Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
KÄÄÄK, auttakaa naiset tai kertokaa jos jollain ollut samanlainen tilanne. Kerroin tänään miehelle raskaudesta kun tein digitestin ja Inäytti raskaana 2-3 :) mutta yllättäen mies kertoikin ettei halua lasta että ei hänen mielestään ole oikea hetki. Itse en aborttia haluasi edes ajatella, mutta onko se nyt oikein sitten miestä kohtaan? Meillä on jo 3-vuotias tytär ja mielelläni pikkusisaren hänelle hankkisin. Pelkään että jos aborttiin suostun, se jättää minulle ikuiset haavat ja tulen tuntemaan syyllisyyttä lopun ikääni :crybaby2Aivan kamala tilanne, enkä tiedä mitä tekisin..
 
Oon muuten tipahtanu listalta :sad001 Satsa mut sinne jo kerran lisäs. Eli testipäivä 24.7. Jos joku kiltti viittis.. Mä kuitenkin sotken koko listan jos ite yritän.
 
http://aijaa.com/CdfnTi
CdfnTi


Siinä mun tän Iltanen rv 4+6 eli suunta on vahvistumaan päin :)

Sitten toivotan minäkin tänne tervetuloa uusille, vaikka huutelenkin jo "toiselta" puolelta.

Myyhin hyvistä uutisista tulin tosi hyvälle mielelle, ihana kuulla että sua seurataan nyt noin hyvin!

Kaikille muulle hurjasti tsemppiä ja toivotan plussatuulia joka puhaltais teidät kaikki vähitelleen tuonne meidän joukkoon!

Tiituli90 Jos te olette jättäneet ehkäsyn yhteisestä päätöksestä niin minusta on mieheltä tyhmä veto tässä vaiheessa sanoa ettei olisikaan oikea aika kun "vahinko" on jo voinut sattua ja tässä tapauksessa sattunut. Ehdottiko miehes suoraan aborttia vai heittikö vaan yleisesti empien ettei ehkä olekaan oikea aika, eli oisko jotain paniikin omaista kun tärppäskin äkkiä?
Abortti itsessään taas on semmonen asia jota kannattaa harkita hyvin tarkoin. Jos teillä ennestään kerra on lapsi, on homma teille tuttua ja osaatte varmaan arvioida oman jaksamisenne. Minusta abortti ei vaan ole oikea ratkaisu jos lasta on ensin haluttu ja elämäntilanne sen muilta osin kestää ja toiselle yhtäkkiä vaan tuleeki mieleen että eipäs juupas eipäs.

Jos taas eteen tulee tilanne että mies vai vauva oletko pohtinut kumman valitset? Entä jos teet abortin vastoin omaa halua, pystytkö elämään asian kanssa syyllistämättä miestäsi? Se syyllisyys kun voi ajaa suhteen ennenpitkää karille.

Ihan kehottaisin jossain vaiheessa puhumaan miehen kanssa siitä mikä tekee tilanteesta sellaisen ettei vauva nyt olisikaan sopiva ja sitten miettimään valintoja ja seurauksia.

Itse varmaan vastaavassa tilanteessa sanoisin että turha itkeä kun paska on jo housussa. :p
 
Muokattu viimeksi:
Näkeekö muut kuvan Dawwen linkistä? Mulle sanoo että kuva on poistettu :S

Sent from my GT-S7275R using Vau Foorumi mobile app
 
Voi ei Tiituli90. Oliko kyseessä harhalaukaus vai muuttuiko miehen mieli? Voin vain kuvitella mmiltä tuntuis jos oma äijä viskais tuolla myrkyllä. Teillä jo lapsi kumminkin on eli ei mene ekan jännäämisen piikkin. Voisko mies kuvitella tottuvansa ajatukseen sisaruksesta? Eihän se sieltä huomenna ole tulossa ja tilanne voi olla 9kk päästä ihan toinen. Elämä vie - ihminen vikisee
 
voi ei tiituli iha hirveetä mitä tuo miehes päästi suustaa, ettei vaa ois sellast pelkoa et miten jaksaa useamman pienen kanssa ja talousasiat kans mietityttää. jos haluut pitää lapsen ni parempi että teet niin koska ite huomasin tässä vuosien mittaa että ei sitä lasta aina niin helposti saada. aina sitä jotenkin pärjää ja miehesi vaan tarvitsee aikaa totuttautua ajatukseen. ja jos kerran ei muka halunnu ni miksei käyttän ehkäsyä sitten. siihe raskautumiseen aina tarvitaa myös mies ei pelkkää naista.

minäkää en saa kuvaa auki kun sanoo että poistettu.
 
Kuva näkyy mulle kun linkistä avaa.

Voi ei, Tiituli, puhukaa miehen kanssa rauhassa kun olette saaneet miettiä asiaa ensin :Heartred
 
Tiituli ,voi mikä tilanne.Vauvan alku on sun oma aarre,sinä päätät.Tarkastele asiaa sydämellä.Älä mee painostukseen niinku minä,ikuiset vuotavat haavat siitä.Muuta en voi sanoa.Toivon parasta teille-iso rakastava sydän ja lohtuhali
@marikki by mobile
 
Testipäivät:

Lauruska 23.6
Herhis 24.6.
Diku 27.6
loora84 1.-19.7
jonnamaria 27.6
Marikki 2.7.
Silv 2.7
Sintti2014 5.7.
Ambriina 8.7
Anis 12.7
Marras 13.7.
Satsa 13.7
Lucky 17.7
naranja 18.7
elaffy 18-20.7
Larissa 21.7.
Siija 24.7.
Elli28 ?
Myssy ?
Granger ?
Etsijä ?
Mustikka ?
Nuuhku?
Aida?
zorro86?
DarkMimosa ?

