Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mikähän superovis mulle on tulossa,molemmin puolin munasarjoja vihloo välillä :grin Kuitenkin ovikseen aikaa vielä n.viikko. Oletan että tuo DHEA tän aiheuttaa..Ainakin piristävän vaikutuksen huomaa jo nyt,samaten ilmeisesti kiihdyttää aineenvaihduntaa.Vessassa saa ravata ihan ku alkuraskaudessa :rolleyes:
 
Toivottavasti,ikinä tämmöstäkään oo kokenu :grin Luulis että ois helppo bongata näillä oireilla,noi terolutit kun täytyy sitten alottaa parin päivän päästä oviksesta.Tikuttaan en kuitenkaan ala,tulee vaan stressi.
 
Luckylle voimia rutkasti :Heartpink Vihkikaavasta vaikeina paikkoina selailen 1. Kor. 13:1–8, 13 niin muistan mitä lupasinkaan..
Satsalle: Zuuper ovista toivon
Mites Myyh??
Herhis??
Kaikille viivoja testeihin oli kyse sitten kummasta testistä tahansa :)

Omaanapaa:vv tulee ihan rutkasti edelleen,missä ne ns kuivat päivät onkaan? :rolleyes: Selkä,masu kipeät masussa tuntuu et joku pistelee ja viiltelee+jomottaa..
 
Seuraavat testipäivät:
Lauruska 23.6
Herhis 24.6.
Diku 27.6
DarkMimosa 29.6
loora84 1.-19.7
jonnamaria 27.6
Marikki 2.7.
Silv 2.7
Sintti2014 5.7.
Ambriina 8.7
Anis 12.7
Marras 13.7.
Satsa 13.7
Lucky 17.7
naranja 18.7
elaffy 18-20.7
Elli28 ?
Myssy ?
Granger ?
Etsijä ?
Mustikka ?
Nuuhku?
Aida?
zorro86?

( yht. 23 )

Plussanneina jutuissa mukana Gatusa, MadH91, J3nni, Mju, Janeh, MarinaMelina, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Freyja86, Dawwe, Myyh, Tiarella (yht.17 )
 
Seuraavat testipäivät:
Lauruska 23.6
Herhis 24.6.
Diku 27.6
DarkMimosa 29.6
loora84 1.-19.7
jonnamaria 27.6
Marikki 2.7.
Silv 2.7
Sintti2014 5.7.
Ambriina 8.7
Anis 12.7
Marras 13.7.
Satsa 13.7
Lucky 17.7
naranja 18.7
elaffy 18-20.7
Larissa 21.7.
Elli28 ?
Myssy ?
Granger ?
Etsijä ?
Mustikka ?
Nuuhku?
Aida?
zorro86?

( yht. 24 )

Plussanneina jutuissa mukana Gatusa, MadH91, J3nni, Mju, Janeh, MarinaMelina, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Freyja86, Dawwe, Myyh, Tiarella (yht.17 )

Lisäilinpä nyt itseni tonne testaavien joukkoon, saa nähdä onko sitten mitään testattavaa :grin


Lucky, tsemppiä ja virtuaalisia halauksia sinne. Toivottavasti saatte asiat puhuttua ja sovittua. Eihän se parisuhde ja perhe-elämä yleensä mitään ruusuilla tanssimista ole, mutta ero on kyllä aivan viimeinen vaihtoehto.

Satsa, onnea megaoviksen hyödyntämiseen :wink

Diku, oiskohan plussaa tulossa sinne :wink

On. Hiton kesäflunssa. Niin ja menkkakivut tähän päälle niin namskis. Vuotokin on ollut ihan outoa (sori seuraavat yksityiskohdat) eli 1,5 päivää "normaalia" runsasta vuotoa ja nyt sitten vaan kirkasta limaa, jossa on verta seassa ja ruskeaa tuhrua :confused: Piti jäädä töistäkin tänään pois kuumeen takia :sad001 Kauheasti olisi ollut tekemistä siellä ja nyt ne kaatuu toisten niskaan... No pitää vaan yrittää nauttia, kun saa luvan kanssa maata sohvalla ja kattoa leffoja koko päivän :grin
 
Kävin verikokeissa. Tilanne ei ole juurikaan muuttunut. Lääkäri soittaa tänään tai huomenna, riippuen koska tulokset tulee. Sitte kai päättää siitä ultraan menosta. Tein eilen testin ja kyllä se vahva positiivinen oli. Nyt vaan ootellaan ja lepäillään.
 
Uskon Myyh, että siellä on kaikki hyvin. Onko kivut jatkunu?

