Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
ei mulla valtavaa kasvimaata ole, pieni palsta ja talon toisella sivulla on lisätilaa eli lähinnä omiin ja anoppilan tarpeisiin kasvatan. tosin mansikoihin ei kukaa ilman mun lupaa koske kunha saan siemenet. mä oon luova ihminen ni keksin aina miten saa paikat näyttää kivalta ja lisäprojektiks tuli se että pitää tehä sohva meille. eli nyt sit pitäs puiden saavuttua alkaa tekee sänkyä, sohvaa, ruokapöytää+ tuoleja, tv tasoa, lipastoa ja työpöytää sekä tuolia siihen.

kp 2 :angry5 / 26-30. Pyh.

Olipa taas tullu niin paljon uutta tekstiä että aivan tipuin kärryiltä...

Gatusa, kiva kun ilmestyit! Täällä jo vähän oltiin huolissaan kun ei sua näkyny.

Chipmunk, sulle taisi käydä täysin samoin kun mulle viime syksynä. En kanssa saanu testiin kun haaleita viivoja, ja viikolla 5+2 alkoi vuoto. Joten vaikka olikin sulla noin aikanen vaihe, niin tiedän että silti tuntuu kamalalta. Voimia!!

Nyt ei muista mitään muuta mitä piti kommentoida. Pitäis varmaan käydä täällä vähän aktiivisemmin.....

Varasin ajan gynelle, nyt tarvii saada jotain selitystä miksi tää homma ei toimi. Mulla ei oo koskaan katottu kilppareita, joten pyydän kyllä senkin.

oi kiitos jampula, toivottavasti saat selvyyden asioihin kunha pääset gynelle. täällä ei mitää ihmeitä ol, kipeänä vaihteeks ku flunssa iski.

on: lyhyesti pakko sanoa että ukot on täysiä en sano mitä. hirveet valitukset siitä että sanoin oman mielipiteen siitä ettei mulle ilmotettu että sen sisko tulee käyttää nettiä. mä oon kipee, huono olo ja sit tupsahetaa tuosta noin tänne. ja ukon tyhmät laukaukset päälle siinä kuunneltii ni hermot meni ja illal ku sanoin mitä ajattelin ja äippä skypen kautta sano etä yleensä vieraita kutsutaa eikä niin että vieraat tulee tuosta vaa ni mä sain haukut.

Mä malttamattomana testasin äsken puhtaan negan. Jotenkin arvasin kun vasta kp 26 et katsotaan uudelleen ens viikolla kunhan kierrosta tulee täysi. Jos ei nyt täti kurvaa kylään sitä ennen.

toivotavast nega muuttuu plussaks viel freyja, sais se täti pysyy poissa sieltä.

on: flunssa iski sit ja pitäs jaksaa tehä sitä sun tätä. kierto on jotain enkä jaksa ees suoraa sanoen ajatella liiemmin sitä ootan menkkoi tässä kuussa saapuvaks jossai vaihees ja jos ei saavu ni sit pitänee testailla. talvi on saapunut tänne kunnolla, ulkon on oikeest kylmä mihin en ole tottunu. tänää pitää istuttaa uusi viiniköynnös.

Gatusa: huvittavalta kuulostaa tuo että siellä on talvi ja sä vaan istuttelet viiniköynnöksiä :) on se niin erilaista :) mites kävitkö sä siellä lääkärillä missä aiot ennen sitä sun netti pimentoa käydä. :)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

täällä kin flunssa sitten iski..minä joka koskaan ole kuumeessa..niin nyt on 38,2 kuumetta..wuhuu...ääni korisee ja yskä sattuu ihan vietävästi...huoh..

lucky enpä ol päässy käymää lääkärissä edelleenkää yllätys yllätys. kattelen nyt miten tässä menee ja toivon parasta. juu varmast kuulostaa hupaisalta että mä talvella istutan viiniköynnöksiä ja perunoita jne... äippä laittaa inshaallah mulle mansikansiemeniä jotka tekee satoa koko kesän, no tarkottaa et saan sit lähes vuoden ympäri satoa täällä jos kasvaa hyvin ja kukinta onnistuu. meille on tulos tuossa kevään aikana vieras ni paras sit saada tehtyä huonekalutki ennen ku vieras tulee käymää pääkaupungista. nyt vaa materiaaleja odotan ja keksin et mä teen vuodesohvan puusta, mulla oli aikoinaa sellanen ja toimi hyvin ni teenpä samalla periaatteella mut verhoilu on sit joko viininpunanen tai tummansininen.puu on vaaleaa näköjään koivua ku lanko antaa firmasta lautoja meille että saan tehtyä mitä tarttee.

