Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä en saa Dawwen kuvaa auki :sad001

**edit** Sainpas kun tarpeeksi valitti ja päivitti :grin Haamulaiseksi mä sitä sanoisin! Hennoksi, mutta haamuksi silti!
 
Aivan mahtavaa... ! Aina kun kerkeen tänne käymään on tullut plussia.. IHANAA....

Myyh. Onnea ja paljon liimaa ja podeja sinne... :)

Freyja ja Dawwe. Varovaiset onnittelut ja toivottavasti viivat lähtee vahvistumaan.. :) eli paljon vauvaliimaa ja bodeja sinnekkin.. :)

Niin siis Dawwe mä nään kyllä siinä toisen viivan..IHANAAA.....
 
Onnea dawwe, freyja ja myyh ja kuka muu oli plussannu vasta!!! ;)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Joo ja luonnossa se haamu kyl näky ja tuli ihan testiajan puitteissa, nuo vaan on just niitä halpistestejä eikä apteekissa myytäviä ni aika skeptinen vielä olen.
Vahvat ovisviivat mulla oli kp 15ilta -17aamu eli nyt ois kp 28/28-32 ja dpo 12.

Voi teitä kun saitte mut testaamaan ennen aikojaan ja nyt mä niin piinaan itteeni ja putoon kyl korkeelta jos täti pyyhältääki paikalle!
Onneks liuskoja on vielä 5kpl :grin ja yks digi.

Huvittavinta kun mä en itekään meinaa nähä mitään tossa kuvassa, että seuraavaan testiin odotan pari päivää ainakin ja niiiiiiin toivon ettei tätiä näy!

Tsemppiä meille kaikille!
 
Dawwe varoituksen sana sitten ettei tule turhaa huolta että noilla testeillä ei viivat vahvistu yhtä nopeaan kun esim pregchekillä joka on 25mIU..vaikka niiden herkkiä pitäs ollakkin.. Kannattaa jossain vaiheessa testata jollain muulla jos tuntuu ettei viivat vahvistu tarpeeksi!

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Enhän mää malttanut, dpo 12 ja kaks tuntia pidätetty pissaa :) en tiedä kui pienellä tuo kuva tuli.
 

Liitteet

  • puh 19.6.2014 001.jpg
    puh 19.6.2014 001.jpg
    93.7 KB · Katsottu: 134
Dawwe, mäkin miellän tuon haamuksi. Samanlaisen viivan sain ihan samaan aikaan :) Sulla se kuvassa vaan näkyy hieman punertavampana kuin mulla. Samoja fiiliksiä siis täällä :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Myyh ihanaa <3

MarinaMelina: onko sulla kokemusta Davidin samanlaisesta testistä? Kun mä testailin niillä kahtena peräkkäisenä päivänä eikä viiva vahvistunut ollenkaan :D Jos siinäkin sama juttu. Toki kotona olis Wondfon puikkotestejä :D
 
Dawwe, mun koneelta kun katsoo en nää mutta jos sen paljaalla silmällä näkee niin varovaiset onnittelut! <3

Myyh, voi kuinka ihanaa ja selkeä tulos kun digillä tekee <3

Larissa kiitos<3 ehkä siellä saa syödä ilman kitinää tai varomista että haarukka osuu lautaseen ja toinen herää :D no ei se nyt niin hankala ole oikeasti mutta ymmärrätte varmaan pointin :D
 
Myyhille iiiiisot onnittelut, aivan mahtavaa! :dance011

Freyjan kansko pidetään pissirehvit ja testaillaan, jotta voidaan verrata kummalla on vahvemmat viivat :grin Jännätään jännätään :cool:

Kiitos MarinaMelina, mä varmaan otan digin kehiin heti kun menkat on varmasti myöhässä eli alkuviikosta sitten. Tai jos noissa on viiva vahvistunu ni sit tuhlaan ensin liuskat ja sit vasta digi.

Kuhan nyt ensin malttais odottaa vielä muutaman päivän ennen suurempaa intoilua :rolleyes:
 
Paljon paljon onnea Myyh!!!! Oon täällä jo vuoden seuraillut teidän kirjoittelua, itse kuumeilin tuolla viimevuoden ketjussa ja sen kuumeilun tulos täyttää huomenna jo 4kk. <3 Hirveen haikea fiilis on just tuosta ajasta, kun odotteli että milloin se plussa omalle kohdalle pärähtää. Ja kova vauvakuumehan tässä jo on, mut tarkotus on ainakin pari vuotta odotella. Mutta piti nyt ihan tulla Myyhiä onnittelemaan, kun oon tuota sinun tarinaasi tässä seuraillut. Vielä kerran tuhannesti onnea ja sydämestäni toivon että kaikki sujuu hyvin. :)

ja onnea kovasti myös muille plussanneille!
 
Kiitos kaikille, ootte niin ihania!! Soitin väestöliittoonkin ja vakuuttelivat että usko pois, raskaana olet. Varhaisultra sinne varattu. Toivottavasti päästään sinne saakka. En uskalla täysillä iloita ku edellinen keskenmeno kummittelee takaraivossa. Mutta jos sitä hiukan saisi iloita ja haaveilla.
 
voih onnea myyh! <3

dawwe kyllä siellä jotain haamunpoikasta näkyy! huisia! :) nyt sit viiva vahvistukoon!

täällä ei vieläkään merkin merkkiä tädistä.. huomenna täytynee vielä tuhlata yks testi jos sitä jonkun juhannus sauna juoman ottaisi.. isäntä kyllä jo sano että tietenkin ne alkaa sillä punaisella minuutilla kun se saapuu kotiin.. ;D
 
Aivan valtavan isot onnittelut myyh ♡♡♡♡!!!

Freyja mä testasin davideilla esikon aikaan ja ne tummu kans hitaammin kun kaupasta saatavat pregchekit...ja oon monesta paikkaa lukenut että niillä on hankala saada haamua kummempaa aikaseks...joten ehkä kannattaa sunkin testata jollain muulla jos tuntuu ettei viiva tummu..se voi olla että noi herkät testit on sellasia kaikenkaikkiaan että ne näyttää ajoissa haamut mutta ne ei sitten myöhemmin oo sillä lailla vertailukelpoisia kun noi kalliimmat testit...

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Uskomaton plussa-aalto täällä, ihanaa! Itse kuumeilin pääasiassa tuolla 2013-ketjussa mutta kerkesin täälläkin hetken olla ennen tammikuista plussausta. Ja nyt ollaan siinä vaiheessa että vikaa kolmannesta viedään jo. Tuttuja nimiä täällä on joten elän kyllä jutuissa mukana täällä taustalla. :)
 
Takaisin
Top