Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Marikki, onhan se... :) Sieltä kun pois lähdettiin niin oli yhtä hymyä ja suuteli vaan ja masua taputteli... :D Nyt sillekin taitaa olla konkreettisempaa et raskaana ollaan ja vauva sieltä on tulossa. Totesi vaan et toivottavasti tulee terveenä ulos asti :)
 
Tervetuloa naranja! Minä menen huomenna verikokeisiin ja otetaan myös kilppariarvot viimekuisen keskenmenon takia. Äidilläni on kilpirauhasen vajaatoiminta ja minulta arvoja on seurattu koko lapsuuden ajan. Ikinä niissä ei ole mitään ollut, mutta lääkäri nyt haluaa vielä varmistua. Toivon siis, että en ole kilppariongelmainen, mutta jos olenkin, saadaan lääkitystä ja uskaltaa yrittää uudestaan. :)

Tähän kiertoon kyllä ajattelin kokeilla kaikki mahdolliset konstit ja keinot. Ja seuraavaan ja seuraavaan.. :D Halu raskautua on kyllä nyt niin kova, että tiedän ensi kuussa pettyväni pahasti. Ja sitä seuraavassakin varmasti, mutta yrittänyttä ei laiteta. Olen toki ehkä vähän myöhässä jo, kun on kuitenkin menossa kp4 tänään. Kaupasta hain nyt taas kuitenkin greippimehua ja ajattelin omenaviinietikkaa alkaa myös hörppimään. Miehelle hain sinkkiä, että jos ei heti tärppää, parannetaan nyt sitäkin kautta mahdollisuuksia lähitulevaisuudessa. Pitäisi varmaan tilata lisää ovistestejä ja voisin jopa panostaa niihin digeihin tällä kertaa. Pelkona kuitenkin on, että kierto ei ole pysynyt normaalina.

Km jälkeinen kierto venähti reilulla viikolla liian pitkäksi, mutta kuukautiset ovat olleet kyllä nyt hyvin lähellä normaalia. Olivat ainoastaan hyvinkin kipeät. Onneksi aletaan olla jo hyvin loppusuoralla. :) Ihanaa olla innoissaan uudesta yrityksestä, vaikka sitä tietääkin, että se ei välttämättä onnistu heti ensimmäisellä kerralla. Jos kierto on normaali, menee testaus tuonne 18-20.7 paikkeille. Silloin tädin pitäisi olla jo myöhässä.

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Kiitoksia. Oli mukavaa liittyä seuraanne :)
Munkin äidillä todettu kilpirauhasen vajaatoiminta ja kuulemma hänenkii äidillä oli. Mun arvot ei ole mitään ihan hirveitä mutta aika flegmaattinen oon aikuisikäni ollut ja vasta vuosi sitten sain diagnoosin. Lääkkeiden jälkeen oon kyllä vähän piristynyt onneksi. Mutta tänään kävin gynellä ja kyllä hänkin oli sitä mieltä että nostetaan mun lääkitystä kun raskautumiseen vaikuttaa. Se mun pulssi 57 oli jo selvä merkki kuulemma. Lisää virtaa tähän kroppaan!
Mäkin ajattelin tilata jostain ovistestejä huvikseen. Oisko suosituksia edullisista testeistä ja mistä netistä sais? Testaillaan sitten siun kaa samoihin aikoihin :)
 
Myyh: tsemppiä. Toivon ja uskon että teillä on kaikki hyvin kuitenkin! :love2

Madh: oon käynyt tuolla samalla lääkärillä varhaisultrassa ja se sanoi samat sanat meille, että "97% näistä menee "kansakouluun" " :grin
 
Pampero, hehe ei sit paljoo oo muuttunu hänen sananparsi, mut tosi ihanasti osas kyllä kaiken selittää :D

Naranja, tervetulotoivotukset, olkoon visiittisi pikainen! :)

tiituli, tervetuloa helmikuisten joukkoon :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Onnea Tiituli. Ja toivottavasti Myyh kaikki hyvin <3

Kävin tänään tosiaan gynellä ja voi vitsi ku minuu jännitti. Ihan turhasta tutisin. Kerroin gynelle että ollaan nyt ruvettu suunnittelee perheenlisäystä niin se oli vaan että no oli jo aikakin haha. Paikat ultrattiin ja siellä oli useampi munarakkula kypsymässä. Kaikki näytti hyvältä, ainut vaan että mulla on taaksepäin kohtu kallellaan mutta siitäkään ei ole kuulema mitään haittaa. Nyt on ihminen taas onnellinen ja odottelee niitä hekumallisia päiviä vain. Iiks!
 
MadH: ihana lääkäri on kyllä ehdottomasti :) Vähän haaveilen että kävisi 4D:ssäkin siellä, mutta en tiedä raaskiiko. Et ole muuten töissä aatellut vilkasta ultralla omin päin vauvaa? :wink Minä olen tuota "työsuhde-etua" jo käyttänyt meinaan, kun sattuu ultralaitteita useampikin töissä olemaan :grin
 
Pampero, meinasin kyllä ehkä sit elokuussa, jos sillon vatsan päältä näkyis jo :) mä kans haaveilen 4D, jussi näytti jonku 10viikkosen 4D kuvat mulle et kolmessa viikossa se onki sit tommone jo!