bluerose paranehan pian, mulla ei ol kuumetta mut yskä yltyi ja kurkku kipeä, eile aamul oikeest korvast oli tullu verta tyynylle eli flunssan oire ku mulla yks suoni on niin herkkä korvassa ni yöllä ilmeisest oli ollu sillo kuumetta ni oli lähten se tulppa siitä pinnasta irti. eipä se olo ol vieläkää mikää kehuttava.

loora84: Joo kyl se noi hormonit vaikuttaa vähän liiankin kanssa tähän naisena olemiseen, huoh. Joillakin enempi ja joillakin vähempi.

Pömpylä: Mäkin täältä peukutan tärpin puolesta!!

dawwe: Mä muutin porvoosta pois aikanaan vanhempieni mukana ja espoossa en viihtynyt ollenkaan... Ex-mies oli kotoisin täältä seudulta, joten tänne sitten suunnattiin yhdessä (ensin mies muutti mun perässä vuodeks espooseen kun olin vielä alaikäinen). Nyt nelisen vuotta turuuus, ja kyl mä varmaan tänne jään (no, eiköhän omakotitalon hommaaminen jo siitä kerro;) )

s1n1: Voihan sanonko mikä! Toivottavasti lääkityksestä on hyötyä ja pääsette kattelemaan paria viivaa testissä piakkoin!

iines86: Jee, ovis!! :) Mä en osaa sanoa tuohon primojen vaikutuksesta ovulaatioon, mutta lukaisin tuossa viikon aikana kaksplussan terolut-mimmien keskustelun melkeen läpi, ja siellä monet oli teroluteja ottanut myöhempään kun määrätty, aloittaneet oviksen jälkeen vasta. Saitko kaapattua ovista testeihin?
Talletuksia tuli tehtyä? ;) Melkeen voisin itse miettiä tossa tilanteessa soittavani primot määränneelle gynelle ja kysyväni asiaa... Mut tosiaan mä nyt olen tän vastauksen kans vähän myöhässä ehkä :)
Joo, tiedän et tuhru voi olla raskauden merkki, ja ei välttämättä kyse edes kiinnittymisvuotoa, vaan oon huomannut tässä, et joillain saattaa tuhrua tulla hyvinkin, vaikka raskaana oliskin. Musta vaan jotenkin tuntuu et se olis ehkä ennemmin ihan vaan tuhrua ennen sitä varsinaista punaista...

elya: Ihan noin nopeasti ei välttämättä kyllä merkkejä raskaudesta tule, ne tulis varmaan suunnilleen noin viikko ennen oletettua punaista tätiä :)

kiwibird9: Ihailtava asenne <3 Pidä tuosta kiinni!! <3

jampula: Pahoittelut punahilkan vierailusta... :( tsemppiä uuteen kiertoon!

freyja86: Toivottavasti nega on väärä hälytys ja plussa pärähtääkin! Koita malttaa <3

bluerose ja gatusa: Paranemisia!! :)

ommoonappoo:
Ristiriitainen fiilis!! :(
Eilen oli tuhruvapaa päivä, tänään jälleen yksi pieni rusehtava tuhru. Eilen kippasin kurkkuuni viimeisen terolutin, ja nyt vaan odotellaan missä mennään. Nännit yhä kosketusarat.:confused004
Viime yö oli jokseenkin levoton. Ennen nukahtamista tuntui, ettei tissit asetu millään "hyvään asentoon", ja päädyin nukkumaan selälläni pidellen tisseistä kiinni. :D Tuntui, että vaikka olin unessa, et olisin ollut puoliks hereillä. Näin hyvin monenlaisia erilaisia unia, yhdessä me saatiin miehen kanssa pieni poika, jonka puin ihanaan vaaleansiniseen velourpukuun, oli varmaan päivän/kahden ikäinen, ja katselin että kyllähän nyt kelpaa. Sit näin unta, että menin vessaan ja huusin miehelle että verensekaista juttua tulee. Seuraavaks tein raskaustestiä, johon pärähti kaks viivaa ja kiljuin onnesta...:smiley-angelic001
Aamulla herätessä järkyttävän väsynyt olo, tuntuu että jokaisen noiden unien välissä käväisin hereillä jostain syystä.

