Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Dawwe, musta noi näyttää oikein hyviltä!!! :) Mä testasin digillä dpo~16 vielä 1-2, mutta sitten dpo18 tuli se 2-3, kuukautisista laskettuna noi oli rv 4+4 ja siis vasta rv 4+6 tuli se 2-3 :) Ja tosiaan rv 13+4 nyt menossa :Heartred Jos ei mitään vuotoa yms ilmesty, niin kyllä siellä nyt vaan ollaan tukevasti raskaana! Teepä vaikka parin pvän päästä uusi digi.

Freyja, sun tän aamuisessa alkaa olemaan jo kunnon viiva! :Heartred
 
Mulla on nyt vissiin rv 4+3 eli eipä siis vissiin ihme jos ei vielä olekaan sen suurempi lukema. Pitää kahtoa raskinko tuhlata enää digiä myöhemmin, liuskoja on vielä 3, jospa ne vahvistuisi vähitellen sen verran että voisi todeta hormoonimäärän ainaki kasvavan! Korkeintaan jokatoinen päivä teen liuskan eli sunnuntaihin asti riittää liuskoja.

Freyjan viiva oli myös vahvistunu hienosti, nyt muutki mukaan!
 
freyja hienosti vahvistuu viivat :)

dawwe hyvin on sinullaki vahvistunu älä ol huolissas. :)

on: reilun tunnin päästä ois tarkotus mennä terveyskeskukseen kysäsee onko kätilö paikalla tänään että sais neuvolakortin ja kattoo löytyykö tässä maassa kätilöltä dopleria käytöstä että pääsis kuunteleen sydänääniä inshaAllah. jännittää jonki verran kyllä ku en ol aiemmin ollu kätilöllä tässä maassa et miten menee asiat, mies saa toimia tulkkina.
 
Freyja hienosti vahvistuu viivat!

Dawwe yhdyn muiden sanoihin, elä oo turhaan huolissasi!

Gatusa tsemppiä kätilökäynnille! Toivottavasti pääsette pienen jumputuksia kuulemaan :)

On. Tervetuloa kp 1 ja eka luomukierto vuosiin! :)

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
larissa se riippuu siitä onko siellä ees dopleria...ku mä en oikein usko et tässä maassa niin paljon ois panostettu äitiyspuoleen et terveyskeskukses löytys dopleria. inshaAllah löytyy et mies pääsis kuuleen sydänäänet inshaAllah ni tulis todellisemmaks entisestää ku kuulis sydämen.
 
Freyjalle ja Dawwelle vielä kerran onnea ja viivat hienosti vahvistuneet♡ mulla dpo 19, rv 4+4 digillä 2-3, aiemmin en testannut mutta Dawwe uskon että ihan normi homma ettei vielä noilla dpo päivillä ole isompi viikko luku!

Niille jotka seuraavaksi testailee kovasti plussapuhureita puhaltamaan, jospa uusi aalto saisi alkunsa :)

Tädin kohdanneille kestämistä vierailuun, jospa se täti kohta katoaisi pidemmäksi aikaa!!!!

Gatusalle tsemppiä reissuun, toivottavasti löytyy doplerilaite! Miehellekin asia sen jälkeen paljon konkreettisempi! Itse kuulin tossa lauantaina ensimmäistä kertaa doplerilla selkeesti sydänäänet♡ ihana ääni!

Täällä rv 9+1 ja tänään taas helpompi aamu pahoinvoinnin kanssa :) jos se tästä vähitellen helpottas.. np ultraa odotan että pääsis kertomaan kavereille ja lopulle lähisuvulle. Maha jo paljon selkeämpi kun esikolta, suurimmaksi osaksi varmaan vielä turvotusta mutta selkeästi eri muotoinen kun ennen. Ei tätä kauaa enää peitellä. Tulis jo se ultra kutsu :)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
tähtönen ei ollu kiinnittymisvuotoa mulla, tais olla sellai ohimenevä kipu kohdussa mut ei sen kummempia, tunne että oli tärpänny. ja tietty sit dpo 10 plussa testiin ja dpo 11 oksensin ekan ja ainoon kerran, menkkojen alkamispäivänä järkyt kivut mut mitää ei tullu, nyt rv 14+0 menossa alhamdulillah :)

onko tää jotenki jo kliseinen lause multa...? historia toistaa itseään....miestä ei näy missää eikä vastaa puhelimee, pitäs olla pikkuhiljaa menos sinne terveyskeskukseen jo mut ukkoa ja esikkoa ei näy ei kuulu eikä puhelimee vastata.
 
Gatusa: kyllähän tuo on kuultu kerran ennenki :) mikä niil on ollu syynä sit aina myöhästymiseen?

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Todellinen deja vu Gatusa :) ai niin, kiitokset reseptistä, hyvää oli vaikka mausteiden puolesta mentiinkin sivuraiteille. Laitoin lopulta ihan vaan kanelia, kurkumaa ja korianterinsiemeniä. Kisraan tykästyttiin ja pitihän sitä tehdä uudelleen, että lapsetkin pääsivät maistamaan :) kovasti jo suunniteltiin oikein tosi ohuita versioita ja omatekoista kebablihaa ja salaattia sisään käärittynä.

