Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiwibird9: ihanaa kun jaksat kannustaa... :) kiitos. Pitänee nyt vaan mennä päivä kerrallaan ja katsoa mitä tapahtuu...

Iines86: voi kyllä, sä olet aivan mielettömän ihanan optimistinen :) kiitos <3 mulla on kutina, et terolutit tekee tän kaiken "ihanuuden", ja senkin takia on niin vaikea luottaa mihinkään kropan merkkeihin :(

Omanapa
Prkl. Tuhru housuihin jälleen, mut pyyhkiessä puhdasta. Jipii... Kaks viikkoahan tässä pitäis odotella tädin saapumista, ja nekin päivä kerrallaan...
Mies ollu ylitöissä viikonlopun ja nyt lähti yöksi taas töihin. Hän näköjään haaveilee siitä, että nyt kun menkat joku kaunis päivä alkais, saatais nyytti syliin marraskuussa. Vaikka tiedän, että varmaan on mahdollistakin, silti mielessä kolkuttelee ajatus et se ei vaan yksinkertaisesti voi tapahtua niin nopeasti.
Välillä mua pännii tämä et tunnen näin, kun eihän tässä olla ees yrittämään päästy! Minä kiroan mietteitäni kun teillä muilla yritystä on kauemmin, ja välillä potuttaa se et ajattelen näin vaikka ei mistään mitään vielä tiedä.
Se edellinen kokemus kummittelee, tahdoin mä sitä tahi en. Prkl. Ja anteeksi!

Loora84: kiitos :) hyvä et siellä päästään hyödyntämään ;)

Niinjoo ja iines86, mä oon tehny sen päätöksen raskaustestien kanssa, et ennen en tee kun oikeasti uskon sen olevan mahdollista, ja toivon melkeen et halailen pönttöä kun tärppi käy, tai muuten en usko sitä :D nyt kun ei oo hajun häivähdystäkään siitä, koska täti on vierailultaan aikuisten oikeesti myöhässä, ni haluais et olis jotain varmaa merkkiä tärpistä ennen ku teen. Jos täti nyt ei päätä vierailla ennen kolmattatoista päivää, sit taidan kipaista kauppaan ja testata ystävänpäivänä vaikken uskoiskaan mihinkään. :D parempi vaan et ei oo kotona testiä kuumottamassa valmiina, sit olisin varmaan tuhlaamassa sen heti huomenna... Tahto plussaan kova, mut usko ja toivo ei seuraa nyt oikeen perässä....

Vastailen vaan nyt äkkiä omaa tänne kun niin ärsyttää. Menkat tai ne mitkä olikin loppu tänään. Kesti ihan 3päivää. Huono olo hävisi, mutta nyt edelleen alamahaa jomottelee menkkamaisesti. Ei samallalailla kuin eilen illalla. Rintoja pakotti lenkillä. Että sellaset terolutit. En viiti lähtee ostelee testejä kaupasta kun anoppilassa ollaan ja muutenkaan en usko siihen että mikään olis matkassa. Pitää kyllä varmaan gynellä käydä juttelemassa... Sahaa nää kierron pituudet ees taas

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Lucky87: voihan ny vee... Onkohan se vaan nuo terolutit mikä ton vuodon takana on, jos se sen takia on niukkaa ja tommosta.. Mulla nyt itellä pari tummempaa ruskeaa tuhrua tänään, enkä nyt osais ajatella miksikään menkoiksi näitä. Tosin mulla ei ollenkaan juili vatsaa... Koska meinasit gynellä käydä? Meinaatko testata ennen sitä?

