Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
naranja, tervetulloo! :)

Mulla muuten kp13 / 27-31? ja yrityskerta 3. Herttinen, ei olla tehty edes talletuksia... Tein ovistestejä kp11 oli tummin, kp12 vähän haalempi ja kp13 haalein?? Menikö tämä nyt tässä sitten.. Testaan kyllä vielä huomenna ja ylihuomenna. Ja ne on tosiaan niitä päivämäärältä jo vanhentuneita testejä..
 
Seuraavat testipäivät:
Lauruska 23.6
Herhis 24.6.
Diku 27.6
DarkMimosa 29.6
loora84 1.-19.7
Marikki 2.7.
Silv 2.7
Sintti2014 5.7.
Ambriina 8.7
Anis 12.7
Marras 13.7.
Satsa 13.7
Lucky 17.7
naranja 18.7
Elli28 ?
Myssy ?
Granger ?
Etsijä ?
Mustikka ?
Nuuhku?
Aida?
zorro86?

( yht. 22 )

Plussanneina jutuissa mukana Gatusa, MadH91, J3nni, Mju, Janeh, MarinaMelina, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Freyja86, Dawwe, Myyh, Tiarella (yht.17 )
 
Miä otin nyt vapauden siirtää zorron kohdalle kysymysmerkin..Lauruskalla olis tänään ollu testipäivä.Onkohan siellä testattu? :)
naranja eipä sen kummempaa kun höpötellään kaikesta maan ja taivaan välillä ja tietenkin jännätään ja tsempataan yhdessä hyvässä hengessä :Heartred Tää on kyllä ihan paras foorumi:Heartred:Heartred
 
Onnittelut plussanneille! :Heartbigred

Laitan vielä infoviestin eli mun nimen perässä voi pitää kysymysmerkin. Me vietetään Nuuhkun tavoin kesätaukoo :) palaan tänne sitten syyskuussa, kun toivottavasti näen miestä muutenkin kuin viikonloppuisin:grin

Tsemppiä kaikille plussaukseen, käyn aina välillä kuulumisia kurkkimassa! Esim. Myyhin ultra!!:grin

Pahoittelut Nuuhku:Heartpink
 
Tervetuloa naranja miunkii puolest!
Tääl ainakin juttukamui piisaa ja ekakertalaiselle oiva paikka kysellä.
Ja vaikkei ookkaa eka eikä toka eikä kolmas eikä neljäskään kertalainen..öhöm..niin kukkaa ei o kivitäny tyhmien kyselyn takii.

Miul on törkeen mitään sanomaton olo.Tosin mietin tuos juuri kuopusta nukuttaes,että en mä muista onko mulla koskaan ollu muuta ku ne menkkakivut.Kerran mie muistan,että sain palelukohtauksen,tutisin viltin alla jne.Siis kerran!
Ja ajatukset seilaa jo ens kiertoon vaikkei tääkä viel yli viikkoon pitäis loppuu.
Räyh.ny vähän korpee :angry
 
Onnea Freyja ja Tiarella! ^^ Ja jos oli joku muu jota en ole muistanut onnitella niin onnea sinne myös. Plussia ropisee niin tiuhaan ettei muista kenen plussa on tullut viimeviestini jälkeen ja mikä ennen. :D Lähetän kummallekin paljon tarrasukkia ja -bodyja ja muita niin pikkuinen pysyy kyydissä.

Kiivilinnulle onnea opiskelupaikasta. :> Ymmärtäähän tuon ettei tuossa tilanteessa innosta täällä pyöriä. Paljon voimia vaikeaan tilanteeseen. Vaikka nyt tuntuisi kuinka pahalta, se helpottaa kyllä. *halaus*

Tervetuloa naranja ja muut uudet jos en ole muistanut vielä toivotella. Täällä ei käyttäytymissääntöjä ole (kunhan ei ketään loukkaa, mutta tuskin sitä tahallaan kukaan tekee), jutellaan vain, kerrotaan kuulumisia oman mielen mukaan ja tuetaan toinen toistamme. :>

Mulla ei ollut minkäänlaista kiinnittymisvuotoa tai muuta tuntemusta, kun joku (tähtönen?) sitä kyseli. Tosin enpä sitä olisi varmaan tajunnutkaan jos olisi jotain tuntunut, kun olin heittänyt hanskat naulaan ja odotin vain menkkoja saapuvaksi tarkoituksena hankkiutua sitten lapsettomuustutkimuksiin...

On Selkä on vähän yrittänyt vaivata. Välillä se oli kipeämpikin, mutta nyt taas vähän parempi. Selkäkipujen lisäksi on pesänrakennus"vaiva" löytänyt luokseni. Enkä millään meinaa uskoa että on tässä ainakin pari kuukautta vielä aikaa...

