Pampero.juu tää alku vaihe kun menkatki on ohi ni tuntuu välil menevän lentäen mut oviksen jälkee ei yleensä kulje aika lainkaan..joten tsemppiä piina ajalle.. :)
Lucky.kuulostaa inhalta.toivottavasti täti häipyy pian.
Melissae.voi hitsi sais nyt nopeesti sieltäkin hävitä kivut ja täti..
Toiveilija.hyvä et saitte oviksen hyödynnettyy.mä pidän peukut ylhäällä et saisit plussan parinviikon päästä..tsemppiä piinailuun..
Pömpylä tsemppiä piinailuun.toivittavasti sieltä tulis plussa.. :)
Iines.JEE!!! onnittelut ovis plussasta..ihana uutinen.. :) plusssa tuulia sinne peiton alle..
Kiwibird.Toivottavasti vuoto loppuu pian ja pääset ovista bongaamaan..ja toivon todella et et joudu varaamaan gyne aikaa vaan saisit sen ihanan plussan.. :)
Vargynja.Ihana kuulla susta ja onneks oot välttyny pöntön halaamiselta..tsemppiä ja tuu taas pian kertoo kuulumisia..
Freyja.voima hali ja tsemppiä.MÄ uskon vahvasti et saat sen pikkusen varmasti ennen tai myöhemmin..ja se plussahan voi olla nyt aivan oven takana. :)
Dawwe.Toi on inhaa kun kierrot heittelee.mulla sama juttu et on niin p-vaikeeta saada hyödynnettyy kun kierrot niin sekavia.toivottavasti ootte nyt kumminkin onnistunu sen oviksen hyödyntään..
Madh.En voi muuta sanoo ku tsemppiä odotteluun.. :)
Catsie.Harmi juttu toi et tulee verta oviksen aikaan ja ymmärrän hyvin et silloin ei tee mieli..
tsemppiä..
Gatusa.hyvältä kuulostaaa noi sun huonekalu projektit ja piha myös.. :) on se niin ihana kun saa omasta pihasta satoa..täällä suomes kun se on niin lyhyt aika kun voi omasta pihasta jotain saada..
Elmiina.Tsemppiä loppu raskauteen ja leipäile hyvällä omalla tunnolla..mä jäin kans noilla viikoilla pois töistä kun ei paikat kestäny enää seisoma työtä.
on.jes ei ollu vie ovis plussa.alan uskoon et keritään hyödyntään tää ovis...oli kyllä taas tummunu lisää.nyt siis kp.12