( yht. 26 )

Plussanneina jutuissa mukana Gatusa, MadH91, J3nni, Mju, Janeh, MarinaMelina, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Freyja86, Dawwe, Myyh, Tiarella (yht.17)

Siija lisätty takaisin, toivottavasti kaikki muut on kyydissä :)
 
Tiituli: ymmärsin aiemmasta viestistä, että olette yhdessä tuumin yrittäneet vauvaa, mikä kumma miehen mielipiteen taustalla on? :confused: Eihän tuo oikein tyhjästä voi nyt tulla. Mahdottomasti jaksamista tilanteen selvittämiseen!
 
Tiituli: keskustele ukkos kans mikä on syy oikeasti ja kyllähän se riskit tietää että raskaaksi voi tulla, turha enää katua! Itse sanoisin suorat sanat! Aborttia en tekis jos isäntä päättäski yhtäkkiä toisin! Enkä kyllä muustakaan syystä! Elämää voi elää muullonki, lapsia ei saa millon vaan haluaa!! En tiedä teidän tapausta mutta omalla kohdalla varmaan keräisin kimpsut ja kampsut ja lähtisin jos tuollasta ukko töksäyttäs. Oon niin muutenki tympääntynyt isäntään tällä hetkellä! Jaksuja tiituli! Ja eiks ne yleensä toiset ja kolmannet ole helpompia kum ekat ja eka saa leikkiseuraa sit... ;) jos sille tuli miehelles joku paniikki.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Muokattu viimeksi:
Tiituli; mulla alko vähän keittään tuo miehes asenne. Kai nyt aikuinen mies tietää mitä seuraa kun ilman ehkäsyä mennään, että sen seurauksena voi raskaaksi tulla. Miehes on ollu ihan samalla tavalla mukana asiassa ja vastuussa siitä. Nytkö sitten sun pitäis kärsiä asiasta pahimmalla mahdollisella tavalla. Puhuisin miehen kanssa ja saisi kyllä perustella asian melkoisen hyvin. Kamala tilanne sulle. Toivottavasti on mieheltä vaan joku typerä alkureagtio ja saatte asian selvitettyä.
 
Neg tuli että paukahti.:confused013
Ei kumminkaan kirvestä kaivoon. Saatan olla etuajassa tikkuineni kun on epäsäännöllinen kierto. Etova olokin jatkuu...
 
Hei, itse selaan netistä jos kuitenkin viel yhden kierron tikuttelisi ovistestejä ja löysin tälläisen hedelmällisyystestin, onko kokemusta kellää? Entä sylkitestit oviksen bongailuu?
 
Pezdorado; en osaa sylkitesteistä sanoa. Mulle Väestöliiton lääkäri sanoi että käyttää ainoastaan niitä ovistestejä joita myydään apteekeissa. Että ovat klinikalla nähneet monesti kun asiakas on tullut inssiin ni netistä tilatut testit on näyttänyt oviksen väärin. Ite sitte siirryin käyttämään cb:n digitaalista kun sitä piti lääkäri parhaimpana. Että näissä netistä tilatuissa ei ole takeita laadunvalvonnasta ja sekaan mahtuu paljon susi kappaleita. Apteekeissa myytävillä on tietty taso joka pitää täyttyä testien luotettavuudessa ja siksi huomattavasti luotettavempia.
 
Tiituli90: mulla kävi melki sama juttu tos kaks vuotta sitten, toki pillerit petti. Oltiin oltu yhdessä (on-off) pari vuotta. Yhteisiä lapsia ei ollu. Ite ollu aina sitä mieltä et en missään nimessä tekis aborttia mut mies sit sai "käännettyä mun pään" (kuulostaapa pahalta :D). Mut nyt kun asiaa ajattelen ni ehkä se oikeesti vaan oli niin väärä hetki, nyt se tuntuu oikeelta ratkasulta. Vaikka se tulee mieleen aina välillä, ja itkettääkin mut mä tiedän sen et meillä ei olis perhe kasassa jos laps olis siihen väliin tullu.. Nyt on asia eri, kun molemmat odotetaan innoissaan tärppiä, nää piinailut on onneks aika pian piinailtu ;) periaattees voisin jo sunnuntaina testailla, laskujeni mukaan pitäs plussa pärähtää jos on tullakseen.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Myyh: Hyvin hormonit nousussa,..Mikäs on vointisi?

Voi Tiituli mikä sammakkojen sammakko miehesi suusta ulos tuli,toivottavasti asia selkenee parhain päin. Voimia :Heartbigred

Nega tuli tikkuun,taitaa olla viallisia kun väärin näyttävät :) Tätiä ei näy,ei toivoa niin kauan..:oops:
Plussa aalto perjantain kunniaksi :smiley-bounce016:sign17:sign19:sign17
 
Takaisin
Top