Onnea plussasta Tiarella.

On: menossa kp18 ja dpo 4. Nyt vaan ollaan ja ihmetellään.
 
Onnea paljon plussanneille :Heartbigred tarrasukkia ja liimaa tonneittain et pienoiset on tarrautuneet piukasti kiinni :Heartpink
Gatusan mies ja saisi tulla jo kotiin ripeästi et pääsee tk:een.
 
lucky syynä on se että hän meni klo 6 jälkee rannalle esikon kanssa ja piti olla klo 8 tulos jo kotii, klo 9 mennes piti olla ilmotautun tk:ssa joten eipä onnistu taaskaan, tätäki suunniteltu viime viikosta ja näin kävi. ukko tekee töitä siel mut oli että hän tulee ajoissa, niinpä tietenki kuten aina... nii joo ja mies ei viimeks ees tk:ssa käydessää vaivautun kysyyn mikä päivä kätilö on paikalla ku se ei ol sielä joka päivä.

sintti olepa hyvä kiva että tykkäsitte resepteistä :)

diku juu soitin langolle, hän on firmassa ei ol rannal ukon kans, ukolle soitin jo varmaa 6 kertaa ainakin. huoh että menee taas hermot ukkoon ja sen tyyliin, no huomen uus yritys (varmaan sama lopputulos taas)
 
Dawwe, 1-2 on sit juurikin oikee jos dpo olis 12/14. :) ja en mä noihin digin viikkoihin kauheen suurta painoarvoo pistäis :)

freyjallaki hienosti vahvistunut :)

tähtönen, ei oo ollu kiinnittymisvuotoa eikä sitä hirveesti mistään oikeen huomannutkaan :)



Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
oon puonnu ku eno venheestä tän ketjun kanssa,joten kaaheesti onnee ihan jokaiselle uudelle plussaajalle,teitä on ihan hirrrrrrweesti.

Viel ois me 20 kuumeilijaa,voisitteko sitoo jonkun narun meihin ja vetää mukana???

Tässä ketjussa on varmasti todella asiantuntijoita oireiden bongauksen suhteen,joten tertokaa mulle
"what to expect when you expect" tai jotain noin.Kiinnittymisoireita jne?
Mä en oo huomannu itsessäni kertakaikkiaan MITÄÄN erikoista vaikka viikko sitten nakattiin se pregnylkin nahkaan,joka ois kuulema voinut raskausoireitakin tehdä....mut ei.Eli viime tiistaina ovisplus aamupv ja hyvin myöhään illalla liki keskiyöllä oli irtoaminen kipujen perusteella.Jot lasketaanko keskiviikko dpo 1 vaiko 0???

Plussahönkäyksiä kaikille niitä tarvitseville :3some
 
Jee, 7+2 ja tänään oksensin ensimmäisen kerran... Onneks vatsa oli tyhjä :D

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Tähtönen: esikolta mulla dpo 4->dpo8 pistävää/porautuvaa kipua kohdussa, dpo7 kaikista selkeiten, ei vuotoa. Tästä toisesta dpo4->dpo8 taas samanlaista kipua ja dpo4 myös vaaleanpunaista valkovuotoa eli pientä kiinnitymisesvuotoa tällä kertaa :) mulla kyllä selkein oire nuo kivut kohdussa, on jälkikäteen ajateltuna kovempia ja erilaisia kun nega kierroissa!

Gatusa eipä ole mies osannut olla hienovarainen:mad: meillä mies aina välillä vaan tokaisee että pullistatko sä tota mahaas kun on noin iso? Hölmö. Eipä tässä pullistella tartte kun on muutenkin olo kun rantapallolla :D



Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Gatusa äh, voi herramojee sitä ukkoa:rolleyes:

Mad kääk! :) älä hihku oksentamisesta, jos kohta alkaa tää sama rumba kun mulla täällä niin sitten kyllä toivot että ei ois koko pahoinvointia ollenkaan! Tää on kyllä ollu paljon pahempaa kun esikolta, neuvola yritti passittaa tiputukseen mutta oon nyt voinu jo paremmin. Tiputuksen uhka kyllä edelleen on jos menee samaan tilaan uudestaan, mikään ei pysynyt sisällä :(

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Seuraavat testipäivät:
zorro86 15.6
Lauruska 23.6
Aida 23.6
Herhis 24.6.
Diku 27.6
DarkMimosa 29.6
loora84 1.-19.7
Marikki 2.7.
Silv 2.7
Sintti2014 5.7.
Ambriina 8.7
Anis 12.7
Marras 13.7.
Satsa 13.7
Lucky 17.7
Elli28 ?
Myssy ?
Granger ?
Etsijä ?
Mustikka ?
Nuuhku?
( yht. 21 )

Plussanneina jutuissa mukana Gatusa, MadH91, J3nni, Mju, Janeh, MarinaMelina, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Freyja86, Dawwe, Myyh, Tiarella (yht.17 )
 
Takaisin
Top