollu neulomatta nyt ku ei ol jaksan eikä ehtin.
 
Seuraavat testipäivät

Marikki 2.7.
Silv 2.7
Ambriina 8.7
Etsijä 9.7
Anis 12.7
Myssy 12.7
Marras 13.7.
Satsa 13.7
Elli28 15.7.
Lucky 17.7
naranja 18.7
elaffy 18-20.7
Larissa 21.7.
Siija 24.7.
Aida 26.7.
Sintti2014 31.7.
Granger ?
Etsijä ?
Mustikka ?
Nuuhku?
zorro86?
DarkMimosa ?
loora84 ?
Lauruska?
Herhis?
Diku?
jonnamaria?
( yht. 27 )

Plussanneina jutuissa mukana Gatusa, MadH91, J3nni, Mju, Janeh, MarinaMelina, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Freyja86, Dawwe, Myyh, Tiarella (yht.17)


Siirsi itseni uuden kierron mukaiseen kohtaan.
 
Tervetuloa mh :)

Silv, voi harmi :sad001 Jospa se vielä plussaks muuttuis, kun ei tätiäkään näy.
 
Takaisin
Top