Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tulipa tässä ohimennen mieleeni sellainen asia, että ootteko tehneet ns. neula- tai sormustestiä koskaan? Näin niinkuin kerran kuumeillaan :) Vaikka itse pidän ihan humpuukina tuollaisia, niin anoppi on aina raskaana ollessani tehnyt ja on ihan oikein lapset näyttänyt.
 
Sintti, mulle on tehty useamman kerran (eri henkilöt tehneet) ja aina on povattu kaksospoikia :grin Mulla on kyllä geeneissä taipuvaisuus kaksosiin sekä isän että äidin puolelta, joten saa nähdä :wink Ja vaikkaa humpuukia onkin niin hauskaa sellaista :)
 
Mua jäi hiukan kyllä harmittamaan, kun keskenmenneen raskauden alussa taas anoppi teki ja näytti olemassaolevat lapset ihan oikein ja sit poikaa. Lopetettiin siihen, eikä koitettu, olisko näyttänyt vielä lisää. Ja mahtoiko "näyttää" tuon keskenmenneen siksi pojaksi... Noh täytynee tehdä taas joku kerta kunnolla :)
 
Nonni, reissu käyty. Ultrassa näkyi jotain ihan pientä, viikot vielä niin alussa. Mutta vaikuttais että ei ainakaan kohdunulkoinen olis. Hcg oli noussut, eli eilen aamulla otetussa se oli 1571 ja nyt oli 2307. Haluavat nyt juitenki seurata eli ens viikolla tuonne uudestaan ultraan. Ja määräs että omassa tk:ssa otetaan hcg joka toinen päivä. Näillä mennään nyt.
 
itse tein(mies teki) testin ja poika ja kaksi tyttö :D toimiiko toi testi miehellä? Tein tuon miehelle ja hänelle näytti vain tyttöjä :D apua kuka on mun lapsen isä?? :D
 
Ihania uutisia Myyh,ja kuulostaa todella hyvälle toi seuranta-pääset melkein reaaliajassa seuraamaan raskauden kulkua.

Sormustesti on tuttu juttu,tosin käytän sormusta,eli heiluria,muuhunkin,noita kun oon ;)

Meillä kanssa näytti miehelle viel tän mei yhteisen muksun jälkeen yhtä,ja mulle ei näyttäny muutakuin tähän nykyiseen kuopukseen saakka.
Taisin tehdä kuopuksen raskausaikana tän itselle.

Tyhmä kysymys: kauanko kiinnittymiskipu kestää?
Alkaaks mulla menkat kun on toista päivää jo jomoa,vai voiko olla kiinnittymisjuttuja,dpo kai 9
 
:) mullakin kävi niin et kun luin pari sivua ja alan nyt kirjoittaa niin en muista enää mitä piti kirjoittaa :D

Marikki, mulla aikanaan oli menkkajomoja tosi aikasin, ja olin ihan täysin varma et menkat sieltä alkaa, ja olin tavallaan jo asennoitunut niihin, mut ei sit alkaneetkaan ;)

Tuosta mun hämmentävän tummasta ovistestistä, sen varmaan näkee sit parin viikon päästä näyttikö oikein ja tärppäskö :) Varmuuden vuoks hyödynnys. Hih hii...
 
iltaa ihanat, nyt on tuttavat käyny kylässä ja lähtivät. oli mukava nähä heitä ja jutella myös omalla kielellä. anopin ruoka sai taasen kehuja, kuulemma parasta cous cousia ja lammasta mitä ovat syöneet, no tanskalainen tiesiki jo ennestää mitä oottaa ku on käyny aiemminki kerran kylässä mut nyt sit suomalainenki pääs maistamaan. esikolla oli HIUKKA LIIKAA energiaa ja oli niin tohkeissaa hänelle osoitetusta laatikosta ettei meinannu pysyy paikallaa ja ravas kysyys et saako avata jo ni sanottii et kysypä äidin tutulta ni hän anto luvan avata jo ni oli ku Eid konsanaa, laatikko täynnä leluja, kirjoja ja muuta. lisäksi sai karkkia. me annettii heille mein kasvimaalta kurkkuja ku olivat et nyt he muistaa miltä kurkun pitää maistua ku meillä luonnonmukasest kasvatettu ilman mitää torjunta-aineita ni olivat niin ihastuneita kasvimaan tuotteisiin.

myyh mashaAllah aivan ihanaa että siellä näkyi pientä alkua jo ja hormonit nousussa. hyvä että sinulla on nyt tiuhaan ultrat ja hcg:n tarkkailu alhamdulillah.

tsemppiä piinailijoille ja plussatuulia kaikille. en jaksa kahlata kaikkia sivuja läpi nyt. :)
 
Hyvä Myyh!!!
Tervetuloa uudet.

Ootteko muuten testailleet miehen kanssa plussanne (tai miksei negatkin) vai kertoneet tulokset myöhemmin?
Mulla on kutina että saattaa tulla plussa aamulla ja mies mökillä. Tulee huomenna kun oon töissä ja lähtee Tuskaan, eli nähdään seuraavan kerran joko myöhään kun on tuiskeessa tai la aamuna kankkusessa... blaah. odottaakko sinne vai testailla yksinään?

Oliko Dikulla jännäpäivä kanssa huomenna?
 
Muokattu viimeksi:
Minä oon aina hetkisen sulatellut asiaa ensin, en siis yhdessä käsi kädessä vessanpytyllä :P En tiedä kuinka kauaa jaksaisin olla pöksyissäni jos ois hyviä uutisia? :D Sen kerran kun plussa tuli, mies oli ulkona, mut näytin tikkua heti kun palasi kotiin tunnin parin päästä. Enkä tiedä riittäiskö kärsivällisyys siihen että odottais testin tekemistä kunnes mies palaa :)
 
mä aina testaan yksin ja oon suunnitellut jo miten sit kerron ku plussa tulee :) mies oppinut jo huomaa kun teen testin ja Sanomattakin aina tiennyt tuloksen. Silmät kuulemma aina sellaiset että purskahdan itkuun.. :/ kivempi olis yhdessä jännittää mut en ainakaa pysty vielä...
 
Me ollaan testattu aina yhdessä mut ei tosiaan vessassa :grin Mies on tosin joutunu aina hakeen testin ja kattoon tuloksen ensin kun miä en uskalla :)
 
Ehkä se on tämä alkuinnostus. Toinen yrityskierto vasta menossa. Olishan se hurjaa jos heti tärppää... kuvotus on kyllä ollut lievää viikon verran - tai sit se on vaan masuflunssaa:confused005
 
Mä testaan myös aina itsekseni. Mies tietää ehkä 1% negoista testeistä. Oon säästäny positiiviset testit ja nykyisin täytyy olla kaikki näyttää, kun muuten ei usko. Luulee siis mun huijaavan, ellei näe niitä olevan yhden enemmän kuin ennen ;)
 
Jonnamaria voihan se olla tärppi, mutta luulen, että mulla ainakin ois maha sekasin ihan vaan jännityksestä jo :grin Tsemppiä!

Itse en oo vielä testejä tehnyt, mutta luulen, että haluaisin ne yhdessä miehen kanssa tehdä. Tai, että se olis kotona.
 
Takaisin
Top