Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
lucky toi on se miesten ajattelutapa ja logiikka ei hänessä ol vika vaa muissa. kuten sanonta menee it takes two to tango eli ei se iha pelkästää yhestä ihmisestä ol kiinni noissa asioissa ja muissakaan. jaksamista tilanteen kanssa, inshaAllah tilanne paranee kuitenkin.

tervetuloa uudet ja plussatuulia :)

täällä aamusta jo vähä klo 5 jälkee noustu ja alettu siivoomaa, nyt mies lähti viemää raaka-aineita äidillensä että äitee valmistaa aterian (eipä ol kaikki minun harteilla) nyt on tauko ku siivoukset hoidetaa yhessä... nukkuminen ollu mitä on ja sain kuulla eilen että meille tuleeki kaks vierasta, mun toinenki tuttava tulee tänne samalla ku molemmat ovat samas kaupungissa ja tuntevat toisensa ni näkee pitkäst aikaa, skandinaavista seuraa vihdoin kotona ees vähä aikaa jipii!!! :)
 
Tervetuloa uusille :welcome
Tsemppiä piinailijoille piinailuun :)

Oman tikun tuntkinta tuotti negan :sad001 Mutta tätiä ei näy eikä kuulu,vv senkin edestä :rolleyes:
 
Lauruska 23.6
Herhis 24.6.
Diku 27.6
DarkMimosa 29.6
loora84 1.-19.7
jonnamaria 27.6
Marikki 2.7.
Silv 2.7
Sintti2014 5.7.
Ambriina 8.7
Anis 12.7
Marras 13.7.
Satsa 13.7
Lucky 17.7
naranja 18.7
elaffy 18-20.7
Larissa 21.7.
Elli28 ?
Myssy ?
Granger ?
Etsijä ?
Mustikka ?
Nuuhku?
Aida?
zorro86?

( yht. 24 )

Plussanneina jutuissa mukana Gatusa, MadH91, J3nni, Mju, Janeh, MarinaMelina, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Freyja86, Dawwe, Myyh, Tiarella (yht.17 )
 
huu!


Ensimmäinen raskaustesti tehty, ja selkeääkin selkeämpi negatiivinen tulos tuli... :( Voi sitä peiteltyä pettymystä meissä molemmissa... toisaalta, oletettavasti dpo 15, joten toivoa ehkä vielä on....? onhan tämä ihan hullun myllyä koko juttu!
 
Mitä kettua? :) kp11,12,13,14,15 ja tänään 16 (tein yhden ylimääräisen jostain syystä).
 

Liitteet

  • ot.jpg
    ot.jpg
    233.9 KB · Katsottu: 115
Huomentapäivää!

Siirryin nyt tänne ketjuun tuolta Yrittämisen 2014 aloittavat esittelemään itseni. Eli täällä 26v vauvahaaveilija ja vauvakuumehan iski kuin salama kirkkaalta taivaalta siinä Maaliskuun paikkeilla. Aina mielen perukoilla ollut, että joskus sitten lapsia, mutta kaipa se kello sitten rupesi tikittelemään (lue: räjähtämään) tässä sitten. Miehen kanssa yhteistä taivalta takana sellaset 6 ja puol vuotta ja esikoinen meille molemmille ois nyt toiveissa. Nuvaringiä oon käyttäny sen 6 vuotta, joten mitään hajua ei oo luomukierron pituudesta ja tänään siis kp 1/?. Yk 1.

Aluksi oli tarkoitus aloittaa lapsenteko hommat vasta syksyllä, mutta sitten jätettiin nyt rengas jo pois "kierron tasaamiseksi" ja sitten mies kyselikin jo tämän kuun mahdollisia tärppipäiviä ja päätettiin yhteistuumin aloittaa jo tässä kuussa. :p

Eli mut saa lisätä listaan ken osaa ja viittii, testipäiväksi varmaan 24.7. :happy7 Voi että olen innoissani! :love7
 
kituna toivoa on niin kauan kun tätiä ei näy :)

Myssy tuo alimmainen on ihan samallainen mitä ite testasin raskaana ollessa huvikseen ovistestillä :grin

Tervetuloa Siija :)

Diku
vv saattaa olla hyvä merkki!:signs003

On: Kellään kokemusta kortisonista samaan vaivaan?Järkyttävän huono olo heti aamusta..Oletan että johtuu noista koska ainakaan tuosta DHEAsta ei pitäis haittavaikutuksia tulla.Mitä nyt tissit on turvonnu yön aikana uusiin ulottuvuuksiin mut se nyt ei oo haitta :grin
 
Muokattu viimeksi:
Seuraavat testipäivät:

Lauruska 23.6
Herhis 24.6.
Diku 27.6
DarkMimosa 29.6
loora84 1.-19.7
jonnamaria 27.6
Marikki 2.7.
Silv 2.7
Sintti2014 5.7.
Ambriina 8.7
Anis 12.7
Marras 13.7.
Satsa 13.7
Lucky 17.7
naranja 18.7
elaffy 18-20.7
Larissa 21.7.
Siija 24.7
Elli28 ?
Myssy ?
Granger ?
Etsijä ?
Mustikka ?
Nuuhku?
Aida?
zorro86?