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Taidan olla vähän pihalla tästä mun kierrosta :schocked028 Ensin luulin että ovis meni ohi, ja tuli epätoivon hetket kun ei edes ehditty hyödyntämään. Tänään kp14 tulikin puskista sellanen ovismainen kosteus (liikaa yksityiskohtia? :) ) ja sen myötä haluja :grin Elikkäs yksi hyödynnys tehty. Saas nähdä näyttääkö ovistesti huomenna mitä...vai pitäiskö vaan jättää kokonaan tekemättä ja jännätä ihan "luomusti" laughing7
 
Myssy, mulla olin aivan sama tilanne tässä kierrossa! :)

Sent from my SM-G900F using Vau Foorumi mobile app
 
Äh, on ihanaa lukea kaikkien kuulumisia. Kuka on raskaana, kuka hyödyntää ovista ja kuka jännää testin tekoa. Siitä vain tulee itselle ihan hirmuinen hinku päästä itse samaan ja tässä nyt olisi vielä reilu viikko odottelua, että päästään edes pelipaikoille. Miksi aika ei voi mennä nopeampaa tai miksi minä en voi olla kärsivällisempi? :D

Tänään tuli kyllä yksi ovulaatio hyödynnettyä, kun töissä oli nuorta lempeä aasien asutuksen merkeissä. Toivotaan, että edes niillä tärppäisi, jos itse on kyvytön lisääntymään. Ensi kesänä näkee tuloksen sitten. :)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
onnea madh hyvistä ultrakuulumisista mashaAllah. :)

täällä maalattii olkkari ja päivällä alotin neuloo äipän villapaitaa, äitee on tohkeissaa ja ihmeissää kui nopeest mä neulon ku resori tehty jo. :) totes et tuon paidan ansiost hän pääsee käyttää niitä paitoi jotka värin takia on kaapissa. torstain tulee vieras ni huomen siivotaa ja torstain aamul valmistan kevyen turkkilaisen aterian inshaAllah :)
 
Myyh: toivottavasti olis jotain harmitonta

Tiituli onnea!

Onnea toivotan kaikille ja tsemppejä ja haleja! Plussan te kaikki saatte! <3

Sori tytöt.. itsellä melko vaitonainen olo... En tiedä mistään muusta kun siitä että alkaa tää tilanne täällä kotona lähteä taas käsistä sillä lailla että oma stressin sieto kyky on ylitetty ja tilanne omalta osalta ei pysy hallinnassa. Pojalla ollut vauvasta asti hiusten haromista mutta nyt muuton jälkeen tilanne on pikku hiljaa muuttunut omien hiustensa repimiseksi ja tukassa huomasin jo kaljua kohtaa... Mistä muusta tuo voi johtua kuin että lapsi raukkakin stressaa, meidän jäähtyneistä väleistä jotka vielä hetki sitten oli normaalia, miltei erittäin hyvin.

Tulipahan katsottua itseään toistamiseen peiliin ja nyt syvälle sinne sisimpään että vikaa on ja pahasti jossain ja meissä aikuisessa kummassakin, minussakin. Olen tämän todennut ennenkin, mutta yrittänyt korjata tilannetta muuttamalla omaa asennetta ja mielestäni onnistunutkin siinä. Lisäksi miehen työpaikan muutos on tuonut omat plussat meidän parisuhteeseen. Onnellinen perhe elämä uudessa omassa kodissa muuttui katastrofiksi. Mikä siinä lienee syynä... Monien asioiden summa. Huonosti hoidettu parisuhde? Koskaan ei olla oltu näin pitkään saman katon alla yhtäjaksoisesti 6vuoden aikana ja 1,5 viikkoa vielä jäljellä. Yritetty parisuhteen korjaamista kyllä ollaan, mutta liian vähän ja huonolla menestyksellä. Liian vähän yhteistä aikaa ja tilanteiden ratkomisen vaikeudet kummalakin. Taktiikka on väärä. Kumpikaan ei tiedä mitä haluu ja kun haluaa niin eriasioita nekin usein ovat tai jos mielipiteet menee yksiin, aina niissä on jotain mikä pitää tehdä niin ettei varmasti homma kuitenkaan onnistu. Toisella miellyttämisen halua riittää ja toisella sitä ei ole ollenkaan. Toinen on kiitollinen pienistäkin asioista ja tuo sen myös esille, toinen saattaa olla kiitollinen jos KAIKKI maailman asiat on mennyt pitemmällä ajalla hyvin, sitäkään ei tarvitse sanoa koskaan ääneen, mutta kiitollisuus ja kaikki hyvä häviää heti kun jokin asia ei mene putkeen, sen kyllä osaa jokainen sanoa ääneen. Toinen osaa ottaa vastaan negatiivista palautetta shutkot hyvin rakentavana palautteena, mutta toinen saa syttyjä heti ensimmäisestä inahduksestaki ja ei tarvii edes kuin katsekontaktin. Ym. Ym. Lista tuntuu olevan loputon... Molemmissa kuitenki on vikaa ja minä ainakin miestäni rakastan ja kaikkeni tahdon tehdä, jotta asia ratkeaisi kummankin eduksi ja etenki meidän ja kaikista tärkein on meidän rakas poika!!! Mutta nyt on pakko sanoa että miten helvetissä? Ero on ihan viimeisin ratkaisu etten halua sitä edes ajatella, ahdistun jo heti ajatuksestakin. Vauva haaveet nyt ainakin saa jäädä ja sekös masentaa, mutta nyt on keskityttävä tähän paljon isompaan ja tärkeämpään asiaan. Helppo olis vaan sanoa että on miehen vika että jatkoi lomaansa mutta nää asiat on paljon syvemmällä kuin 2,5 viikossa! tämä tilanne Masentaa, ahdistaa, kurkkua kuristaa, väsyttää, mutta en kuitenkaan saa unta... Olen ennenki käynyt terapautilla juttelemassa, se on ollu ok purkaa ajatuksia, mutta tämä asia koskee meidän kolmen elämää ja kahden meistä olisi osallistuttava siihen. Kahdestaan puhumisesta kotona ei tuu mitään kun toinen keskittyy jos ei mun ulkonäköön niin johonki tekemiseen. Huh. Sain purkaa ajatuksiani. Kiitos. Kun vaan nyt tämä asia tästä ratkeais parempaan. Pakko päästä puhumaan ja niin etten menetä malttia missään vaiheessa ja että mieskin ottaisi asian tosissaan eikä asia menis vaan syyttelyksi mitä toinen tekee tai ei. :(