Madh: ajattelisin näin että terot ne on ja syvältä. Mikään hormonaallinen ei mulle sovi. Liekö ees nainen ollenkaan... Ekan kierron ajan nuo tuntu ihan hyviltä, mut siten alko kukkii naama joka ei koskaan ole kukinu. Kaikki oireet joita mulla on niin voin laittaa tuon mun ruokavalion ja terolutejen piikin. Kuumotukset: joko terot tai sitten kun aineen vaihdunta lähtenyt käyntiin. Alavatsa kipu: terot tai lihapiirakka + nuotiolla paistettu makkara jota en aikoihin ole syönyt noin hiilari pitosta. Ketutus: terolutit ja tää lomailu (tykkään olla töissä). (Vielä olis viikko edessä lomaa )+ ruokavalion muutokset huonompaan suuntaan kun täällä anoppilassa ei pysty noudattaa ruokavalioo niin säntillisesti.
Mitäs muuta vielä. Onneks täällä voi avautua kun mies jo niin kurkkua myöten täynnä mua valittavaa akkaa. Eilen olis mieheltä herunut "lapsen teko hommiin" mutta valitettavasti eilen vielä tuhrusti ja nyt ei mahiksia ole kun menny ärsyttää isäntää mäkättämällä eikä kyllä tee ees mielikään. Haluisin pitää parisuhteen tyytyväisenä mutta se vaan on välillä vaikeaa kun mitään kivaa en osaa puhua ja aina oon niin synkän näköinen (äsken kun neuloin) ainakin näin olen tulkinnut miestäni. Huvittavaa toisaalta kun äsken olin neuloessani jopa onnellinen kun kohta neule valmis. Voiko enää siinä synkältä näyttää. Minkäs minä naamalleni taidan. Sellanen vitun virnistys naamalla koko aika pitäis varmaan olla. (anteeksi ruma kielen käyttöni). Nukun tämän yön eri huoneessa ja huomaan kuinka se on itsekkin hermostunut kun ravaa vähän väliä vessassa ja kuulin ku laitto makkarin oven lukkoon etten pääse viereen kömpimään yöllä. Mietin vaan että kohta se tulee taas sieltä pois ja tulee sitten ruinuamaan viereen nukkumaan just kun olen itse nukahtanut. Joo... Tällaista tänään. Paljonhan mä itsekkin provosoin tilannetta... Mutta laitampa näitten hormonien piikkiin.

Kaikille plussa onnea ja ovis onnea!

Lucky87: Voihan piru :/ toivottavasti et nyt oo kaikkea toivoas menettämässä :)
Kannattaa varmaan siellä gynellä käydä sit jos tuntuu terot noin sopimattomilta. Mä nyt en omalla kohdallani tulevasta tiedä et miten kroppa reagoi, mut nyt jo nää mielialat ja tuhrut ja kaikki on vaan niin sanoinkuvaamattoman syvältä. Täälläkin mies on saanut oman osansa mielialoista...
Sulla nyt vissiin mieli aika maassa ja varmaan ketuttaa enkä ihmettele yhtään. Ja sit ku niin on, ni kaikki tuntuu menevän persiilleen. Ja sit sitä onki naamalla semmonen kestovitutus ja metrin mittainen lerssi kasvaa vaan... Toivottavasti sulla noi fiilikset tasautuisi piakkoin ja isäntä osais siellä syyttää mieluummin hormooneja.
Yritä jaksaa, vie voimia tollanen <3
Yritä antaa anteeks sun kropalle ja sille et se toimii miten sattuu, aika vähän loppupeleissä siihen voi itse vaikuttaa, jos ei oo suoraan jostain tietystä jutusta kiinni. Yritä saada nukuttua ja tehdä semmoisia asioita mitkä parantaa sun mielialaa edes hieman...
Joskus ite kun oon oikeen kunnolla äksyilly miehelle ei tosiaan tee mieli mennä lähelle ihan vaan sen takia kun on ite ollut niin mulvaani, mut sit joskus kun änkee siihen toisen lähelle vähän fiilisten tasaannuttua, siinä lähellä ollessa jotenkin se paha olo vaan virtaa pois. Kaipa sekin tulee hormooneista, läheisyydellä kun saa oksitosiinin eritystä nousemaan niin sit myös tapahtuu muutakin, ja mieliala paranee.
Helppoa se ei ole kun oikeen ketuttaa, joskus pitäis vaan yrittää katkaista se lerssi siitä omalta otsalta ja yrittää päästä toisen lähelle...
Tuntuu inhalta kun en osaa sanoo mitään mikä sais sun mielialaa kohoamaan edes hieman. :/
Ehkä mä nyt sit näin virtuaalisesti koitan rutistaa sua kunnolla ja sanoa (vaikka onkin niin klisee) et kyllä se siitä. <3
Koita saada nukuttua, ehkä se aamu valkenis parempana.