Onhan se punahilkkakin tervetullut, pääsee vähän kuin tutustumaan omaan kroppaan uudestaan, tuliskohan ovulaatiota... Pääsis siihen yrittämiseen mistä niin on haaveillut pitkään. Nyt on varattu lämpömittari ja se sylkiovulaatiotesti yöpöydälle, että sit lähtee tutkiskelu. Muistelin että kaks vuotta sitten kun kävin lääkärin määräämissä verikokeissa, hän mulle mahtoi todeta, etten ainakaan verikokeiden mukaan ovuloinut. Mua pelottaa kyllä ihan mielettömästi, että sitä ei vaan tule. :smiley-angry017 pelottaa etten koskaan saa sitä kahta viivaa r-testiin:sad010

Jälleen naamakirjan avatessani päivitys rv sitätätätota, jälleen yks kavereista saa lapsen. :smiley-angry003Ne nippaa pahasti, ja eilen koulussa jälleen luokkatoveri mainosti kovaan ääneen raskausoireitaan. :violent001 Sitä nyt on kuitenkin jatkunut jo viikkoja, eikä loppua näy. Huomionkeskipiste, argh:smiley-angry019

Okei... oliskohan tää tämmöinen tunteiden heittelyolo ennakointia punahilkasta....

Anteeks vuodatuksesta... :smiley-ashamed004

hohhoijaa nyt ihan omanapailua vähäsen taas, mikähä on ku rinnat tuntuu vähä aroilta, etoo iha kunnolla, no voipi olla vatsatauti tekemässä grand entracancea mulle ku esikoisel oli alkuviikosta se ( kiitos vanhempien jotka pistää vatsatautiset lapset kouluun) lisäks heikottaa iha tolkuttomast. äsken kävin oksimassa mein viiniköynnöksen vihdoin suurimmaks osaks, tekis kyl mieli leikata melkei kokonaa se yks haara pois ku näyttää hirveelt mut ukko ei anna ku pelkää mitä vuokranantaja sanoo, no mulla ei ol ees oksaleikkurei ni sainpa sit parit haavatki sormiin, näyttää siltä et veren väristä päätellen taitaa olla hemppa alhaalla, pitänee ottaa rautatabletit käyttöö ja myös foolihappo. kunha ukko tulee ni saa sit pistää muutaman oksan vetee juurtumaan että pääsee istuttamaan sit ne tuonne mein pihalle ja oottaa satoa. ja kuten oon aiemmin maininnu ni mulla ei ol aavistustakaa onko ovis ollu vai ei ku mulla oli nippailua menkkojen jälkee melkei samantien ja kirkasta ni saas nähä miten käy, tosin kohdunnapukan tilanne on kyl sellai et vois viitata oviksen suuntaa kans piakkoin, toivotaan, ois meinaa kiva saada plussa vihdoin ja mielellää normaali ja pysyvä sellanen.

Voi kumpa raskauduttais jo kaikki, mahat kasvamaan ja yllinkyllin raskausoireita ja onnea.. :3some
) . ( Alkaa olee ihan suolesta tää ovulaation bongaus ja siitä mahdollinen raskaustestailu. En jaksaisi hirveen kauan enää oottaa! Oon niin malttamaton vaikka reilu vuosi jo raskauden yritystä. On tämä odotus sitten piinaavaa, vieläpä kun nämä menkat (kp4) ovat sitä tyhjennysvuotoa.. äh pitikin syödä niitä pilsuja, ainakin tasasi kiertoa! :grin Oon vähän hämilläni että milloin nyt sit tikuttaisin ovulaatiota :confused: :eek: o_O
Olisipa mahiksia jo tässä kierrossa, onneks on vähän muitakin plaaneja.. puhuin eilen ehkä osa-aikaista hommaa itelleni. Vau:n omissa tiedoissa on laskuri antanut 14.2 oviksen huippupäiväksi muttei se ole niin sinvalkoista, tuol ylempänä ketjussa pari sivu taaemmas näkyis noi vau:n antamat ovispäivät jne. Edellispäivänä, eilen ja tänään pupuilua, ylihuomenna sit taas kun huomenna olis se "tauko" jokatoinenpäivä-idealla helmikuuna. Näin muuten unta että sain tyttövauvan :rolleyes: kerrankin kiva uni, painajaiset olleet pitkään in.

