Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Aurinkoinen, pahoittelut :/ tsemppiä ja jaksamista <3

Myyh, siis sehän on vahvempi ku mikkään mitä mä alkuun sain <3 näkyy todella hyvin ja mää sanon nyt et onnea onnea onnea ja tarrasukkia miljoona <3 eikä tuo oo mikkää haamu enää <33 koskas mahdollinen laskettu aika? Ja digikin olis jo plussa ihan selkeesti :) liimaa, tarroja ja kaikkea mukaan !!

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Nyt vain taas nopeesti mahtavaa Myyh!!!! Ihanaa, ihanaa, ihanaa, en pysy nahkoissani, oon niin onnellinen teidän puolesta :happy093:Heartred:Heartred:Heartred Nyt vain toivotaan kaikki ja lähetetään positiivista energiaa että matkassa pysyy!!! Wuuuh!:Heartred:Heartred:Heartred
 
Ainiin. Sitä piti vielä kysästä, et kumpihan noista mun testeistä on herkempi? Toinen on rfsu liuska 99,9% ja toinen apteekin oma testi, jonka paketissa ei herkkyyksistä lue mitään..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
myyh onnea tuhannesti ja tonnikaupalla tarrasukkia, bodyja, potkarei yms. mashaAllah mahtavaa :) toi on selkeä plussa :) nyt pääsee kohta inshaAllah sinne tekeen nuttui :)

ette muute usko tääl oli kuuma, sit iski ukkonen ja tuli kylmä, rakeita ja vettä yhtäaikaa sit alko sekaa viel auringonpaiste. sade loppu jonki verra myöhemmin ja nyt on ku huonost lämmitetty sauna. nyt ootan itelleni aamiaistarpeit (maissihiutaleit, kuivattui hedelmii ja pähkinöi) ja snickers suklaapatukkaa. ukko koki kovia eile illal ku ei tuonu kaupast mitää, vedin itku potku raivarit sille.
 
Ihan mahtavaa Myyh!!! :Heartbigred Yhdyn muiden mielipiteisiin, aivan selkeä plussa! (Koska munkin puhelimessa näkyy! :grin) todella ihana juttu, paljon sulle nyt vauvaliimaa matkaan! Ja upeeta, kun eka tulee huonoja uutisia ja nyt se ratkeiskin tällä :) kiitos muuten taas lugeinfosta, mulla näyttäis alkavan ihan justiinsa kunnon vuoto.

Freyja, viivalle vahvistusta, puuh!

Aurinkoiselle pahoittelut :sad001

Uusille tervetuloa!

Joo, Nuuhku, ei tästä meidän taustailusta tuu nyt yhtään mitään :p toisaalta on kiva käydä vaan tsemppailemassa teitä muita ja lukemassa kuulumisia, ilman että tarvii tuskailla omaa oloo. Plussaa kaikille:happy093
 
zorro niin on ei tästä tuu taas yhtään mitään mut sit kun se täti eksyy tänne niin pistän koneen kii... (niin varmaan) ei sitä kyllä osaa olla jos ei tiedä mitä muille kuuluu :)
mutta jotenkin vaan haluaisin sen oman varmuuden kun ne menkat nyt alkais..tosin oon nyt huomannu että rintsikoiden kaarituet painaa ja tissit on arat..mutta en kai mä nyt voi olla raskaana.. ja tällä hetkellä olisin vaan tyytyväinen siihen että menkat alkais ja sais viettää ihan vaan kesää :)
 
Omaa napaa vaan nyt:

Hitto, että alan olla korviani myöten täynnä tätä rengasta! Kyllä on ollut pitkä viikko, onneksi ton saa ottaa ylihuomenna pois, nyt siis kp 24/28. Mahan kipuilun ja mielialojen vuoristoradan lisäksi nyt on ilmennyt vielä oksettavaa oloa, väsymystä ja tänään huimausta. Eli kiva päästä noista kaikista eroon :) Siitä se "luomu elämä" alkaa perjantaina! :grin

Mies ei ole vieläkään ostanut kumeja, vaikka tietää että niitä pitäisi perjantain jälkeen käyttää jos jotain kerta tahtoo käyttää :rolleyes: En viitsi enää muistutella, oma "moka" jos ei osta :grin
 
Muokattu viimeksi:
Kiitos kaikille! En vieläkään kuitenkaan uskalla ilosta hyppiä, haluan saada digiin positiivisen. Sitte uskaltais ehkä vähän innostua. Oon niin pöhölö etten uskalla vielä kattoa koska olis La. On tämä niin outoa, että voisko meillä oikeasti olla niin hyvä tuuri että ensimmäinen inssi tuottais toivotun lopputuloksen. Ollu mieli niin vuorostorataa ku ensin suretti miehen uutiset ja nyt vähän toiveet heränny.
 
Myyh mä luulisin että aamupissasta hyvinkin digi jo näyttää plussaa♡ mulla paljon haaleammat viivat ja silti digi näytti 1-2 .... aivan ihanaa, ei voi muuta sanoa! :)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Myyh kyllä siinä haamu olisi, näyttää tosin selkeältä viivalta onnea!. :)

Sent from my LG-E610 using Vau Foorumi mobile app
 
Onnea Myyh :)

Aurinkoiselle kovasti jaksamista!

Larissa taitaa kyllä kohta liittyä kanssa "oikeasti" kuumeileviin, vähän kuulostaa ettei se mies kovin tosissaan halua niitä kumeja käyttää jos ei kerta saa edes hankittua niitä :)
 
Hihii hieno toi Larissan mies ja kumit... Meillä on nyt päästy tosta "ei ikinä enää" asteelta jo siihen et "no niin onhan ne ehkäisypillerit rahan hukkaa, kyllä tuo vauva pitää jo ehkäisystä huolen." Josko tästä pääsis kohta tjottailemaan, vaikka näiden pillereiden loppuessa :) Yrityksestä ei varmaan pääse vielä hetkeen puhumaan kun kierto on takuulla mitä on ja tosiaan pikkuinen pitää sen verran kiireisenä ettei aikuisten huville tunnu löytyvän aikaa. Vaan ehkä sekin korjaantuu nyt kun tyttö on kai alkanut nukkuakin öisin.
 
Myyh, onnea!!!!! :) :) Ihan mahtava juttu! Ja kuten jo moni sanonut, niin ihan selkee plussa, eikä mikään haamu <3 Ja varmasti digi näyttäisi huomen aamulla "raskaana". Kyllä sun on nyt vaan uskottava että ootte plussanneet! :)
 
Onnea Myyh! :hello2 Kyllä teille niin suo tuon plussan kertomiesi vaikeuksien jälkeen:)

Oma napa: yk 8, kp 9/jotain, sanotaan 27-34. Tänään huvikseni jo tikutin ovista ja haalea viiva, niin kuin aattelinkin. Suunnitelin, et tässä kierrossa testaan eka liuskatestillä ja sit tarvittaessa varmistan digillä. Luulen, et noita tikkuja kuluu taas muutama:rolleyes: Joka toinen päivä-strategialla mennään muuten :grin Jos sitä mitenkään pystyisi vähän laittamaan ajatuksia johonkin muuhun. Välillä tuntuu, että tää vauvakuume vaan jyrää kaikki muut ajatukset:sad001
 
Takaisin
Top