Kiitti madh91:virtuaali hali ja nuo sanat tekikin oikein hyvää. :) Tässä kun maannut mahallani ja lueskellu juttuja erilaisista menkoista ja ruskeista vuodoista ja noista teroluteista niin huomannut että vähän väliä mieleen juolahtaa että entes jos oliski kyytiläinen matkassa ja se selittäisi kaikki oireet mm. Tämän pissa hädän vaikka vasta kävin :).. Mutta löysin tuolta erään foorumin jonne itse olin 3/2010 kirjoittanut että mikähän mulla on kun eka terolut kuuri menossa ja Menkat alko kesken kuurin syönnin. No mähän sitten sainkin tietää olevani raskaana rv 8 tein testin kun menkkoja ei alkanut kuulumaan. 9+3 oli eka neuvola jo. :) ei siis mitään oiretta muuten josta olisin voinut aavistaa. Olispa tämä sitä mitä meistä jokainen täällä itselleen toivoo!!! No en hätäile testin kanssa. Viikon päästä vasta.

Lucky87, hyvä jos edes vähän valaisi mielen maisemaa... :) yritys ainakin oli kova!
mä kans jotain minipientä toivoa kai kasvattelen (pelkään että turhaa omalla kohdalla, ei sit niin millään voi olla tuuria noin pal et niin kävis mulle...
pännii juosta jatkuvasti vessassa! Nytkin tunnin sisään käynyt jo kolmasti, ja tänään lenkillä iski kesken lenkin hätä, hyvä kun kotiin kerkes... Oliskin sulla kyytiläinen matkassa! :) viikko menee kuitenkin loppupeleissä onneksi aika nopeaan, ainakin jälkikäteen sen huomaa.

On tosi vaikeeta mennä "päivä kerrallaan", kun jotain odottaa kovasti. Yrittäminen ylipäätään vaatii ihan mielettömästi kärsivällisyyttä, ni ei oo kyl ihme et tunteiden kirjo on laaja, varsinkin kun vielä lisää tämän jo pelkän naisena olemisen siihen pakkaan, saati sit kun kroppaansa ei voi luottaa...

Tsemppiä <3 koitas nyt oikeasti saada nukuttuakin ;) hyviä unia ja valoisaa aamua sinne!

Gatusa+muut tutut: täällä voidaan oikein hyvin! Mennää rv 23+1 ja terveen paperit saatiin muutama viikko sitten ru:sta :) raskaus mennyt vähän liiankin hyvin. Välillä jopa unohtaa hetkeks olevansa raskaana :D siivoomisesta selkä ja muut paikat ei tykkää. Pitäis osata ottaa rauhallisemmin... Ehkä sitä sitte kun aika kuluu niin rauhottuu väkisinki. En oo tänne aktiivisesti enään kirjotellu ku en oo joteski halunnu aiheuttaa pahaamieltä kellekkää, sillä et raskaana täällä pyörin. Aktiivisesti kyllä lähes päivittäin käyn uudet kommentit lukemassa!

Plussatuulia ja vauvalimaa kaikille oikein paljon!!! :) <3

Tervehdys vaan kaikille =) Minäkin ilmoittaudun mukaan tähän keskusteluun hieman varovaisesti kuumeillen..=)
Sain keskenmenon marraskuun alussa ja sen jälkeen on kroppa ollu niin sekasin ettei oo tarvinnu kuumeilla mutta nyt tikutin (lääkärin suosituksesta) oviksen lauantaina.. Edelleen kierto on ihan sekaisin koska tuo oli kp 19 ja nyt siis mennään kp21 (dpo 3?). Aina tähän asti kierto ollut siis 28 pvää.. Olen kuitenkin iloinen että ovis edes tuli ja mieskin oli sopivasti siinä hollilla :smiley-bounce005
Kovasti siis toivotaan ensimmäistä yhteistä lasta.. mulla kun on 3 entuudestaan ja miehellä saldo on vielä 0...
Kolme vuotta on yhteistä taivalta takana ja nyt olis hyvä hetki haikaran tulla koska mulla on jo ikää tässä kuussa 37.
Kiva viettää näitä piinaviikkoja vaikka sitten täällä.. ettei tarvi ihan itekseen mietiskellä (mies on iltavuorossa 2vkoa).

Heipat!
Veronicat: melkein sama tausta mulla:-) mitäs me palstan mummot!