( yht. 25 )

Plussanneina jutuissa mukana Gatusa, MadH91, J3nni, Mju, Janeh, MarinaMelina, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Freyja86, Dawwe, Myyh, Tiarella (yht.17 )
 
Kaikille uusille tervetuloa! :)

Myyh paljon tsemppiä! Eiköhän siel oo papusilla (mä oon niin varma kahdesta! ;) kaikki hyvin! :)

Lucky toi on niin tuttua... Meillä auttaa kun sen ainoon kerran kunnolla suutun niin silloin isäntäkin tietää että nyt on tosi kyseessä eikä ehkä kannata.. Muuten oon vaan jo jotenkin niin tottunu siihen että kaikkihan on aina mun vikaa.. Mut sit kun menee yli niin kyllä isäntä saa niin kuulla kunniansa..

Joko herhis on testannu?

Pitiköhän jollekkin vielä jotain sanoo.. Noh en nyt muista enään ;)
 
Tervetuloa uusille ja plussapuhureita kaikille piinailojoille!

On: kp 21 dpo 7 menossa ja piinaavan pitkä viikko edessä. Täällä kun osa on niitä mahdollisia enneuniaan nähnyt, niin näipä minäkin viime yönä. Mun unessa tosin täti tuli heti aamusta oikein ryöppyämällä ja nimenomaan näin väärässä kohtaa kiertoa. Eli toivon mukaan jää vain uneksi, että saatais ihan kunnollinen juhannusvauva aikaiseksi :P tänään tarkoitus hyödyntää hyvä keli pihahommissa, että saa ajatuksen pois piinaavista päivistä. Kompostikasassa näytti kasvavan pari eksynyttä päivänliljaa eli niillekkin pitäisi kunnollinen uusi kasvupaikka keksiä nurmikonleikkuun, rikkaruohojen kitkemisen ja oksien silppuamisen lomassa. Ja meninpä lupaamaan lapsille vielä sulkapalloverkon pihalle, kun nurtsi leikattu. Tekemistä ois enemmän kuin aikaa ja viitseliäisyyttä tehdä. Terassikin kalusteineen huutaa öljyä pintaan, mutta se odottakoon miehen loman alkamista, että saan rauhassa hääriä ;)
 
Täällä käyty ar-ultrassa, kaikki oli hyvin ja pieni sydänkin siellä sykki ! :Heartred Oli niin kippurassa, että oli vaikee mitata mutta vastas viikkoja 6+1. Laskettu aika siis 18.2.15 :) Mutta juteltiin tän lääkärin kanssa, nii olisin plussannut jo 3+1 joka on vähä outoa, joten sanoi että voi olla päiviä hiukan enemmänkin (6+1-6+5) sillä se tosiaan oli niin mini ja kippurassa siellä :angel4 Mutta se selkenee siis 12-viikolla niskapoimu-ultrassa :) Tällä erää kaikki näytti oikein hyvältä ja oli siellä missä pitääkin :) :Heartpink:Heartblue:Heartred
 
Täälläkin käyty ultrassa rv 5+6 mennään :) sykettä ei vielä löytänyt, mutta muuten kaikki oli kunnossa. Sain 9.7 uuden ajan, jolloin vielä katsotaan tarkemmin!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Diku ja Kituna, vielä toivotaan... :)

Myssylle onnittelut :wink samaa tulosta odotellaan täällä :grin

Siijalle tervetuloa tännekin ketjuun :)

J3nnillä ihania ultrakuulumisia :Heartred
 
Diku samaa tavaraa.Onko sulla siitä tullu jotain haittavaikutuksia?En löytäny siitä listasta pahoinvointia,aattelin et onkohan ihan normaalia..Samaten hiukset ja naama rasvottuu.Vastahan mä nää alotinkin ja nyt jo oireilee :confused:
 
Lauruska 23.6
Herhis 24.6.
Diku 27.6
DarkMimosa 29.6
jonnamaria 27.6
Marikki 2.7.
Silv 2.7
Sintti2014 5.7.
Ambriina 8.7
Anis 12.7
Marras 13.7.
Satsa 13.7
Lucky 17.7
naranja 18.7
elaffy 18-20.7
Larissa 21.7.
Elli28 ?
Myssy ?
Granger ?
Etsijä ?
Mustikka ?
Nuuhku?
Aida?
zorro86?
loora84?
( yht. 24 )

Plussanneina jutuissa mukana Gatusa, MadH91, J3nni, Mju, Janeh, MarinaMelina, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Freyja86, Dawwe, Myyh, Tiarella (yht.17 )
 
Takaisin
Top