En oleta teiltä tähän yhtään mitään, oli vaan pakko saada ajatuksia purettua ja tiedän että tänne voin ne kirjoittaa vaikka aikamoista saastetta tällainen on mielelle ku mielelle. Kaikkea elämässä pitää kokea että kasvaa ihmisenä.

Gatusa: olen lukenut islamin uskonnosta aiheesta kärsivällisyys :) se kärsivällisyys taitaa osaksi olla osa kulttuuria johon on kasvettu lapsesta saakka.
ja joskus muistan sinunki maininneen että on ihan elämän onnistumisen kannalta hyviä ohjeita siinä kirjassa :) pitääkö hakea koraani nyt kirjastosta :)



Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Myssy Pidetään peukkuja :signs003

elaffylle kärsivällisyyttä,samoilla fiiliksillä mennään :grin

Voi lucky,paljon voimia tsemppiä :Heartred Toivottavasti asiat ratkee parhain päin vielä!
 
lucky olen pahoillani tilanteestanne. lapselle tuo on äärimmäisen stressaava tilanne kyllä ja niin on vanhemmillekin. itse olen hankalina aikoina löytänyt lohtua, neuvoja ja apua koraanista. siinä on erinomaisia ohjeita ja tosiaan islamissa painotetaan kunnioitusta, kärsivällisyyttä, rehellisyyttä muiden asioiden lisäksi. kannattaa tutustua siihen eli jaakko hämeen-anttila on kääntänyt koraanin suomeksi. ja jos on kysymyksiä mielessä niin voit kysyä minultakin. haluan olla sinulle tukena parhaani mukaan ja kuunnella inshaAllah vaikken olekaan siinä naapurissa. :)
 
Luckylle kovasti jaksamista vaikeiden aiheiden keskellä ♥ joskus elämässä tosiaan tulee eteen hetki tai hetkiä jotka pysäyttää kunnolla, mutta niistä onneks lähes aina seuraa jotain hyvää!

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Lucky. Todella ikävä tilanne, olisipa hienoa jos saisit kumppanisi mukaan keskustelemaan terapeutille, kysehän on teidän tulevaisuudesta. Ei koskaan riitä että vain toinen ottaa vastuun vaikka sekin on jo muutos että toinen kiinnittää huomiota omaan toimintaansa. Tiedostamista, tiedostamista.
Voin kertoa että meidän miltein 10 vuoden suhteen sisälle mahtuu jos jonkinmoista, erotuksella että meillä ei ole lapsia mutta kaikesta selviää jos on tahtoa. Toivon sydämestäni sulle voimaa selvitä eteenpäin ehjänä perheenä :Heartred

Ihania kuulumisia Madh!!! :Heartred

Toivottavasti Myyh kyse ei ole mistään vakavasti, onni teille suotakoon :Heartred

Ovis viikko, laskureiden mukaan se oli joko eilen tai tulee olemaan huomenna, lähipäivien peittoheiluttelut osuivat lauantai-illalle ja eilis illalle, väsymys vei voiton sunnuntaina ja maanantaina mutta toivossa on hyvä elää! Tikuttanut en ole, piruillakseni huomenna saatan :grin
Ei siis mitään kummempia, yritän repiä energiaa työntekoon ja keskittyä siihen myös.
 
Takaisin
Top