Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Aloin miettii et mitä jos tänään onkin vasta dpo 12 kun sain sen o-plussan kp 16 ja jos ovis oliskin tapahtunut vasta kp 18. Tosin kp 17 illalla tuli kunnon lima. Sit kiinnittymiskivutkin voisi täsmäillä kun ne oli ihan järkyt kp 26 :D Ihanaa tää pähkäily :D

Odottelen nyt viikonloppuun ennen kuin rupeen uutta testiä tekee. Sittenhän se selviää :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Myyh, olen niin todella pahoillani. :( Jotenkin omat murheet tuntuvat tuon teidän taistelun keskellä niin pieniltä. Ihmeitä ne kaikki lapset ovat, toivon teille suurta ihmettä ihan koko sydämestäni!

Freyjalle hurjat onnittelut! Kyllä siinä viiva vain on!

Täällä on itkut taas itketty ja noustu uudestaan. Eiköhän sieltä uusi romahdus pian taas tule.. Tänään on kp35, eikä niin pienintäkään merkkiä tädistä edelleenkään. Kipuilua on jonkin verran edelleen ja se alkaa tuntua jo aika raskaalle. Viime yö tosin oli ensimmäinen, kun nukuin koko yön heräämättä kertaakaan! Melkein jopa leivännyt olo. Reumakivut ovat olleet aamuisin nyt ihan järkyttäviä. Koko 12 vuoden sairashistorian aikana ei ole tuollaisia nivelkipuja ollut. Aamulla sormia ei pysty taivuttamaan, kun sattuu niin. Muutamana aamuna olen herännyt kipuun.. Jospa sitä saisi jonkun lääkityksen tuohon. On tämä ihan järjetöntä pistää oma terveys ja elämä lapsihaaveen edelle ja välillä olen sitä kyllä miettinytkin.. Onko kivaa olla kuusikymppisenä pyörätuolissa, kun on ollut ilman lääkkeitä lapsentoivossa? Kyllä, se on sen arvosta!

Missä vaiheessa tuolle alkamattomalle kierrolle pitäisi alkaa tekemään jotain? Vielä tuo on varmasti ihan normaalin rajoissa, mutta koska sitten ei ole enää normaalia? Koska kehtaa soittaa lääkäriin?

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Voi Myyh... En tiedä mitä sanoa että jotenkin voisin tsempata... Mutta vielä teillä kuitenkin on toivoa, siihen asti lippu korkealla ja jokainen täällä palstalla varmasti koittaa puuskutella teidän suunnalle semmoisia energioita että vielä tärppää! Hurjasti voimia ja halaus, it ain't over 'till it's over!
 
myyh: tuntuu varmasti toivottomalle tilanteelle. Toivon kuitenkin että kaikki onnistuisi niinku pitää ja saisitte pian sen nyytin syliin! Isot voimahalit!!!!
Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Täällä ei jaksanut pikkuinen pysyä kyydissä mukana.. Kyllä se vain naisen vaisto sanoo, jos jokin ei ole kohdillaan. Ihmettelin hitaasti vahvistuvia viivoja ja raskausoireita, lähinnä niiden puuttumista. Sunnuntaina sitten alkoi vuoto rv 4+4, eli hyvin varhainen keskenmeno. Vuoto oli kirkasta punaista verta ja pieniä sekä isompia hyytymiä mukana. Silloin tiesin, että tämä oli tässä. Vatsaa kipristeli ja alaselkää särki. Kaikenkaikkiaan vuoto kesti kolme päivää, ja särkylääkkeitä en joutunut ottamaan, joten sen suhteen pääsin helpolla. Tänään tein jo raskaustestin varmistaakseni hcg:n poistumisen ja puhdasta negaahan tuo jo näytti.

Itkuhan siinä tuli. Nyt jo katse suunnattuna eteenpäin, vaikkakin se oma käsi edelleen vaistomaisesti hakeutuu masun päälle.. Tämä alkoi jo heti plussauksen jälkeen.. :oops:

Myös Myyhlle paljon voimia. Älkää luopuko toivosta :Heartred
Ja muille plussatuulia!
 
Hali Aurinkoiselle <3 Tsemppiä uuteen kiertoon kun sen aika on!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Kiitos teille :Heartred

Plussaksihan tuo raskaustesti vielä muuttui punavärin kanssa.. Kauankohan mahtaa mennä, kunnes negaa näyttäisi? Raskaus kuitenkin oli niin alussa, että tuskin siihen ikuisuuksia menisi. En ole käynyt lääkärissä, enkä muutakaan tämän asian tiimoilta.. Vielä ei kuitenkaan liene aiheellista suunnata lääkärin pakeille?
 
Aurinkoinen: halaukset täältäkin! Asenne on kuitenki hieno sulla! Ja onnea uuteen 9kk kestävään plussaan!

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Aurinkoiselle jaksamista, hyvä kuitenkin ettei ole ollut fyysisiä kipuja ja tyhjeni itsekseen ongelmitta!
Plussaonnea tulevaan kiertoon!

