Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tiituli, mie kyllä nyt komppaan muita eli keskustelun paikka miehen kanssa. Lueskelin tuolta aiemmista viesteistäsi, että olette useamman kierron ihan tosissanne yrittäneet, eli ehkä miestä alkoi vain jännittämään? Ehkä hän tarvitsee hetken omaa pohtimisaikaa myös? Älä ainakaan anna miehen painostaa itseäsi mihinkään vaan mieti itse mitä haluat, mitkä ovat voimavarasi (jaksatko pahimmassa tapauksessa hoitaa yksin kaksi lasta) tai pystyisitkö elämään sen asian kanssa että olet abortoinut toivotun lapsen. Me ollaan käyty tällainen keskustelu miehen kanssa (vaikka ei edes vielä yritetä) ja olen tehnyt hänelle sen hyvin selväksi että aborttia en tee ja hän sen hyväksyi.

Toivon sinulle kaikkea hyvää ja toivottavasti kyse on vain miehen säikähtämisestä ja pääsette nauttimaan raskaudesta! :)

Diku, varmasti on viallisia testejä :wink Paljos sulla oli nyt dpo ja kiertopäivä?

Pahoittelut negan saaneille :sad001

Tsemppiä kaikille uuteen plussa-aaltoon ja mahtavaa viikonloppua ovisten hyödyntämiseen! :wink

On. Eilen illalla olisi pitänyt se seuraava rengas laittaa, jos niillä jatkettaisiin. Nyt jatkossa kuulostelen koko ajan omia oloja, että tuntuuko erilaiselta :grin Pahoin pelkään vaan, että ovis myöhästyy flunssan vuoksi ja kiertokin pitenee.. No katsotaan kuinka käy :wink
 
Tiituli toivon mukaan asia ratkeaa parhain päin, mies on vain panikoinut hetkellisesti plussasta ja on aidolla innolla kuitenkin mukana sulateltuaan asiaa. Hurjasti voimia.

Parit negat oli testeihin tulleet, mutta eletään toivossa kunnes täti kurvailee paikalle.

Lucky se neulatesti / sormustesti on sellanen huuhaa leikkimielinen testi, joka näyttää montako lasta saat ja sukupuolet järjestyksessä. Variaatioita on varmaan yhtä monta kuin tekijöitä, mut kaikille yhteistä, että vasemman kämmenen päällä riippuva lankaan/hiukseen/kaulaketjuun pujotettu sormus/neula (meillä anoppi käyttää neulaa ja lankaa) tekee tietynlaista liikettä kämmenen yläpuolella lapsen sukupuolen mukaan. Ja sit lapsiluvun täyttyessä pysähtyy.

On: kp 22 dpo 8. Välillä nippailee tai vihlaisee, muuten ei sen kummempaa auringon alla :)
 
Hyvin selitetty tuo sormus-/neulatesti Sintti :) Meillä päin käytettiin sen ihmisen sormusta ja hiusta, jolle testi tehtiin (jos vaan oli tarpeeksi pitkät hiukset). Muistaakseni se meni niin, että jos sormus heilui vaakasuunnassa niin se tarkoitti poikaa, jos jos teki ympyrää niin se tarkoitti tyttöä. Humpuukiahan nämä testit taitaa valitettavasti olla, sillä testin tekijän sormenpäiden mikroliikkeet aiheuttaa noi sormuksen/neulan liikkeet eikä mikään sattuma :grin Mutta hauskaa se silti on :)
 
Hauskaahan tuo on :) ja meillä sattumalta kaikki osuneet kohdilleen, kun on ennen rakenneultraa ja sukupuolen selviämistä tehty. Ja tosiaan ympyrä=tyttö edestakainen=poika. Ja joku oli miehelle tehnyt, mut meillä on aina neula pysähtynyt jos on yritetty. Eli naisille vain näyttänyt ja toisen naisen tekemänä. Noissa netissä pyörivissä ohjeissa on niin, että neulaa hierotaan pikkusormen puolella kämmenen reunaan, mutta ellen väärin muista, anoppi heiluttelee sitä tuossa peukalon hangassa.
 
Tiituli, olipas törkeä kommentti mieheltäsi. Mä en kovin helposti antais anteeksi omalleni jos ei koittais paikata tollasta lausahdusta äkkiä :D koitetaan nyt kuitenkin ymmärtää miestäkin, kun voihan se paniikki iskeä vaik ootte yrittäneet, mut on se silti törkysuu :) keskustelkaa, enkä tosiaan suosittele aborttiin ryhtymistä jos itse et tunne samoin. :)

Plussatuulia kaikille ja tsempit piinapäiviin!! :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Dikun kp on 27-?? On kierto pikkasen sekaisin..Eli dpota en varmaksi osaa sanoa.:confused:
Pissi tikkuun.com.on niin koukuttavaa. :p
 
heis ihanat, mitä kuuluu?

pahoittelut negan saaneille mutta toivoa on ku ei menkkoi näy :)

täällä ei ihmeitä rv 14+4 menossa ja ens viikon perjantaina lääkäriin ku tänää mies tuo vikat 10 injektiota ni ens perjantaina uusimaa resepti ja samal moikkaamaa pikkusta inshaAllah. tänää esikko sai todistuksen ja hän pääsi toiselle luokalle alhamdulillah, kokeet meni ihan hyvin matematiikkaa lukuunottamatta.
 