Tsemppiä ja plussatuulia kaikille yhteisesti ja erikseen! En enää muista mitä kaikkea muuta olin ajatellut sanoa.
 
Tervetuloa naranja! Minä menen huomenna verikokeisiin ja otetaan myös kilppariarvot viimekuisen keskenmenon takia. Äidilläni on kilpirauhasen vajaatoiminta ja minulta arvoja on seurattu koko lapsuuden ajan. Ikinä niissä ei ole mitään ollut, mutta lääkäri nyt haluaa vielä varmistua. Toivon siis, että en ole kilppariongelmainen, mutta jos olenkin, saadaan lääkitystä ja uskaltaa yrittää uudestaan. :)

Tähän kiertoon kyllä ajattelin kokeilla kaikki mahdolliset konstit ja keinot. Ja seuraavaan ja seuraavaan.. :D Halu raskautua on kyllä nyt niin kova, että tiedän ensi kuussa pettyväni pahasti. Ja sitä seuraavassakin varmasti, mutta yrittänyttä ei laiteta. Olen toki ehkä vähän myöhässä jo, kun on kuitenkin menossa kp4 tänään. Kaupasta hain nyt taas kuitenkin greippimehua ja ajattelin omenaviinietikkaa alkaa myös hörppimään. Miehelle hain sinkkiä, että jos ei heti tärppää, parannetaan nyt sitäkin kautta mahdollisuuksia lähitulevaisuudessa. Pitäisi varmaan tilata lisää ovistestejä ja voisin jopa panostaa niihin digeihin tällä kertaa. Pelkona kuitenkin on, että kierto ei ole pysynyt normaalina.

Km jälkeinen kierto venähti reilulla viikolla liian pitkäksi, mutta kuukautiset ovat olleet kyllä nyt hyvin lähellä normaalia. Olivat ainoastaan hyvinkin kipeät. Onneksi aletaan olla jo hyvin loppusuoralla. :) Ihanaa olla innoissaan uudesta yrityksestä, vaikka sitä tietääkin, että se ei välttämättä onnistu heti ensimmäisellä kerralla. Jos kierto on normaali, menee testaus tuonne 18-20.7 paikkeille. Silloin tädin pitäisi olla jo myöhässä.

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Hurjasti onnea kaikille plussanneille. Varsinkin Myyh!!!
Itsellä jännät paikat. Peitto on heilunut tiuhaan ja huono olo alkoi jo torstaina ennen juhannusta. Tänään tuli kahvipukla nieluun töissä. Testipäivä perjantai 27.6. Lisäiskö joku listaan.

Ihania plussauutisia kyllä valtavasti!!!!
 
Naranja tervetuloa :)

Nyt alko jurppia! Dpo 4 ja menkkajomot alko illalla siihen malliin, että mahtaakohan mun kiertoni olla nyt mennyt ihan sekaisin. Edellinen kierto oli 27 päivää ja ennätyslyhyt mun kierroksi. Ihan hanurista, jos tää (niinkuin nyt vaikuttais) on nyt edellistäkin lyhyempi :(
 
Tervetuloa naranja! Pikaista plussaa!!

Gatusa: hui! Ompelu... Juu mee vaan lääkäriin... Mäki mietin että missä nuo kätilöt on koulutuksensa saanut :)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Sintti: jospa ei kierrossa häikkää vaan oliski kiinnittymistä!

On. Mä oon nyt kiukutellut varmaan sen 2 viikkoo ukolle... Harmittaa jo itseänikin mutta en vaan jotenki enää osaa lopettaa :) ukolla jatkuki loma ni jospa sitä nyt skarppais ja unohtais menneet ja yrittäs puuhastella kunhan menkat loppuu... Pitäis testitki tilata että näkis vähän suuntaa tapahtuuko mitään.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
tervetuloa naranja ja plussatuulia... :) meil täällä periaatteessa sääntöinä on se ettei niitä ole. me puhutaa kaikesta, puretaa pahamieli ja pelot jne, tuetaa toisiamme ja piristetää ja nauretaa yhessä :) kaikkea saa kysyä vapaasti :)

lucky minä olin jo ukolle kotona todennu että ommelkoo se kätilö ittesä, minuu ei ompeleen ommelta laiteta ilman syytä inshaAllah :) äipälle ku kerroin kätilöreissusta ni se repes totaalisest et on siinäki tapaus.

vargynja koita jaksaa selkäkipujen kanssa.

