Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Selkeä plussahan se Myyh on! Mulla niin haamujen esiaste että jännittää :)

Mä kans mietin kaksosjuttua et näkyykö kaksosissa vahvemmat viivat aiemmin. Kun mulla km raskaus oli kaksosraskaus ja siinä näky selkeät viivat kp 30. Nyt kun on sama kp mulla niin juurikaan ei mitään näy :D Paitsi et meidän mummokin sanoi näkevänsä kuvassa kaksi viivaa! Et tiedä sitten :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Myyhille jättisuuret onnittelut, eihän toi mikään haamu ehkeis ole kun minunkin silmille ihan hyppäsi se toinen viiva!
Mahtavia uutisia täällä, ihan superia ja päivän paras uutinen!

Hävis kaikki muu järkevä asia joten tsemppiä muillekin!
Ketäs sitten olikaan testivuorossa?
 
Mä vielä olen kärkipäässä piinailemassa kun en usko et plussa muka olis :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Eiköhän se selvää homma jo ole, Freyja! ;)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Myyh: MAHTAVAA!!!! ONNEA ONNEA JA VAHVINTA LIIMAA MATKAAN <3<3<3<3<3

Larissa: elä vaan muistuttele... :) pilaat vielä sen salaiset haaveet!! :)

On. Toivottakaa mulle menkka onnea kun lievää menkkamaista jomottelua kun pitkälleen menin... Sieltä ne huomenna tupsahtaa... Ai miten kiva :) pääsee testien ostoon... Vai ostasko ollenkaan...

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Voi myyh onnea viivahan se siellä :)
Aurinkoinen, pahoittelut ja iiiso halaus.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Aivan mahtavaa Myyh, ihanaaa :Heartred Lähetän sulle kovasti vauvaliimaa ja tarraaa ihan hirviästi matkusta(jille) :ky:thumleft
 
myyh, toi on kyllä mullekkin selkeä!

kukas muu täällä oli plussannu, ei jaksa lukea uudelleen taaksepäin nyt niin toivotan vaan onnea kamalan paljon!

Larissa, oon samaa mieltä luckyn kanssa, että elä pilaa salaisa haaveita ;)

Aurinkoinen, olen niin pahoillani teidän puolestanne!

että osaa olla ihmnen väsynyt mutta ei saada unta... typerää käydä koko ajan niin kierroksilla. mies on viime viikon perjantaista saakka ollut pitkää päivää töissä ja vapaata sillä on vasta maanantaina, että sellanen jussi täällä. menen varmaan mummolaan niin on tolle esikoiselle hoitajia ja voi vähän edes hengähtää. se on oppinut nyt viikossa menemään konttausasentoon ja lyötiin äitini kanssa vähän vetoja millon lähtee varsinaisesti konttaamaan! mulla tuli tänään kp26 "ovislimaa" ja halut huipussa.. en tiiä onko taas vaan niin että menkat alkaa sitten huomenna tai lähipäivinä, oon heittäny kirveen kaivoon "vahingoista" huolimatta.. viikonloppuna ei sitten pety niin pahasti kun alkaa menkat...
 
Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista, täällä on ihanan lämmin vastaanotto <3.

Ensiksi aurinkoinen: paljon jaksamisia<3

Ja myyh: toodella paljon tarrasukkia matkaan :) digitestiä kehiin :) ja kuvat.

Omat piinailut jatkuu. Saattaa olla että ekaa kertaa tunsin ovulaation :). Maanantaina siis digiovulaatiotesti hymyili ja tiistaina tunsin alavatsalla kipuilua mitä en oo kyllä ennen oviksen aikoihin tuntenut, olispa tää nyt sit se meidän kierto <3
 
Elmiina, Lucky ja lauruskha, ootte ihan oikeassa. En tosiaan enää tota miestä muistuttele :wink Ja vaikka se yritys ei vielä alkaisikaan tässä heti, niin oikeaan suuntaan ollaan menossa, kun noi renkaat jää pois. Siitä olen jo onnellinen ja innoissani :)

laurushka, voimia sinne. Toivottavasti saat juhannuksena hieman levätä. Pessimisti/realisti ei tosiaan pety, mutta aina on pieni toivon kipinä!

