Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
On tääl niin hurja imu nyt tohon plussapyörteeseen et eiköhän me Satsa pompata kans siihen ihan nuin vaan hupsis keikkaa.
Tai sit jään tänne yksin ja taon nyrkeil maata ja itken että kaikki muut vaan plussaa eikä kukaa leiki mun kaa :angel4
 
Ei lupaavalta kuulosta mun liittyminen aaltoon, jotenkin unohtui koko puuhaaminen ja en tiiä ehtiikö enää tärpätä vaikka puuhaiskin :( Yks muuten hyvin mieluinen puuhakerta oli eilen mut jäi vähä kesken kun tuli häiriötekijä :)

Muuten, listalla tais olla 24 nimeä, eikä 23.

Oliko se Herhis, toivottavasti pian pääset testaamaan! :)
 
Mä oon täällä ihan paniikissa ja sydän syrjällään :sad001 mulla alko eilen illalla käymään alaselkään ja vähän mahaan. Sitte nous kuume 38.5. Tänään kävin lääkärissä. Huomenna aamulla otetaan hcg arvot yms kun sanoi että voi olla kohdun ulkopuolinen raskaus Tai että se täytyy ainakin sulkea pois että raskaus on jatkunut ja on siellä missä pitääkin. En tiiä miten kestän jos tämä taas menee vituiksi koko homma.
 
Voih myyh, jospa se kuitenkin ois jotain muuta. Paljonko sulla viikkoja? Useimmiten kai kohdunulkoinen alkaa kivuin ym. oireilla vasta vähän myöhemmin? Voi toivottavasti se ois vaan normi jomottelua ja flunssaa päällekkäin ♡ mulla ainakin koko alkuraskauden ajan ollu kovia alavatsa ja selkä kipuja ja itsekin pelkäsin kohdunulkoista mutta normi kipuja oli. Esikolta muistan teki vielä paljon kipeempää! Ja lämpöäkin mulla on ollut, äitee oli sen sorttinen että kun alkoi oottaa meitä niin nousi kuume pariksi viikoksi josta osaskin epäillä raskautta. Mä niin toivon että kyse on jostain sellaisesta!

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Myyh: tsemppiä <3 Mulla on ollut myös aika kovia mahakipuja mut jotenkin tunne et olis ihan normaalia. Kuumetta ei kyl oo ollut. Oon käsittänyt kohdunulkoinen aiheuttaisi ihan jäätävät kivut. Toivottavasti sulla olis kuitenkin kaikki hyvin <3


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Herhis siellä taitaa tosiaan olla plussa tulossa ;)

Myyh lähetän taas kaikki positiiviset ajatukseni sinne, että kaikki olisi hyvin! Voihan se tosiaan olla ihan "normaalia" kuumetta ja siihen liittyvää kipuakin. Toisillahan saattaa olla kuume myös raskausoireena. Luin sitä paitsi kohdunulkoisia kokeneiden ketjusta, että kivut on kohdunulkoisessa todella kovat ja vuotoakin yleensä on.

On. Nonni, nyt se sitten lykkäsi kuumeen tännekin menkkojen kaveriksi. :( Ei vissiin vauvakuumeessa ollut tarpeeksi... :D

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Muokattu viimeksi:
myyh tsemppiä, inshaAllah on vaa kesäflunssa ja kivut on iha pelkästä normi raskaudesta johtuvia. yleensä ku aiheuttaa toispuolesta alavatsakipua, pientä vuotoa ja jossai vaiheessa hartiapisto. teen dua inshaAllah että kaikki kunnossa ja pikkunen oikeassa paikassa. uskon että pelottaa. lähetän virtuaalihalin sinulle.
 
Kiitos kaikille! Täytyy nyt vaan yrittää rauhottua ja ootella huomista aamua että pääsee verikokeeseen. Sanoin että ollaan menossa varhaisultraan yksityiselle. Sano että se ultra otettais tässä meidän tk:ssa mahdollisimman pian. Että ei ooteltais varhaisultraan asti. Huomenna sen näkee mitä meinaavat. Mietin vaan sitä että eihän ultralla vielä ees näe mitään, vai näkeekö?? Viikkoja vasta 4+3. Arvatkaa vaan paljonko mun tekis mieli mennä ostaan raskaustesti ja tehä jo tänään että näyttääkö haaleaa viivaa vai vahvaa viivaa.
 
Ok, kiitos Gatusa. Saapa nähä laittaako ne mut jo huomenna ultraan. Kävin just hakeen testin. Välillä aika kovia ja repiviä kipuja mahassa. Ja sekin huolettaa kun mulla ei ole mitään oireita, ainoa on armoton väsymys mut tää kuume jo tekee sen.
 
Marikki; ootteko aatellu että kokeilisitte yks tai kaks inssiä? Se kuitenkin huomattavasti edullisempi ku ivf. Ja onhan siinä paremmat mahikset ku luomuna.
 