sintti inshaAllah onki kiinnittymistä eikä mitä muuta :)

on: tässä niitä nuttulankoja odotellessa alotan tällä viikolla inshaAllah äipälle neulomaan villapaitaa ja jos lanka riittää ni sukkia ku mulla on mustaa lankaa niin paljo etten tiedä mitä tehä ni totesin et katopa mistä tykkäät ja sit yhes omil koneil selailtii garnstudiota ja sit mulla pisti silmää yks malli ni laitoin äipälle linkin ni se iha innostu.
http://www.garnstudio.com/lang/fi/visoppskrift.php?d_nr=116&d_id=51&lang=fi
mitä raskautee tulee ni ei ihmeitä täällä rv 14+0 ja olo ihan ok mitä nyt edellee ummetus ja väsymys vaivaa sekä nälkä.
 
mikäs sitä luckya kinnaa miehen suhteen?
tiän itekkii,se jää päälle jos on annettu riittävästi aihetta...ääh.

Mä kiukuttelen sit vissii huomenna...kesälomansa alun iloksi lähti kaverille pelaamaan,eikä o äijää näkynyt.Luulin että ois ny viimeistää 23 tullut,kun parista tunnista oli puhe,mutta joo...
 
Marikki: 1. Mies komenteli mua miten mun piti tehä piha hommia
2. Se ei vastaa mulle mun mieltä askarruttaviin kysymyksiin illalla ( sillon ne mulle putkahtaa mieleen, enkä sit saa unta ku mietin)
3. Ukko lomalla nyt ja nautiskellu aamusta iltaan olutta (ei humalassa) ja sit yöllä kuorsaa ku sika tajuttomana
4. ei suostu kaatamaan yhtä lahoa puuta pihamaalta. Oon Suunnitellu sen tilalle jotain aivan muuta.
5. Ei ottaudu tähän lapsi asiaan kunnolla... "Sille sopii puuhastelut sillon ku sitä itseään huvittaa". Eikä ymmärrä mun pahaa mieltä kun ei tärppää.
6. Osti auton itselleen vaikka sanoi ettei sillä ole rahaa multaan ym. Meidän yhteisen kodin laittoon.
7. Kaiken pitää mennä just niinku se tahtoo ja mä joudun ponnistelemaan liikaa jotta saan tahtomani
8. Joudun siivoomaan koko aika ku ukko elää ku porsas
9. Sitten viel ainaki se että ukko vielä kaks viikkoo lomalla ja mä en saa huokasta missään välissä
10. Yhteenveto: yleinen v****s joka asiasta. Asenne muutos kai olis mulle paikallaan ja yksin olo. Mut se tieto jo lisää tuskaa että tosiaan joutuu sietämään ukkoo viel 2 viikkoo ja tieto siitä että yhteensä 1kk kuukausi huonosti nukuttuja öitä ukon takia... Entes ku se lähtee... Mä oon pulassa jo sen takia että oon niin väsynyt ja pyöritän sit arkea pojan kans kahestaan jolla maailman pahin uhmaikä menossa... Mutta ehkä kaikki meneekin hyvin sit ku jäädään poitsun kans kahdestaan kun huomio on sit jakamatonta. Kyllä se tästä... Olinki jo muutaman päivän stressaamatta tuosta pihasta mutta nyt se sitten alko taas... Joten tiedossa ihana aamuvuoro töissä :) onneks on töitä että pääsee hengähtää välillä pois näistä koti ympyröistä.

Siinäpä niitä :) voisin kyl vähän katsoa itseeni peilistä ja rentoutua :) oon kyl maailman kovin stressaaja tyyppi... Koko aika aivot ajattelee jotakin... Pitäis olla sellanen on/off nappi päässä...


Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Auts, en muistanutkaan miten kipeä olen kp 2. Menkkakipujen päälle vielä salilta hankitut lihaskivut ja tunne, että oon tulossa kipeeksi... Huh. :grin Niitä luomumenkkoja sitten odotellessa... Ne kivut oli kyllä muistaakseni ihan erilaisia mitä nämä repivät kivut renkaan kanssa on olleet.

Että hyvää tiistaita vaan ihanat naiset! :grin:Heartred

Lucky, koita kestää. Mun mies on pääosin ihana, mutta välillä kyllä omaa napaansa tuijottelevaa aasi... Mutta yleensä se ei edes tajua omaa käytöstään ja petraa kyllä (ainakin hetkeksi), kun asiasta huomauttaa. Välillä vaan on itselle vaikea saada kaaliin ettei tuo oma möllikkä ymmärrä vihjailua yhtään vaan kaikki pitää sanoa suoraan :D
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top