Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onneks Myyh VTI on suht helppo hoitaa ja toivotaan et kaikki masussa kunnossa :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Myyh: Hyvä, että kaikki vaikuttais olevan säikähdyksestä huolimatta hyvin. Kiva, kun lääkäri oikeasti tuntuu välittävän ja hoitavan hommansa hyvin.

Luckylle tsempit välien selvittelyyn. Joku totesi, ettei parisuhde ole pelkkää ruusuilla tanssimista, mutta mun mielestä se on just nimenomaan sitä. Ruusut meinaan pistää helkkaristi ;)

Tervetuloa uusille, joita en vielä oo huomioinut. Kituna tais ainakin olla. Ja hyvältä vaikuttais, eikun rohkeasti testiä kehiin ja kuvaa tänne, että päästään yhdessä myötäelämään, tihrustamaan ja jännäämään :)

Jollekin piti vielä jotain kommentoida, mutta unohdin jo kenelle ja mitä. Itsellä menossa ööö...yk 3 kp 20 dpo 6. Ei suurempia oloja. Vatsa välillä hiukan nippailee ja aamulla vessassa käydessä tuntu rinnat epämiellyttävän raskailta. Eivät oo turvonneet tai varsinaisesti kipeet, mut tuli tarve pukea liivit nopsaan, etteivät roikkuis. Ja vähän koko ajan on sellanen olo, et täti tulee kylään ihan justiinsa.
 
Sintti; juu lääkäri on kyllä ollu tehokas :) soittanut mulle jo kolme kertaa ja ilmoitti neuvolaan että ultra täytyy tehdä aiemmin. Eihän ne muuten tekis näin aikasin. Soittaa heti kun hcg tulos tulee. Sen kun saa tietää niin toivottavasti helpottaa fiilistä. Paljonkohan sen arvon pitäis olla ku nyt on 4+3. Tietääkö kukaan?
 
tsemppiä myyh inshaAllah kaikki on hyvin. vti on kyllä inha etenki raskaana ku aiheutti ainaki mulla iha järkyt kivut vatsassa.
 
Heippa! Mä oon 23v ja nyt lähti 3vuosi yritystä! Naimisissa 16kk. Pakko sanoa, että oon seurannut tätä keskustelua jo pitkään.. Tammikuusta. :D meillä on nyt aloitettu hoidot silleen että odotan aikaa gynelle. Ehkäisyn olen lopettanut jo vuonna 2010... Kaksi viime kuukautta on ollut käytössä greippimehu sekä raskauttasuunnittelevien vitamiinit. Ovulaation olen bongannut nyt kaksi kertaa elämäni aikana kiitos greipin. Muuten ovis on ollut kadoksissa... Toivon että pian tärppää!!!
 
Tervetuloa uusille pezdorado, kituna ja naranja! :)

Myyhille stressivapaata odotusta ultraan :)

Itsellä kp 18, eikä edelleenkään merkkejä oviksesta tikuissa tai oloissa, mutta viime kierron perusteella sitä voi odotella ihan hyvin vielä viikonlopullekin..
 
Itse en olisi uskonut kuinka hankalaa on lapsen saaminen.. En oisi vielä kun aloitettiin projekti uskonut kuinka paljon aikaa ja rahaa menee sellaisen pienen ja ihanan nyytin aikaansaamikseksi.. Ja vielä kun kaikki sanoo että ovis on aina puoli välissä kiertoa niin olen oppinut ymmärtämään, että se voi olla missä vaiheessa vain oikeastaan.
Mutta ei pidä ikinä luopua toivosta ja on oikeestaan ihana huomata kuinka moni tämän ketjun aloittajista on plussannut tän vuoden aikana :) Tosin hiukan kateellisena, mutta tiedän, että muidenkin aika tulee vielä :)
 
Myyh, pidän täällä sormet ristissä ettei olisi mitään hätää pikkuisella vaan pelkkä VTI. Kurja sekin on, mutta pääasia että raskaus sujuu hyvin ja on oikeassa paikassa. Paljon tsemppiä ja voimia tietojen odotteluun.

Tiarella oli tainnut plussata. Onnea ja paljon tarrasukkia! ^^ Ja jos ehdin unohtaa jonkun muun niin onnea muille onniteltaville.

Paljon tsemppiä Lucky! Tommoset tilanteet on aina ikäviä. :( Toivon todella että saatte miehen kanssa taas suhteen toimimaan. En toki tilannetta tunne, enkä tätä pahalla sano, mutta jos vähän pidempi saman katon alla oleilu aiheuttaa noin pahasti pinnojen kiristymistä, taitaa vikaa olla ihan suhteessa. Hienoa että oot sisäistänyt että jotain pitäisi tehdä. Siitä se korjaaminen alkaa. Voimia vielä kertaalleen.

Jokunen uusi on tainnut taas sitten viime viestini tulla, en vaan muista nimimerkkejä, mutta tervetuloa. :>

Kaikille muille puhaltelen plussatuulia niin saataisiin tuo testaajien lista tyhjennettyä. Ja tsemppiä jokaiselle kierron vaiheesta riippumatta.
 