Heipä hei uusille ja vanhoille! Ajattelin pienen tauon jälkeen tulla kertomaan kuulumisia. Jäi vähän toi täällä oleminen kun perheessä sattui ja tapahtui kaikenlaista, mutta onneksi nyt on kaikki hyvin ja elämä hymyilee :) Mulla on tänään kp 40/32 ja aamulla pärähti kaks viivaa testiin :Heartred vielä en meinaa todeksi tätä uskoa ja päivä töissäkin meni enemmän ja vähemmän penkin alle kun ajatukset oli aivan muualla kuin töissä :) Pari aikaisempaa kiertoa yritettiin oikein kunnolla ja nyt tässä kierrossa ei viitsitty ottaa asiasta stressiä ja heti tärppäs :) Oireita mulla on ollut aika vähän; rinnat hiukkasen aristaa ja nyt oon kiinnittänyt huomioita siihen että nälkä kokoajan.. :)
 
Voi Myyh kultapieni...tunnen tuskasi.Toivon niin paljon ettei mitään muuta kuin joku pissitulehdus iskenyt,sehän sattuu masuun ja selkään,sekä lämpöö nostaa myös.Voi maailmankaikkeus,pidetään tää pieni kanssamme,kiitos :Heartbigred

Marikki; ootteko aatellu että kokeilisitte yks tai kaks inssiä? Se kuitenkin huomattavasti edullisempi ku ivf. Ja onhan siinä paremmat mahikset ku luomuna.

Meille sanoi lääkäri että "meidän taustalla" inssistä ei oo yhtään enempää apua kuin omineen pökkimisestä.Koska on jo yksi yhteinen,eli olemme onnanneet niinkin.MUTTA,miun pää ei luovuta ilman että ollaan sekin kokeiltu.Ivf ois varmempi,mutta ei onnistu rahallisesti,tuo inssikin maksaa kumminkin 500€
 
Oi voi, Myyh! Toivotaan, ettei mitään vakavaa olisi ja pääsisitte huomenna toteamaan, että kaikki on hyvin. Voimia!

Onnea Tiituli!

Herhikselle
taitaa olla plussaa tulossa myös!

on: Sieltähän se täti eilen kylään tupsahti eli nyt on yk 8 kp2. Eilisistä menkkajomoista huolimatta, ei tämä vuoto nyt sitten kuitenkaan normaalia kummempaa ole ollut. Kivutkin lähti eilen yhdellä panadolilla, eikä tänään ole enää tulleet takaisin. Ihan mukavasti siis kuitenkin menee. Yritän ajatella positiivisesti, että kierto ei nyt sitten mennyt juurikaan sekaisin, joten tässä uudessä kierrossa pitäisi oolla taas ihan jo hyvät mahikset. Jotenkin vain tämä odottaminen alkaa väsyttää. Onneksi on kesä täynnä puuhaa ja New Yorkin matkakin jo häämöttää. Itseasiassa seuraava testauspäivä osuu tuonne meidän reissuun, joten siitä saattakin tulla hyvällä tuurilla tosi ikimuistoinen matka!
 
Myyh, voi helkkari sentään, :eek: toivotaan nyt et ei oo kyse mistään tuommosesta!
Ultraaminen olis kyllä kannattavaa, jos siellä jotain näkyis niin näkyis ehkä pieni täplä, eli ruskuaispussi niinku gatusa sanoi, jos kokenut hyvillä laitteilla saa näkymään. (Se on kyllä melkosen pieni vielä 4+), mut pitäis senkin näkyä. 5+ pitäis jo näkyä selvemmin. Mut pakko se on ultrata jos hcg on kunnolla koholla :) Ei sitä muuten selvitetä onko kohdunulkoinen, tuskin. Toivotaan et olis kyse jostain normaalista kuumeesta (vaikka aika korkea olikin, onko sulla yleensä helposti kuumetta flunssan tms yhteydessä?) tsemppiä sinne <3 ps. jos alkaa vuoto niin heti päivystykseen! (en halua pelotella, en usko semmoseen mut toimintaohjeet jos jotain tulee)

Herhis, kuulostaa hyvältä ;)

Tiituli90, onnea kovasti!! :) Mikä la?

Aida, pahoittelut uudesta kierrosta... :(

Omanapa, nyt on käyty ultrassa ja nappula oli oikeessa paikassa ja sydän sykki kovasti :Heartred Heti näky se sydämen syke omaan ja miehenkin silmään ennenko lääkäri kerkes edes asetella parempaa näkyvyyttä. Vastasi viikkoja 7+1. Oviksen mukaan tänään olis ollut 7+0 ja menkoista 7+3, eli omapäinen nappula kun päättänyt valahtaa nuiden päivien väliin :binkybaby Itkuhan siinä pääsi. Oli se mieskin aika haltioissaan...

ps. mä intouduin ja nyt sit on ostettu eka vaate. :whacky059
 
Takaisin
Top