Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Satsa hiukset ja iho rasvoittuu nopeammin.kaiken lisäksi ala-vatsa kivut tulleet sen myötä kovemmiksi.pahaa oloa en ole siihen yhdistänyt.
 
Laitoin itteni tonne kysymysmerkillä koska ei pystytty tätä kiertoo hyödyntämään...miehen leikkaus kohta tulehtu tosi pahasti ja käy jatkuvasti haavahoitajalla. toivottavasti olis ens kiertoon mennessä kunnossa...

Onnea plussanneille ja tsemppiä kaikille... :)
 
Voihan se olla että oon vaan niin hormoneilla kyllästetty nyt että kroppa menee sekasin..Mitään en ainakaan jätä pois,tulkoon vaikka mikä olo!Mitähän tästä tulee kun pääsen liittään terolutitkin mukaan :rolleyes:
 
mulle ainakin lääkäri sanoi että clomeista voisi saada sivuvaikutuksen monikkoraskauden. Eikö teitä pelota kaksoset tai kolmoset? Kai s on sama kaikilla hormoneillä. :) Toivon että saan pian itsekin apua noist mutta gyne aikaa odotellessa... 3-4kk jonot täällä..
 
Anteeksi pikainen omanapailu.

Lääkäri laittaa lähetteen tuohon meidän yliopistolliseen sairaalaan gynelle että ultraavat tänään siellä. Näiden kipujen takia haluavat tarkastaa tilanteen. No, hcg oli ihan ok, 1570. Eli vastaa viikkoja. Mutta ultrataan varalta jos vaikka jotain näkyis. Kyllä nyt jännittää mennä mutta toivottavasti kaikki ok.
 
Pezdorado; meillä just hoidoilla alkanut raskaus. Inssiä tehdessä oli ainakin kaks munasolua kypsynyt. Toki on mahdollisuus monikko raskauteen mutta meillä ollu tässä niin paljo vastoinkäymisiä että ei pelota monikkoraskauden mahdollisuus. Jos niin käy niin sen mukaan sitte eletään.
 
pezdorado miä oisin ikionnellinen jos tulis kaksoset :grin Tiedän kyllä riskit ja mullahan noiden keskenmenojen takia muutenkin riskiraskaus tulee olemaan mutta minkäs teet kun haaveena aina ollu kaksoset..
Me käydään yksityisellä niin sillä näin nopeeta toimintaa,nyt vasta vähän reilu kuukaus menny viimesimmästä keskenmenosta.
 
mä haluisin mennä yksityiselle mutta mies ei anna. se on niin pihi :D Myyh:kauan kerkesit käyttää hormoneja ?
 
Hei ihanat!

Olen ollut hetken lukematta viestejä täällä, kun tahdoin aatella muutaki. Rupes hieman ressitaso nousee eikä petipuuhista tullu oikee mitää. Aattelin nyt tulla kirjottelemaan ja katsomaan mitä tänne kuuluu. Onnea ja tarrasukkia plussanneille ja tsemppii oviksen pongailuihin. Me taasen täällä jännäämme onnistuimmeko hyödyntään oviksen. Ensi viikon lopussa pitäisi selvitä :) Olemme mieheni kanssa tässä touhussa sillä asenteella et kun luoja suo ja aika näyttää milloin on oikea aika meidän perheen kasvaa yhdellä tai useammalla jäsenellä <3
Mukavaa kesänjatkoa kaikille!
 
Mulla ei clomeista oo kokemusta mutta keskenmennyt raskaus olisi ollut tuplaraskaus ja ilman mitään hoitoja. Eikä tietääkseni kummallakaan kaksosia suvussa. Nyt hieman jännittää että miten tämä, kun kuitenkin kaksosraskaus aina yksi riski km.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
freyja, mä oisin niin akade jos taas oottat kaksosia <3 mä oon pienen ikäni (niin ku iedät) halunnu kaksoset tai kolmoset :) mut oon niiiiiiiin onnellinen puolestas..pidän peukkui et pysyy nyt loppuun,asti <3
 
mulla on yksi keskenmeno takana vuodelta 2009.. Ei suunniteltu mutta jäi arvet sieluun että oliko mun raskaudet siinä. Söin pillereitä vielä Sillon... Inhottaa ku nyt ei tärppää :(
 
Tervetuloa Siija tännekin puolelle ja samoin tervehdyksiä vaan muillekin uusille :)

Myssyllä aika häkellyttävän vahvat viivat ovistestissä! Joko ovis jo olevinaan oli vai onko tämä sitä vai jotain muuta?! :eek:;)

Täällä niin oottelen, että Myyh tulee kertomaan ultrakuulumiset :)

Omasta navasta ei juuri ole kerrottavaa. Kp 4 ja menkat alkaa hiipumaan. Sitten vaan oottelemaan sitä ekaa ovista vuosiin. Mies ei btw vieläkään ole näemmä niitä kumeja hankkinut vaikka olen tasaiseen tahtiin varoitellut, että musta tulee kohta nymfomaani, kun olen omien hormonien vallassa :D

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Myyhn kuulumisia odotellessa.

Onnea j3nni ultra uutisista.

Oliko joku muuki kayny ultrassa???? Jos oli niin onnea! Taalla te kirjotatte semmosta vauhtii et ma en pysy peras ;) aina on pari sivuu luettavana ja ku loppuun paasen unohtuu mita alus luki :p

Tanne ei uutta, kp 18? kai. Ovista en ole huomannu :/
Seuraava joka listaa muokkaa voisko siirtaa mut ja laittaa ? peraa. Kiitos
 
Lauruska 23.6
Herhis 24.6.
Diku 27.6
loora84 1.-19.7
jonnamaria 27.6
Marikki 2.7.
Silv 2.7
Sintti2014 5.7.
Ambriina 8.7
Anis 12.7
Marras 13.7.
Satsa 13.7
Lucky 17.7
naranja 18.7
elaffy 18-20.7
Larissa 21.7.
Elli28 ?
Myssy ?
Granger ?
Etsijä ?
Mustikka ?
Nuuhku?
Aida?
zorro86?
DarkMimosa ?

( yht. 25 )

Plussanneina jutuissa mukana Gatusa, MadH91, J3nni, Mju, Janeh, MarinaMelina, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Freyja86, Dawwe, Myyh, Tiarella (yht.17)
 
Takaisin
Top