Lucky : mä jo luulin, että olen ainoa täällä joka ottaa miehen kanssa yhteen! Meinaatko milloin testata?

Madh: kuulostaa oireet kutkuttavalta!!!

Täällä ei juuri mitään oireita, tissit on kipeät vaan jos niitä runnoo :-) ei siis runnota! Peuhatessa tuli vaaleanpunaista ihan vähän, mutta kun olen tiputtellija niin kyllä siinä viimeinen toivo karisi. Ja toi oireettomuus + en oirehtinut ovistakaan mitenkään, on lopputulema menkat. Kunhan ei kirot nyt liikaa venyis.
Mietin, pitäiskö käydä kanssa lekurissa ton tiputteluongelman kanssa, josko sais jottain tarraavaa:-) se ei vaan taida oikein kuulua tjottailuun?!??:-)

Iinekselle ovisplussaonnittelut!!!

Bluerose : mikä kierronpäivä sulla on?!? Mä odottelen sun plussaa, jotenkin tuntuu varmalta!

Kiitos kaikille onnitteluista :) Uskoni noihin lääkkeisiin piti kutinsa..JEIII!!

ON: Kp 16 ja tänään aamulla tosiaan ovistestin viiva oli tummempi kuin eilen :) illalla teen CB testin ja niin toivon sitä hymynaamaa siihen :) Liman eritys on runsasta..ei ikää oo tällästä ollut. halut on pysynyt suht normaalin rajoissa (mikä on normaalin raja) noh ihan sama :D Tisseissä ei yhäkään muutoksia.Mahassa nipistelee menkkamaisesti,mutta ei mitenkään häiritsevän kipeästi. Ainoastaan mieliala on noussut ja olen kokoajan hyvällä tuulella. Tänä aamunakaan ei ketuttanu nousta ylös huonosti nukutun yön jälkeen. Heräsin kunnolla kun sain tehtyä sen ovistestin :) HIHIIII!! Onneksi mies tulee tänää ajoissa kotiin niin ehitää pupuilla ennen kun väsymys ottaa vallan ;)

MadH91: Mä olen aina optimistinen..varsinkin nyt kun olen hyvällä tuulella ja haluan kaikille saman fiiliksen :) hyvä jos tepsii <3 Mullakin terot kyllä teki ns. raskauoireita..tai sit se oli enemmänkin mun pää :D Mutta mä niin jaksan uskoa yhä,että plussaat ystävänpäivänä :p oisko hiukan ihanaa <3 Mullakin on sellainen olo,että sitku tärppää niin uskon seuraavan kerran plussaan vasta kun alan halailla pönttöä,mutt kun sitäkään oiretta ei kaikille tule ees koko raskaus aikana :D Siskolta olen paljon tiedustellut millaisia oireita hän sai ennen kuin plussasi. Hänellä oli tosiaan tissit TODELLA kipeät ja ne kasvo samantien yhellä koolla ja sit tuli sitä turhruvuotoa. Mutta kertaakaan hän ei oksentanut tai ollut pahoinvoiva :D Että me olemme kaikki yksilöitä...muista ;) <3 PLUSSATUULIA PALJON PUHALLAN!!!! :p

Kaikille oikein hyvää viikon alkua ja plussia ovis sekä r-testeihin!!! :)
Raskaana oleville isot onnen halit :)
Jännäilijöille tiedoksi..olen hengessä mukana ;)

Muokattu viimeksi:
hienoa kizu että kaikki on menny hyvin, nautihan loppuraskaudestaki, kohtaha sulla on se pienokainen jo sylissä :)

tervetuoa uudet tänne ja plussatuulia :)

on: saapi nähä millai kierto on ja millaset menkat ku en usko että meillä ois tärpänny.

Iinekselle ovisplussa onnittelut!
Hmmm,enpä nyt tiedä olisko vaan flunssa iskeny vai..Olo on ihan krapulainen :confused: Kylmä-kuuma,yrjöttää,ei kiva.

Vkoloppuna vois kyl testata,tuskin sitä ennen mitään näkyy jos on näkyäkseen :grin Ei mitään havaintoo miten km on vaikuttanu kiertoon mut jos olis suht normaali niin tätiä vois ootella vkoloppuna tai alkuviikosta kylään..

Takaisin