tähtönen, toivottavasti oviksen hyödyntäminen onnistui ja plussaat itsesi saman tien tonne odottavien puolelle! :wink Mutta meitä ei sitten saa jättää! :)
 
Muokattu viimeksi:
Ootte kaikki niin ihania! Varmaan huomenna aamulla teen digin. Tänään en pystynyt tekeen ku olin yön töissä ja oli niin kamala pissa hätä etten voinu oottaa kotiin saakka. Jospa me huomenna saatais varma vastaus tähän. Mieshän ei usko ennenku digi näyttää positiivista. Perusmies, täytyy olla todella selkeästi joko raskaana tai eiraskaana.
 
Iiks Myyh, mie niin jännään sinun puolesta!!! Heti pitää huomenna aamulla tulla kyttäilemään tulosta :)

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Muokattu viimeksi:
Myyh, täällä kans "jännään" sun puolesta, vaikka tiiänki kyllä jo et plussa se on :) miehet on miehiä, ei täälläkään uskonu ennenko digin näki ja viivat vahvistu.

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Mäkin jännään Myyh:n digiä :) Ihana Juhannusyllätys olis tulossa! Miehet ei kyl ikinä tunnu näkevän viivoja oikeissa paikoissa ellei ne sit loista kirkuvan punaisina :D

Larissa, toivotaan et mies unohtaa kumit ;) Meillä oli km jälkeen kierto jolloin pelattiin kumeilla ja oli kyllä jotenkin tunne et ne unohtuu joka kerta :D

ON: Aamusta alkaen ollut ihan hirveät menkkakivut. Piti ottaa särkylääkettä et selviän. Vielä ei yhtään punaista ole näkynyt ja tänään siis dpo 14 (tai 13) ja kp 31/30-31. Uskoisin kuitenkin et olis dpo 14 kun oli niin selkeä ovislima :D Ylihuomenna vasta testaan kun en tarkoituksella ottanut testejä mukaan mummolaan niin ei tuu kiusausta.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Freyja, plussaa puhallan sinne ;) toivotaan et täti punainen pysyis poissa. Vieläkö sua saa sit helmikuisiin oottaa? :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Mad, jos se viiva vahvistuu niin helmikuisiin liityn mukaan. La olis jotain 25.2. Tietenkin oon käynyt jo kuikkimassa siellä mut vielä en uskalla sinne liittyä :D Helmikuu on meidän suvussa se synttärikuu, kun silloin on 6 juhlat plus vielä nimipäivät päälle :D Ja viikon sisään noista suurin osa.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Huomenta ihaNaiset!

Superhyper onnittelut Myyhille!!! <3 Puhallan kans digiin plussaa. :) Freyjalle kans puhaltelen vahvistuvaa viivaa! :)

Eilen aamusta tein viimeisen digin ja siihen ilmestyi "raskaana 3+". Näköjään yhä edelleen raskaana täällä ollaan ja vahvasti. :) Nyt hieman rupesi jännittämään Freyjan tuumailua viivojen vahvuudesta ja kaksosista. :grin Eilen 4+3 ja tuollainen tulos jo digissä. Toivon kyllä, että tämä kerta menisi loppuun asti hyvin olkoon siellä sitten yksi tai kaksi. :)
 
chipmunk onnea digin tuloksesta mashaAllah :)

myyh digiä odottelen minäkin :) tuo vessas ravaus on niin tuttua täälläkin...

freyja kyllä sieltä tulee iha selkee plussa ny inshaAllah :)

mies toi eile juustoa mut ei voinu tuoda mulle ollenkaa maissihiutaleit aamiaiseks...tyypillistä. sit se ei ees tienny mitä se juusto on, jotai valkost pehmeetä. ei näyttän kunnol kyl ainakaa mozzarellalle ja kaupas sanottii joku arabinimi... yöt menee ravatessa vessassa ja sit ei saa nukuttuu enää kunnol.
 
Takaisin
Top