Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi tätä elämää, en ymmärrä nyt yhtään mitä mun mahassa tapahtuu. nyt on siis kp 31/?, dpo 15-16, ja alamahalla oikealla ihan sellaiset ovistuntemukset ollu tänään, eli polttelua, kipua ja painetta (tässä kierrossa alunperin vasemmalta ovis) ja ylämahassa lisäksi närästyskipu/kipu. testi oli eilen negatiivinen ja mieli sen mukainen. Kai tässä pitäis ajatella läheneviä menkkoja, vaikka elättelenkin tietty toiveita et ne ei tulis... Toi toispuoleinen kiputuntemus on vaan niin outo ollakseen menkoistakaan, mutta mitä sitten?? ÄÄÄhhh tätä epätietoutta... Aattelin testata sunnuntaina seuraavaks, jos siis menkat ei tuliskaan.
 
Aida, ihana nimi kierrolla ja projektilla <3 Mistä tilasit testejä ja mitä maksoi? Itellä polttelis myös tilata, jos ei tähän niin ens kiertoon :D

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Muokattu viimeksi:
Kituna, kurja tilanne :( Tikutitko silloin aiemmin oviksen? Mietin, että jos se olisikin myöhässä jostain syystä (sairastuminen, stressi, jännitys esim. reissun tai muun vuoksi) ja siksi olisi myöskin menkat/plussa myöhässä? Toivottavasti saat lähipäivinä selvyyttä tilanteeseen :)

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Tälle me naurettiin miehen kans että miks edes ostaa raskaustestejä! Ylimmäinen on muutamia päiviä sitten tehty raskaustesti, keskimmäinen ja alin ovulaatiotestejä. Selvemmin ovistesti näyttää positiivista.
 

Liitteet

  • 20140625_201642.jpg
    20140625_201642.jpg
    758.9 KB · Katsottu: 132
Tervetuloa uudet myös minun puolestani!
Hyvä että Myyhin tilanne on selvenemään päin! :)
Nyt en muista kenen mies oli päästänyt suustansa sammakoita, mutta todella ikävä tilanne tuollainen! Keskustelua kehiin!

Opettelen täällä käyttämään uutta tietokonetta, sori jos tulee virheitä, näppäimet on ihan oudot!
Tänään on kp18, kp 10, 11, 12 ja muistaakseni kp 15 hyödynnettiin, muuten tämä viikko vaati veronsa kun on pitänyt remppaa miehellä tehdä työpäivien lisäksi, ei ole vain jaksanut.
Otin asenteen kuitenkin että ei stressiä tai syyllistämistä, se tulee kun on aika vaikka joinain iltoina oma tympääntyminen oli aika vaikea niellä, sitä kun tahtoisi panostaa aina näin tärppiviikolla.
Ovis kivut ovat olleet selkeät ja vihloo edelleen. Edellisessä kierrossa vihlonta jatkui menkkoihin asti eli enpä kuvittele turhan suuria vaikka toivoa on tietenkin. Menkkojen pitäisi alkaa 10 heinäkuuta, eli toivottavasti jaksan testien kanssa sinne asti, haha! Lähellä syntymäpäivääni joten olisikin makea lahja jos ei alkaisikaan!!! :Heartred
 
pezdorado, minä oon hommannut niitä melkein vuoden verran kirppiksiltä ja kaupoista. Vielä puuttuu jotain, en edes tiiä mitä kaikkea puuttuu? Isoimmat puuttuu ainakin. :) sukkia on tosi paljon. Potkareita puuttuu.

Sent from my LG-E610 using Vau Foorumi mobile app
 
Jostain jos löytää tiedon mitä kaikkea sitä pitää ostaa? Kaikki vaatteet ja isommat. Kun en kauheesti tiedä mitä pitää olla. :D

Eilen huvikseen testasin ovistikulla onko pieni mukana siellä se oli selvästi. :) äsken otin ekan foolin.

Sent from my LG-E610 using Vau Foorumi mobile app
 
meillä on niin iso koti että mä olen tehnyt huoneen valmiiksi ja multa löytyy rattaita myöten kaikki. :D potta ja syöttötuoli puuttuu. Lelujakin on. Mietin vaan että oonko ainoa"hullu" niin kuin mies sanoo. Iltalehti julkaisi artikkelin jossa oli lista mitä pitää ostaa ja multa löytyy kaikki paitsi vauva. :DD
 
noniin.
Ei auta jatkaa sitä, että syön kahden edestä. Tänään on kp 1. Olo tuntuu aika mukavalta sitten kuitenkin, koska a) pillereiden jälkeen kierto voi alkaa olee ihan tarkka 27.5. ja 27.6, b) aion ottaa norsuannoksen buranaa enkä pelkää aiheuttavani ongelmia ja c) aion juoda viiniä illalla :D
 
Kituna, sulla on oikea asenne tähän hommaan ;) Kiertohan saattaa heitellä paljonkin hormonaalisen ehkäisyn jälkeen, joten toi on kyllä hyvin. Itse tässä jännityksellä odotan, että miten kierrot lähtee kulkemaan... Oli kyllä silloin 10 vuotta sitten lähes aina tasan 28 päivää, mutta onhan tuo voinut iän mukana muuttua.

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Testipäivät:

Diku 27.6
jonnamaria 27.6
Marikki 2.7.
Silv 2.7
Sintti2014 5.7.
Ambriina 8.7
Anis 12.7
Marras 13.7.
Satsa 13.7
Lucky 17.7
naranja 18.7
elaffy 18-20.7
Larissa 21.7.
Siija 24.7.
Elli28 ?
Myssy ?
Granger ?
Etsijä ?
Mustikka ?
Nuuhku?
Aida?
zorro86?
DarkMimosa ?
loora84 ?
Lauruska?
Herhis?
( yht. 26 )

Plussanneina jutuissa mukana Gatusa, MadH91, J3nni, Mju, Janeh, MarinaMelina, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Freyja86, Dawwe, Myyh, Tiarella (yht.17)

Siivoilin menneet päivät ja vaihdoin kysymysmerkkeihin.Kohta päästäänkin jo heinäkuun puolelle :)
 
hmm mä oon puhelimella täällä et en pääse linkittää. Googleen kun kirjoittaa että mitä ostaa vauvaa varten löytyy paljon listoja :)
 
Pezdorado: Mulla muutama vauvatavara jo ostettuna ja tungin ne visusti yläkaappiin perälle ettei ne muistuta liikaa vauvan yrittämisestä. Vielä en oo kaivanut niitä esille, ehkä teen sen sit nt-ultran jälkeen jos siellä kaikki hyvin :)

Tiarella: Periaatteessa muistuttaa huuliherpestä mut niihin kyllä puhkeaa rakko ja se kutiaa ja kuumottaa kunnolla. Ehkä tuo on allergiaa tms. Mullahan tässä raskaudessa puhkesi jonkin asteinen ihottuma, kun hiusraja alkoi hilseillä kunnolla ja punaisia läiskiä ilmaantui. Kuiva iho muutenkin kun on. Huuliherpes mulla puhkeaa aika usein stressin purkaantuessa.

ON: Sain ajan varhaisultraan reilun viikon päähän. Silloin siis olisi 6+9 joten ehkäpä jotain jo selviää siellä :) Väsymys edelleen on valtaisa joten taidan kohta lähteä uinumaan.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top