Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
MYYYYH!! Näen selkeästi toisen viivan!!! Jopa tällä minun kökköpuhelimella näkyy! Taisi minun positiiviset ajaukset tulla heti perille :) Paljon nyt vaaviliimaa sinne, olen niin onnellinen sun puolesta! <3

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Täällä itketään myös! Kyllä se nyt Myyh niin vain on että siellä pikkuinen ilmottelee itsestään :) noi david testit sitäpaitsi mulla aina näyttänyt kaikista haaleinta viivaa muihin verrattuna. Tuo on jo hyvä plussa davidilla noilla päivillä. Voi kuinka ihanaa♡

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Ootte kaikki aivan ihania ku jaksatte kannustaa ja lähettää positiivisia ajatuksia. Missähän olisin ilman tätä palstaa, suljetulla varmaan. Kyllähän tuo toiveita herättää. Mies sano että hän ei uskalla uskoa ja toiveilla ennenku didi antaa positiivisen. Yritän hillitä ajatuksiani.
 
Myyh: Minaki joka en yleensa nae noit haamuja naen selvan viivan!!!! Varovaiset onnittelut!!!!

Pahoittelut Aurinkoinen :( toivotaan etta uus tarppi kay nopeesti ja pysyy kyydissa loppuun asti :)
 
nytkun ehdin huokaista lisää tuon Myyh:n uutisen jälkeen,niin muistan-miehä sanoin että sullon pullat uunis :angel10

vitsi mikä ilo ja onni että niin todellakin on!
phuuh
 
Oi vitsit Myyh! Oikein pakko tulla välillä täältä taustalta kommentoimaan. Aivan ihana viivahan se siellä! Ei enää todellakaan mikään haamu! :cool05 Sinä jos kuka oot tuon ansainnut ikävien uutisten jälkeen. Vauvaliima tonnikaupalla sinne toivotan ja saman verran ainakin mieheltä uimareita purkkiin oottelemaan myöhempää käyttöä. Hienosta viivasta huolimatta pahoittelut tuosta testoasiasta.

Aurinkoiselle pahoittelut keskenmenosta ja voimia uuteen yritykseen, sitten kun olette siihen valmiita:Heartbigred

Tässä samalla tervetuloa uusille, joita parikin taisi olla.
 
Myyh, menet Gatusan jalanjälkiä :) Ensin lytätään mahdollisuudet ja sitten pukkaakin ylläriä :wink Täällä oli kans kyyneleet aika lähellä, kun bussissa näin ton sun testikuvan. Ihan uskomattoman hienoa! Nyt vaan kaikki sormet, varpaat ja raajat ristiin, jotta viiva vahvistuu ja pieni pysyy matkassa loppuun saakka!

Ja tämä ketju on kyllä aivan ihana! Missään muussa ketjussa ei näin muita kannusteta ja olla mukana eikä vaan omanapailla. Tänne on ilo kirjoitella ja elää muiden tunteissa mukana. :):Heartbigred
 
myyh eihän tuo enän mikään haamu ole vaan kunnon viiva! ihanaa! <3

aurinkoiselle isot tsempit ja plussa puhuria seuraavaan kiertoon :)
 
Myyh meinasin tippua penkiltä ja tippa tuli silmään kun tuon sun kuvan näin! Onhan tuo aivan selkeä viiva, selaan vielä Ipadilla näitä juttuja nyt ja tällä katsoessa ei haamuviivat edes näy, mutta tuota ei tarvinut edes yrittää tihrustella! Aivan huippu juttu, sulle jos kelle tätä niin toivoin noiden ikävien uutisten jälkeen. Huippu juttu, ja iso virtuaalihalaus <333
 
Myyh ♥♡♥

Ihanaa, että näitä plussia tulee jo kuin sieniä sateella!

Itse tuossa jo ryntäsin vessaan, kun tuntui housuissa siltä, että jotain valuu. Eihän se ollut vielä(kään) punaista. Valkovuotoa sieltä vain..

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Onnea Myyh! Kyllä mäkin näen hailakan viivan tuossa vaikka normaalisti olen näihin haamuihin ihan sokea :)
Pahoitteulni Aurinkoiselle!

Mulla on Elli28 myöskin ihan tuskaiset menkakivun tapaiset nyt kun oon syönyt tässä kierrossa noita teroja, nyt muistan miksi en halunnut niitä keväällä syödä kun yhden kierron :sad001
Toiveet ei ole enää korkealla tärpin suhteen tässä kuussa, kun nämä menkkamaiset alaselän kivut on nyt jo kestäneet melkein viikon. Tänään söin tämän setin viimeisen teron ja alkoi jo ruskea limavuoto, höh!
 
Myyh, varovaiset onnittelut :) Minä joka en (anteeksi vaan kaikille) ole kenenkään haamukuvista nähnyt oikeesti mitään niin tän on pakko olla jo plussa! <3

Pahoittelut Aurinkoiselle.. :/

on: Oireet sen kun syvenee, vihloo enemmän kun ennen, mm aivastaessa, kävellessä ja venytellessä.. Vielä pitäis malttaa mielensä ennen testailua..
 
Myyh onneaonnea ja paljon tarrasukkia <3

Plussa tuulia muillekkin!! ;)

On: täällä olis tänään menossa rv 4+5 jos omat laskut paikkansa pitää. Tarkotus olis kuitenkin käydä varhaisultrassa, ihan oman ja miehen mielenrauhan vuoksi. Mulle ei oireita vielä paljoa ole, ehkä tissejä hieman aristaa ja närästystä. Nukkua voisin koko ajan, mutta työt ja esikko pitää kiireisenä :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top