Tervetuloa pezdorado :) Enpä olis minäkään uskonu kun tätä projektia vuosi sitten alotettiin miten vaikeeta voi olla..Rahaa palanu raskaus-ja ovistesteihin,puhumattakaan lääkäristä,testeistä ja lääkkeistä :rolleyes: Mutta mitäpä sitä ei olis valmis tekemään..
Onnea Marras oviksen bongailuun!Samaa itekin odottelen..Ja tilasin sitten pari digiäkin valmiiks testipäivää ootteleen :grin:grin
 
mä oon käyttänyt niitä liuskatestejä koko ajan, mietin että olisiko se digitaalinen parempi? onko kellää kokemusta että toimiiko eri tavalla?

Mä oon ainakin valmis tekee mitä vaan että saan sen plussan :D Oon laittanut miehenkin nyt laihdutuskuurille vaikka ei ole edes ylipainoinen mutta muutama kilokin voi olla ratkaiseva :D
 
Tervetuloa uusille :) Ja totta tosiaan tähän vauvanteko-hommaan saa euron jos toisenkin upotettua. Mutta eipä sitä tosiaan parane miettiä liikaa, kaikki tehdään että oma pikkuinen saatais :)

Toivotaan, että Myyh selviää vain sillä VTI:llä ja muuten kaikki olis kunnossa!

Mulla kierto nyt vähän tylsässä vaiheessa, kp 9 menossa, joten eipä ole oikeen mitään päivitettävää. Tulevana lauantaina alan bongailee ovista, toivotaan että löytyy :)
 
pezdorado Mullakaan ei noista digitaalisista ovistesteistä ole kokemusta,liuskoja käytin aikanaan.Tosin ne halvimmat näytti mulla oviksen ihan miten sattu,yleensä sain ovis plussan kun ovis oli jo tullu ja menny monta päivää sitten.Nykyään en tikuttele,fiiliksen mukaan mennään :) Kyllä sen oviksen aika hyvin tunnistaa siitä mies tänne ja heti fiiliksestä :grin
 
Tilasin digitaalisia ovistestejä eilen pikalähetyksenä. Hehe. Ovis luultavasti viikonloppuna tai alkuviikosta.. Jännä nähä ko ekaa kertaa testaan. Oon lopettanu pillerit viime kesänä ja näköjään en ainakaan vahingossa tuu raskaaks. Kokeillaan tikuttelua :) lääkärin mielestä lämpöjen mittaaminen on iha vanhanaikasta. Ei sais ressaa juu mutta ku on nii innoissaa, ajatukset ei iha pysy koossa.
 
Muokattu viimeksi:
Myyh, siitä hcg arvosta itsessään on aika huono päätellä mitään. Kun vaihtelu voi olla tosi yksilöllistä. Parasta olisi jos arvo mitattaisiin parin päivän välein, niin sitten näkisi miten on nousut. Hcgn kun tulisi tuplaantua noin 1,5 vrk välein. Ja oikeastaan vaan tuolla nousulla ja sen seuraamisella voi esim kohdun ulkoisen raskauden sulkea pois.

Kerroin tämän nyt lähinnä ettet huolestu yhdestä yksittäisestä arvosta :) Mutta lääkärisi tietää tietysti parhaiten.

Tervetuloa uusille!! :) Mä oon jo plussanneiden puolella, mutta kovasti vielä mukana seuraan :)

Mustikalle ovisonnee! :)
 
Naapurissa tai et ni lähellä silti :)

Myyh: onnea plussasta :)

Kituna: tervetuloa! Tämä on kyllä niin hyvä foorumi ettei parempaa voi olla!!!

Freyja: oikeessa olet vaikka ei meidän tilanteessa siitä kyse olekkaan :)

Kamomilla: onko jäänyt huomaamatta että olet tullu foorumille! Tervetuloa!

Pezdorado: tervetuloa mukaan! Toivottavasti greippimehusta on apua pidemmällekkin!!!

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Vargynja: uudet tilanteet ja kaks erilaista ihmistä... Kai me silti tykätään toisistamme.. :rolleyes:

On. Ukko unohtanut jo menneet jälleen kerran ku tulin kotiin töistä... Oli niinku ei mitään oliskaa ollu... Varasto laitettiin yhdessä kuntoon ja aukasin mä suunikin ku poika ei ollu kuulolla että nyt menny tämä homma mun mielestä liian pitkälle et meijän suhteessa ei jostain syystä ole mitään hyvää sanottavaa... Arvasinpas..."mikäs nyt on ongelma?" oli kysymys... Kerrottuani jälleen viimeaikaiset ongelmat oli yllättäen ongelma minussa ja mun ajattelu tavassa... Pitäiskö mun vaan antautua jos ongelma tosiaanki on vaan mussa... Jotai lääkettä hakee jotta mikää ei tuntus miltään... :confused:
Katsotaan... Aion hillitä nyt olemukseni kaikki hiiltymiset...lähen kotoota lenkille jos tilanne alkaa ärsyttää... Onneksi alkaa yö vuorot ni ei tartte öitä miettiä asioita...
Ihana ilta vietetty pitkästä aikaa ystävän kans pitsalla käyden... Sai senki kans vähän ajatuksia purkaa. Öitä!

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top