MadH:ta piti vielä ultrasta onnitella! Itku pääsi, kun sun tekstiä luin, kuulostatte niin kovin onnellisilta :Heartpink
 
Onko muilla ollu vv:ssä muutoksia oviksesta plussaan/ menkkojen alkuun? Kun mulla oli ensin ihan juoksevaa, sit kuiva kausi ja nyt on muuttunu vähän sellaseks rahkamaiseks.. Ennen en oo huomannu näin isoja muutoksia näin pienen ajan sisällä..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mulla plussaa ennen vv oli sellasta limasta, alkoi heti kohta oviksen jälkeen ja jatkuu edelleen...

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Heippa!


Mä olen vain käynyt katselemassa näitä sivuja, mutta rohkenen ilmoittautua mukaan joukkoon kuumeiljoihin!
Jätin pillerit toukokuussa, nyt kp 30, selkeä ovis 11.6. ja sen ympärillä puuhailtiin onnistuneesti. jännittävää, että kun aina kuukautisten aikaan oon ollut superkipee, niin heti joskus dpo 4 alkoi jomotukset vas puolella vatsaa, jotka jatku aina dpo 10 asti. Sitten ne loppui kuin seinään. Nyt ei sitten mitään oiretta... paitsi oon turvoksissa mahasta ja outoja kuumotuksia/punastuksia on... En tod tiedä minkälainen kierto mulla oikeasti on, kun 16 vuotiaasta lähtien on pillereitä napsittu (nyt 29v). Koko ajan pelkään, että menkat alkaa just, enkä uskalla testailla :D

jaiks :)
 
Myyh: lepäilet ja kaikki on varmasti hyvin <3

Mulla ei ole oikeastaan mitään oireita. On nää nimensä veroiset nää piinaviikot. Alkaa kyl jännittää että miten käy että mennäänkö 9.7 naistenklinikalle miettimään jatkoa vai tulisko plussa ennen sitä :)
 
Myyj tsemppiä, toivottavasti kaikki kunnossa <3

Kituna tervetuloa !:)

On: työkiireiltä ei millään meinaa keretä täällä muutakun seurailemaasa. Mulla hieman ollu veristä vuotoa ja jomotusta, mutta tk lääkäri onneksi suostuu ultraamaan ja varmistamaan että raskaus oikeassa paikassa :) hieman stressiä, mutta onneksi ei töissä niin kerkeä miettimään! Huomenna poksuu 6+0.

Plussatuulia kaikille :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mulla ei kännykän sovellus näyttänytkään et tännekin oli tullut viestejä :D Oon niin tohkeissani selaillut helmikuisia juttuja :)

Lucky: Toivottavasti teidän tilanne selkiytyy. Tosiaan molempien pitää olla valmiita panostamaan asiaan. Monesti oon yleisesti miettinyt et ihmiset jotenkin kuvittelee että kun hankitaan lapsi niin parisuhde syvenee samalla. Harvoin se vaan taitaa niin olla, ei se vauva suhdetta pelasta vaan isä ja äiti. En tarkoita nyt mitenkään teitä erityisesti :) Tsempit sinne ja voimia <3

Uusille tervetuloa (jos en jo ehtinyt toivottavaa tervetulleeksi)

Ttubu: Hienoa et kaikki kunnossa siellä!

Myyh: Olet ajatuksissa <3

ON: Soitin tänään neuvolaan ja eka aika on 17.7 :) Neuvolatäti sanoi et pääsisin lääkärin ultraan rv 9-10. Hyvä niin mut mun on pakko varata aika yksityiselle jollekin rv 7+. Muuten sekoan kun en tiedä onko siellä oikeasti joku ja oikeassa paikassa ja kunnossa :D

Väsymys on jäätävä, en jaksa edes neuloa. Kaiken lisäks vatsa ihan sekaisin ja koko ajan saa ravata vessassa. Toivottavasti helpottaa huomiseks tai joudun jäämään saikulle. Muutenkin vaikeeta päästä työaikana vessaan, saati sit tässä tilanteessa...


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
myyh inshaAllah kaikki on hyvin, josko sulla on vaa kovat kivut jo alkuraskaudesta.

tervetuloa kituna ja plussatuulia :)

tsemppiä plussanneille neuvolan ja ultran odotteluun odottavan aika on pitkä... :)
 
Lääkäri tuossa soitteli, epäilee alkavaa virtsatientulehdusta. Cerppi ja valkkarit oli vähän koholla. Pissanäytteessä sekaflooraa eli ei selkeää bagteeria mutta viittaa tulehdukseen. Lääkekuuri nyt aloittaa ja ylihuomenna seuranta verikokeet. Raskaushormoonin tulosta ei oo vielä tullu, viimeistään huomenna. Ultra meidän neuvolaan varattu 8.7. Sanoi lekuri että jos kivut tulee kovemmaksi tai ei rauhoitu niin sitte lähetteellä tehdään ultra jo ennen tuota 8.7.
 
Jospa se tosiaan on vain VTI:ta ... vaikka eihän sekään mikään mukava vaiva ole mutta kuitenkin parempi uutinen kun moni muu! :)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top