Heipathei!
Täällä tosiaan kp 24/28-30. Mietin että tilaisinko halvempia r-testejä jos iskee testihimot. Jomottelua on edelleen ja samanlaista kuin viimekierrossa.. Hmm.. Mistähän voisi johtua ellei siitä että jotain ainakin yrittää tapahtua, noh enivei en oo kalenteria hirveesti selannu, äsken kävin vain katsomassa jotta voin teille infota. Tajusin, että periaatteessahan voisin testailla jo aiemminkin
Yritän silti malttaa mieleni.
Jomottelua lukuunottamatta ei tunnu mitään missää.
Tupakoinnista oli keskustelua, minä poltin ennen sitä ensimmäistä raskautumista, yli 10 vuotta tuli poltettua ja parissa päivässä vähensin ja aloitin kehon detoksaamisen ja jatkoin meditoimista oikein urakalla ja sitten lopetin heti kun plussasin. Kevät tuli ja keskenmeno, siitä pari viikkoa ja poltin yhden... toisen taas hetken päästä. Hirveä olo, ihan todellinen myrkytystila. Nyt tämä polttaminen on ryöpsähtänyt käsistä, mulla ei oikein ole intoa olla polttamatta, sen pitää lähteä itsestä ja pelkäänkin sitä että odotanko että raskaudun jotta voin taas lopettaa, ei sen niinkään pitäisi mennä. Huono omatunto vaivaa ja huomaan että voin heti huonommin kun olet polttanut, iho on ihan hirveessä kunnossa, aamuisin kurkku on kipeä, työpäivät on vaikeita kun tekee mieli röökiä, höh.
Nyt on muutenkin sellainen tilanne etten jaksa pysähtyä ja keskittyä, hästään ja menen ihan kokoajan joten se tekee lopettamisesta vaikeaa koska tupakointi on taas tavallaan mulle nyt se pysähdyksen tila, pieni hetki ilman ajatuksia.
Viestinne luen joka aamu, vaan edelleen en kirjoittele usein koska tää hulluus on tarttuvaa ja tän kierron piti olla rento hehe hhehehe