madh91 kiitos, toivottavasti tässä ei tulis se vatsatauti päälle, oon laattaillu yhen vuoden ajaks iha tarpeeks ku viime kesänä oli ruokamyrkytys, perää raskaus joka paljastu tuulimunaks jne... mulla ku oli aikoinaa terot ni mä sain kyllä iha hirveet raskausoireet niist ja toiseksee sain kyllä plussan joka päätty huonosti tosin. toivottavast saat plussan nyt sit niiden avulla :)

gatusa: Joo olen kyllä lukaissut teroista raskausoireita tulevan, joten siksikin luotto "oireisiin" on vähäinen... Mä toivon että saisin, se jää nähtäväksi. Nyt kolme kk teroja ja sit tauko, ja jos kierto ei tasaannu niin sit uus 3kk teroluteja.
Toivottavasti siellä vatsatauti jäisi hyvin lyhykäiseksi, inhaa! Tai sais vaikka jättää visiittinsä etovaan oloon ja häipyä vähin äänin samantein.
Sulla on kyllä rankasti paljon takana... Mä toivon sulle pysyvää plussaa pian! :)

kiwibird9
Nyt kun et vielä tiedä mimmoseks sun kierto menee, niin mä melkeen aloittaisin sinuna tikuttelun joskus kp10 ja jatkaisin sitä jonkun aikaa... Jos se on se suunnilleen 30 paikkeilla se sun kierto, oviksen pitäis olla kyllä suunnilleen siinä 14-16 päivää ennen seuraavia kuukautisia, mutta no, en tiedä olenko oikea ihminen kertomaan miten kun tässä vasta odotellaan ekaa punahilkan visiittiä. :D
Ihana uni siellä <3

MadH91 on kyllä rassaavaa tollanen luokkalaisen raskaus, yaiks! Oot kuitenki voimanainen ja selviät ja kohta sulla on raskausvatsa :) tosin mulla on kans toi fiilis että pelkään etten saa niitä viivoja enää ikinä tai raskaudu mutta kun tsemppaa pakolla itseään niin muuttuu positiivisemmaksi. Tiedän kyllä ovuloivani.:smiley-angelic006

:smiley-angelic002 Tänään meni jälleen mamat ja piimaxit suuhun, greippiostoksille tänään vielä ja sen nauttiminen alkaa mahd. tänä iltana jo. Kävelylenkki edessä ihanan lumisessa maisemassa miehen kans. Sit tehää ruokaa ja ollaan :angel10 rentoa viikonloppua kaikille! :happy muistakaa ottaa aikaa parisuhteelle.
ps. Mad, aloitan tuollon 10.2 :) se on hyvä päivä aloittaa ovistestailu, semmoinen kutku!

Muokattu viimeksi:
kiwibird9
Mä en siitä ovulaatiosta omalla kohdallani ole niin varma... Siks varmaan onkin kauhunsekaiset tunteet uuden kierron suhteen, et jos en testaamalla saa mitään tulosta! Jos onkin vaan niin että mulla ei sitä tule... Mulla tuo sylkikäyttöinen ni väännän joka päivä ja yritän metsästää ovulaatiota JOS semmosta edes tulee... Kaipa olis helpompi munkin olla jos tietäisin ovuloivani, sit tietäisin olevan se 20-25%mahdollisuus kiertoa kohden tulla raskaaksi... Mut kun ei tiedä ovuloinko! Tosin sekin korjattavissa lääkityksellä mut argh :( Sori tämmönen masentava vuodatus...
Teidän suunnitelmat kuulostaa mukavilta... :) täällä mies ylitöissä ja meikä yksin kotona. Pitäis kai tarpoa lumihangessa tätä olotilaa purkaen...