Testi ilmeisesti voi näyttää jonkin aikaa positiivista, yksilöllistä kun on sen hormonin poistuminen. Luulisi sen muutaman päivän päästä vuodon loputtua näyttävän negaa?
Itse kävin lääkärissä kun olin jo varannut neuvolan ja ultran, jatkossa varmaan näillä viikoilla en itse mene näytille jos vuoto on runsasta, eikä ole epämääräisiä kipuja.
Mutta soita toki neuvolaan ja kysy mitä sieltä sanovat!
 
Pahoittelut Aurinkoinen...alun km on yhtä tunteiden vuoristorataa,hetken ehtii iloita,ja sitten menettää.
Mutta uusia plussia kohden sinäkin :Heartpink
 
Myyh: Voimia! Pidän teille erityispeukkuja, että saatte vielä sen oman vauvan syliin!

Aurinkoinen: Voimia sinullekin! Tuo on niin kurjaa, kun onni jaa noin lyhyeksi! Mutta parempi nyt aiemmin kuitenkin, jos oli kerran kesken mennäkseen.

elaffy: Minä sain ohjeen, että jos ei kahteen kuukauteen km:sta tätiä näy, niin sitten pitäisi olla lääkäriin yhteydessä että autetaan lääkityksellä kierto takaisin vauhtiin.

on: kp 28/26-33, dpo 9. Jotenkin minua ärsyttää tänään ihan valtavasti koko tämä odottelu. Hetken aikaa tuntui tänään vähän menkkamaisia tunteita alavatsalla ja toinen nänni oli hetken aikaa arempi kuin yleensä. Mutta sitten olot katosivat taas kokonaan, joten tuntuu että vain kuvittelen. Samalla yritän muistella miltä viime kierrossa (siinä keskenmenneessä) tässä vaiheessa tuntui, mutta olin juuri piinaviikolla vatsataudissa, joten vaikea sitä on tietää mitkä oireet johtuivat raskautumisesta ja mitkä taudista. Enkä oikeastaan osaa edes päättä onko se hyvä vai huono asia, jos tuntuu samalta kuin viimeksi, kun kuitenkin kävi niin kuin kävi.
Pitäisi unohtaa tämä kaikenlainen pohdiskelu ja vain keskittyä töihin. Hulinaa jatkuu huomiseen iltapäivään saakka. sitten saa rauhoittua juhannuksen viettoon, kunnes sunnuntai-iltana taas jatketaan.

Plussaaaaaaa kaikille! Ihania plussauutisia odotellaan piristämään taas ketjua!
 
Pari päivää olin poissa täältä niin sivuja oli kertynyt taas hurjasti. Pakko oli tulla onnittelemaan Freyjaa. Selkeä haamuli! :smiley-bounce005
 
myyh voi ei aivan kauheita uutisia saitte, inshaAllah teille kuitenkin suodaan jollain keinolla se pienokainen, teen duaa inshaAllah... virtuaalihali, jos ois mahollista olla paikalla halaisin sua iha paikanpäällä. pistää kyllä hiljaseks eikä sanat riitä oikeastikaan kuvailemaan kuinka pahoillani olen puolestanne ja surullinen.

aurinkoinen pahoittelut keskenmenosta, jaksamista, inshaAllah pian saatte kunnon sissin kyytiin.

freyja on siinä haamu mashaAllah :)

peppipupu pahoittelut menkoista ois saanu kyllä jäädä tulematta kokonaan.

ukko aikoo korjata vespan ja myydä sen viikonloppuna markkinoilla inshaAllah, meil on menny hermot jatkuvaan korjaamiseen ja siihe et se kuluttaa enemmän öljyä ja bensaa ku auto!!! hommaa jotai parempaa tilalle inshaAllah kulkupeliks. olo itellä iha ok mut eilen vedin hirveet raivarit ku ukko ei tuonu mulle kaupast mitään, tääl kaikki on iha hirveis hinnois ja mysliä ei myydä ku yhes kaupas joka on ranskalainen ja hinnat siellä pilvissä, oikeest 500g mysliä 7€ onko ees vähä sairasta. juusto mitä oisin halunnu oli sellasen 3€ en tiä kuinka paljo sitä ois ollu siinä mut silti.
kasvu jatkuu täällä tasaseen tahtiin alhamdulilah mut ummetus vaivannu, onneks mies laitto vahvaa teetä (liian vahvaa ku meinas tulla oksu siitä mut autto vatsaan sentää).
 
Myyh, toistan muiden sanomisia, mutta myös minä olen pahoillani huonoista uutisista. Lähetän täältä teille positiivista energiaa, jotta heikoista mahiksista huolimatta teillä onnistaisi!

Aurinkoiselle pahoittelut! :( Parempi kai silti, että meni ihan alussa kesken eikä myöhemmin (vaikka ei se surua tee juuri helpommaksi).

Gatusa, kiva kuulla sun kuulumisia :)

Kaikille muillekin tasapuolisesti tsemppiä!

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä sorruin tekeen liuskatestin, dpo 11. Näettekö te tuossa haamulaisen vai kuvittelenko. Vaikea oli saada kännykän kameralla kuvaa.
 

Liitteet

  • puh test 18.6.1014 128.jpg
    puh test 18.6.1014 128.jpg
    530.5 KB · Katsottu: 153
Takaisin
Top