tervetuloa uusille ja onnea plussanneille.muutamia ultrakuulumisia tais olla kans.ihanaa :)

mie kävin folliultrassa ja vaste on ilmeisesti ollu liian iso,3 oli tyrkyllä.ma ultrataan uusiksi ja katotaan voiko tän kierron käyttää hyödyks.ärsyttävää..
 
elli tsemppiä vai meinaatteko tehä niinku myyh ja todeta että kokeillaan joka tapauksessa :) plussatuulia ja inshaAllah pääsette hyödyntämään tuon tulevan oviksen :)
 
Täällä tänään 5+3 ja just selasin vanhoja ketjuja et syksyllä oli tuhruvuoto alkanut 5+6 joten nyt peukut pystyyn että tästä ei tulisi mitään vuotoja!

Sain tänään soitettua ar-ultran ja se olis 7.7 jolloin olisi kasassa mun laskujen mukaan 6+6. Sitä siis odotellessa. Väsymys on ollut hirveä ja mitään jaksa enää työpäivän jälkeen tehdä. Alkaa ärsyttää jo kun illat vaan nukkuisin ja kaikkea pitäis tehdä. Muuten olo aika normaali. Turvotusta ja tissikipua :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Täällä on Freyjalle kaikki sormet ja varpaat ristissä, että pieni pysyisi matkassa ja että ultassa tulisi vain iloisia uutisia :)

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Elli; mitä meinaatte tehdä? Mullahan oli myös kolme kypsynyt folliultrassa ja sitte inssi päivänä oli kaks 21 mm ja yks 18 mm. Inssiin mentiin silti ja plussahan sieltä tuli. Eilisessä ultrassa ei nyt paljoa näkynyt mutta vaikuttaa siltä että yks matkustaja siellä on. Ens viikolla taas uus ultra. Sitte varmaan varmistuu onko yks vai kaks.

Täällä karmea väsymys joka päivä tissit vähän kipeät. Ens viikon ma, ke ja pe otetaan hcg. Aika ihana oli se lääkäri että laitto näinkin tarkkaan seurantaan. Tietää että pelkään keskenmenoa niin pysytäänpä kartalla mitä tapahtuu.
 
hienoa myyh että sait hyvän lääkärin. täällä minä olen sähköpostitse jaellu hyviä uutisia tuttaville pojan todistuksesta ja lisäks oon neulonu, itteä huippaa iha hirveest tänää ja tajuton väsymys ettei ol rajaa.
 
Tiituli tsemppiä :Heartred Jospa mieskin vähän asiaa sulateltuaan tulee toisiin aatoksiin.

Freyjalle myös paljon tsemppiä ja täälläkin sormet ja varpaat ristissä että kaikki menee hyvin!

Ja tietysti kaikille muillekin plussatuulia!Pidetään aalto liikkeellä :talk017
 
Hei, syökö kenenkää mies täällä foolihappoa? Luin just pakkauksesta että miehen olisi myös hyvä syödä? :) kaikkea sitä oppii. Tottakai sitä saa ravinnosta mutta ihan lisänä suositellaan miehelle myös.

Onnea Gatusa pojan todistuksesta. :)
 
pezdorado; meillä molemmat on syönyt foolihappoa koko yritysajan. Tai mä oon syöny odotusajan vitamiineja ja mies monivitamiinia ja foolihappoa, sinkkiä, kalaöljytabletteja ja alko ja tupakka pois. Näin tosiaan suosittelevat.

Kertokaa selkeästi tyhmälle miten tuon odotusajan ticcerin saa tuohon alas. Semmoset tyhmän ohjeet.
 
Testipäivät:

Lauruska 23.6
Herhis 24.6.
Diku 27.6
jonnamaria 27.6
Marikki 2.7.
Silv 2.7
Sintti2014 5.7.
Ambriina 8.7
Anis 12.7
Marras 13.7.
Satsa 13.7
Lucky 17.7
naranja 18.7
elaffy 18-20.7
Larissa 21.7.
Siija 24.7.
Elli28 ?
Myssy ?
Granger ?
Etsijä ?
Mustikka ?
Nuuhku?
Aida?
zorro86?
DarkMimosa ?
loora84 ?
( yht. 26 )

Plussanneina jutuissa mukana Gatusa, MadH91, J3nni, Mju, Janeh, MarinaMelina, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Freyja86, Dawwe, Myyh, Tiarella (yht.17)

Mä olin jostain kumman syystä yhtäkkii noussu listas takas ylös. No nyt heivasin itteni alas kysymysmerkillä kun vasta sit seuraavaa kiertoo voin laittaa päivämääräl jos toi ukko olis kunnos sillon... :)
 
täytyy sit ostaa miehelle oma vitamiinipurkki :) Eihän sitä tiedä jos miehen sperma olisi viallista. :D Alkoholi on vähentynyt miehellä sekä tupakointi mutta lopettaa ei suostu...
 
Yritin laittaa tuota ticceriä mut ei se näy niinku pitäis... täytyypä poistaa ja yrittää uudelleen
 
Takaisin
Top