MadH91 Harmillista epätietoisuus.. sylkitesti kuulostaa mielekkäältä, olen halunnut semmoista testatakkin mut peruliuskoja käyttäny parina kiertona koko yk:jen aikana ja nyt taas. Uskon sun ovulaatioon ja ovuloivan. Ulkoilu tekee hyvää, mee ihmeessä. :hug013

Huh, kaikkea kans kerkeekin tapahtuu teille kaikille :confused1 mut niin tuttuja tunteita ja tilanteita!

Mä oon repsahtanu tuohon nimien kehittelyyn... molemmille sukupuolille on hyväksytyt nimet Isännänkin puolesta :confused5 Hyvä vai huono, siitä en tiedä mutta ainakin valmiina :think005

Täällä on aikasia aamuvuoroja ollut nyt jo muutama putkee, pinna töissä vähän kireellä ja himassakin aikaa parisuhteelle ollut huonosti. Tänään aika kurotaan kiinni ja touhutaan yhteisiä juttuja :love017

Tuo valkoinen peite virkistää lisää kun on valoisampaa aina vaan :)

Open takas online !!!
Lueskellu olen taustalla ku puhelimella gametes muuta teha...

Harmittelut kaikille negan testanneille ja kp1sen kohdanneille, ja onnea jos joku oli plussannu.

juu toivotaa että molemmat saadaa plussa madh91, juu onha tässä koettu aikalailla jo vastoinkäymisiä ja nyt ku ei tiä kierron vaihetta ni ärsyttää ku etoo. tulipa todettua että mähä en ukkoa taaskaa tul kuuntelee mitä tulee sisustamiseen ja huonekaluihin... teen puusta vuodesohvan joka vedetää eteepäin ja selkäosa laitetaa alas istuinosan paikalle :)

MadH91: Heips...et ole myöhässä vielä :D ajattelin ottaa sen primon tässä piakkoin. No niin mäkin oon niistä teroista ton just lukenu,että saattais estää ovulaation. Mutta vaikee sanoo,ku jotkut lekurit on sanonu et se on höpö puhetta äää ota ny selvää :smiley-angry003kyllä mä sen primon alotan tänään niiku pitääkin,kysyn tiistaina sitten niistä tarkemmin ku meen vastaanotolle kuitenkin sillon :) Ovista en ole saanut bongattuu tikkuun :smiley-angry002 mrr..mutta joskus se lh huippu ei nousekkaan korkeelle että näkyis testeissä,joku ol ainakin niin sanonu. Ovulaatio saattaa olla vaikka testeihin ei mitään tuliskaan. elättelen ainakin toiveita. Cb testiin ei myöskään oo hymynaamaa ilmestynyt :sad010 mahassa kuitenkin nipistelee kokoajan enemmän ja enemmän...ja liman eritys on myös lisääntynyt. Ollaan ahkerasti peittojakin heiluteltu. Jos se kuitenkin on sieltä tulossa tai jo tullut niin ainakin on hyödynnetty :p Mä niin toivon,että noi sun oireet ois sitä itseään ja olen kans lukenu,että raskausaikana saattaa tulla vuotoja myöhemminkin että kaikki on mahollista :) PLUSSAUS ONNEA!!!!

ON: Kp 14 ja tänään pitäisi aloittaa primot. Olen venyttänyt sen ottamista iltaan asti :grin Mahassa menkkamaista kipuilua ollut enemmän tänään ku eilen ja liman eritys on lisääntynyt selvästi. Tisseissä ei mitään muutoksia. Mä en tiä miten päin mun pitäs olla ku ovistikku on ainakin täysin nega,oireet kyllä sanoo ihan muuta :eek: Pitää vaan jatkaa peittojen heiluttelua ahkerasti. näkee ainakin kierron lopussa kuinka kävi. :D en viitsi ruveta stressaamaan asiaa vaikka myönnän että odotin,että ovistikku ois kerrankin antanut positiivisen tuloksen... putosin taas alas..hmph!! Noh tiistaina tiedän sitten onko siellä mitään tapahtunut kun menen gynelle ultraan. Jospa siellä ois jotakin tapahtunut salaa. :D HEH!

OVIS JA R-TESTIIN PLUSSIA KAIKILLE!!!!
Tädin kohdanneille *halaus*
Kyllä me kaikki vielä plussaamme jossain vaiheessa!! PISTE!! :happy093

Muokattu viimeksi:
Takaisin